PDA

View Full Version : Holy Shit, The Ultimate Fighter



Reversal of Dan
18-01-2005, 17:11
gister de eerste aflevering van Ultimate Fighter gezien.

VET!!!

ik raad iedereen aan om dit te downloaden ofzo.

Chris Leben is een spectaculaire etterbak, een soort MMA Puck (voor de kenners van The Real World)

Diego Sanchez is een Yoga BJJ ninja.


dit programma is duizenden malen beter dan dat gare nederlandse vechtsportprogramma met die nichterige jackie chan wannabe en die kale neet.

Ronny
18-01-2005, 17:22
dat toontje van jou

Jochem
18-01-2005, 17:39
waar hedde gij et dan vandaan? pm het me anders even, ik wil het erg graag!

mssls

redjuh
18-01-2005, 18:06
emule link please?

Illuminati
18-01-2005, 18:13
Ik wil het ook zien!


8)

Aaronk
18-01-2005, 18:22
daniel woont in de usa

Reversal of Dan
18-01-2005, 18:27
idd ik woon in de usa

het is uitgezonden op spike tv
het zal vast wel door iemand op dc of mmatracker worden gezet. even geduld.

vooralsnog wil ik nogmaals onderstrepen hoe belachelijk dat kutprogramma Fightmaster was, ZEKER in vergelijking met Ultimate Fighter. die kale dikkerd in die badjas was echt vreselijk.


Pride gaat trouwens ook een dergelijk real life programma doen.

yas
18-01-2005, 21:54
goed om weer van je t horen dan ! :lol:

Ronald
18-01-2005, 22:19
emule link please?
Maar dan wel in het MMF please :wink: .

Italian*Berlusconi*
19-01-2005, 00:46
Gafe show..zit het nu te kijken!!.. wat een mongool die ene..hahahaha... zuiplap...
10X beter als veronica's gay master!!!

Mike
19-01-2005, 00:57
Gafe show..zit het nu te kijken!!.. wat een mongool die ene..hahahaha... zuiplap...
10X beter als veronica's gay master!!!

cool , wil je hem misschien uppen met yousendit in MMF voor de rest ? :thumbs:

alvast bedankt man

Italian*Berlusconi*
19-01-2005, 01:10
Gafe show..zit het nu te kijken!!.. wat een mongool die ene..hahahaha... zuiplap...
10X beter als veronica's gay master!!!

cool , wil je hem misschien uppen met yousendit in MMF voor de rest ? :thumbs:

alvast bedankt man

500mb??? echt niet.... te downloaden op de bekende plekken.... tracker eheeeem tracker....

Italian*Berlusconi*
19-01-2005, 01:11
ow...en heb geen toegang tot MMF....

migyur
19-01-2005, 11:48
cewle programma, maar die chris is me toch effe irri..

Mickey
19-01-2005, 12:21
Yo Italian.. Pm Ronald ff! :D

Aaronk
19-01-2005, 13:24
gedownload WAT EEN COOLE SHIT

Silat
19-01-2005, 13:52
kon ik maar downloaden :twak:

migyur
19-01-2005, 14:05
Weet iemand eigenlijk hoe ze aan deze mensen zijn gekomen d.m.v voorrondes of zoiets??

Want ik vraag me af wat die canadees er tussen doet, met een motivatie van poep..

Aaronk
19-01-2005, 14:28
kon ik maar downloaden :twak:

loser :lol:

Mack
19-01-2005, 16:05
Willa Ford ziet er ook niet slecht uit :thumbs:

TheSkindo
19-01-2005, 16:25
Vette gym!!

Reversal of Dan
19-01-2005, 17:51
willa ford is de vriendin van Liddell

redjuh
19-01-2005, 18:18
emule link please?
Maar dan wel in het MMF please :wink: .

...

Anonymous
19-01-2005, 18:31
ik vond het ook een supershow!

echt helemaal uit me dak. en die bobby southworth die heeft nog in pride tegen vitor belfort gevochten. en forest griffin is ook een bekende net als die chris.

oh man ik kan niet wachten op deel2. echt hele vette show.

eindelijk een reality tv show die niet zuigt!

TheSkindo
19-01-2005, 18:36
ja alleen kijkt mijn vrpuw deze niet mee "want er zit geen ondertiteling bij" :twak:

PigDog
20-01-2005, 00:51
Mannen, ook ik was niet kapot van het programma "fightmaster", maar één ding moet me van het hart:

Effe graag een beetje respect voor "die kale dikkerd" en Lucia. Dat zijn mensen die op meerdere fronten hun sporen in de vechtwereld hebben verdient. Over Smorenburg wil ik het dan even niet hebben, maar het valt op dat de white belts hier in de topic een grote smoel hebben over mensen die veel energie in de sport steken.

