PDA

View Full Version : 12-02-2005 gala Belgiƫ (o.a. Michael Knaap, Dave Paul e.a.)



Justinian
16-01-2005, 10:05
http://members.home.nl/roybjj/nouvelleaffiche.jpg

Shytown
16-01-2005, 12:42
Mooi om Knaap weer eens in actie te zien komen!

Dragon
16-01-2005, 12:47
zo te zien komen er toch nog meer en meer mma-gala's in Belgiƫ, zelfs zaterdag aanstaande is er een mma-gala waar men zonder handschoenen vecht (zelfde regels als Yvel/Kasteel, ik weet niet meer hoe die regels noemen :oops: )

The Satan
16-01-2005, 13:41
GAAF dave weer aan t werk ik ben er bij!!!!! :twisted: :twisted:

Hollandpride
16-01-2005, 15:07
Oke dan Knaap is de main card

Nicky
16-01-2005, 16:10
Ben benieuwd naar Knaap.

Ronny
16-01-2005, 16:53
rommelige en lelijke poster

}|^-_-^|{
16-01-2005, 17:50
Ben benieuwd naar Knaap.

inderdaad, die Kubis is een bad mofo, ik hoop dat Michael hem een vakkundig pak rammel kan geven :D

danielsan
20-01-2005, 12:41
GO KEN EN WIM :thumbs: :thumbs: :thumbs:

ICON
21-01-2005, 06:54
kent iemand die tegenstander van dave paul?? ik kan niet lezen waar hij traint.

Iwan
21-01-2005, 09:21
kent iemand die tegenstander van dave paul?? ik kan niet lezen waar hij traint.

Ik weet wel dat nadat Dave met 'm klaar is niemand hem meer HERkent! :wink:

ICON
21-01-2005, 18:16
kent iemand die tegenstander van dave paul?? ik kan niet lezen waar hij traint.

Ik weet wel dat nadat Dave met 'm klaar is niemand hem meer HERkent! :wink:

haha ja daarom wil het ff van tevoren weten :wink:

Anonymous
23-01-2005, 12:33
hahaha die iwan toch :D

Christophe
24-01-2005, 15:24
Wel weinig gevechten voor ā‚¬ 20 (voorverkoop), of vergis ik me?! Ik ben in ieder geval benieuwd!

:thumbs: Veel succes voor Ken en Wim gewenst, al ben ik zeker dat ze het (weer eens) ongelooflijk goed gaan doen! BJJ rules! :wink:

kXe
26-01-2005, 19:48
Een EXIT voorspelling: KATEL met brutale knock-out.
Ken en Wim met submissie.

zie jullie daar

Maurice
http://www.exit-bjj.be

Anonymous
27-01-2005, 13:49
Er zijn nog meer gevechten. De gevechten op de affiche zijn enkel de hoofdpartijen. Er staat toch "...and more" op de affiche! :)

Anonymous
27-01-2005, 14:52
Quoniam is een sportschool met taaie rakkers, dus denk er niet te gemakkelijk over, mensen ...

Anonymous
02-02-2005, 12:35
Quoniam is een sportschool met taaie rakkers, dus denk er niet te gemakkelijk over, mensen ...

de taaiste is boven ons in de hemel dus je kan ook niet zeggen dat het taaie rakkers zijn vriend we zien daar wel wat er gaat gebeuren ben je er zelf ook bij zou chill zijn dan kan je genieten van de aankomende partijen laters groetjes

Anonymous
02-02-2005, 12:36
micheal en dave veel succes mannen maak ons trots en laat die gasten wat zien van de nederlandse vechters adios amigo's

Anonymous
02-02-2005, 12:39
is er misschien ook een site van die quoniam gym ff kijken hoe die taaie rakkers eruit zien dan volgens my special quest ??????? groetjes

Paganstars
02-02-2005, 12:43
Mwah Quoniam gym heeft goede vechters.... maar de meeste leggen het over het algemeen af tegen nederlandse vechters.... *volgens mij het laatste gala waar ik was waar tarzan ook vocht won maar 1 van hun vechters en veel verloren!!*

Anonymous
03-02-2005, 10:44
Ik zal waarschijnlijk tegen een andere vechter moeten uitkomen. Van zodra ik meer weet zet ik het op mijn blog http://www.ken.be

Alvast bedankt voor alle aanmoedigingen.

K

Wheelie
13-02-2005, 19:09
Wie heeft de uitslagen ?

