PDA

View Full Version : Reactie Tom Harink Op vertrek Badhr



Anonymous
16-01-2005, 21:49
OP verzoek van Dhr HArink ook hier gepost

Na het gevecht tegen Gary Turner medio december is Badr langsgekomen om, zoals hij regelmatig deed, even mijn vrouw gedag te zeggen, met de kinderen te spelen en fijne dagen te wensen.

Een week erna heeft de heer Rutz contact gezocht met mij. In dit gesprek heeft de heer Rutz te kennen gegeven een contract met Badr te willen sluiten. De reden die de heer Rutz aangaf was dat hij wilde voorkomen dat Badr op 9 april zou vechten tegen Bojanski. (Voor de goede orde Badr moest pas juni bij Rutz vechten). Dit gevecht ging weliswaar niet door maar Rutz vreesde dat iets soortgelijks nog eens zou kunnen gebeuren. (Dit gevecht probeerde overigens Mohammed Aithassou van de grond te krijgen). Ik heb de heer Rutz gezegd dat het naar mijn mening juist goed voor de sport is dat meerdere promotors met elkaar concurreren.

Ik heb tegen Simon Rutz gezegd het aanbod op schrift te stellen zodat ik het samen met Badr en met mijn vrouw kon doornemen. Meteen heb ik Badr getracht te bellen en nog diverse keren erna. Badr had echter tegen mij gezegd dat hij op vakantie zou gaan, naar Brazilië of Spanje. Toen hij dus de telefoon niet opnam ben ik ervan uitgegaan dat hij op vakantie was.Tussen kerst en oud en nieuw was de school dicht. Na oud en nieuw begonnen de trainingen weer. Tot mijn grote verbazing bleek dat niemand van zijn trainingspartners en ook niemand van zijn vrienden ook maar iets van Badr vernomen of gehoord te hebben. Dit bevreemde mij zeer omdat Badr altijd gelukkig Nieuw Jaar kwam wensen. Een dag voor het interview met kickboks.nl kwam Badr langs op de school. Er is toen een gesprek tussen ons geweest waarin Badr vertelde dat Rutz al maanden Badr aan het bellen was en dat Rutz hem een aanbieding had gedaan. Ik heb Badr gezegd dat ik daar met hem over wilde spreken en hem tal van keren had geprobeerd te bereiken. Ik vertelde hem dat ik tegen Rutz had gezegd dat hij het eerst maar eens op papier moest stellen. Badr verliet de school met een “Tot morgen�. Kort na dit gesprek moest ik via kickboks.nl vernemen dat Badr een contract met Rutz had getekend. Hiervan was ik niet op de hoogte en dit heeft mij tot in het diepst van mijn ziel geraakt. Vooral omdat Badr voor mij meer was dan een leerling, hij kwam bij me over de vloer en er waren goede contacten met zijn familie. Nooit heeft Badr te kennen gegeven dat hij het niet naar zijn zin had. Hij had een sterk team om zich heen, met Henk als voormalig kampioen bodybuilding, voor zijn krachttraining en spieropbouw en Thommie jr. die bekend staat als een van de besten met trapkussen en anderen. Er was ook ten minste één sponsor die traint bij onze school Pancration, en die in Badr investeerde. Badr heeft bij mij nog nooit een wedstrijd verloren, op het inval-gevecht tegen Ignasov na. De planning voor dit jaar stond al vast. Badr kon in Japan vechten op 23 januari, (waar ik nu Nobu Hayashi laat vechten) en eind februari op een golden toernooi in Marseille. Dit laatste gevecht is mede tot stand gekomen door inspanningen van één van zijn sponsors van de sportschool. Voorts stonden tal van andere gevechten op het programma.

Badr heeft met mij een contract. De reden voor de totstandkoming van het contract is gelegen in het feit dat Promotoren in Japan, maar ook andere landen pas zaken doen als zij weet hebben van een contract. Dit contract is een standaard management (trainers) -contract en heeft een looptijd van meerdere jaren en strekt vanzelfsprekend tot allerlei management activiteiten. De normale gang van zaken is dat als je een contract wil verbreken je daar eerst met je manager (en zeker met een vriend) over spreekt en niet dat je dit via een interview moet vernemen. Dit voelt als een enorme dolksteek.



Ik heb altijd gedacht dat een contract tussen Badr en mij niet nodig was. Tussen Branko Cikatic en mij is nooit (!) een contract tot stand gekomen en onze vriendschap duurt tot de dag van vandaag voort. In juli zal Branko zelfs nogmaals met mij naar Japan gaan. Badr heeft altijd gezegd; “Als ik stop bij Thom, vecht ik nooit meer�. Een contract is niet meer rechtsgeldig op het moment dat beide partijen het er over eens zijn dat het niet meer geldig is.

Badr heeft zelfs nooit opgezegd, Rutz wist dat er een contract is en heeft toch willens en wetens dit spel doorgezet. Jaren heb ik aan Badr gewerkt en het is, zoals Rutz als zakenman moet weten, logisch dat er dan een financiële compensatie moet plaatsvinden. Dit gebeurt in iedere tak van sport. Ondanks een financiële compensatie weet een ieder die mij kent dat ik enorm gekrenkt ben en dat geen geld het gemis van de band, die ik dacht te hebben met Badr, kan compenseren.



Ik vind het enorm jammer dat het zo is gelopen, want normaal gesproken gun je iemand het allerbeste, maar zo behandel je iemand niet. Ik had het liefst een interview gegeven samen met Badr, zodat eens en voor altijd de waarheid wordt gesproken. Om die reden probeer ik hem de hele dag al te bereiken maar Badr neemt de telefoon niet op. Ik laat hier weten natuurlijk altijd alsnog bereid te zijn voor een interview samen met Badr.

Voor alle fans van Pancration, bedankt voor al jullie steun die ik de afgelopen dagen heb ontvangen. Ook namens mijn familie, bedankt!



Zou iemand deze brief willen verspreiden naar alle andere sites die mogelijk belangstelling hebben voor deze brief.





Thom Harinck

Jochem
16-01-2005, 21:55
Osu,respect

Maar aangezien ik geen van alle partyen ken en ze vlgs mij allemaal iets anders roepen, weet ik nu echt niet meer wat ik ervan moet denken. Alhoewel ik de neiging heb te geloven dat deze brief van dhr Harinck het dichts bij de waarheid zit. (ik geloof eerder een sensei als een promoter :twak:

ashi76
16-01-2005, 22:00
tnx Robbie.

Zo te horen krijgt dit verhaal nog wel een staartje.....

}|^-_-^|{
16-01-2005, 22:12
zozo, je ziekenfonds niet kunnen betalen, maar wel op vakantie...

Thomas
16-01-2005, 22:15
zozo, je ziekenfonds niet kunnen betalen, maar wel op vakantie...

Het blijft prioriteiten stellen in deze tak van sport.

Lex
16-01-2005, 22:26
Das een bittere pil voor Thom zeg, sterkte. Klote voor hem dat het zo is gelopen.

Sjaak
16-01-2005, 22:46
Ik heb nu beide partijen aangehoord en ik moet zeggen dat me gevoel me zegt dat Tom hier het "slachtoffer" is van deze hele affaire. Klote hoor voor een sensei om een van je allerbeste leerlingen zo te zien vetrekken en zeker om zo'n manier :cry: Tom heel veel sterkte.

Shytown
16-01-2005, 22:46
zozo, je ziekenfonds niet kunnen betalen, maar wel op vakantie...

Deze kan ik niet volgen

Zijn wel twee totaal verschillende verhalen en laat toch een ander (dag)licht schijnen op het eerdere interview van Rutz/Hari.

Mike
16-01-2005, 22:47
blijkbaar is geld voor sommige mensen het aller belangrijkste.

vraagje: waarom zou simon rutz willen voorkomen dat badr hari tegen bonjasky zou vechten.

als fan neem ik hem dat zeker niet in dank af!

p diddy
16-01-2005, 22:54
zonde dat badr weg is thom is een goede trainer veel kampioenen gehad, badr had er ook een kunnen zijn een GROTE KAMPIOEN. NU MOET JE HET ALLEMAAL NOG MAAR ZIEN??

Shytown
16-01-2005, 22:54
vraagje: waarom zou simon rutz willen voorkomen dat badr hari tegen bonjasky zou vechten


A) Kans op blessure;
B) Kans op verlies, wat "het imago van de "ongenaakbare" Hari een deuk op zou leveren naar aanloop van het gevecht tegen Leko;
C) Publiek liever de partij Hari vs Bonjasky ziet en hun zuurverdiende €'s daar aan uitgeeft

De vlieger om gages/verplichtingen á la Bonjasky te voorkomen gaat volgens mij niet op om deze partij te voorkomen, das meer lange termijn werk.

Anonymous
16-01-2005, 23:09
vraagje: waarom zou simon rutz willen voorkomen dat badr hari tegen bonjasky zou vechten.

als fan neem ik hem dat zeker niet in dank af!


weet je wat ik denk.....hou me ten goede hoor......

Als Hari tegen Bonjasky vecht ...dan verliest ie...dat is ZEKER!!!!!!! en nu die zogenaamd zo groeiende is kan ie zich geen verliezen veroorloven...dat is wat ik denk hoor......

En wat een ONGELOOFLIJK gruwelijke naaistreek zeg van Hari.....Respectloos

Ik zal m in ieder gevall niet meer toejuichen ( wat ik toch al niet deed) :twak:

Italian*Berlusconi*
16-01-2005, 23:11
vraagje: waarom zou simon rutz willen voorkomen dat badr hari tegen bonjasky zou vechten


A) Kans op blessure;
B) Kans op verlies, wat "het imago van de "ongenaakbare" Hari een deuk op zou leveren naar aanloop van het gevecht tegen Leko;
C) Publiek liever de partij Hari vs Bonjasky ziet en hun zuurverdiende €'s daar aan uitgeeft

De vlieger om gages/verplichtingen á la Bonjasky te voorkomen gaat volgens mij niet op om deze partij te voorkomen, das meer lange termijn werk.

ik denk eerder dat Simon hem misschien wel exclusief wilt houden voor zijn 'eigen' gala's...... en als dat zo is vind ik dat echt jammer.....

Mike
16-01-2005, 23:13
@topper

maar hoezo zou je als vechter niet mogen verliezen dan? Daar leer je toch eigenlijk het meest van en verliezen van de k1 champ kan toch nooit een schande zijn? Niet dat ik denk te weten wie wint hoor maar ik reageer gewoon op je opmerking.

Jockey-gym
16-01-2005, 23:40
Ach hij verloor ook al van Ignashov en die kwam niet eens door de voorrondes van de K1 heen.
Ignashov verloor op punten van kaoklai Kaenorasing (kaoklai 77Kg toen A.I +/-116 geloof ik).
Dus hij heefd nog wel ff te gaan voor de echte K1 boys.

Verder is een scheiding meestal van 2 kanten dat er onenigheid is/was (jammer genoeg) en de 3e gaat er met hem vandoor (bah Simon :cry: niet kosher).

}|^-_-^|{
16-01-2005, 23:43
@ jockey gym: ZUCHT
Ignashov heeft van Aerts gewonnen, dus die stelt ook niks voor, hij heeft gewonnen kaman, ha, dan kon die kaman er vast ook niks van.

1+1 is niet altijd 2, zeker niet als er een paar jaar tussen partijen zit ennuh, kaoklai deed het helemaal niet slecht in de finale, dus praat geen poep.

Emilio
16-01-2005, 23:58
jockey-gym, beetje dom gedacht he.

bonjasky mag btw niet eens vechten van de k1org.

Silat
17-01-2005, 00:34
Ignashof liep de kantjes eraf man in de voorrondes naar de K1.
Tijd dat ie NL komt trainen.

