PDA

View Full Version : Joop Kasteel -Alweer~!



Demolition Man
20-01-2005, 22:39
Yo luitjes, Hier de D-Man

Even Jullie mening; Zoals jullie weten ben ik al een tijdje bezig
om Joop Kasteel nog 1x de ring in te krijgen. Wat vinden jullie ervan??

Joop tegen een nog nader te bepalen tegenstander??

mischien voor de Rings-Wereldtitel?? op open hand regels??

Joop is tenslotte 2x vice-wereldkampioen geworden (Tamura- in japan en Yvel in nederland)


Als er 1 die titel verdient...... OK~! thats it!
Geef even je mening en heren promoters... jullie ook!

Greetz
Demolition Man

Italian*Berlusconi*
20-01-2005, 22:45
Joop, als hij dat graag wilt, moet zeker nog ff de ring in.... Hij is toch een van de pioniers van de NL'dse Freefight......
Open hand zou helemaal te gek zijn en heeft mijn voorkeur!! of mma.... I'm down for it!!
Hoop dat er een leuke tegenstander bedacht kan worden!! maak er ff een poll van..
:mrgreen:

Hollandpride
20-01-2005, 22:46
Leuk initiatief van je Allistair.

Ik zie Joop altijd graag in de ring, dus ik moedig je initiatief zeer zeker aan.

Jeru
20-01-2005, 22:52
Open hand regels zijn echt gemaakt voor Joop. Misschien tegen Ken Shamrock?

RisingSun
20-01-2005, 22:55
Van mij mag ie zeker nog een x de ring in! Ik ben voor!

makavelli
20-01-2005, 23:02
Joop tegen Koshaka lijkt me wel cool.
Twee old skool rings vechters 8)

Nicky
20-01-2005, 23:17
Joop is een supervechter met een goed hart en dat maakt hem nog beter.

Joop Kasteel Vs Ian Freeman

Justinian
20-01-2005, 23:18
Joop Kasteel, open hand 100%!!! Zou het top vinden als hij nog één keer voor de wereldtitel mag strijden en deze titel weet binnen te slepen :thumbs:

The Bulldog
20-01-2005, 23:19
:twisted: hij verdiend zeker iets dergelijks :twisted:

}|^-_-^|{
20-01-2005, 23:24
Joop, ga trainen als een gek en laat de ArenA op zijn grondvesten schudden!
Ring open handregels!

ashihara
20-01-2005, 23:31
als joop in de ring staat weet je dat je een goed gevecht ziet dus ik zou hem graag terug willen zien.

Nickuraba
20-01-2005, 23:33
japs, goed idee, maar alleen doen als die zeker wint. Zijn laatste partij moet geen loss zijn, dat gunnen we die man niet! :thumbs:

Shytown
20-01-2005, 23:37
Tijdens zijn bezoek aan Team Re-Lex sprak ik Joop en hij vertelde me dat hij in Januari wilde beslissen of hij nog één keer de ring in zal stappen.
Gezien de vele leuke reacties in deze topic hoop ik dat deze topic een stimulans kan zijn om hem nog één keer in actie te zien.
Ik kan hier nog een heel betoog houden waarom ik Joop graag een afscheidswedstrijd zie vechten, maar bovenstaande posts van mij zeggen genoeg.

Joop, als je dit leest (je bent immers member ) hoe staat het ermee?


Alistair,

toevallig heb ik de "oude" topic over de toekomstplannen van Joop en de vele aanmoedigingen van de week weer eens nieuw leven ingeblazen, zie beven en
http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?p=124240#124240

Maar zéér goed initiatief en hoop zeker dat Joop nog eenmaal de ring instapt!

GO JOOP!

MZN
21-01-2005, 00:27
japs, goed idee, maar alleen doen als die zeker wint. Zijn laatste partij moet geen loss zijn, dat gunnen we die man niet! :thumbs:

Als je een Koekie neem ben je een boterletter

Rob Kaman

Ton
21-01-2005, 00:56
Joop, je weet dat iedereen je nog erg graag in de ring ziet staan, natuurlijk het liefst tegen een tegenstander met naam en skills.
Ik wens je ook veel succes met trainen, want ga er vanuit dat je nog een spectaculaire (afscheids) partij gaat neer zetten !

