PDA

View Full Version : 26 feb superleage in wennen superpiele vs kamel el amrani



Anonymous
17-01-2005, 17:31
We wensen piele heel veel sus6

mama
17-01-2005, 17:48
goh ben je wel erg vroeg mee :roll:

Anonymous
17-01-2005, 18:33
goh ben je wel erg vroeg mee :roll:waarmee

ashi76
17-01-2005, 18:48
wie is we.

Highline
17-01-2005, 19:41
sorry maar daar gaan we weer. ik geloof best in het kunnen van superpiele maar el amrani is toch echt wel een van de topvechters ter wereld hoor.... maar we zullen zien, hij komt iig op eurosport ;)

Wix
17-01-2005, 19:59
Te gek dat je die kans krijgt Superpiele. Succes :thumbs:

phranq
17-01-2005, 20:01
sorry maar daar gaan we weer. ik geloof best in het kunnen van superpiele maar el amrani is toch echt wel een van de topvechters ter wereld hoor.... maar we zullen zien, hij komt iig op eurosport ;)

Live??

Biiyen
17-01-2005, 21:29
Damn......Lima en El Amrani, je zoekt iig niet bepaald makkelijke tegenstanders,,, poeh dat worden hele zware partijen!! veel succes en hopen dat je niet zwaar KO gaat jongen.

Highline
17-01-2005, 22:34
sorry maar daar gaan we weer. ik geloof best in het kunnen van superpiele maar el amrani is toch echt wel een van de topvechters ter wereld hoor.... maar we zullen zien, hij komt iig op eurosport ;)

Live??

superleague is iedere keer live he ;)

Anonymous
17-01-2005, 22:38
Waarom zetten ze Piele niet gelijk tegen Albert Kraus.Ik bedoel als ze hem
met z'n drie A partijen al tegen toppers al lima en El Amrani zetten kom op waar zijn ze dan mee bezig.Deze jongen hoort tegen jongens als Menno Dijsktra,
Amir Zeyada, Melvin Rozenblad , Tarik Slimani etc te vechten. En niet tegen toppers waar die nu tegen wordt gematch.Op deze manier heeft hij straks alle toppers gehad en is hij alleen maar Ko gegaan en kan die er mee kappen of hij wint van 1 van deze toppers en dan is hij de man :D

Ton
17-01-2005, 22:41
Zie ik superpiele eindelijk is knokken... kheb hem nog nooit gezien namelijk. Zal me benieuwen, iig succes, en hopen dat het niet te hoog gegrepen is :|

Thomas
17-01-2005, 23:28
Waarom zetten ze Piele niet gelijk tegen Albert Kraus.Ik bedoel als ze hem
met z'n drie A partijen al tegen toppers al lima en El Amrani zetten kom op waar zijn ze dan mee bezig.Deze jongen hoort tegen jongens als Menno Dijsktra,
Amir Zeyada, Melvin Rozenblad , Tarik Slimani etc te vechten. En niet tegen toppers waar die nu tegen wordt gematch.Op deze manier heeft hij straks alle toppers gehad en is hij alleen maar Ko gegaan en kan die er mee kappen of hij wint van 1 van deze toppers en dan is hij de man :D

Ik wens hem veel succes. Hij heeft er schijt aan en gaat gewoon knokken. Ik denk dat hij leuke partijen neer kan zetten :thumbs:

B3 lik3 M3
18-01-2005, 10:52
Ik heb hem zaterdag nog ontmoet en het is ook nog eens een erg aardige gast :thumbs:

The Bulldog
18-01-2005, 13:20
:twisted: klopt :twisted:

Wheelie
18-01-2005, 14:50
Zie ik superpiele eindelijk is knokken... kheb hem nog nooit gezien namelijk

Ik ben ook benieuwd naar superpiele, wil hem wel eens zien vechten.

:thumbs:

Tijgertje
18-01-2005, 14:56
Ik ga voor Superpiele!!

Hij traint er keihard voor...
Hoop dat hij de mensen is zal laten verbazen naar alle uitspraken die er gezegt zijn...
Het zal zeker geen makkie worden maar toch weet ik dat hij er alles aan zal gaan doen om te winnen!!!

bryan
18-01-2005, 15:41
denk dat hij echt te veel te snel wilt....straks ( wat ik niet hoop) krijgt hij een paar keer achterelkaar een pak slaag en dan wordt het wel steeds moeilijker om je op te laden voor een partij lijkt me

jojo
18-01-2005, 16:49
ik weet het nog zo net niet ik weet van hem dat hij een knokker is en denk net als badr geen enkele tegenstander uit de weg wilt gaan
dus piele kill !!!!!! haha!!!!!

ik ben benieuwd gun het hem wel

Nickuraba
18-01-2005, 17:29
ik zou persoonlijk een x kraus tegen faldir willen zien, na alle feiten gehoord te hebben...maarjah thats me

Anonymous
18-01-2005, 17:51
heel veel succes superpiele!
laat die gasten hier maar lullen hoor, ik denk dat je het nog ver gaat schoppen1

Anonymous
19-01-2005, 07:39
bedankt sjors er zijn altijd mensen met comentaar je doet het nooit goed maar mijn zoon durft tenminste

groet superoma :P

Anonymous
19-01-2005, 08:28
http://www.masters-gym.de/masters/admin/cms/images/Kamal%20200x240.jpg
Net A-klasse en dan tegen El Amrani en ook nog eens tegen Lima.Dat zijn beide goede vechters en El Amrani is wereldklasse,daar is geen twijfel over mogelijk.Henry kan beter eerst tegen iemand gaan die ook nog niet zolang A-klasse is.Nu wordt ie echt gelijk voor de leeuwen gegooid.