Octavius
17-01-2005, 01:02
Ignashov heeft beetje last van motivatie problemen.

adhdavy
17-01-2005, 01:02
Ik denk dat je de vechtsportwereld in Nederland moet zien als een soort schoolplein, maar dan eentje voor volwassenen. Vandaag lachen we met elkaar en morgen scheiten we op elkaar. Iedereen heeft altijd wat te roddelen en er zijn groepjes overal.

Dat er gerommel in de trommel is tussen Badr Hari en Thom Harink, moge duidelijk zijn. Ik denk alleen wel dat je eerlijk gezegd nog steeds geen conclusie kan trekken. De ene zegt dit en de ander zegt dat. We zijn er met z'n allen niet bij geweest en niemand kan echt daadwerkelijk informatie geven die daadwerkelijk uit de eerste hand komt. Voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld een persconferrentie waarbij ALLE betrokkenen tegelijk aan het woord zijn.

Voorlopig is er ook nog steeds niet bekend gemaakt wat er met Badr gebeurt, wat hij zelf wil of wat zijn plannen zijn. Conclusies trekken is het daarom nog veel te vroeg voor. Als je hem dan toch wilt trekken laat het dan in het midden.

Jay Hoov
17-01-2005, 10:19
Nogmaals...vervelend voor Tom!!

Anonymous
17-01-2005, 10:46
doet me een beetje denken aan het verhaal van rocky 5...

A-team
17-01-2005, 11:10
Als je het interview leest van Simon Rutz en Badr, denken ze zeker dat wij dat ook nog geloven. Simon Rutz sppelt een vies spelletje en gaat nu toch wel niet zo schijnheilig liggen doen. Ik hoop dat Tom hem een vermogen uit zijn zak trekt. Ja en Badr eens kijken of we nog zoveel van hem horen, hij komt bij mij niet echt prof over. Wordt dadelijk weer iemand die van sportschool naar sportschool trekt. Er zijn meer voorbeelden dat dat niet werkt.

}|^-_-^|{
17-01-2005, 11:12
Ik hoop dat hij zijn school heeft afgemaakt, dan kan hij in ieder geval nog ergens op terugvallen...

Sjaak
17-01-2005, 11:13
Jongens niet te snel oordelen aub, de waarheid ligt altijd ergens in het midden ........

phranq
17-01-2005, 11:29
Ik heb nu beide partijen aangehoord en ik moet zeggen dat me gevoel me zegt dat Tom hier het "slachtoffer" is van deze hele affaire. Klote hoor voor een sensei om een van je allerbeste leerlingen zo te zien vetrekken en zeker om zo'n manier :cry: Tom heel veel sterkte.


Strookt met alle respect imo niet met:



Jongens niet te snel oordelen aub, de waarheid ligt altijd ergens in het midden ........

??

Shytown
17-01-2005, 11:30
vraagje: waarom zou simon rutz willen voorkomen dat badr hari tegen bonjasky zou vechten


A) Kans op blessure;
B) Kans op verlies, wat "het imago van de "ongenaakbare" Hari een deuk op zou leveren naar aanloop van het gevecht tegen Leko;
C) Publiek liever de partij Hari vs Bonjasky ziet en hun zuurverdiende €'s daar aan uitgeeft

De vlieger om gages/verplichtingen á la Bonjasky te voorkomen gaat volgens mij niet op om deze partij te voorkomen, das meer lange termijn werk.

ik denk eerder dat Simon hem misschien wel exclusief wilt houden voor zijn 'eigen' gala's...... en als dat zo is vind ik dat echt jammer.....

Op de lange termijn wel ja, echter lijkt me dat geen reden om het gevecht Bonjasky vs Hari te voorkomen.

phranq
17-01-2005, 11:33
Als je het interview leest van Simon Rutz en Badr, denken ze zeker dat wij dat ook nog geloven. Simon Rutz sppelt een vies spelletje en gaat nu toch wel niet zo schijnheilig liggen doen. Ik hoop dat Tom hem een vermogen uit zijn zak trekt. Ja en Badr eens kijken of we nog zoveel van hem horen, hij komt bij mij niet echt prof over. Wordt dadelijk weer iemand die van sportschool naar sportschool trekt. Er zijn meer voorbeelden dat dat niet werkt.