Shytown
13-02-2005, 19:12
Zocht deze topic ook al Wheelie

}|^-_-^|{
13-02-2005, 19:13
Geen uitslagen, er was iets met geld en Daan, Dave en Michael hebben er niet gevochten. Iwan weet er ongetwijfeld meer van ;)

Wheelie
13-02-2005, 19:15
is het hele gala niet door gegaan ?

Tuigenke
13-02-2005, 19:59
vaag? Iwan?

Iwan
13-02-2005, 20:29
Op ons guestbook stond al een verslag van onze eigen Kimmetje, maar ik zal het effe hiernaar toe kopieren.
Ben er zelf nog ziek van dus geen zin om het zelf nog eens in te tikken.
Wel heel erg gelachen die dag met de Schreiber mannen/vrouwen.
Helaas was de afsluiting voor ons allemaal een stuk minder...

Comments: hier een beknopt verslagje van gisteren: Komen we aan voor Dave zijn wedstrijd, moet hij gewogen worden en weegt hij een paar kilo te zwaar. Hij valt wat af en zijn gewicht wordt goedgekeurd en hij mag eten. komen ze na het eten terug met de mededeling dat er weer gewogen moet worden. natuurlijk weegt hij door het eten weer zwaarder en besloten wordt dat de wedstrijd niet doorgaat. Ondertussen hebben we al een hele dag gezeik gehad over zijn gewicht en Dave is zwaar geergerd. hij mag wel tegen een andere gast vechten waarvan ze zeggen dat hij ongeveer hetzelfde weegt als Dave. Ze hadden waarschijnlijk niet verwacht dat wij die gast al hebben zien vechten en die Markus weegt 144 kg (als of dat niet een groot gewichtsverschil is ?! maar goed). Dat verzwegen ze dus mooi voor ons. Dat doen we dus niet. Bob Schrijber gaat iets regelen voor het financiele plaatje maar dat schiet allemaal niet erg op. Ondertussen zitten er twee uur nadat het gala eigenlijk begonnen zou zijn pas een man of 60 in het publiek...oei oei dat ziet er niet goed uit financieel gezien. Aan de deur worden mensen weggestuurd want ze verkopen geen kaartjes aan de deur (geen vergunning misschien?)Bob vertrouwd het niet en vraagt een voorschot voor zijn jongens omdat hij verwacht dat ze wel naar hun geld kunnen fluiten. 'tien minuutjes wachten'krijg je te horen, en dan weer tien en dan weer tien en Irma en Bob zijn het beu. Ze krijgen nog vijf minuten de tijd. Vijf minuten later weten we nog niks en we gaan er vandoor. Er worden geen risico's met geld genomen zo wordt besloten en boos stapt iedereen naar buiten. Vier van de acht partijen zijn dus uitgevallen en vanochtend was op het internet te lezen dat de organisatie zelfs dan nog in de geldproblemen is gekomen. Dit is werkelijk het allerslechtst georganiseerde gala ooit.

Ronald
13-02-2005, 20:39
Aan de deur worden mensen weggestuurd want ze verkopen geen kaartjes aan de deur...
Typisch: op de poster staat "@the door: 25 Euros". Je gaat je afvragen wat hen dan precies bewogen heeft. Ik ben benieuwd of ze hier zelf ook nog gaan reageren. Maar het klinkt niet goed in ieder geval :? .

Anonymous
13-02-2005, 20:40
Je hebt in ieder geval weer een reunie gehad met een oude :wink: bekende uit Oss :mrgreen:

Iwan
13-02-2005, 20:45
Je hebt in ieder geval weer een reunie gehad met een oude :wink: bekende uit Oss :mrgreen:

Hahaha, het was inderdaad een waar genoegen man!
Ik heb genoten van je prachtige verhalen!
Was leuk je weer eens te spreken.

Anonymous
13-02-2005, 21:29
Je hebt in ieder geval weer een reunie gehad met een oude :wink: bekende uit Oss :mrgreen:

Hahaha, het was inderdaad een waar genoegen man!
Ik heb genoten van je prachtige verhalen!
Was leuk je weer eens te spreken.

Ja leuk he als iemand door zn beste maten nog bij iedere kans even herinnert wordt aan zijn professionele gemaakte fouten cq domheden :wink:

Leedvermaak heet zoiets Iwan.....maar ik onthoud t wel :twak: :wink: 8) :D

Iwan
13-02-2005, 21:35
:mrgreen:

ashi76
13-02-2005, 21:39
Wat een zooitje daar zeg.

Wel een strakke actie van Bob om die gasten voor het blok te zetten. :thumbs:

knaap
13-02-2005, 23:58
het was echt niet normaal zo slecht geregeld de bewaking is daarna ook nog goed te keer gegaan hoorde ik want ze kregen hun geld ook niet

Wolverine
14-02-2005, 10:17
Inderdaad, er waren mega veel organisatorische en financiele problemen en ik kan je verzekeren dat dit als vechter niet aangenaam is. Ik had de eerste partij tegen Yohan Quoniam en Wim had de derde partij tegen Mendy. En toen was het gedaan. Misschien kan iemand de resultaten van de tweede partij nog online zetten en dan heeft iedereen toch nog de uitslagen van de drie kampen die er wel geweest zijn.
Uitslagen : http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?search=yes&eventid=2850

Hier kan je mijn andere verslag bekijken ...
http://www.ken.be/PermaLink.aspx?guid=8c5946dc-d401-4af8-843b-94c1dfa3960b

Nogmaals dank voor al mijn fans, die dan blijkbaar meer dan 50% van het publiek uitmaakte als ik het aantal aanwezigen bekeek.

Doei,
Ken

Christophe
14-02-2005, 10:31
Ik was ook in Luik met een kleine Exit-delegatie, want Ken en Wim hebben die avond gevochten. Dit was zonder twijfel het allerslechtst georganiseerde gala ooit. Allereerst werd je al ziek van de dranghekken bij het binnenkomen, en het gedrag van de "bewaking". Er werd bijna gedaan als0f freefight-fans per definitie hooligans zijn of zo. Op het kaartje stond enkel dat het "begon" (?!) om 19u. Dit betekende blijkbaar dat de deuren dan open gingen. Er stond al een kleine rij te wachten, maar om 19u30 waren we nog geen cm. opgeschoven (en we hadden geen idee waarom niet). Een kwartiertje later begonnen er mensen "voor te steken", en toen we vroegen waarom ze niet gewoon op hun beurt wachtten, bleek dat alleen mensen met een kaartje binnengelaten werden. Hadden ze dit niet even kunnen omroepen of zo?!

EĆ©nmaal binnen moesten we nog langs de "Security" door, maar erg vlot ging dat niet, en vriendelijk waren ze evenmin (en toen wisten ze nog niet dat er problemen met hun loon zou zijn). Toen we eindelijk in de zaal zaten, en dachten dat we het ergste gehad hadden ... bleek het pas te beginnen. We hebben er ongelooflijk lang moeten wachten, tot het eindelijk begon met een Aikido-demo. Geen kwaad woord over deze gevechtsport, maar het feit dat de "sensei" een klein, jong meisje en een jonge kerel had meegenomen als assistenten (lees: aanvallers) stemt toch tot nadenken, maar dit volledig terzijde.

We hebben voor onze ā‚¬ 20 slechts 4 gevechten gezien. De aankondiging en timing trokken echt op niks (ik heb gehoord dat ze bij Ć©Ć©n gevecht zelfs waren vergeten te timen, en dat ze toen maar "geschat" hebben wanneer de ronde gedaan was). Ken en Wim hebben fantastisch gevochten (ik hoop dat Maurice een filmpje op onze site zet). Ken's tegenstander was blijkbaar een paarse gordel BJJ en - volgens de aankondiging - kampioen van Rio. Ik vraag me nog steeds af in wat!

Na deze 4 gevechten was er een "korte" onderbreking, waarna het "spektakel" zou doorgaan. Na onnoemelijk lang wachten (er werd blijkbaar druk gediscussieerd over geld) kwam de aankondiger vertellen dat het afgelopen was, maar dat de organisatie het publiek dat deze avond aanwezig was gratis zou binnenlaten op zijn volgende gala (binnen een paar maanden). Er werden wel geen details gegeven over hoe dit zou gebeuren (het oude kaartje opnieuw gebruiken?). Maakt eigenlijk niet uit, want "een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen" dus deze ezel zien ze nooit meer terug. Wel spijtig dat ik Dave Paul en Michael Knaap niet heb zien vechten, but there will be a next time (alleen niet bij deze organisatie).

WF Promotion: ik hoop dat alle vechters en geĆÆnteresseerden deze naam goed onthouden! Hij staat voor "absoluut te mijden"!!! :evil:

Iwan
14-02-2005, 10:41
Mooi verslag Christophe, nu weet ik dus ook hoe het na ons vertrek is verder gegaan. Thx!