Als je zonodig wil zeiken, ga dan bij Veronica op het forum zitten, ofzo.

Mack
20-01-2005, 01:36
ja alleen kijkt mijn vrpuw deze niet mee "want er zit geen ondertiteling bij" :twak:

"He pissed on his pillow"

Dat is toch wel te begrijpen zonder ondertiteling?

Reversal of Dan
20-01-2005, 02:01
hou op man fightmaster was gewoon kut en die gast is kaal en dik.
wat wil je dat ik zeg? dat het een meesterlijk programma was, en dat die snor een slanke den is met een volle bos haar?

wtf deed lucia daar met die pannekoeken.

zeikerd.

Nicky
20-01-2005, 08:14
1.8 Miljoen kijkers

redjuh
20-01-2005, 09:15
ja in nederland alleen al zeker :wink:

heb het ook gezien. was echt dope

Remco
20-01-2005, 10:59
Als ik het me goed herinner was Fightmaster geen beauty-contest.

Ik begrijp dan ook niet dat je je aan het uiterlijk van Henk Verschuur hebt gestoord. Verschuur is een zeer bekwame thaiboks-scheidsrechter geweest, zonder hem hadden velen niet de wedstrijden kunnen vechten die ze onder zijn leiding gevochten hebben.

Anonymous
20-01-2005, 13:22
Reversal of Dan, je hebt echt een grote bek over mensen die al bezig waren met de sport lang voordat jij verwekt was. Een beetje respect.
Jij bent hier by the way de zeikerd.

Mzl.

Reversal of Dan
20-01-2005, 16:35
dat alles verklaart nog niet de badjas

The Bulldog
20-01-2005, 17:04
dat alles verklaart nog niet de badjas

He eikel...respect v oor de mensen die mede onze sport hebben gebracht waar het nu is...

dat ze misplaatst waren in dit programma, kan je mening zijn....is die van mij in ieder geval wel...

Maar val de personen niet op deze manier aan......

Toon wat eigenwaarde sukkel...

OUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MZN
20-01-2005, 17:40
Als ik het me goed herinner was Fightmaster geen beauty-contest.

Ik begrijp dan ook niet dat je je aan het uiterlijk van Henk Verschuur hebt gestoord. Verschuur is een zeer bekwame thaiboks-scheidsrechter geweest, zonder hem hadden velen niet de wedstrijden kunnen vechten die ze onder zijn leiding gevochten hebben.

Hij is ook nog eens Coach van Gary Turner! Respect voor Henk!


Ik heb die eerste aflevering gezien en wat me vooral te pakken neemt zijn die reclame onderbrekingen, tjeetje wat veel!

Leben ja ik kon er eerst om lachen maar hij gaat te ver, een beetje die Canadees pesten wat laag. Het kan aan mij liggen maar voor mij is het ook een beetje 1 + 1 = 2 dat z'n motivatie slecht is. Je kan veel vinden van Chris Leben maar hij zuipt zich klem en is de volgende dag de enige die die treadmill oefening afmaakt.....

Maar verder was ik zeker onder de indruk van Diego, hij pakte het heel
professioneel aan. Verders zijn Forrest Griffin en Southworth volgens mij een maatje te sterk/ervaren voor de rest.

Maar een probleem alleen is dat na drie dagen er al twee hechtingen hebben moeten laten zetten. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat zoiets echt een probleem gaat worden.

redjuh
20-01-2005, 17:52
ja die donkere jongen die als eerste werd gekozen door chuck, die heeft ze goed op een rijtje. heel respectvol en gediscilineerd.
dat van die chris ja dat viel me ook op ja... 2,5 uur slapen en er toch staan.
hoop niet dat ie dat altijd doet trouwens.

Nickuraba
20-01-2005, 18:20
ik ben het eens met MZN, die reclames zijn wel hoogst irritant. Die leben is gewoon een eikeltje en in de previews van de volgende episode zag je al dat hij bonje kreeg met iemand in die toko!

Southwort en Griffin zijn indeed iets te ervaren, bobby had al in pride geknokt!

Reversal of Dan
20-01-2005, 18:41
ik ga zeker niet iemand respecteren omdat iemand anders dat van me eist.
rot op zeg

back on topic.

boddy southworth is een fokking monster.
ik doe de voorzichtige prognose over de winnaars van UF:


deze gasten komen imo in de laatste vier:

diego sanchez - bruine band bjj, 16-0 in mma, superatleet en heel doelgericht

forrest griffin - spijkerharde gast, superatleet, gek in ze hoofd (heeft zijn
tegenstander k.o. geslagen met een gebroken onderarm)

chris leben - gestoorde gast, team quest vechter, brawler, brute ko kracht en submissions

bobby southworth - traint onder frank shamrock, ervaring in pride en andere shows, monster


dark horse:

john rafferty - hoewel als 1 na laatste gekozen is josh een foking beest. een paar trainingsmaatjes van me zijn met hem bevriend. traint met Jorge Gurgel. submission monster.

