PDA

View Full Version : Engeland Mishandelt Krijgsgevangenen (fotos)



Nicky
19-01-2005, 16:59
http://news.bbc.co.uk/2/hi/in_pictures/4185719.stm


Tonny Blair kan zijn borst natmaken. De BBC heeft vandaag foto's gepubliceerd waarop duidelijk valt te zien, dat ook de Britten de Iraakse krijgsgevangen graag een roffel op hun hoofd geven.

Anonymous
19-01-2005, 17:03
en dan vinden ze het gek dat er dagelijks bomaanslagen plaatsvinden!

Muay Thai Elite
19-01-2005, 17:10
en dan vinden ze het gek dat er dagelijks bomaanslagen plaatsvinden!

Bek houwe! :twak:

Anonymous
19-01-2005, 17:18
en dan vinden ze het gek dat er dagelijks bomaanslagen plaatsvinden!

Bek houwe! :twak:

stoere knul :roll: je mamie zal wel trots op je zijn met al die grotemensentaal...

Muay Thai Elite
19-01-2005, 17:21
Loser, er is nooit een reden om een bomaanslag te plegen... Al schijnen de meeste (moslim)extremisten wel een rechtvaardigingsgrond te hebben bedacht... :twak:

Anonymous
19-01-2005, 17:28
Loser, er is nooit een reden om een bomaanslag te plegen... Al schijnen de meeste (moslim)extremisten wel een rechtvaardigingsgrond te hebben bedacht... :twak:

luister ventje, jij in je veilige huisje zal je nooit kunnen voorstellen wat het is om zo'n ellende mee te maken als die welke ze daar nu meemaken. als jou familie zonder reden door een amerikaanse bom aan flarden wordt geblazen, wil ik nog wel eens zien of je geen wraak neemt :twak:

Muay Thai Elite
19-01-2005, 17:29
Zeg Osama, de FBI zoekt je... En btw: JIJ weet zeker wel hoe het voelt he, bink?

Anonymous
19-01-2005, 17:35
Zeg Osama, de FBI zoekt je... En btw: JIJ weet zeker wel hoe het voelt he, bink?

nee knul, gelukkig niet, maar ik zeg dan ook niet wat die mensen wel en niet moeten doen.

even voor de duidelijkheid: ik keur die bomaanslagen niet goed, ik zeg alleen dat ik me kan voorstellen dat die mensen op een gegeven moment zwaar doordraaien door al die shit!

TheSkindo
19-01-2005, 17:39
luister ventje, jij in je veilige huisje zal je nooit kunnen voorstellen wat het is om zo'n ellende mee te maken als die welke ze daar nu meemaken. als jou familie zonder reden door een moslim-terroristen bom aan flarden wordt geblazen, wil ik nog wel eens zien of je geen wraak neemt

Right back at ya!! :twak:

Anonymous
19-01-2005, 17:43
luister ventje, jij in je veilige huisje zal je nooit kunnen voorstellen wat het is om zo'n ellende mee te maken als die welke ze daar nu meemaken. als jou familie zonder reden door een moslim-terroristen bom aan flarden wordt geblazen, wil ik nog wel eens zien of je geen wraak neemt

Right back at ya!! :twak:

tuurlijk, ik ben het volledig met je eens.

het gaat er alleen om dat als je maar genoeg ellende meemaakt je vanzelf gestoorde dingen gaat doen. dingen die wij ons hier nooit zouden kunnen voorstellen, zoals bomaanslagen plegen.

Biiyen
19-01-2005, 17:44
heerlijk zo'n dom geblaat............ pfff steel ff een tasje dan rij ik achteruit.

Muay Thai Elite
19-01-2005, 17:46
DAT snap ik ook wel... Maar dat maakt het niet goed ofzo. En zolang hier geen Achmed recht uit de ruines van de Gazastrook tegen me zit te lullen hoef ik niks van een guest aan te nemen, Ithankyou......