Thumbs up en respect !! :thumbs:

Tuigenke
21-01-2005, 10:00
ik kon het niet beter verwoorden ton, i agree:D

Wheelie
21-01-2005, 10:23
NATUURLIJK willen we Joop nog een keer in de ring zien :P

Ik zie hem dan het liefst bij RINGS vechten.

Silat
21-01-2005, 12:36
Joop tegen een buitenandse topper :thumbs:

Ouwerwets sloopwerk.

Anonymous
21-01-2005, 13:23
Joop tegen Knaap

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 13:26
Knaap???? why in godsname???? neeeeeeeeeeeeh.......
Joop tegen een andere oldschool rings vechter!!! like the good old days!!!

Wheelie
21-01-2005, 13:32
Ik zou Kasteel nu wel nog een keer tegen Yvel willen zien

Shytown
21-01-2005, 13:33
Kasteel vs Zentsov

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 13:35
Ik zou Kasteel nu wel nog een keer tegen Yvel willen zien

tering ... niet eens aan gedacht!!! vette rematch!!!! 2h2h / Rings make this happen!!!!!

Wheelie
21-01-2005, 14:08
Yvel vs Kasteel was echt een kraker

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 14:15
Yvel vs Kasteel was echt een kraker

ooow hell yeah!!! zat op het puntje van mn stoel...

Peete
21-01-2005, 14:18
Joop weer tegen Paul Cahoon..damned die eerste partij is nog steeds een van de mooiste partijen waar ik ooit bij heb mogen zijn.

redjuh
21-01-2005, 14:41
joop tegen bob...............................

ik wil joop echt graag zien vechten en dan idd met open hand, op rings regels en tegen bob, en joop wint op een joop kasteel houdgreep!

Judas
21-01-2005, 14:45
Topper! Ben benieuwd :thumbs:

Anonymous
21-01-2005, 14:55
Joop vs Yvel. Ik weet nog dat ik die poster zag en gewoon zenuwachtig werd. En wat een vette partij was dat zeg. TEEEERINg en een klassieker!!!


Ik zei Joop graag terug voor een laatste keer, en dan tegen iemand dat et echt een knaller wordt, vuurwerk.

Kasteel vs Yamamoto ( die uit Pride, die is Rings champ of wat dan ook geweest)

Zal wel een leuke beuk partij worden.

Anonymous
21-01-2005, 15:48
Joop vs Patterson??? (mischien weer zo'n backfist?)

Joop rules!

en voor de niet-fans, check "lang leven..." van Micheal van Erp!
Ik heb in de kamer staan gillen als een.....

MB667
21-01-2005, 15:57
Joop verdient een waardige afscheid! Niet zoals in de Ahoy. Vond wel zijn 'Biertje' antwoord tegen het publiek erg cool!

Anonymous
21-01-2005, 15:57
Kasteel tegen manhoef 2 vechters die het gevecht staand willen houden en een vechtershart hebben.....

Jase
21-01-2005, 16:09
Joop verdient wel een mooi afscheid in de Arena (2006, waarschijnlijk).

Wix
21-01-2005, 16:27
Joop vs Rooze 8)

HUNTER
21-01-2005, 16:56
JOOP tegen BOB! Open hand regels en gaan met die banaan :thumbs:

Ralph
21-01-2005, 16:56
Ik wil nog steeds Joop wel eens tegen Gary Goodridge zien. Beide enorme beren die het eerst helemaal gemaakt hebben in het armworstelen en daarna de MMA in zijn gegaan. Zou wel een vette partij worden.

de highlander
21-01-2005, 17:23
nog 1 keer joop vs yvel.
maar absoluut niet op rings regels.
als dit er van komt gaat joop hem zeker pakken!

greeetz the highlander

HenkvanderMast
21-01-2005, 18:23
JOOP tegen BOB! Open hand regels en gaan met die banaan :thumbs:

Bob houdt niet zo van open hand regels heb ik hem wel eens horen zeggen. Bob houdt ervan om op regels te vechten die zo compleet mogelijk zijn, een stomp met de vuist lijkt me dan wel het minste dat moet kunnen. Maar misschien wil ie een uitzondering maken. Bob en Joop kunnen ook wel goed door een deur dus dat kan ook een reden zijn dat de partij niet plaats zal vinden.

Shytown
21-01-2005, 18:34
Hank is correct, denk niet dat Joop tegen Bob wil vechten.