Ronald
14-02-2005, 11:26
Damn wat een zooitje :shock: .

Anonymous
14-02-2005, 11:38
Mooi verslag Christophe, nu weet ik dus ook hoe het na ons vertrek is verder gegaan. Thx!

You are very welcome! Hopelijk is dit de laatste keer dat we zo iets moeten mee maken, dit is zeker niet goed voor de sport. Al denk ik niet dat ze "sport" verwachtten daar in Pepinster, te zien aan de talrijk aanwezige oproerpolitie. :roll:

Christophe
14-02-2005, 11:42
Mooi verslag Christophe, nu weet ik dus ook hoe het na ons vertrek is verder gegaan. Thx!

You are very welcome! Hopelijk is dit de laatste keer dat we zo iets moeten mee maken, dit is zeker niet goed voor de sport. Al denk ik niet dat ze "sport" verwachtten daar in Pepinster, te zien aan de talrijk aanwezige oproerpolitie. :roll:

Ik was even vergeten in te loggen, sorry!

Christophe
14-02-2005, 11:49
het was echt niet normaal zo slecht geregeld de bewaking is daarna ook nog goed te keer gegaan hoorde ik want ze kregen hun geld ook niet

Dat verhaal wil ik wel eens horen! :lol:

Anonymous
14-02-2005, 16:14
Mwah Quoniam gym heeft goede vechters.... maar de meeste leggen het over het algemeen af tegen nederlandse vechters.... *volgens mij het laatste gala waar ik was waar tarzan ook vocht won maar 1 van hun vechters en veel verloren!!*

Dat afleggen tegen Nederlandse vechters valt wel mee.
Volgens uitslagen die ik heb gezien winnen ze vaker dan dat ze verliezen, daarom stelde ik dat het taaie rakkers zijn. Dat de taaiste ergens boven zou moeten zijn, dat is nog nooit aangetoond, dus ik hou me bij wat er zich op deze aardkloot bevindt.

Enkele Quoniam vechters:

Patrick Vallee: 2x draw tegen Siyar Bahadurzada, niet de minste vechter in Nederland, dacht ik zo...

David Baron: 3x winst, geen verlies

Yohan Quoniam: 5x winst (minstens 2x Pro), geen verlies

Alles op Shooto regels.

Daarom vind ik dat je kunt zeggen dat het geen gemakkelijke tegenstanders zijn daar uit Paris... 8)

Misschien kan er iemand me wat uitslagen met data en tegenstanders geven die het tegendeel aantonen ?

Anonymous
14-02-2005, 17:01
Mwah Quoniam gym heeft goede vechters.... maar de meeste leggen het over het algemeen af tegen nederlandse vechters.... *volgens mij het laatste gala waar ik was waar tarzan ook vocht won maar 1 van hun vechters en veel verloren!!*

Dat afleggen tegen Nederlandse vechters valt wel mee.
Volgens uitslagen die ik heb gezien winnen ze vaker dan dat ze verliezen, daarom stelde ik dat het taaie rakkers zijn. Dat de taaiste ergens boven zou moeten zijn, dat is nog nooit aangetoond, dus ik hou me bij wat er zich op deze aardkloot bevindt.

Enkele Quoniam vechters:

Patrick Vallee: 2x draw tegen Siyar Bahadurzada, niet de minste vechter in Nederland, dacht ik zo...

David Baron: 3x winst, geen verlies

Yohan Quoniam: 5x winst (minstens 2x Pro), geen verlies

Alles op Shooto regels.

Daarom vind ik dat je kunt zeggen dat het geen gemakkelijke tegenstanders zijn daar uit Paris... 8)

Misschien kan er iemand me wat uitslagen met data en tegenstanders geven die het tegendeel aantonen ?


op het ultimate shock gala hebben er twee vechters van quoniam verloren tegen twee Belgen van EXIT BJJ.

Ken Van Gilbergen gewonnen met triangle choke tegen Yohan Quoniam in de eerste ronde.

Wim Deputter gewonnen met triangle choke tegen Mendy, ook in de eerste ronde.

Anonymous
14-02-2005, 17:09
Da's een leuke, 2 Belgen i.p.v. nederlanders winnen van iemand van Quoniam (ik weet niet of die andere ook van Quoniam was)...