Anonymous
19-01-2005, 17:49
DAT snap ik ook wel... Maar dat maakt het niet goed ofzo. En zolang hier geen Achmed recht uit de ruines van de Gazastrook tegen me zit te lullen hoef ik niks van een guest aan te nemen, Ithankyou......

oh, dat snap je dus wel :roll: geen dank trouwens 8)

max mulder shihan
19-01-2005, 18:16
[quote=Muay Thai Elite]Zeg Osama, de FBI zoekt je... En btw: JIJ weet zeker wel hoe het voelt he, bink?

nee knul, gelukkig niet, maar ik zeg dan ook niet wat die mensen wel en niet moeten doen.



Knul,knul ?? waar heb ik dat woord meer gehoord? was dat niet jeroen winters, alias foghorn, alias enz enz. hij jeroen is eigenlijk de eenigste die dit woord gebruikt, ! zou mij niets verwonderen

Nickuraba
19-01-2005, 18:22
tja....valt weinig over te zeggen, t zijn slechte honden maar...

redjuh
19-01-2005, 18:25
ach schijt als ze niks hadden gedaan, waaren ze niet gevangen genomen. vette pech

migyur
19-01-2005, 18:42
hoeft niet, alles is daar in chaos je pakt zo de verkeerde op.
En dat je de "avondklok" hebt overschreden betekend nog niet dat je op de foto moet met een kerel in de "doggie position"....(zeg trouwens niet dat iedereen daar onschuldig zit)

iniedergeval


vanavond bij netwerk

Onderwerp: Portret van een zelfmoordenaar

Uitzenddatum: Wo. 19 januari 2005, 20.30u

Volgens mij wel interressant voor sommige hier.

Leon
20-01-2005, 13:39
Wat heb je nou aan de Verdragen van Geneve als niemand zich eraan houd?
Leert me mens dan ook nooit een wijze les uit de geschiedenis? :cry:

Mike
20-01-2005, 13:47
goede zaak , England begrijpt hoe t moet :thumbs:

fok Geneve :twisted:
De vijand (terrorisme) vereist deze aanpak. Laffe honden moet je vernederen en martelen. Helemaal top die Engelse aanpak!

jammer dat wij Nederlanders niet begrijpen dat een cel met tv en zelfs focking canal plus niet echt een nare straf is. Je kan een gevangene veel meer afnemen dan zijn vrijheid :lol:

Italian*Berlusconi*
20-01-2005, 14:10
goede zaak , England begrijpt hoe t moet :thumbs:

fok Geneve :twisted:
De vijand (terrorisme) vereist deze aanpak. Laffe honden moet je vernederen en martelen. Helemaal top die Engelse aanpak!

jammer dat wij Nederlanders niet begrijpen dat een cel met tv en zelfs focking canal plus niet echt een nare straf is. Je kan een gevangene veel meer afnemen dan zijn vrijheid :lol:

en jij bent zo een zelfde die het gek vind dat deze klote dingen nu in europa gebeuren met aanslagen enzo.... nee man je hebt gelijk.... ongelooflijk.....

Anonymous
20-01-2005, 16:24
het is uitteraard fout wat de engelsen doen, en degene die het gedaan hebben dienen gestraft te worden, maar ik moet ook zeggen dat de terroristen zich ook niet houden aan de regels van Geneve. Dit is natuurlijk geen rechtvaardiging voor de martelingen, maar jullie moeten inzien dat het aan beide kanten gebeurd..

leks
20-01-2005, 17:08
Lol ja, maar wij pretenderen beter te zijn. Wij vallen daar binnen onder het vaandel v/d absolute waarheid en rechtvaardigheid.

Je moet wel ff aan je context denken.

Maanden geleden hadden ze het al over ruim 100000 burgerslachtoffers. Knap hoor.

Anonymous
21-01-2005, 19:41
goede zaak , England begrijpt hoe t moet :thumbs:

fok Geneve :twisted:
De vijand (terrorisme) vereist deze aanpak. Laffe honden moet je vernederen en martelen. Helemaal top die Engelse aanpak!

jammer dat wij Nederlanders niet begrijpen dat een cel met tv en zelfs focking canal plus niet echt een nare straf is. Je kan een gevangene veel meer afnemen dan zijn vrijheid :lol:

mannetjes zoals jou zijn triest :?

ik heb bijna net zo'n hekel aan mannetjes als jou als aan die geiteneukende doe-het-zelf terroristen!

redjuh
21-01-2005, 19:49
goede zaak , England begrijpt hoe t moet :thumbs:

fok Geneve :twisted:
De vijand (terrorisme) vereist deze aanpak. Laffe honden moet je vernederen en martelen. Helemaal top die Engelse aanpak!

jammer dat wij Nederlanders niet begrijpen dat een cel met tv en zelfs focking canal plus niet echt een nare straf is. Je kan een gevangene veel meer afnemen dan zijn vrijheid :lol:

mike,
met dit ben ik het eens: "De vijand (terrorisme) vereist deze aanpak. Laffe honden moet je vernederen en martelen. Helemaal top die Engelse aanpak!" behalve dat martelen.

met de rest niet.
geneve... daar baseren wij onze samenleving zo'n beetje op
vrijheidsberoving is wel degelijk erg genoeg. 23 uur per dag in een klein kamertje. een nieuw playstationspel is maximaal een week leuk. je kunt geen flikker uitvoeren. je bepaalt niet wat je gaat eten, je bepaalt niet wanneer je een telefoontje pleegt, je kan niet op internet of wat dan ook.
je bent er nooit geweest dus hou gewoon je kanis

Leon
21-01-2005, 22:38
Verdragen van Geneve word getekend door landen, aangezien een terrorist
geen land vertegenwoord is voor hem de verdragen van Geneve niet van
toepassing en kunnen ze op dat vlak er ook niet op aangesproken/aan-
gepakt worden. Met martelingen hoef je niet te komen aangezien dit
krijgsgevangenen zijn en dus horen ze met respect behandeld
te worden. Mensen zijn gewoon dom kutvolk dat ze zich dit elkaar aandoen
want dat laait bij de andere partij alleen maar weer meer op en dan krijg
je een vicieuze cirkel. En zo kom je er natuurlijk nooit uit ofwel jongens?

Mike
21-01-2005, 23:07
goede zaak , England begrijpt hoe t moet :thumbs:

fok Geneve :twisted:
De vijand (terrorisme) vereist deze aanpak. Laffe honden moet je vernederen en martelen. Helemaal top die Engelse aanpak!

jammer dat wij Nederlanders niet begrijpen dat een cel met tv en zelfs focking canal plus niet echt een nare straf is. Je kan een gevangene veel meer afnemen dan zijn vrijheid :lol:

mike,
met dit ben ik het eens: "De vijand (terrorisme) vereist deze aanpak. Laffe honden moet je vernederen en martelen. Helemaal top die Engelse aanpak!" behalve dat martelen.

met de rest niet.
geneve... daar baseren wij onze samenleving zo'n beetje op
vrijheidsberoving is wel degelijk erg genoeg. 23 uur per dag in een klein kamertje. een nieuw playstationspel is maximaal een week leuk. je kunt geen flikker uitvoeren. je bepaalt niet wat je gaat eten, je bepaalt niet wanneer je een telefoontje pleegt, je kan niet op internet of wat dan ook.
je bent er nooit geweest dus hou gewoon je kanis

ik vind dat terroristen en mensen verdacht van terrorisme nergens recht op hebben. Voor dat soort volk mag je de regels wat buigen vind ik . De vrijheid ontnemen is dan niet genoeg , zeker niet als ze informatie achterhouden. Men zit trouwens niet voor niks in de bak en ik vind het debiel hoeveel rechten gevangenen hebben in NL, daar weet ik genoeg van. En achter fok geneve stond toch een :twisted: dat moet je dus niet letterlijk nemen . Ga mij dan niet de les lezen over Geneve Redjuh, uitgerekend jij haha. :wink:

redjuh
21-01-2005, 23:10
luister ik heb een hekel aan al dat fokt op schorem, maar een pow is een pow
das iets anders dan een terrorist. ik lees je de les niet, ik zeg letterlijk dat ik het niet op alle punte eens ben met je. that's all. ik ben geen evangelist

Mike
21-01-2005, 23:16
goede zaak , England begrijpt hoe t moet :thumbs:

fok Geneve :twisted:
De vijand (terrorisme) vereist deze aanpak. Laffe honden moet je vernederen en martelen. Helemaal top die Engelse aanpak!

jammer dat wij Nederlanders niet begrijpen dat een cel met tv en zelfs focking canal plus niet echt een nare straf is. Je kan een gevangene veel meer afnemen dan zijn vrijheid :lol:

en jij bent zo een zelfde die het gek vind dat deze klote dingen nu in europa gebeuren met aanslagen enzo.... nee man je hebt gelijk.... ongelooflijk.....

je wil de boel omdraaien zie ik :o

Door die aanslagen krijg je deze behandeling van gevangenen, niet andersom. Als die lafaards gewoon als mensen de strijd aan gingen, ipv overal onder te duiken en onschuldigen te vermoorden. Dan was deze aanpak niet nodig.Door die gasten te martelen krijg je informatie en kan je wellicht een tweede madrid of wtc aanslag voorkomen. Nou dat keur ik helemaal goed! Blijf maar denken dat er met die idiote terroristen te praten valt, ze luisteren alleen naar pijn en vernedering denk ik.

Die aanslagen waren er eerst en nu worden de terroristen terecht anders aangepakt dan 'normale' criminelen. Jij doet nu als0f men aanslagen pleegt omdat het Westen de gevangenen mishandelde , dat vind ik gek.

Mike
21-01-2005, 23:23
luister ik heb een hekel aan al dat fokt op schorem, maar een pow is een pow
das iets anders dan een terrorist. ik lees je de les niet, ik zeg letterlijk dat ik het niet op alle punte eens ben met je. that's all. ik ben geen evangelist

ok daar zit wel wat in. Ik dacht dat t terroristen waren. Maar je weet t nooit met die gasten, omdat ze altijd onderduiken daar en liegen. Ze lachen vriendelijk als je ze aankijkt als soldaat maar zodra je omdraait kan je een mes in je ribben krijgen. Of een granaat in je tent, zo onschuldig zijn de bewoners vaak niet. Maar een pow is idd wel wat anders als een terrorist of een iemand verdacht van terrorisme. En toch heb ik begrip voor die engelse aanpak :wink:

Octavius
22-01-2005, 00:09
Mike volgens mij ben je ontzettend bang.

redjuh
22-01-2005, 00:58
natturlijk... begrip hebben voor zoiets is logisch... je zit in een bloedheet vreemd land, waar iedereen in princiee terroristkan zijn. daar ben je echt wel ban. het zou dom zijn niet bang te zijn.

Mike
22-01-2005, 14:28
Mike volgens mij ben je ontzettend bang.

ja onwijs

bibber bibber
daar heb je octavius weer met zn wazige conclusies

zeg dan gewoon niets als t toch weer onzin wordt :twak:

Octavius
22-01-2005, 14:42
Mike volgens mij ben je ontzettend bang.

ja onwijs

bibber bibber
daar heb je octavius weer met zn wazige conclusies

zeg dan gewoon niets als t toch weer onzin wordt :twak:

Gevoel voor humor is ook al weg. :wink:

Mike
22-01-2005, 14:48
Mike volgens mij ben je ontzettend bang.

ja onwijs

bibber bibber
daar heb je octavius weer met zn wazige conclusies

zeg dan gewoon niets als t toch weer onzin wordt :twak:

Gevoel voor humor is ook al weg. :wink:

haha ok nou vooruit, maar je had er geen wink ofzo bij gezet dus was niet duidelijk dat t een grap was van je :lol:

Anonymous
23-01-2005, 14:51
bespeur ik een beetje moslimfobie hier op dit forum???