PDA

View Full Version : Aanpak uitgaansgeweld!?



Ton
16-01-2005, 03:29
Het is nu 3.21 uur, en ik ben er net weer van een enerverend avondje stappen.

Het begon en ging allemaal heel gezellig, totdat de plaatselijke discotheek ging sluiten.

Er is bij deze discotheek een bus die je weer terug naar huis brengt. Wanneer het echt druk is, wordt deze bus zo vol gepropt totdat er echt niemand meer bij in past.

Dit was vanavond dus ook het geval! De bus zat tot de nok toe gevuld met dronken discogangers, en ook menig een die niet vies was van een jointje of wat dan ook voor drugs.

De bus was dus al lang en breedt onderweg, en een groepje begon te drukken en erg vervelend te worden.
Een vriend van mij maakte zich wat breder om zijn vriendin te beschermen en kreeg zo waar een aantal klappen om zn oren!!!! Ik blijf dan natuurlijk niet dood staan en probeer mijn vriend te beschermen en ga er tussen staan, tegelijker tijd krijg ik er een paar om mn oren van een plaatsgenoot (waar ik op de basisschool 8 jaar bij in de klas heb gezeten) en dit groepje wordt alleen maar groter!


Wat kun je dan (godverdomme) in vredesnaam doen tegen 8 van die *teringlijeres!* ?!

Ik ben er echt kapot van, want je staat daar in zo'n drukke bus tegenover 8 van die dronken en onder de drugs zittende gestoorde apen, en kun met je 2en er echt geen hol tegen doen !!!

hoe kun je zo;n situatie nou aanpakken... ik ben er maar zover mogelijk bij weg gelopen, want met zn 2en konden we er toch nix tegen beginnen.....


dit is echt een FUCKED UP gevoel !!

mossad
16-01-2005, 03:41
Ik kan me je frustatie indenken. Kan me voorstellen dat als je hem een keer alleen tegenkomt dat hij de jouwe is.

Dennuz
16-01-2005, 09:43
In zo'n drukke bus kun je weinig terug doen, helemaal als je met zijn 2 bent..
Je kunt of de politie gaan bellen, of die lui een keer terug pakken..
Nr 1. Is het verstandigst.
Nr 2. Geeft de meeste opluchting..

someone
16-01-2005, 09:44
Dit is een reden dat ik niet graag ga stappen............

Anonymous
16-01-2005, 09:47
Lui een keer terug pakken als ze alleen zijn. Vooral die gozer van de basisschool.

Justinian
16-01-2005, 09:56
Goddamn wat een irritante gasten, lekker met z’n achten op twee jongen in slaan. Wat een helden... Kun je weinig tegen doen op dat moment. Als het mij zou gebeuren dan zou ik ze zeker terugpakken, desnoods pak je die gasten stuk voor stuk samen met die vriend van je (altijd nog eerlijker dan acht tegen twee)!

Ronald
16-01-2005, 10:22
Waarom ga je niet gewoon aangifte doen? Eentje weet je zelfs z'n naam van.

jan sensei kyokushin
16-01-2005, 11:44
Osu ton ik vind dat je goed nagedacht hebt gehandeld hebt in zo'n drukke bus en dat ze met acht man waren en je vriend zen vriendin was er ook bij , je bent moreel de winnaar echt omdat jij je verstand gebruikte kwaad mag je niet met kwaad ontgelden en vereffen ,
ook als je ze 1voor 1 tegen komt gebruik je verstand
anders kom je mekaar aldoor tegen en dan zal het ieder keer en afrekening worden dan komt er geen eind aan !! tot het helemaal verkeert afloopt.

je kan het beste aangifte doen als je er werk van maken wil, getuigen genoeg dacht ik
osu

redjuh
16-01-2005, 12:10
niet te voorkomen... niet meer met die bus misschien...
en uiteraard die gast terugpakken

Tuigenke
16-01-2005, 12:35
fuck ton, was dat vannacht man??? godverdomme
was han dat? of wie? licht me ff in over msn.

ps, waar was de rest dan!!!???

Shytown
16-01-2005, 13:04
Typisch, een volle bus en niemand die te hulp schiet. Ik zou flink terug meppen, aangifte doen en de portiers van de desbetreffende horecagelegenheid inlichten.
Bij ons rijd er ook zo'n bus maar daar rijden ook 2 portiers mee voor de veiligheid. Misschien dat je dat onder de aandacht kan brengen?
Ik weet dat je met 8 tegen 2 weinig uithaalt, maar ik zou me zeker niet op mijn kop laten zitten.