Uiteraard bedoel ik dat niet, want dit speelde voordat dit gala plaats vond. Mijn mening en die van Paganstars was gebaseerd op partijen die zich tussen nederlanders en vechters van Quoniam plaats vonden voor 12 -2-05 ...

Laten we de discussie proberen zuiver te houden en ik zou daarom graag willen weten of zij hier in Nederland al hebben verloren.

Bovendien zou het leuk zijn als Ken en Wim eens een partijtje in Nederland komen draaien, gewoon om te kijken of ze tegen gelijkwaardige tegenstanders even goed presteren ... 8)
Ik hoop van wel, want dat zou de concurrentie bevorderen !

Kom niet met de partij van Wim tegen Pislik, want die scheidsrechter snapte geen ruk van "regels" ...

Anonymous
14-02-2005, 17:20
Mendy was ook van Quoniam.

Thomas
14-02-2005, 17:27
Wat een rare wending heeft deze discussie genomen. Die mannen van exit hebben vette skills en die mannen van Quoniam ongetwijfeld ook. Punt.

}|^-_-^|{
14-02-2005, 17:29
idd, organiseer lekker een onderlinge competitie en laat elkaar tikken bij het leven.

Anonymous
14-02-2005, 17:37
Wat een rare wending heeft deze discussie genomen. Die mannen van exit hebben vette skills en die mannen van Quoniam ongetwijfeld ook. Punt.

Dat rare van die wending zie ik niet zo, maar dat ligt vast aan mij.
Wat jij daarna stelt, stelde ik dus ook, al veel eerder.

Daarna stelde ik dat het leuk zou zijn om die "vette skills" eens in Nederland te laten zien en daar lijkt me toch niets mis mee ?

Thomas
14-02-2005, 18:14
Wat een rare wending heeft deze discussie genomen. Die mannen van exit hebben vette skills en die mannen van Quoniam ongetwijfeld ook. Punt.

Dat rare van die wending zie ik niet zo, maar dat ligt vast aan mij.
Wat jij daarna stelt, stelde ik dus ook, al veel eerder.

Daarna stelde ik dat het leuk zou zijn om die "vette skills" eens in Nederland te laten zien en daar lijkt me toch niets mis mee ?

Nee idd. Let's do it. Misschien valt er wat te regelen m.b.t. een competitie op de mixfightdag :twisted:

Dragon
14-02-2005, 18:27
het bewijs dat we nog in onze kinderschoenen staan qua organiseren van freefightgala's, maar daar komt betering in (hoop ik) :oops:

Ronald
14-02-2005, 18:53
Wie praat er nou tegen wie? Maak ff een accountje aan mensen; dit is niet te volgen.

Wolverine
16-02-2005, 22:34
Hoi,

Zowel wim als ik willen gerust tegen een nederlander van niveau uitkomen, zolang er maar een promoter met het juiste geld naar voor komt. En dan mag deze me steeds contacteren. :thumbs:

Ken
http://www.ken.be

Andre
18-02-2005, 20:17
Volgens mij heeft de organisatie niet alleen bij de pupil van Iwan niet goed naar het gewicht verschil gekeken.
Als ik mij niet vergis vocht Yohan Quoniam voor nog geen jaartje geleden
in de -65 kg tegen Minh Ho van Budo academy Physical en als ik op mijn lijst kijk van het Grappling dan vecht Ken van Gilbergen in de -76 kg klasse. :shock:
Ken en Wim nog gefeliciteerd

Andre

Wolverine
21-02-2005, 10:35
Hoi Andre,

Voor alle duidelijkheid. Ik moest die dag normaal -72kg vechten, maar twee weken voor de kamp werd er mij verteld dat ik tegen Yohan moest uitkomen. Ik ben dan ook van een bijkomen regime naar een afval regime moeten overgaan door streng te dieeten (hoewel dit contractueel niet nodig was) en heb op -70 ingewogen maar inderdaad iets zwaarder dan Yohan (zo een 2a3 kilo). Wat de grappling yoseikan in ede betreft, daar heb ik twee maal gewonnen in -70 en heb me de derde maal toen ik deelnam gewoon in een hoger gewicht ingeschreven en eveneens gewonnen. Voor BJJ vecht ik meestal -73kg maar ik ben al lange tijd aan het overwegen of het de moeite zou zijn om naar 67kg te zakken omdat het technische niveau van deze vechters hoger ligt dan in alle andere klassen.

Doei,
K