PDA

View Full Version : Rizzo: I`m way more skilled than Fedor.



Judas
20-01-2005, 20:37
Team Tatame:

"Despite being over a year away from Vale-Tudo (his last fight was against Ricco Rodriguez at UFC 45), Pedro Rizzo has been pointed as the man that could stop Pride heavyweight Super-champion Emelianenko Fedor. Besides the MMA forums opinions, the Brazilian striker said: “To face the champion, I need to do some fights… there are many for me to face before Fedor.�

“I have been training hard for the whole year, but I can tell you I have been pursuing my dreams and someday I will reach it! I don’t choose opponents, I’ll fight anyone, except for Rodrigo Nogueira Minotauro, who is a really good friend,� Rizzo stated.

Considering his chances with Fedor, Rizzo declared he is way more skilled than Fedor. 'I got a really heavy hand and I apply good take downs... however, on the ring anything may happen! I still believe Rodrigo Minotauro is able to defeat Fedor. He has so many weapons, but so do I�, Rizzo concluded. Now the heavyweight fighter hopes to return next February"

Bron: www.sherdog.com

Hij overschat zichzelf wel een beetje. Fedor sloopt hem zwaar!

HUNTER
20-01-2005, 20:52
tsja dr zijn er wel meer die veeeeeeel meer skills hebben dan fedor alleen ze verslaan m niet....... :?

fedor is gewoon ultiem lomp en de champ. Kan je meer skills hebben maar daar red je t niet mee.

KO TKO
20-01-2005, 22:02
Ik denk niet dat Pedro Rizzo, Fedor's takedown kan tegenhouden. En ik denk niet dat Rizzo zich dan kan verdedigen tegen Fedor's GnP. Dus ik denk als ze tegen elkaar gaan vechten dat Fedor wint via decision of KO.

Infecto Groovalistic
20-01-2005, 22:16
Ik denk wel dat hij het wint van Fedor.
Eerst een paar tune-up fight en hij is er klaar voor
Rizzo op KO :twak: :thumbs:

p diddy
20-01-2005, 22:28
ik denk niet dat dat gaat lukken, rizo is een goede vechter maar niet zoals fedor.

Nickuraba
20-01-2005, 22:37
hij maakt zeker kans, maar Fedor is zelf ook geen achtelijke jonge, hij gaat gewoon na de grond! en 2 be honest, ook al is hij daar ook een prima vechter, rizzo maakt daar IMO geen kans

Hollandpride
20-01-2005, 22:57
Rizzo verliest vaak door cuts in zijn gezicht (hij heeft veel littekenweefsel in zijn gezicht en dat scheurt eerder). Hij heeft eigenlijk alleen echt verloren van Randy Couture, hoewel die beslissingen ook bedenkelijk waren.

Hij maakt zeker een kans tegen Fedor.

makavelli
20-01-2005, 23:04
Rizzo is veelste afwachtend en zo moet je tegen fedor niet vechten. Die walst gewoon over hem heen.

Shytown
20-01-2005, 23:42
Rizzo gebruikt goeie shit... :mrgreen:

Fatal One
21-01-2005, 00:48
I think Rizzo can beat Fedor is he keeps it standing. Overall I think Rizzo has what it takes to beat him, but Rizzo has a habit of not fighitng his best when it comes to title fights. He chokes allot under pressure.

The Maniac
21-01-2005, 19:37
EN Rick Rootlieb is de hoop in bange dagen voor de nederlandse MMA scene please. Respect voor Rizzo hij staand levensgevaarlijk en heeft een goede incasseringsvermogen maar als je alleen kijk naar staande gevecht red je het niet in pride of Ufc kijk nou op K-1 regels zou hij Fedor koek geven maar zijn skills in het all round komt hij nog niet in de buurt van fedor(MINO 2x,Randleman, Coleman, Fujita, Arona, Herring, Schilt moet ik nog meer namen noemen)

redjuh
21-01-2005, 19:56
als fedor wil blijven staan, blijft hij staan.
wil fedor naar de grond, gaat ie naar de grond.
als het moet kan hij volgens mij ook vliegen

HUNTER
21-01-2005, 20:48
als het moet kan hij volgens mij ook vliegen


alleen als Kevin Randleman in de buurt is :twisted:

Hollandpride
22-01-2005, 00:26
Scherp hoor Hunter :thumbs:

Virus
22-01-2005, 01:56
Weet je wat Rizzo`s probleem is... Wanneer die een goeie optater krijgt van Fedor, dan heeft ie z`n littekenweefsel weer open liggen...

5 minuten en de dokter stopt het gevecht...

phranq
22-01-2005, 02:13
fedor is gewoon ultiem lomp en de champ.

Errrr, Hunter...heeft iemand anders onder jouw naam ingelogd of zeg je echt dat Fedor Ultiem lomp is? Of vat ik het verkeerd op??

Ik moest direct even aan z'n actie tegen Coleman denken....ik heb een zwaargewicht zelden zo snel vanuit z'n guard zo'n flitsende actie zien maken....dus imo de meest flitsende en snelle zwaargewicht op dit moment imo.


Weet je wat Rizzo`s probleem is... Wanneer die een goeie optater krijgt van Fedor, dan heeft ie z`n littekenweefsel weer open liggen...

5 minuten en de dokter stopt het gevecht...

Kan Fedor nu ook gebeuren na z'n eerste pot tegen Nog...Tis ook alweer een tijdje geleden dat Rizzo geknokt heeft, zal ondertussen toch wel geheeld zijn?

Virus
22-01-2005, 17:51
Littekenweefsel heelt niet...

Daarbij komt dat Rizzo echt (qua verwondingen in het gezicht) het gevoeligste is van zo`n beetje iedere MMA`er binnen de UFC en Pride...

Emilio
22-01-2005, 19:00
rizzo redt het niet tegen Fedor. Fedor is het meest impressive van wat ik ooit in het hele MMA circuit heb gezien.

Thomas
22-01-2005, 19:07
@ Pedro Rizzo: Praatjes vullen geen gaatjes :roll:

Jochem
22-01-2005, 20:10
Ach, iedereen roept maar dat ze hem gaan pakken. Fedor zegt niks, loopt droogjes de ring binnen, explodeert daar pas en wint.

Judas
22-01-2005, 20:59
Ach, iedereen roept maar dat ze hem gaan pakken. Fedor zegt niks, loopt droogjes de ring binnen, explodeert daar pas en wint.

Ja psies en daarom vind ik hem een topper

BJJ JOKER
23-01-2005, 17:19
Eindelijk iemand met verstand, speak the gospel Rizzo!!!

Forever Minotauro!! :lol:

Mike
23-01-2005, 18:56
met rizzo weet je t nooit als hij connect dan kan t zomaar over zijn, zou niet zn eerste upset zijn iig . Maar ik zie fedor eigenlijk ook winnen mocht deze partj er komen.

Zwaan
24-01-2005, 17:25
Degene die Fedor kan verslaan moet nog geboren worden en tegen de tijd dat die kan vechten is Fedor al te oud om te vechten. Dus Pedro kan inpakken.

Ko Hops
26-01-2005, 15:35
Fedor is op dit moment niet te verslaan. Ik denk dat het niet langer dan de eerste rond gaat.

cactusdre
26-01-2005, 16:14
Het probleem van Rizzo is dat hij een te grote bek heeft. Fedor eet hem op!

Arjan
26-01-2005, 16:15
ik denk dat als het gevecht staande blijft dat die nog een kans maakt, op de grond is het gedaan met em... maar zulke shit moet je ook gewoon niet rond blaaten..