Ik heb jou nog weinig zinnigs zien zeggen op het mma forum..... :roll:

Anonymous
17-01-2005, 11:33
een mooi gezegde is.VECHTERS KOMEN EN GAAN TRAINERS BLIJVEN ALTIJD BESTAAN

Sjaak
17-01-2005, 11:37
Ik heb nu beide partijen aangehoord en ik moet zeggen dat me gevoel me zegt dat Tom hier het "slachtoffer" is van deze hele affaire. Klote hoor voor een sensei om een van je allerbeste leerlingen zo te zien vetrekken en zeker om zo'n manier :cry: Tom heel veel sterkte.


Strookt met alle respect imo niet met:



Jongens niet te snel oordelen aub, de waarheid ligt altijd ergens in het midden ........

??

Dan moet je is heel goed lezen phranq.

Ik oordeel niet wie er schuldig is of niet ik zeg alleen dat me gevoel zegt dat Tom het "slachtoffer" is/wordt van deze hele affaire en dat staat totaal los van de schuldvraag. Snappie ?

phranq
17-01-2005, 12:02
Het was geen aanval Sjaak, alleen een vraag....en ik snap je wel...maar je kunt er wel een gevoel over hebben, zegt alleen weinig..en wat betreft de schuldvraag...waar 2 kijven hebben 2 schuld...

Jockey-gym
17-01-2005, 12:15
@ jockey gym: ZUCHT
Ignashov heeft van Aerts gewonnen, dus die stelt ook niks voor, hij heeft gewonnen kaman, ha, dan kon die kaman er vast ook niks van.

1+1 is niet altijd 2, zeker niet als er een paar jaar tussen partijen zit ennuh, kaoklai deed het helemaal niet slecht in de finale, dus praat geen poep.

Als student moet je toch eens vragen of ze je ook begrijpend lezen willen bijbrengen.
De gevechten waar ik op doelde waren allemaal verleden jaar dus daar zat niet een paar jaar tussen.
En wat je nu bedoeld met die opmerking over Kaoklai slaat echt nergens op (kaoklai deed het helemaal niet slecht in de finale, dus praat geen poep) ik zeg juist dat Kaoklai een zeer goede vechter is anders kom je niet zo ver, in fijte is hij de beste vechter ter wereld momenteel als je met dat gewicht al die kolossen neer haalt en er zelf ongeschonden van af komt.

A-team
17-01-2005, 12:49
Als je het interview leest van Simon Rutz en Badr, denken ze zeker dat wij dat ook nog geloven. Simon Rutz sppelt een vies spelletje en gaat nu toch wel niet zo schijnheilig liggen doen. Ik hoop dat Tom hem een vermogen uit zijn zak trekt. Ja en Badr eens kijken of we nog zoveel van hem horen, hij komt bij mij niet echt prof over. Wordt dadelijk weer iemand die van sportschool naar sportschool trekt. Er zijn meer voorbeelden dat dat niet werkt.

Ik heb jou nog weinig zinnigs zien zeggen op het mma forum..... :roll:

Gelukkig jou probleem! :evil:

}|^-_-^|{
17-01-2005, 12:58
Ach hij verloor ook al van Ignashov en die kwam niet eens door de voorrondes van de K1 heen.
Ignashov verloor op punten van kaoklai Kaenorasing (kaoklai 77Kg toen A.I +/-116 geloof ik).
Dus hij heefd nog wel ff te gaan voor de echte K1 boys.



Volgens mij vocht Hari op 8 juni 2003 tegen Ignashov. Ik weet niet in welk jaar jij leeft, maar voor mij is het al dik 2 weken 2005...
Met de frase: "Ignashov verloor op punten van Kaoklai (...). Dus hij heeft nog wel ff te gaan voor de echte K1-boys." Insinueer je dat Ignashov noch Kaoklai een volwaardige K1-vechter is.
Ik raad je aan om volgende keer even na te lezen wat je geschreven hebt, want in dit geval kan ik niet zeggen dat ik het slecht begrepen heb.

edit: laat ik er even bij vermelden, misschien was het je nog niet opgevallen, dat Ignashov een van de wisselvalligste vechters in het K1-circuit is. De ene keer vecht hij de sterren van de hemel en de andere keer stelt hij teleur. Ignashov als graadmeter nemen vind ik derhalve nogal onverstandig.