Anonymous
24-01-2005, 23:10
El Amrani heeft ook best wel veel titels .Waaronder de wereldtitel wpkl, ikbo .Dus wereldtop is hij zkr.

:D

HUNTER
24-01-2005, 23:37
Ik ben ook wel benieuwd naar die Piele. Ik ken hem eigenlijk alleen van een hoop redelijk onzinnige posts hier, dus ik wil hem wel een keer zien vechten. Als hij echt zo goed is als hij zich voordoet dan wordt het vuurwerk!! :thumbs:

Fr3ddy
25-01-2005, 00:36
Ik heb hem zaterdag nog ontmoet en het is ook nog eens een erg aardige gast :thumbs:
Klopt helemaal! Ik heb Superpiele een paar keer ontmoet en het is echt een topgozer die leeft voor zijn sport..

PigDog
25-01-2005, 11:12
Ik heb alleen een beetje een afkeer gekregen van de zelfverheerlijking, die hij (of zijn maten) hier op het forum tentoonspreid.
Van die posts van een 'guest' die meldt hoe geweldig superpiele is....

Voor de rest wens ik hem veel succes, en hoop dat hij niet te zwaar neer gaat....

B3 lik3 M3
25-01-2005, 11:19
Ik heb alleen een beetje een afkeer gekregen van de zelfverheerlijking, die hij (of zijn maten) hier op het forum tentoonspreid.
Van die posts van een 'guest' die meldt hoe geweldig superpiele is....

Voor de rest wens ik hem veel succes, en hoop dat hij niet te zwaar neer gaat....

Zeg maar gerust hij...

Hij hemelt zich wel op ja.. eerst maar eens zien zeg ik dan haha

Anonymous
25-01-2005, 11:37
Superpiele gaat niet tegen El Amrani vechten, hij vecht tegen een Tsjech.

The Bulldog
25-01-2005, 12:25
:twisted: Als Henry tegen El Amrani moet :twisted:

Is hij in mijn mening al behoorlijk ontwikkeld weet hij het de hele partij uit te houden.( is ten slotte een wereld topper)

DAt hij er voor gaat is duidelijk en ik wens hem dan ook veel succes met de aankomende 3 partijen...

Die er alle drie niet om liegen denk ik....
El Amrani , Staring en LIma..

En daar hebben wat fanatiek geplaatste post niks mee te maken.....

Anonymous
25-01-2005, 13:45
Hoe is het nu? El Amrani of een Tsjech?

Als superleague een beetje ballen heeft zetten ze Superpiele tegen El Amrani.

Maar ja...

PigDog
28-01-2005, 14:44
Fanatieke posts is nog iets anders dan jezelf voordoen als een ander om jezelf dan aan te gaan zitten prijzen. Dat noemen we in het oud- hollands: "de kluit belazeren"..........

Maar ook ik wenste hem succes, alleen vrees ik dat (als hij die matchmaking heeft) hij de komende 3 matches KO gaat, en dan denk ik: dat had ik ook kunnen doen......

Zet mij maar tegen Hoost, Aerts en Bonjaski. Ik ga geheid alle drie KO :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Anonymous
28-01-2005, 16:58
Ag ja, hij weet wel wat aanpakken is. Hij neemt niet de makkelijkste weg en daarom alleen al heb ik wel respect voor hem. Ik hoop voor hem dat hij het goed doet!

Thomas
28-01-2005, 17:12
Ag ja, hij weet wel wat aanpakken is. Hij neemt niet de makkelijkste weg en daarom alleen al heb ik wel respect voor hem. Ik hoop voor hem dat hij het goed doet!

Hier ben ik het mee eens. :thumbs:

The Bulldog
28-01-2005, 22:30
:twisted: @ pig dog :twisted:

Je opmerking betreffende het posten van Piele....

Misschien dat hij met iemand zat te kijken op de Site.....

Misschien dat die persoon ook wilde reageren....en misschien dat hij dat deed via de PC van Piele.... je weet wel...dat is een mogelijkheid....

Ik zeg alleen maar....... Henry ga ervoor en ik gunb je goede resultaten....

OUS!!!!

Anonymous
28-01-2005, 23:45
Henry Akdeniz vecht niet tegen El Amarani.

everlast
29-01-2005, 09:03
Btw waar ligt wennen?

Highline
29-01-2005, 12:40
Btw waar ligt wennen?

wenen is de hoofdstad van oostenrijk;) ben je nooit naar de basischool geweest ;)

Anonymous
29-01-2005, 14:06
haha dikkeneurd

everlast
29-01-2005, 15:51
Btw waar ligt wennen?

wenen is de hoofdstad van oostenrijk;) ben je nooit naar de basischool geweest ;)

basischool??? jij denk ik ook niet.[/u]

Highline
29-01-2005, 20:34
Btw waar ligt wennen?

wenen is de hoofdstad van oostenrijk;) ben je nooit naar de basischool geweest ;)

basischool??? jij denk ik ook niet.[/u]

wow minder harde diss zeg. nu moet ik huilen :cry: