PDA

View Full Version : 2,5 Miljoen voor Silva naar K-1?



Nicky
15-01-2005, 10:29
''Rumours on the international press say that K-1 promoters offered U$ 2,5 millions to Wanderlei Silva for a six fight deal. Undoubtdelly a huhe ammount of money which can put in another level the value of many fighters in Japan. Let's wait and see what Nobuyuki Sakakibara will do to don't allow Silva leave Pride and join K-1''

makavelli
15-01-2005, 11:50
Pffff das wel veel geld.
Toch denk ik niet dat Silva het doet.
Hij heeft bij de K-1 MMA in zijn gewicht bijna geen tegenstand bovendien hebben ze maar 2 shows per jaar.
Als hij ook gewoon K-1 zou gaan vechten zou hij denk ik niet zo succesvol zijn.

redjuh
15-01-2005, 12:31
als ik zo behandeld zou zijn door pride.... echt wel doen!

ashi76
15-01-2005, 12:37
redjuh = correct.

Als Wanderlei gaat hebben ze het aan zichzelf te danken.
Die pot tegen Hunt had hij (zeker gezien het gewichtsverschil) moeten winnen.

A.F.
15-01-2005, 12:40
halloooooo zeg .....dat zou qua financieel oogpunt niet echt een slechte deal zijn! :shock:

micha
15-01-2005, 12:40
K1 is flink aan het shoppen :|

MB667
15-01-2005, 13:17
Hunt heeft terecht gewonnen toen!

Anonymous
15-01-2005, 13:18
FF voor de duidelijkheid GEWICHTSVERSCHIL WERD NIET, LEES NIET, meegeteld in de beslissing van de Jury! MOnte Cox, managervan o.a. Pulver, post op de Underground en citeerde jurylid Matt Hume. Die zie dat het dus niet werd meegrekend.

ashi76
15-01-2005, 13:24
Bij een draw dien je altijd naar het gewicht te kijken.

Ik heb de partij gezien en ben van mening dat Silva genaaid is.
Ik begreep uit de reacte van Bas Rutten dat hij de zelfde mening heeft... ik geloof dat deze man er toch wel kijk op heeft.

Ik vind dat je zo niet met je kampioen om dient te gaan.

Shytown
15-01-2005, 14:01
Geld = Geld, dus of er nou wel of geen tegenstand is en het aantal shows van K1 speelt daarbij geen rol lijkt me. Wanderlei krijgt dan wel ruim $400.000 per gevecht als de bedragen kloppen, dan lijkt me de keus niet zo moeilijk met in het achterhoofd zijn laatste partij.

Gulo gulo
15-01-2005, 14:23
Vechtsporters hebben een relatief korte tijd waarin ze alles bij elkaar moeten verdienen, kan Silva dus ook geen ongelijk geven als hij overstapt.

Judas
15-01-2005, 14:38
Zou jammer zijn als hij naar K1 gaat. Wel terecht verloren van Hunt

Silat
15-01-2005, 16:00
Ashi is correct. Bas Rutten en Randy Couture waren het samen eens. en ik ook.

Zo ga je niet met je kampioen om.

Ik geef hem gelijk als ie z'n bieze pakt, maar wat heeft ie te zoeken in K1mma???

Shytown
15-01-2005, 16:25
wat heeft ie te zoeken in K1mma

$ 2.500.000 om te beginnen

Virus
15-01-2005, 16:33
Hunt heeft terecht gewonnen toen!
Bullshit... Echt bullshit!

Kijk de match nog maar eens goed dan...

Toch denk ik niet dat Silva dit moet doen!

Er staat dit jaar een MW-GP / LH-GP voor de deur waar hij zichzelf weer flink kan gaan bewijzen...

ashi76
15-01-2005, 18:20
Hunt heeft terecht gewonnen toen!
Bullshit... Echt bullshit!

Kijk de match nog maar eens goed dan...


Dus jij beweert meer verstand van MMA te hebben als Bas Rutten en Randy Couture :?

Silva had niet dik gewonnen, dat moet ik je idd nageven, maar Hunt ook zeker niet.

Een draw had op zijn minst op zijn plaats geweest.

Justinian
15-01-2005, 18:22
wat heeft ie te zoeken in K1mma

$ 2.500.000 om te beginnen
Lijkt me een goed argument ;)

Shytown
15-01-2005, 18:22
Er staat dit jaar een MW-GP / LH-GP voor de deur waar hij zichzelf weer flink kan gaan bewijzen...

Hij kan zich er bewijzen, maar als huidige champ kan hij ook juist tegenvallen. Daarbij komt dat hij dan, om de hoofdprijs te pakken, zeker 3x in actie zal moeten komen voor een hoofdprijs die, per gevecht berekend, lager is dan wat de K1 in de aanbeiding heeft op basis van 6 gevechten.
Mijn eerdere voorspelling is dat Nog ook gaat overstappen naar K1, dus ben benieuwd.

Nicky
15-01-2005, 18:39
Hunt won

Virus
15-01-2005, 21:20
Er staat dit jaar een MW-GP / LH-GP voor de deur waar hij zichzelf weer flink kan gaan bewijzen...

Hij kan zich er bewijzen, maar als huidige champ kan hij ook juist tegenvallen. Daarbij komt dat hij dan, om de hoofdprijs te pakken, zeker 3x in actie zal moeten komen voor een hoofdprijs die, per gevecht berekend, lager is dan wat de K1 in de aanbeiding heeft op basis van 6 gevechten

Zit wat in ja...

Ben eens benieuwd wat Pride zal doen om deze mogelijke overstap te voorkomen...

Virus
15-01-2005, 21:25
Hunt heeft terecht gewonnen toen!
Een draw had op zijn minst op zijn plaats geweest.
Nope... zelfs dat niet...

Silva had de eerste ronde in z`n zak! Tweede niet maar derde weer wel!
Ik weet `t, ik weet `t...

Het gaat bij Pride niet om rondes...

Maar dan nog! Waar het oa wel om gaat, is dat je het gevecht "strong" eindigd en daar was bij Hunt zeer zeker geen sprake van!
Silva deed op de grond misschien niet voor 200 % z`n best, maar eindigde zeker sterker dan Hunt!

En idd... Couture en Bas redeneerden ongeveer hetzelfde...

Leonardo
15-01-2005, 22:51
Wat een absurde bedragen zeg :?

p diddy
15-01-2005, 23:11
gewoon doen, geen twijfel!!

Leon
15-01-2005, 23:12
Hunt heeft terecht gewonnen toen!

x2, die atomic butt drop was masterlijk!

p diddy
15-01-2005, 23:53
Hunt heeft terecht gewonnen toen!

x2, die atomic butt drop was masterlijk!

niet mee eens wandy rulde die partij op een paar harde stoten van hunt na!!!!!!

Anonymous
16-01-2005, 04:42
Wat een absurde bedragen zeg :?

Hoezo? Ik vind het wel normaal als je bedenkt wat een beetje voetballer al verdient.

Ronny
16-01-2005, 04:54
Wat een absurde bedragen zeg :?

Hoezo? Ik vind het wel normaal als je bedenkt wat een beetje voetballer al verdient.


=correct

p diddy
16-01-2005, 15:24
Wat een absurde bedragen zeg :?

Hoezo? Ik vind het wel normaal als je bedenkt wat een beetje voetballer al verdient.

nog weinig als je ziet wat ze ervoor moeten doen, vergeleken met voetballers!!

Jochem
16-01-2005, 18:44
ik denk dat ie de overstap maar mooi moet doen. In mijn optiek, komen er straks zo 2 japanse toporganisaties, des te meer actie voor ons om te zien.
alleen hopelijk dat ze de toppers wel tegen mekaar laten vechten

Nickuraba
16-01-2005, 19:47
dayem, hij zou het moeten doen, zo komt er meer concurrentie en zal pride nog beter zn best moeten doen

Nicky
16-01-2005, 19:49
Beide kampioenen pride fc zijn nu in ene keer vrij ... Niet slim van ze

ashi76
16-01-2005, 21:34
Nou idd.. ik post het net in die Fedor vs CroCop topic.

Lekker beidehand van Pride zeg :twak:

cactusdre
17-01-2005, 09:35
Pffff das wel veel geld.
Toch denk ik niet dat Silva het doet.
Hij heeft bij de K-1 MMA in zijn gewicht bijna geen tegenstand bovendien hebben ze maar 2 shows per jaar.
Als hij ook gewoon K-1 zou gaan vechten zou hij denk ik niet zo succesvol zijn.

Reken maar dat als Wandy heeft getekend je zes galas gaat zien. Of hij moet drie partijen op één gala draaien. :wink:

Anonymous
17-01-2005, 20:11
Opzeker doen!! K-1 is goed bezig voor de toekomst, en zoniet makkelijke 2.5 miljoen!

Punk in drublic
17-01-2005, 21:47
Met 2 gevecten per jaar verdiend hij die centen dus in 3 jaar.
Daar kan DSE waarschijnlijk wel wat tegenover zetten. Hij zal alleen meer aan de bak moeten.
Maar ik heb het al eerder gezegd.
Pride gaat Asociaal met zijn kampioen om. Alleen daarvoor al.... wegwezen.
Dat zal ze leren om zo slecht te jureren.

Arjan
18-01-2005, 11:11
lol hunt won eerlijk en in k1 zie ik hem niet zon topper zijn alsie nu is

Mike
18-01-2005, 13:06
Gaat pride slecht met zn kampioenen om ? Ze hebben wanderlei al jaren voorzien van tomatoe cans. Dat was toch wel coulant van ze. Moeten ze hem nu ook gaan assisteren in jurybeslissingen?

Oke er was gewichtsverschil maar er was ook een giga ervaringsverschil. Het was de ultieme pride veteran wanderlei tegen de pride rookie hunt. Bovendien neemt Hunt deze partij on 3 days notice , dat zou ook mee moeten tellen! Wie gaat er nou tegen wanderlei on 3 days notice ! :lol:

De enige die in gevaar is geweest was silva. Met al zn takedowns en zelfs met zn mounts deed silva niks behalve de ronde uithijgen en op adem komen. Dus hij pakte wel takedowns maar deed er vervolgens helemaal niets mee. Het was zelfs silva die paar keer echt neer ging en in de problemen kwam. Het was hunt die zou winnen als ze nog meer rondes moesten vechten. Dus tis hartstikke goed dat ze hunt hebben laten winnen. Terecht! Een beetje de champ t hoofd boven water houden in een partij waarin hij slechts kon ontwijken en verdedigen, dat is toch onzin? Ik ben daarom blij dat de jury zo juist gehandeld heeft , eindelijk een terechte winnaar. t Zou belachelijk zijn om de partij aan wanderlei te geven omdat hij het minst weegt. En t zou nog belachelijker zijn om silva te laten winnen vanwege het feit dat hij de kampioen is die je als organisatie moet pamperen. Met een draw had ik kunnen leven ,dat had best gekund ,maar wanderlei had zeker niet gewonnen. Zo wil je toch ook niet winnen?

zie hem niet snel naar k1 gaan al zijn die bedragen wel geweldig!

makavelli
18-01-2005, 13:32
Gaat pride slecht met zn kampioenen om ? Ze hebben wanderlei al jaren voorzien van tomatoe cans. Dat was toch wel coulant van ze. Moeten ze hem nu ook gaan assisteren in jurybeslissingen?

Oke er was gewichtsverschil maar er was ook een giga ervaringsverschil. Het was de ultieme pride veteran wanderlei tegen de pride rookie hunt. Bovendien neemt Hunt deze partij on 3 days notice , dat zou ook mee moeten tellen! Wie gaat er nou tegen wanderlei on 3 days notice ! :lol:

De enige die in gevaar is geweest was silva. Met al zn takedowns en zelfs met zn mounts deed silva niks behalve de ronde uithijgen en op adem komen. Dus hij pakte wel takedowns maar deed er vervolgens helemaal niets mee. Het was zelfs silva die paar keer echt neer ging en in de problemen kwam. Het was hunt die zou winnen als ze nog meer rondes moesten vechten. Dus tis hartstikke goed dat ze hunt hebben laten winnen. Terecht! Een beetje de champ t hoofd boven water houden in een partij waarin hij slechts kon ontwijken en verdedigen, dat is toch onzin? Ik ben daarom blij dat de jury zo juist gehandeld heeft , eindelijk een terechte winnaar. t Zou belachelijk zijn om de partij aan wanderlei te geven omdat hij het minst weegt. En t zou nog belachelijker zijn om silva te laten winnen vanwege het feit dat hij de kampioen is die je als organisatie moet pamperen. Met een draw had ik kunnen leven ,dat had best gekund ,maar wanderlei had zeker niet gewonnen. Zo wil je toch ook niet winnen?

zie hem niet snel naar k1 gaan al zijn die bedragen wel geweldig!


Mike= correct
Silva heeft gewoon terecht verloren

Ko Hops
25-01-2005, 23:40
Wand moet het zeker doen. Ik denk dat het goed voor K-1 zal zijn.