In ieder geval succes/sterkte Ton!

ashi76
16-01-2005, 13:54
Volgende week een mixfight uitje regelen en met 20 man gaan stappen ;)

Biiyen
16-01-2005, 15:07
Je had er eentje een oor en neus af moeten bijten Ton, en dan met je bebloede bek gaan schreeuwen of je in een inrichting thuis hoort. En gewoon dat oor opeten en ondertussen flink kwijlen en hijgen. :twisted:

Maar even serieus.. ik zou die gast van de basisschool eens vereren met een bezoekje.

Biiyen
16-01-2005, 15:11
-edit- dubbel post... mag weg mods

Hollandpride
16-01-2005, 15:14
Raziel = loco

Ton
16-01-2005, 15:21
Thnx mensen !

Ik kom ze/hem vast nog wel is tegen, kijken of ze zo stoer zijn om het man tegen man te proberen :twak:

Echt kloten gevoel als je daar onmachtig staat en je kunt nix doen.... Maarja, die sissy mogen nog wel ff oefenen op hun stootkracht, gelukkig nix geen dingen aan overgehouden.

Leon
16-01-2005, 15:27
Ik wou hier ook een topic over starten maar liet het voor me. Nu iemand anders dit ook mee heeft gemaakt laat ik mijn hart dan ook maar even luchten.

Bij mij gebeurde het volgende:

Ik fietste met een goede maat en zijn neefje en mijn allerallerbeste vriendin.
We kwamen van een lokaal kroegje af en zoals altijd breng ik de dame in
kwestie naar huis en ga vervolgens alleen terug. Nougoed we fietsten daar
dus, kwamen er 2 jongens op 1 fiets langs en ze begon opeens te flippen en
allerlei rare dingen te zeggen die ik niet heb onthouden. Ze duwden me tegen
de schouder aan waarna ik bijna tegen een lantaarnpaal opknalde, mijn beste
maat en mijn beste vriendin kregen dit alles niet mee fietsen nietsvermoedend
door. Nadat ik weer op het fietspad was riep ik (heel dom) "dikkop". Ze stonden
midden op een weg stil en ze wachten me op totdat ik daar was, ik moest natuurlijk
ook die kant op om mijn mensen achterna te gaan. Zelfs toen we waren gestopt
had niemand die voor ons fietste nog wat door, ik fietste naast de neef van mijn
maat. Nougoed ze stonden me dus midden op de straat op te wachten en ik zet
mijn fiets even netjes op de standaard om met die jongens te praten (zij waren
dat natuurlijk niet van plan zoals je wel begrijpt).
zegt hij: "hoe noemde je mij?"
ik zeg: "dikkop, hoezo?"
zegt hij: "vind je jezelf stoer ofzo?"
ik zeg: "nee hoor, zo komt het bij mij niet over in ieder geval?"
Nougoed het ging zo door komt vervolgens zijn maat naar mij toe en geeft me
een flinke duw naar achteren, hier had ik verder geen problemen mee maar na
verloop van tijd kwamen nog eens 2 maten van die ruziezoekers eraan om zich
er ook eens flink mee te bemoeien. Ondertussen was het neefje gelukkig zo slim
geweest om flink vooruit te fietsen en mijn mensen erop te wijzen dat ik in de
problemen zat dus mijn maat kwam me snel te hulp geschoten. Uiteindelijk heb
ik het gewoon uitgepraat en zijn we met z'n allen rustig weggefietst. Ze waren
flink over de zeik en het heeft welliswaar flink geduurd voordat ze uitgevloekt
en klaar waren met bedreigen, maar we zijn er heelhuids en zonder klap of trap
vanaf gekomen. Ik had er zelf nogal moeite mee omdat ik vroeger veel straat-
vechten heb meegemaakt (nooit begonnen) en heb gezworen dat achter me te
laten, opzich had ik ze wel willen knallen maar mijn beste vriendin was een risico
factor die ik niet op het spel wou zetten. Dus heb ik me beheerst en zijn we er
gewoon goed vanaf gekomen en verder geen problemen meer gehad. Kreeg ik
achteraf doodleuk te horen van mijn maat dat die vent waar ik het meest mee
in discussie was en waar ik het dichtsbij stond bekend staat om zijn messentrekker
eigenschappen. Dit soort dingen waar jij ook mee zit (meer tegen 1 of 2) had ik in
dit geval dus ook, 1 tegen 4. En wat je ook hebt gedaan, gewoon weglopen in dit geval is het beste wat je kunt doen. Tegen 4 man per persoon vechten is in mijn
ogen en zinloos tenzij je zwarte band weet ik veel wat hebt en dat broekies zijn van 14. Dit soort geweld kan ik me mateloos aan ergeren en het spoort me zelf
ook weleens aan om die lui even flink op hun bek te timmeren :twak:

Leon
16-01-2005, 15:28
als je ze in hun eentje tegenkomt inderdaad kijken ze spontaan de andere kant uit :twak:

Biiyen
16-01-2005, 15:42
Thnx mensen !

Ik kom ze/hem vast nog wel is tegen, kijken of ze zo stoer zijn om het man tegen man te proberen :twak:

Echt kloten gevoel als je daar onmachtig staat en je kunt nix doen.... Maarja, die sissy mogen nog wel ff oefenen op hun stootkracht, gelukkig nix geen dingen aan overgehouden.

Ben blij! Ik had iets minder geluk en heb aan zo'n voorval een dik gezicht overgehouden. Ik kende die gasten niet eens en kan me ook nooit revancheren. Jij wel! En ik zou er gebruik van maken ook. Die gast die bij jou in de klas heeft gezeten die kreeg ze van mij echt wel getrokken. Daarbij zou ik van hem willen weten wie zijn vriendjes waren en waar ik ze kan vinden. En daar ging ik met een paar gasten heen die niet vies zijn van een potje knallen.

Shytown
16-01-2005, 18:36
Volgende week een mixfight uitje regelen en met 20 man gaan stappen

Goed plan, welke discotheek Ton?

Judas
16-01-2005, 18:45
1 voor 1 terug pakken en hard ook. En heel duidelijk maken aan die held van je school, dat als hij jou nog es lastigvalt met groep, je HEM weer komt aanpakken.

max mulder shihan
16-01-2005, 18:48
kunnen ik en mijn jongens ook mee avondje stappen? word zo ziek van dat soort galbakken, dat het lekker stappen er voor mij al jaren geleden opgehouden is :maskills:

Nickuraba
16-01-2005, 19:09
of je er wel of niet wat aan hebt over gehouden, men moet met z;'n fikkes van je afblijven. Terugpakken!

Leonardo
16-01-2005, 19:31
Oude quote van me vader :


Uitgaansgeweld zal je altjd blijven houden en zeker zoland de politie en onze rechters er niks aan doen. En als er iets aan gedaan wordt dan staat de straf niet in verhouding tot het misdrijf, m.a.w. het probleem ligt in Den Haag die dit soort uitwassen indirect "goedkeurt" :evil: door heel slap te straffen :maskills:

Als je wordt aangevallen heb je niks aan politie en zal je het zelf moeten opknappen op dat moment of later de rekening zo gaan vereffen dat ze je nooit meer aan durven te kijken. Als je wat er aan gaat doen moet je het ook ineens goed doen bij die "groepshelden" :evil:

Tuigenke
16-01-2005, 20:01
michael is correct, sorry dat ik er niet bij was ton

ROIDRAGE
16-01-2005, 20:43
damn. Ton en Leon.
zijn idd erg irri die gastjes.
stel kudde dieren.

maar als je een battle start tegen de "klasgenoot". etc

wanneer gaan we? :twak: :twak: :twak:

Shytown
16-01-2005, 21:48
Eigenlijk best een goed idee om een Mixfight stapavond te organiseren, en Ton kent "toevallig" een leuke discotheek om heen te gaan met zijn allen :mrgreen:

Mike
16-01-2005, 21:57
miischien iets voor bas rutten

"On the Bus fighting techniques" volume 1

klote man , wat ze je flikten ton. :(

Probeer volgende keer hun 'leider' flink aan te pakken, mijn ervaring is als je tegen een groep staat, dat je dan degene met de grootste bek als eerste vol op zn neus moet pompen. De rest heeft dan vaak ineens minder zin om irritant te doen. Maar goed in een volle bus is het vast lastig knokken en geplaatst slaan.