The Bulldog
21-01-2005, 19:45
Joop ik zie dat je on line bent...

zie dit en alles erboven als een steun voor het nog eenmaal vlammen in de Ring...
Go for it, iff you feel like it... :twisted: :twisted:

Boem Boem
21-01-2005, 19:45
Goeie actie Allistiar.....Joop verdiend zeker een afscheidpartij met alles erop en eraan!!!

En graag zou ik de volgende partij willen zien; Joop vs Yvel........

OSU

Chris :thumbs:

Ronald
21-01-2005, 20:10
Ik zou Kasteel nu wel nog een keer tegen Yvel willen zien
Kevin = correct. Joop vs Gilbert lijkt mij ook top. Maar dan niet met open hand regels.

Wheelie
21-01-2005, 20:14
[quote=Wheelie]Maar dan niet met open hand regels.

waarom niet ? ;)

Marc
21-01-2005, 20:51
joop tegen bob of tegen shamrock. moet aardig worden..

Ronald
21-01-2005, 23:53
Maar dan niet met open hand regels.

waarom niet ? ;)
Ik vind die open-hand-wedstrijden altijd zo vreemd staan. Met de open hand kun je rustig iemand KO slaan hoor, daar niet van. Maar ik houd van zo realistisch mogelijk en dan vind ik regels als Pride of Pro Shooto gewoon een stuk mooier om naar te kijken. Da's alles :) .

phranq
22-01-2005, 02:17
Ik zou Kasteel nu wel nog een keer tegen Yvel willen zien
Kevin = correct. Joop vs Gilbert lijkt mij ook top. Maar dan niet met open hand regels.

Dan duurt de partij wat langer...;)

micha
22-01-2005, 05:38
ik vind het echt een top idee! maar laten we we; realistisch blijven tegen Paul Cahoon lijkt me niet zo'n goed plan en tegen Bob al helemaal niet. Gilbert vecht niet tegen nederlanders in Nederland. Misschien is beste een rematcj yegen patterson of idd Zentsov. laten we wel wezen a;s het je afscheidspartij is moet je wel winnen :| :| zie kaman en carbin :| :|

ashihara
22-01-2005, 09:52
ricardo fyeet ( als die al vrij is) zou me wel een goede optie lijken als tegenstander.

Nicky
22-01-2005, 09:53
ricardo fyeet traint allang weer

Ben
22-01-2005, 10:07
he D. man goede aktie''
ik zeg ja maar alleen als joop er zelf 100% achter staat

Ben
22-01-2005, 10:07
he D. man goede aktie''
ik zeg ja maar alleen als joop er zelf 100% achter staat

yas
22-01-2005, 10:37
he D. man goede aktie''
ik zeg ja maar alleen als joop er zelf 100% achter staat

ben = correct, maar als deze topic hem het juiste duwtje in de rug geeft, dan wil ik die wel geven: go 4 it :thumbs: altijd spannend om je in de ring te zien!

Gulo gulo
22-01-2005, 14:06
Joop hoort weer in de ring

jojo
22-01-2005, 14:47
joop tegen euh.... je broer? valentijn weet niet of dat al een x is gebeurt?
lijkt me wel een mooie pot :wink:

Shytown
22-01-2005, 16:21
JoJo, Joop en Valentijn zijn vrienden, dus zit er niet in denk ik.

Anonymous
22-01-2005, 20:25
Joop tegen Hardonk, Hardonk van Vos is flink aan de weg aan het timmeren binnen het freefight

Ben
22-01-2005, 21:39
nauw ik bedoel hij moet het zelf ook graag willen,
alleen dan haalt hij zijn nivo
en gaan we weer van joop genieten

Anonymous
24-01-2005, 14:33
Joop tegen Volk Han.
Joop tegen Mikhail Ilioukhine.

Maar deze partijen zijn denk ik niet haalbaar.

Joop tegen Dan Severn.

Anonymous
24-01-2005, 14:42
Joop tegen Crocop (alhoewel Crocop waarschijnlijk niet zo makkelijk naar NL te halen is)

MMA Fan
24-01-2005, 17:31
Lijkt me een simpele kwestie.

Joop tegen Yvel.

Oud vice kampioen tegen oud kampioen.
Laten ze het nog maar een keer uitvechten op dezelfde open hand regels.
Een echte toppartij was het toen en zal het zeker nu ook worden.

Aan Yvel om te laten zien of ie op de weg terug is en aan Joop om te laten zien wat voor een topvechter hij is en wat we zullen gaan missen als hij na deze partij voorgoed stopt.
En broertjes Overeem en Lucien Carbin moeten Joop klaarstomen en in de hoek bij Joop staan om de spanning er helemaal in te brengen.

Promotors # Make it happen !!!

Italian*Berlusconi*
24-01-2005, 17:33
Joop tegen Crocop (alhoewel Crocop waarschijnlijk niet zo makkelijk naar NL te halen is)

haahahaha... niks tegen Joop hoor.. maar geef CroCop is 1 reden om in een middelmatige show in NL tegen een tegenstander die wereldwijd niet eens bekend is...???
Nee hoor... doe maar zoals iemand anders zij een andere Rings Japan veteraan... Vond dat wel cool toen der tijd Rings Holland vs Rings Japan, en dan in NL..

Anonymous
24-01-2005, 17:35
Joop tegen Crocop (alhoewel Crocop waarschijnlijk niet zo makkelijk naar NL te halen is)

haahahaha... niks tegen Joop hoor.. maar geef CroCop is 1 reden om in een middelmatige show in NL tegen een tegenstander die wereldwijd niet eens bekend is...???
Nee hoor... doe maar zoals iemand anders zij een andere Rings Japan veteraan... Vond dat wel cool toen der tijd Rings Holland vs Rings Japan, en dan in NL..

wellicht als voorbereiding op zijn partij tegen fedor?

Italian*Berlusconi*
24-01-2005, 17:55
Joop tegen Crocop (alhoewel Crocop waarschijnlijk niet zo makkelijk naar NL te halen is)

haahahaha... niks tegen Joop hoor.. maar geef CroCop is 1 reden om in een middelmatige show in NL tegen een tegenstander die wereldwijd niet eens bekend is...???
Nee hoor... doe maar zoals iemand anders zij een andere Rings Japan veteraan... Vond dat wel cool toen der tijd Rings Holland vs Rings Japan, en dan in NL..

wellicht als voorbereiding op zijn partij tegen fedor?

ok.. maar in NL?? tegen een unknown (voor de rest van de MMA wereld)....
zou jij dat doen als CroCop zijnde?? die nu in de top vecht dan een paar stappen terug??
Hetzelfde als een voetballer die nu in de championsleague speelt, even ter voorbereiding meespeelt in een lokaal teampje in zn buurt....

Anonymous
26-01-2005, 23:13
JOOP Verdient een wereld titel gevecht met open hand,iedereen
herinnert zich de partij tegen Gilbert Yvel nog, die was sensationeel.
Tegen de Japanner Kohsaka zou top zijn.
Wij van Be-Fit zouden zo'n gala natuurlijk graag sponseren.

Italian*Berlusconi*
26-01-2005, 23:14
JOOP Verdient een wereld titel gevecht met open hand,iedereen
herinnert zich de partij tegen Gilbert Yvel nog, die was sensationeel.
Tegen de Japanner Kohsaka zou top zijn.
Wij van Be-Fit zouden zo'n gala natuurlijk graag sponseren.

Top! Kohsaka zou idd ook een goeie zijn..... een oude RINGS vechter. Of Yamamoto. Maar Severn zou ook leuk zijn!!
Nog 1 x'tje..Open hand systeem!! en beuken!!

Anonymous
26-01-2005, 23:32
JOOP MET OPEN HAND TEGEN DE JAPANNER UIT ZONNENLAND,
VOLLE BAK, GESPANNEN SMOELEN
IEDEREEN STAAT WEER OP DE STOELEN,
KOM OP JOOP, GAS ER OP,
OP WEG NAAR DE ABSOLUTE WERELD TOP.

Joop Kasteel
27-01-2005, 00:44
Heeeyyyy,hier Joop Kasteel.Allereerst..BEDANKT! Voor al die geweldige reacties,ik ben diep onder de indruk.Allistair,thanxxx...Ik had t er laatst nog met Hans Nijman over en hij vond een afscheidswedstrijd op Rings "open hand" regels ook een goed idee.Als dat ook nog een titelgevecht tegen Kohsaka wordt,gaat morgen nog t gas op de plank!!<Kohsaka was voor Gilbert de no.1 van Rings dus die heeft sowieso mijn voorkeur>.Tegen Crocop kan ook wel maar dan Hans en ik samen tegen hem.Effe alle gekheid op een stokje,ik vind het een geweldig initiatief van jullie,nogmaals bedankt...Joop Kasteel....

Italian*Berlusconi*
27-01-2005, 00:47
Heeeyyyy,hier Joop Kasteel.Allereerst..BEDANKT! Voor al die geweldige reacties,ik ben diep onder de indruk.Allistair,thanxxx...Ik had t er laatst nog met Hans Nijman over en hij vond een afscheidswedstrijd op Rings "open hand" regels ook een goed idee.Als dat ook nog een titelgevecht tegen Kohsaka wordt,gaat morgen nog t gas op de plank!!<Kohsaka was voor Gilbert de no.1 van Rings dus die heeft sowieso mijn voorkeur>.Tegen Crocop kan ook wel maar dan Hans en ik samen tegen hem.Effe alle gekheid op een stokje,ik vind het een geweldig initiatief van jullie,nogmaals bedankt...Joop Kasteel....

Gaaf om te lezen dat je het zelf ook ziet zitten!!!!! Go 4 it!!!
Je blijft een NL'dse FreeFight legende!!

Remco
27-01-2005, 11:22
Goed om te horen dat je er open voor staat Joop! We wachten af.

Justinian
27-01-2005, 11:41
Goed om te lezen, ik ben in ieder geval bij de partij als die er komt!

Shytown
27-01-2005, 12:09
Joop, we kunnen je dus binnenkort weer in de ring verwachten? Ik hoop het, en zal er dan ook zeker bij zijn. Misschien heb je nog een hoekman nodig :mrgreen:
Maar ik begrijp dat het herstel van je blessure(s) voorspoedig gaat?

GO JOOP!

Italian*Berlusconi*
27-01-2005, 18:17
Joop VS Kohsaka!!! Promotors.... MAKE THIS HAPPEN!!

Shytown
27-01-2005, 18:23
Ben alleen benieuwd of het ook realiseerbaar is een wedstrijd met het "open hand systeem" in NL, maar ik hoop het!

Rings, 2H2H, Rutz.....wie gaat deze wedstrijd realiseren?

redjuh
27-01-2005, 18:25
echt te wicked!

Anonymous
27-01-2005, 18:33
echt te wicked!

echt te wicked????? :lol: :lol:

Hammerkick
28-01-2005, 11:49
http://www.be-fitshop.nl/fotos/JoopKasteel.jpg
Tuurlijk moet Joop een afscheidspartij krijgen !!Net als Dick Vrij hem kreeg,toen ging ook iedereen uit zijn dak.Veel succes,Joop !!!

Ben
28-01-2005, 18:37
he joop top van je reactie
hoop dat je nog een keer vecht :thumbs:

Shytown
28-01-2005, 18:57
schien een stomme vraag, maar waarom zou het niet realiseerbaar zijn om met open hand-systeem te knokken

Anders zag je vast wel meer "open-hand" gala's in NL lijkt me. Het lijkt me dat het binnend de regelementen van een bepaalde bond dient te vallen.

Hammerkick
30-01-2005, 13:40
Ik had op het forum van Bas Rutten,aan Bas zijn mening gevraagd,dit is El Guapo zijn antwoord : Bas Rutten: Re:Farewellfight for Joop Kasteel - 2005/01/29 17:36
Hey Dirk,
Joop has to fight the person that he wants, so let him fight Kohsaka, if they can make that fight.
It's also good to have a farewell fight for him, he deserves one!

Italian*Berlusconi*
30-01-2005, 13:42
Ik denk dat het open hand systeem niet meer gebruikt wordt omdat mma dat zo ie zo niet gebruikt.... pancrase niet meer en voorheen rings japan ook niet meer..
Ik denk dat dit wel doorkomt. En dat geen een gemeente dit zal verbieden.
Joop go 4 it!!!!!

redjuh
30-01-2005, 14:37
pff al zou een gemeente ergens tegen zijn... gewoon doen

Shytown
30-01-2005, 18:20
Cool dat antwoord van Bas Rutten!

Anonymous
31-01-2005, 10:40
schien een stomme vraag, maar waarom zou het niet realiseerbaar zijn om met open hand-systeem te knokken

Anders zag je vast wel meer "open-hand" gala's in NL lijkt me. Het lijkt me dat het binnend de regelementen van een bepaalde bond dient te vallen.

Ligt dat niet meer aan het feit dat het open hand systeem gewoon een beetje 'uit' is in Nederland?

Joop Kasteel
01-02-2005, 23:20
Shytown,met de blessures gaat het heel goed!!Laten we afspreken dat als de wedstrijd doorgaat jij bij mij in de hoek staat,deal?Ik heb hier en daar al wat kleine gesprekken<betreft een titelgevecht tegen Kohsaka> gehad en die zijn positief!!Ik houd jullie op de hoogte......<Zo en nu naar bed want mijn vliegtuig naar Rio vertrekt over een paar uurtjes>Ik zal Leitao de groeten van jullie doen................ha ha CARNAVAL!!!!!!!!!!!!!!!

Italian*Berlusconi*
01-02-2005, 23:30
Lucky bastard..... vrouwtje niet meenemem he!! 8) 8) 8)

Shytown
01-02-2005, 23:56
Shytown,met de blessures gaat het heel goed!!

Dat is goed om te horen! Ik hoop op een voorspoedig herstel!



Laten we afspreken dat als de wedstrijd doorgaat jij bij mij in de hoek staat,deal?

Joop, ondanks dat ik het al grap bedoelde zou ik vereerd zijn! Wat mij betreft dus zeker een deal!




......<Zo en nu naar bed want mijn vliegtuig naar Rio vertrekt over een paar uurtjes>Ik zal Leitao de groeten van jullie doen................ha ha CARNAVAL!!!!!!!!!!!!!!!

Veel plezier Joop..en neem aan dat je bij Leitao ook ff gaat trainen dus gaat de goede kant op!

Paganstars
02-02-2005, 13:40
WAAAAAAAAAA.... VET JOOP KASTEEL TERUG IN DE RING!!!! :D:D Da wil ik zeker zien!!!!

redjuh
02-02-2005, 13:47
echt beter dit!!!

Paganstars
02-02-2005, 13:55
@ Joop; Is er al iets bekend of niet??

Anonymous
02-02-2005, 14:36
als joop vecht dan wint die gewoon en dat is zeker
joop goede vakantie

The Bulldog
03-02-2005, 16:57
:twisted: lekker nieuws hoor hahahahaha :twisted:

Joop old style :thumbs: :mrgreen:

Shytown
09-02-2005, 00:17
Shytown, damn dat heb je toch wel echt helemaal geweldig voor elkaar!!! Bij de afscheidspartij van Joop in z'n hoek staan! Vetter dan dat kan niet!!!


Het belangrijkste is dat Joop nog eenmaal de ring instapt...dat vind ik pas :thumbs:

Ronny
09-02-2005, 23:28
Uiteraard! Maar het is toch wel een superleuke bijkomstigheid! Beetje in verhouding met dat meisje die ' De opvolger van Moskowicz' gewonnen heeft. Hoofdzaak is een baan bij Bram op zn kantoor, maar die Jaguar, scooter en handgesneden maatpak zijn leuke bijkomstigheden![/quote]


waar heb je het over ........................................gek :twak:

Thomas
10-02-2005, 12:35
Uiteraard! Maar het is toch wel een superleuke bijkomstigheid! Beetje in verhouding met dat meisje die ' De opvolger van Moskowicz' gewonnen heeft. Hoofdzaak is een baan bij Bram op zn kantoor, maar die Jaguar, scooter en handgesneden maatpak zijn leuke bijkomstigheden!


waar heb je het over ........................................gek :twak:[/quote]

hahahahaha :lol:

Guru
15-02-2005, 22:03
Joop, wat zeg je van je laatste partij tegen TANK ABBOTT?

Joop Kasteel
16-02-2005, 12:55
Tank?Denk 't niet.Ik denk dat de Ringsstijl te gelimiteerd is voor Tank.Bovendien ben ik er voor mijzelf wel uit dat een afscheidswedstrijd/titelgevecht tegen Kohsaka<of een andere vechter die recht op een titelgevecht heeft>de enige reden is waarvoor ik mij nog 6 maanden kan opladen.Ik ga in ieder geval voor nog 1 keer RINGS OP Z N OUDERWETS..........groeten..Joop......O ja....Rio was super!!!!!Groeten van Leitao...