Judas
17-01-2005, 13:05
Dit geeft wel weer een andere draai aan het hele gebeuren. Ben benieuwd hoe het verder zal aflopen.

Anonymous
17-01-2005, 13:30
Beste Lezers,

Ik kan begrijpen dat het voor sommige zeer moeilijk is om de waarheid van de leugen te onderscheiden, daarom even een tegen reactie.

Tom is niet het slachtoffer, Tom is gewoon een opfokker en een leugenaar!!.

De waarheid van dit verhaal ligt niet in het midden. De reactie die zowel Badr alswel Simon Rutz promotions naar buiten heeft gebracht is de ENIGE waarheid. Wij wilden het eerder niet zo naar buiten brengen maar de gesprekken met Tom hebben wij voor de zekerheid opgenomen. Wij hebben dit ook laten horen aan Hakim de eigenaar van kickbox.nl. Deze onafhankelijke man zal toch ook niet gekocht zijn door ons?

Tom spreekt met dubbele tong en wij kunnen dat bewijzen, kan Tom dat?

Dan dat zielige verhaal van dat wij Badr steeds hebben opgebeld en dat wij niet wilden dat de partij tegen Remy bonjasky niet door zou gaan? Vraag het maar gewoon aan Badr want hij zal toch wel de waarheid weten?. De enige waarheid is dat de K1 het Tom Harinck niet gunt om het tegen hun kampioen op te nemen en daar hebben wij echt geen invloed in. Dat ik niet rouwig ben dat deze super partij 9 weken voor mijn gala niet doorgaat is toch logisch, want wat moet ik doen als bv Badr zwaar ko. zou gaan tegen hem? Maar ik heb mij niet bemoeid met de gang van zaken omtrend deze matchmaking omdat ik er toch geen invloed op had! Ook ik ben een liefhebber en ook ik zou deze partij in de toekomst graag willen zien.

Het enige dat Tom nu doet is zieltjes winnen en sommige lopen daar met open ogen in.

Nu ga ik jullie vertellen hoe een gevaarlijke gek Tom is. Gisteren belde hij Badr op omdat hij zijn vader wilde spreken en te zeggen hoe het nu mogelijk is dat een Jood met met zijn Islamitische zoon kan samenwerken? Dit vind ik echt een grof schandaal zeker gezien de spanningen die de laatste tijd in nederland leven. Dit is totale opfokkerij!!!!!!!!!Ten eerste klopt het niet dat ik een Joodse man ben en ten tweede als dat wel het geval was, wat dan nog? En weer kan dit verhaal gewoon bevestigd worden door Badr.

Tom is gwoon verkeerd bezig en hij moet gewoon de rechtzaak afwachten die hij aan wil spannen. Ik weet dat ondanks dat ik dit weer verteld heb dat er nog steeds mensen denken is dat wel zo? Maar ja wat moeten wij nog meer. Een Tom de met dubbele tong op de opname band spreekt, 5 getuigen die meegeluisterd hebben via de intercom en een onafhankelijke eigenaar van kickbox.nl.

Vriendelijke groeten,

Simon Rutz

Jay Hoov
17-01-2005, 13:37
Beste Lezers,

Ik kan begrijpen dat het voor sommige zeer moeilijk is om de waarheid van de leugen te onderscheiden, daarom even een tegen reactie.

Tom is niet het slachtoffer, Tom is gewoon een opfokker en een leugenaar!!.

De waarheid van dit verhaal ligt niet in het midden. De reactie die zowel Badr alswel Simon Rutz promotions naar buiten heeft gebracht is de ENIGE waarheid. Wij wilden het eerder niet zo naar buiten brengen maar de gesprekken met Tom hebben wij voor de zekerheid opgenomen. Wij hebben dit ook laten horen aan Hakim de eigenaar van kickbox.nl. Deze onafhankelijke man zal toch ook niet gekocht zijn door ons?

Tom spreekt met dubbele tong en wij kunnen dat bewijzen, kan Tom dat?

Dan dat zielige verhaal van dat wij Badr steeds hebben opgebeld en dat wij niet wilden dat de partij tegen Remy bonjasky niet door zou gaan? Vraag het maar gewoon aan Badr want hij zal toch wel de waarheid weten?. De enige waarheid is dat de K1 het Tom Harinck niet gunt om het tegen hun kampioen op te nemen en daar hebben wij echt geen invloed in. Dat ik niet rouwig ben dat deze super partij 9 weken voor mijn gala niet doorgaat is toch logisch, want wat moet ik doen als bv Badr zwaar ko. zou gaan tegen hem? Maar ik heb mij niet bemoeid met de gang van zaken omtrend deze matchmaking omdat ik er toch geen invloed op had! Ook ik ben een liefhebber en ook ik zou deze partij in de toekomst graag willen zien.

Het enige dat Tom nu doet is zieltjes winnen en sommige lopen daar met open ogen in.

Nu ga ik jullie vertellen hoe een gevaarlijke gek Tom is. Gisteren belde hij Badr op omdat hij zijn vader wilde spreken en te zeggen hoe het nu mogelijk is dat een Jood met met zijn Islamitische zoon kan samenwerken? Dit vind ik echt een grof schandaal zeker gezien de spanningen die de laatste tijd in nederland leven. Dit is totale opfokkerij!!!!!!!!!Ten eerste klopt het niet dat ik een Joodse man ben en ten tweede als dat wel het geval was, wat dan nog? En weer kan dit verhaal gewoon bevestigd worden door Badr.

Tom is gwoon verkeerd bezig en hij moet gewoon de rechtzaak afwachten die hij aan wil spannen. Ik weet dat ondanks dat ik dit weer verteld heb dat er nog steeds mensen denken is dat wel zo? Maar ja wat moeten wij nog meer. Een Tom de met dubbele tong op de opname band spreekt, 5 getuigen die meegeluisterd hebben via de intercom en een onafhankelijke eigenaar van kickbox.nl.

Vriendelijke groeten,

Simon Rutz

OEI!!!!!

Anonymous
17-01-2005, 13:37
MENEER RUTZ JE BENT WEL ZIELIG ZEG DAT JE HET NU ZO PROBEERT

}|^-_-^|{
17-01-2005, 13:37
Aha, kijk, nu we toch met een direct betrokkene in gesprek kunnen komen (ik neem aan dat je wil reageren op enkele vragen, dat zou de transparantie ten goede komen) had ik de volgende vragen:

Zou je bereid zijn om meneer Harinck genoegdoening te geven in de vorm van een vergoeding die bijvoorbeeld in het voetbal ook al gewoon is, laten we het 'opleidingskosten' noemen?

Denk je dat er lessen te trekken te zijn uit deze situatie?

Ik begrijp het ook als je ze niet wil beantwoorden in verband met het kort geding dat binnenkort dient...

Remco
17-01-2005, 13:43
Misschien dat we voor die tijd op dit forum nog tot een minnelijke regeling kunnen komen.

Mijn vraag:
"Vindt u het redelijk dat een vechter met een mondelinge trainings/managings overeenkomst deze overeenkomst te allen tijde eenzijdig op kan zeggen?"

Remco
17-01-2005, 13:47
Overigens is het moddergevecht nu officieel begonnen, iets wat ik erg JAMMER vind! Uiteindelijk wordt niemand daarvan beter.

Daarnaast dient men gewaarschuwd te worden, in 1997 werd Action Sports veroordeeld om Harinck fl. 10.000,00 als voorschot op immateriële schadevergoeding te betalen wegens de door hen gevoerde lastercampagne.

Ronald
17-01-2005, 13:50
Voor verdere discussie: http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?p=122024#122024