Reversal of Dan
20-01-2005, 18:42
chris leben schijnt trouwens off-camera een hele toffe gast te zijn. hij loopt nu gewoon iedereen te fokken, psychologische oorlogsvoering.

Italian*Berlusconi*
20-01-2005, 18:42
Leben was wel de enige die die hardloop 3atlon ofzo helemaal afmaakte... dat was de rest niet gelukt.... hij heeft een grote bek en word zeker nog wel op zn plek gezet denk ik... ik vind het juist cool dat er typisch 1 zo'n karakter bij zit.. puur om stemming te maken!! :twisted: 8)

Reversal of Dan
20-01-2005, 18:48
oh, forrest griffin poste op mma.tv dat chris leben niet de enige was die de loopsessie af kon maken.

er waren een stuk of vijf gasten die het hebben afgemaakt. onder andere diego en forrest.

de producenten richtten zich alleen op chris, omdat hij zo'n grote bek / en een kater had.


ik vind chris trouwens een geweldige klier, topvermaak

PigDog
20-01-2005, 21:03
ik ga zeker niet iemand respecteren omdat iemand anders dat van me eist.
rot op zeg


Ze zullen je nog een hoop moeten bijbrengen bij Team Popovitch......

sukkel

MZN
20-01-2005, 21:33
oh, forrest griffin poste op mma.tv dat chris leben niet de enige was die de loopsessie af kon maken.

er waren een stuk of vijf gasten die het hebben afgemaakt. onder andere diego en forrest.

de producenten richtten zich alleen op chris, omdat hij zo'n grote bek / en een kater had.


ik vind chris trouwens een geweldige klier, topvermaak

Tja, dat soort selectieve knip en plak acties heb je vaak in die shows. Wat betreft 't laatste: je hebt dus nog wat met 'm gemeen ook dus ? :wink:

Maar 't feit ook dat Leben in Team Quest zit, is dat geen belangenverstrengeling vanuit het oogpunt van Couture?

TheSkindo
20-01-2005, 22:09
Vind het dan wel erg vreemd dat Couture zulk gedrag tolereert. Lijkt me slechte reclame voor hem en zijn team.

Italian*Berlusconi*
20-01-2005, 22:26
typisch amerikaans... niet te veel aan ergeren...
usa = show....

Nickuraba
20-01-2005, 22:42
jaah precies zoals mr italian het al zegt, in america moet alles net ff iets erger. Kijk maar hoe de wouten op een tajesdief reageren: 'stop, freeeezzeeee motherfuckeeerrrsss, hiiihaaaa don't move jippikajee!' en dan ff in de camera kijken. Tis een en al show, maar wij kunnen wat van dat programma leren.

wel shitty dat die ene kerel al een dikke cut had na die headbut, zie hem niet echt ver komen met zon recent lidteken!

btw als die chris in team quest traint, heeft die dat proggie toch niet nodig? dan moet die ook via zijn team er kunnnen komen

Ton
21-01-2005, 00:23
Top serie ! Wanneer is aflevering 2?

:thumbs:

Reversal of Dan
21-01-2005, 01:08
zowel nate quarry als chris leben zijn team quest leden. en, niet verwonderlijk, de eerste twee vechters die couture uitkiest. dit is inderdaad een soort belangenverstengeling.

de volgende aflevering is volgende week maandag.


antagonisten zoals chris leben zijn gewoon nodig voor zo'n show.


de cyberninja's die van mij respect voor snorremans eisen moeten niet zulke lange tenen hebben.

Nicky
25-01-2005, 11:54
Wat is de frequentie van dit programma?

Dus maw wanneer is deel 2 ?

Aaronk
26-01-2005, 02:11
ben ik de enigste die zich stuk lachde om leben en hem is gaan respecteren

Nicky
26-01-2005, 07:22
ik respecteer hem omdat hij gewoon focking goed is ondanks zijn grote bek.

Italian*Berlusconi*
26-01-2005, 08:58
deel 2 is ook weer om te lachen!! hahahaha.. die leben heeft echt schijt...
Aanrader om ff te checkuh.... :mrgreen:

Remco
26-01-2005, 12:17
Leben heeft hier ook een fan, alleen dat pissen op het matras... Waarom pakte niemand hem aan?