Ik vind het in die situaties dan ook rechtvaardig om knietjes in de ballen te geven en haren en vooral jassen over de kop te trekken(dan heb je echt vrijspel hehe). Das ook laf maar als je toch in de minderheid bent mag het :wink:

Jochem
16-01-2005, 21:58
1 voor 1 terugpakken werkt errug goed (op basisschool gedaan) zelfs als je verliest lucht t op. maar het is natuurlijk wel risico, jij(en vrienden) kunnen de lul zijn.
In de bus wel erg goed gehandeld, Je eer inslikken is erg moeilijk. (maar als je tegen 8 man staat is et opeens wel een stuk makkelijker alsje denkt :P )

Mike
16-01-2005, 22:00
is ook zo , hij kan t nu iig navertellen en zn vriendin, of die van van zn maat ,heeft niks. Dus in principe heb je het prima opgelost. Alleen blijf je nu met een kut gevoel zitten , van had ik meer kunnnen doen en waarom pakken ze mij. En je wil uiteraard wraak :twisted:

Silat
16-01-2005, 22:06
Hmmm ben er niet zo'n fan van om zulke geweld op te zoeken.

En soms moet je idd wijs zijn, zeker als je je meisje bij je hebt.
Dat is bij mij nl elke keer het geval geweest.

Ik ga niet meer op Kerstavond stappen. Een paar keer kreeg ik ruzie op die avonden en dan was ik met m'n meisje. Ik had die gast zo kunnen pakken maar bedacht me, want het was Kerst enzo. Hij had geluk want hij wist niet dat m'n broertje ondertussen met 5 van z'n vrienden om hem heen hadden verzameld :mrgreen:

Ik zou die gast uit je klas absoluut terug pakken.

Ik hoor dat hier in ons dorpie de NATOS (Noord afrikaanse teringlijers op sportschoen) ook weer steeds vervelender worden... Mensen worden geslagen omdat ze geen vuurtje bij zich hebben door 5 man. :twak:

Meisjes die vol op hun kaak geslagen worden. :shock:

Het is maar goed dat ik hier niet meer ben in de stad in het weekend :evil:

Shytown
16-01-2005, 22:41
Nijkerk is wat dat betreft ook niet echt een beste plaats om in te wonen he Silat, ik refereer aan de "manegefeesten" en in eigen kring heb ik vernomen dat "de Bachelaar" ook een gezellige tent is.

Fr3ddy
17-01-2005, 00:17
Kom gezellig in Den Helder stappen.. hier is het altijd leuk! :mrgreen:

Fr3ddy
17-01-2005, 00:18
...en ook menig een die niet vies was van een jointje of wat dan ook voor drugs.
ff op reageren hoor!

Rookte iedereen maar een jointje voor het uitgaan.. dan waren er een stuk minder problemen, dat weet ik zeker!

Alcohol is de grootste boosdoener.. mensen verliezen hun remmingen dan.

Silat
17-01-2005, 00:35
Nijkerk is wat dat betreft ook niet echt een beste plaats om in te wonen he Silat, ik refereer aan de "manegefeesten" en in eigen kring heb ik vernomen dat "de Bachelaar" ook een gezellige tent is.

Hahah de Belachelaar :twak: Daar komen de Nijkerkerveense boeren elk weekend naar toe om te knokken, standaard ritueel daar.

manege netzo. ik ben bij beide nooit geweest alleen al om die rede.

redjuh
17-01-2005, 00:41
de starlight is toch ook in nijkerk? is een toffe tent

Shytown
17-01-2005, 10:39
Yup, Starlight is in Nijkerk(erveen), tijdje niet geweest en laatst natuurlijk ook niet positief in het nieuws geweest.

B3 lik3 M3
17-01-2005, 10:59
Ik had een paar weken geleden precies zoiets...
Ik was een avondje wezen stappen en ging nog even iets eten..
Wil ik wegfietsen staan er 2 van die broekies van 16 en die willen niet aan de kant gaan..
Ik met een kameraad fietsen erdoor en raak hem iets aan.. Begint ie toch van een afstand te schelden!! Ik bedenk me niets en fiets weer terug, laat ik nou net even over het hoofd hebben gezien dat ze inmiddels al met zijn 8en stonden.. Marokkanen alles stond erbij..
Ik stap dus netjes van mijn fiets en denk... we gaan helemaal los haha
Tot 1 van die gasten zich bedenkt en echt doorheeft dat wij ook niet vies zijn van een potje matten.. Zegt is tegen de rest.. kom maar man we gaan.. laat ze maar..
Blijft er nog 1 staan en kijkt me strak in mijn ogen aan.. dus ik denk hee leuk een staredown.. En na Wheelie zijn avater gezien te hebben, doe ik aardig mee..

Zegt die knakker.. heb je XTC gebruikt of zo.. want je pupillen zijn vet wijd man.. (nog steeds stoer kijkend) Ik denk dat ze zo groot waren omdat de adrenaline door mijn lijf spoot..
Loopt die weg en ik kijk hem nog steeds strak in zijn bek aan.. zegt ie..
Niet fokken met mijn matties he..
Dus toen had ik het niet meer BWAHAHAHAA
Ik zeg kijk hem gaan Baas B hahahaa
Wij stappen weer op de fiets en moesten weer langs die gastjes... netjes aan de kant hoor en op afstand weer roepen.. We zijn toen maar lachend weggefietst..

a.s.c.
17-01-2005, 11:00
zulke zielige gasten zijn het eigenlijk niet waard... je zal altijd zien dat ze in groepen een grote bek hebben maar als ze dan tegengas krijgen doen ze aangifte bij de politie... een vriend van mij kreeg ruzie met 6 gasten die hem begonnen te stompen, sloeg hij er een zijn neus gebroken... deed dat watje aangifte en die vriend kreeg een boete :shock: maar ik ben nog steeds voorstander van een 'wraakactie' dan laten ze het de volgende keer wel :lol:

Octavius
17-01-2005, 11:15
Achja kinders. Staat er een groepje, loop je er langs. Zegt er een "Kijk me niet zo vuil aan". Negeer je hem en loop je door. Roept i "Negeer me niet als ik tegen je praat". Denk je echt van wat wil je nu man.

Boem Boem
17-01-2005, 18:03
Het is nu 3.21 uur, en ik ben er net weer van een enerverend avondje stappen.

Het begon en ging allemaal heel gezellig, totdat de plaatselijke discotheek ging sluiten.

Er is bij deze discotheek een bus die je weer terug naar huis brengt. Wanneer het echt druk is, wordt deze bus zo vol gepropt totdat er echt niemand meer bij in past.

Dit was vanavond dus ook het geval! De bus zat tot de nok toe gevuld met dronken discogangers, en ook menig een die niet vies was van een jointje of wat dan ook voor drugs.

De bus was dus al lang en breedt onderweg, en een groepje begon te drukken en erg vervelend te worden.
Een vriend van mij maakte zich wat breder om zijn vriendin te beschermen en kreeg zo waar een aantal klappen om zn oren!!!! Ik blijf dan natuurlijk niet dood staan en probeer mijn vriend te beschermen en ga er tussen staan, tegelijker tijd krijg ik er een paar om mn oren van een plaatsgenoot (waar ik op de basisschool 8 jaar bij in de klas heb gezeten) en dit groepje wordt alleen maar groter!


Wat kun je dan (godverdomme) in vredesnaam doen tegen 8 van die *teringlijeres!* ?!

Ik ben er echt kapot van, want je staat daar in zo'n drukke bus tegenover 8 van die dronken en onder de drugs zittende gestoorde apen, en kun met je 2en er echt geen hol tegen doen !!!

hoe kun je zo;n situatie nou aanpakken... ik ben er maar zover mogelijk bij weg gelopen, want met zn 2en konden we er toch nix tegen beginnen.....


dit is echt een FUCKED UP gevoel !!

hey Ton, toch nix aan overgehouden he....maar waren er geen andere mensen die je te hulp kwamen??? Echt shit.....

Osu

Chris

Leon
17-01-2005, 19:39
ik heb gewoon een schijthekel aan dit soort leeghoofdengedrag :twak:

Ton
17-01-2005, 22:25
Goeie reacties heren !! :thumbs:

En Boem Boem, heb er gelukkig nix aan over gehouden, behalve een kloten gevoel dan heh :evil:

@ Fr3ddy, bleef het maar bij een jointje...

Die gasten waar ik dus mee te maken heb gehad, staan wel bekend om de relschoppers van de omgeving, en dus altijd met een lekker groepje... Als het er op aankomt zijn ze ook wel zo gek om hun 'zakmesje' te trekken.
Tja, lastige situatie dus...

Wat die discobus betreft kunnen ze helemaal de tering mee krijgen, dr gaat ook altijd wel iemand mee die voor 'security' mag spelen, maar die lult gezellig met iedereen weg, en als het er op aakomt staat ie ook met zn handen in de zak voor in de bus...

Die 'discotheek', voor zover je het een discotheek mag noemen, hoeft voor mij de eerstkomende tijd dus niet meer zo nodig.

Justinian
18-01-2005, 08:06
Die gasten waar ik dus mee te maken heb gehad, staan wel bekend om de relschoppers van de omgeving, en dus altijd met een lekker groepje... Als het er op aankomt zijn ze ook wel zo gek om hun 'zakmesje' te trekken.
Dan zou ik het verder maar gewoon laten zitten, is het niet waard.

Mickey
18-01-2005, 09:49
Ah joh! Je krijgt te pas en te onpas gedonder...

Zo stond ik niet al te lang geleden in de disco een keer per ongeluk op iemand zn voet.. Nette jongen als ik ben zeg ik dus Sorry tegen het "Slachtoffer"..

Begint die gozer me een tyrade over hoe hij uit Amsterdam komt en je niet
met hem fokken moet.. Blah Blah Blah!

Ik ben niet agressief, maar je moet niet onredelijk gaan lopen doen..
Dat trek ik bijzonder slecht..

Dus ik vertelde hem dat hij maar heel snel normaal moest gaan doen omdat
zn gedrag een stijl was. Meneer voelde zich natuurlijk op zn pik getrapt
en begon als een baviaan op de tafel te slaan en te tieren dat ik maar mee naar
buiten moest..

Op dat moment zag ik net de 2 uitsmijters achter hem oprijzen..
Ik heb hem nog een keer aangekeken en verteld dat ik voor hem niet de club uit
getrapt werd en ben terug gegaan naar mn vriendin..

Die gozer heeft de rest van de avond 2 gorillas naast zich gehad..
Hij voelde zich niet.. maar dan ook echt NIET op zn gemak!! :mrgreen:

Leon
18-01-2005, 12:34
Ah joh! Je krijgt te pas en te onpas gedonder...

Zo stond ik niet al te lang geleden in de disco een keer per ongeluk op iemand zn voet.. Nette jongen als ik ben zeg ik dus Sorry tegen het "Slachtoffer"..

Begint die gozer me een tyrade over hoe hij uit Amsterdam komt en je niet
met hem fokken moet.. Blah Blah Blah!

Ik ben niet agressief, maar je moet niet onredelijk gaan lopen doen..
Dat trek ik bijzonder slecht..

Dus ik vertelde hem dat hij maar heel snel normaal moest gaan doen omdat
zn gedrag een stijl was. Meneer voelde zich natuurlijk op zn pik getrapt
en begon als een baviaan op de tafel te slaan en te tieren dat ik maar mee naar
buiten moest..

Op dat moment zag ik net de 2 uitsmijters achter hem oprijzen..
Ik heb hem nog een keer aangekeken en verteld dat ik voor hem niet de club uit
getrapt werd en ben terug gegaan naar mn vriendin..

Die gozer heeft de rest van de avond 2 gorillas naast zich gehad..
Hij voelde zich niet.. maar dan ook echt NIET op zn gemak!! :mrgreen:

zo iemand ben ik dus ook, en ook ik heb daarmee geregeld gedonder.
je staat inderdaad op hun voet of je stoot ze perongeluk een keer aan
en ze gaan door het lint. Meestal ben ik dan ook nog zo'n softie (of zo
verstandig) dat als ze dan toch nog boos worden, mijn excuses blijf
aanbieden en uiteindelijk gewoon wegloop. Beetje watje ben ik wel :lol:

Anonymous
19-01-2005, 09:04
Het hangt er vanaf waar je uitgaat, ik heb er zelf nooit last van.

Jase
19-01-2005, 16:31
1 voor 1 terugpakken Ton, Punisherstyle.

Remco
19-01-2005, 16:57
Nou zijn jouw voeten ook wel ... ehh!


Ik ben tegen terugpakken, daarmee heb je alleen maar meer gezeik. Er zit niet veel anders op dan slikken Ton. Begin bij jezelf, door die gasten te mollen los je hun gedrag niet op.

Ik ben tot op heden vrij goed in het ontwijken van gezeik geweest. Wel eens ingegrepen, wel eens een klap gehad. Mick, vertel jij nog even van onze "steegje-challenge" in Deventer, toen 10 kleine kampertjes met hun pappies aan de telefoon mot zochten?

Marco
19-01-2005, 16:59
2 metromannen en 10 kampers ? klinkt interessant :wink:

Shytown
19-01-2005, 19:03
Ik ben tegen terugpakken

Ik handel altijd uit bloedwraak, mocht het fout gaan heb je in ieder geval strafverlichting :mrgreen:

Leon
20-01-2005, 13:35
Seek Vengeance!