PDA

View Full Version : Submission fight ( wat is het precies )



Knuckles
18-01-2005, 23:16
eya allemaal , ik weet ongeveer wel wat het inhoud submission fight , maar ik wou graag weten of het een sport zelf is of gewoon losse sporten ji jitsu ofzo . of is submission fight gewoon een vechtsport .

zou iemand mij hier wat uitleg over kunnen geven , en weet iemand of hier sportscholen van zijn in r'dam.

bedankt

knuckles

Jochem
18-01-2005, 23:41
je begint staand in alleen een kort broekie, je gooit de tegenstander op de grond en je laat em afkloppen.
dus geen schoppen slaan (duh), verder zon beetje alles

Op de grond mag veel qua holds enzo, details verschillen per contest. (natuurlijk nooit small joint manipulation, eye gauging en dat soort dingen.)

Jockey-gym
19-01-2005, 00:17
Is dat niet zo'n gevecht tegen vrijheid van menings uiting. :cry:
Dus met pistool en mes+brief je tegenstander (cq maker) van submission omleggen.

Geloof maakt meer stuk dan je lief is :(

Italian*Berlusconi*
19-01-2005, 00:21
Is dat niet zo'n gevecht tegen vrijheid van menings uiting. :cry:
Dus met pistool en mes+brief je tegenstander (cq maker) van submission omleggen.

Geloof maakt meer stuk dan je lief is :(

hahahaha..jezus.... zucht......
Om ff in te haken op jouw post.... Vrijheid van menings uitting ok, maar mensen / bevolkings groepen denigreren, beledigen en kwetsen... neeeeeh dat heeft niks met vrijheid van menings uitting te maken.... dat is puur opzettelijk kwetsen van bepaalde 'groepen'.....

Back ontopic....Je begint idd staand of op je knieen (nee niet zo Sjaak)... Dan is het pure grappling... dus alleen worstelen en klemmen... regels verschillen nog wel is maar op www.bjj.org heb je wat meer info... Het is met pak of zonder pak, dus alleen een broekie...

Jockey-gym
19-01-2005, 09:52
Is dat niet zo'n gevecht tegen vrijheid van menings uiting. :cry:
Dus met pistool en mes+brief je tegenstander (cq maker) van submission omleggen.

Geloof maakt meer stuk dan je lief is :(

hahahaha..jezus.... zucht......
Om ff in te haken op jouw post.... Vrijheid van menings uitting ok, maar mensen / bevolkings groepen denigreren, beledigen en kwetsen... neeeeeh dat heeft niks met vrijheid van menings uitting te maken.... dat is puur opzettelijk kwetsen van bepaalde 'groepen'.....


"t was ook maar als geintje bedoeld :D

Ronny
19-01-2005, 10:35
WAT MAAK JIJ SLECHTJE GRAPJES MAN.....ECHT BAR

Mickey
19-01-2005, 10:36
I think its fuckin hilarious..

Nickuraba
19-01-2005, 13:26
weheh..gaat lekker hier :P

TheSkindo
19-01-2005, 14:01
Submission Fighting is een verzamelnaam voor alles wat wij ook wel MMA noemen. Submission Grappling is idd alleen Grapplen.

Italian*Berlusconi*
19-01-2005, 14:02
Submission Fighting is een verzamelnaam voor alles wat wij ook wel MMA noemen. Submission Grappling is idd alleen Grapplen.

volgens mij niet.... submission fighting is echt submissions... volgens mij bedoel jij shootfighting?? of zit ik verkeerd??

TheSkindo
19-01-2005, 15:25
Is ook een naam. De naam submission fghting word gewoon niet veel meer gebruikt, behalve door old-school vechters als Ken Shamrock......