Anonymous
16-02-2005, 12:58
Joop, is het waar wat ze zeggen over die Braziliaanse vrouwen? :lol:

Guru
16-02-2005, 13:02
Tank?Denk 't niet.Ik denk dat de Ringsstijl te gelimiteerd is voor Tank.

Daar heb je helemaal gelijk in!
Zat beetje hardop te denken, op papier zou het een mooie partij kunnen worden.
Maar logisch dat je een tegenstander wil hebben die achter Ringsstijl staat uiteraard!

Wheelie
16-02-2005, 13:02
Ik ga in ieder geval voor nog 1 keer RINGS OP Z N OUDERWETS...........


Dat wil ik echt niet missen :P

Guru
16-02-2005, 13:08
Kunnen we niet beter een poll maken met evt. tegenstanders voor Joop?
Kijken wat daar uitkomt?
Moeten we eerst stuk of 8 namen hebben.

Justinian
16-02-2005, 13:15
Tank?Denk 't niet.Ik denk dat de Ringsstijl te gelimiteerd is voor Tank.Bovendien ben ik er voor mijzelf wel uit dat een afscheidswedstrijd/titelgevecht tegen Kohsaka<of een andere vechter die recht op een titelgevecht heeft>de enige reden is waarvoor ik mij nog 6 maanden kan opladen.Ik ga in ieder geval voor nog 1 keer RINGS OP Z N OUDERWETS..........groeten..Joop......O ja....Rio was super!!!!!Groeten van Leitao...
Topnieuws! Kohsaka lijkt me een mooie tegenstander voor een laatste gevecht :thumbs:

Shytown
16-02-2005, 13:42
Kijk,hier worden we vrolijk van! Kohsaka is wel een loodzware tegenstander,maar waarschijnlijk haalt dat het beste in Joop naar boven. Ik ben benieuwd!!

Succes met de voorbereiding!

Boem Boem
16-02-2005, 19:08
Tank?Denk 't niet.Ik denk dat de Ringsstijl te gelimiteerd is voor Tank.Bovendien ben ik er voor mijzelf wel uit dat een afscheidswedstrijd/titelgevecht tegen Kohsaka<of een andere vechter die recht op een titelgevecht heeft>de enige reden is waarvoor ik mij nog 6 maanden kan opladen.Ik ga in ieder geval voor nog 1 keer RINGS OP Z N OUDERWETS..........groeten..Joop......O ja....Rio was super!!!!!Groeten van Leitao...

Joop; kom nog een keer in actie voor je vele fans!! Ik ben er zeker een van jou!!!!

Heel veel succes met het voorbereiden!!!

Osu

Chris

lange
16-02-2005, 20:05
Tank?Denk 't niet.Ik denk dat de Ringsstijl te gelimiteerd is voor Tank.Bovendien ben ik er voor mijzelf wel uit dat een afscheidswedstrijd/titelgevecht tegen Kohsaka<of een andere vechter die recht op een titelgevecht heeft>de enige reden is waarvoor ik mij nog 6 maanden kan opladen.Ik ga in ieder geval voor nog 1 keer RINGS OP Z N OUDERWETS..........groeten..Joop......O ja....Rio was super!!!!!Groeten van Leitao...

Beste Joop,

Voorheen stond er een rematch tegen Dave Vader op het programma, helaas is die tot op heden niet doorgegaan. Wat is de stand van zaken hiervan en is dit geen mooie afscheidswedstrijd voor je?

Succes i.i.g. en hopelijk mag ik je over een x aantal maanden in de ring bewonderen.

Lange

gieloe
16-02-2005, 20:11
joop geef even antwoord over de braziliaanse meiden????????

Joop Kasteel
17-02-2005, 11:40
Ik heb al 21 jaar een relatie>Ik mag van mijn vriendin niet naar andere vrouwen kijken.Maar...........ZE ZIJN HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ik heb stiekem toch gekeken,ik hoop alleen dat zij niet stiekem meekijkt op Mixfight..ha ha....Dave Vader zou inderdaad een goede optie zijn.Ik heb al eerder gezegd dat Dave een rematch verdient.......helaas..de meesten van jullie weten wel hoe graag ik de Ringstitel <oude stijl>wil hebben,dat is ook de enige wedstrijd waarvoor ik mij nog kan opladen. :thumbs: :thumbs:

Italian*Berlusconi*
17-02-2005, 11:43
laten we anders dit afspreken... jij gaat pas met 'pensioen' als je die wereldtitel hebt!!! :mrgreen: :mrgreen:

Thomas
17-02-2005, 13:15
Ik wil Joop ook nog een keer in een ouderwetse wangvleddermatch zien! :thumbs: :mrgreen:

Anonymous
17-02-2005, 14:55
De wedstrijd Joop tegen Kohsaka moet gewoon komen! Of anders de volgende op de oude Rings ranglijst.Het verbaast mij dat de heren promotors{die hier zeer regelmatig rondsnuffelen!}nog niets hebben laten horen.Heren,De Weerd,Lambrecht,Rutz maar ook Hasselaar/Enneking laat eens wat horen, deze wedstijd is wel volle bak hoor!!!!!!!! Dat is weer eens wat anders..En Joop..Do it..just do it!.....Mixfight,gefeliciteerd met 1000 leden! Als we nu allemaal onze stem in een poll o.i.d uitbrengen, misschien komt DE WEDSTRIJD dan weer een stapje dichterbij.Joop Kasteel wereldkampioen Rings old school 2005!Gr Marko

Shytown
17-02-2005, 15:05
Marko, volgens mij gaf Joop al aan dat er gesprekken gaande zijn. Een promotor zou dom zijn om deze wedstrijd te laten lopen, want zoals je zelf al zegt: VOLLE BAK gegarandeerd!!

Anonymous
17-02-2005, 15:07
Die partij tegen Gilbert was vet, rematch?

Shytown
17-02-2005, 15:09
Gilbert vecht niet tegen Nederlanders meer, maakt voor Valentijn een uitzondering.

Justinian
17-02-2005, 15:09
Die partij tegen Gilbert was vet, rematch?
Gilbert vecht niet meer tegen Nederlanders. In de ArenA vecht hij overigens wel tegen Valentijn Overeem, dus wie weet. Persoonlijk zou ik hem liever zien vechten tegen Kohsaka op de oude regels.

Anonymous
17-02-2005, 15:29
Die partij tegen Gilbert was vet, rematch?
Gilbert vecht niet meer tegen Nederlanders. In de ArenA vecht hij overigens wel tegen Valentijn Overeem, dus wie weet. Persoonlijk zou ik hem liever zien vechten tegen Kohsaka op de oude regels.

Waarom vecht hij niet meer tegen NL's?

Marco
17-02-2005, 20:42
Joop heeft zich genoeg bewezen en om het mooi af te sluiten geeft hij zelf al aan dat Kohsaka op de ouder regels de cirkel rond maakt, goede beslissing.
Succes Joop :thumbs:

Anonymous
28-02-2005, 22:30
he joop is er al nieuws over de wedstrijd?
en zo ja wat is t nieuws?groetjes marko

Anonymous
28-02-2005, 22:32
he joop ik hoorde dat je mischien weer een wedstrijd gaat vechten?
is dat zo? als dat zo is weet ik wel dat er een hoop meiden zullen staan te gillen bij de ring want er zijn er een hoop gek van je en dat kan ik begrijpen
groetjes rolinka

Ralph
28-02-2005, 23:07
Top dat je weer aan de bak gaat Joop! Even een heel andere vraag: wat vind je van Gary Goodridge als laatste tegenstander? Lijkt me een leuke matchup omdat jullie beiden zijn begonnen met armworstelen en zo langzaam maar zeker in MMA terecht zijn gekomen. Hebben jullie trouwens ooit met elkaar gearmworsteld?

Ton
28-02-2005, 23:17
Top dat je weer aan de bak gaat Joop! Even een heel andere vraag: wat vind je van Gary Goodridge als laatste tegenstander? Lijkt me een leuke matchup omdat jullie beiden zijn begonnen met armworstelen en zo langzaam maar zeker in MMA terecht zijn gekomen. Hebben jullie trouwens ooit met elkaar gearmworsteld?

Damn ja ! Goodridge vs. Kasteel lijkt me echt HELEMAAL top !!!!!!!!!!! :thumbs: :thumbs:

Shytown
28-02-2005, 23:28
Zoals Joop al aangaf wil hij het liefst een wedstrijd voor de oude RINGS titel.

Zat net ff zijn record op Sherdog te bekijken en een rematch tegen Hoffman lijkt me ook wel wat, net als een pot tegen Goodridge (weet niet of dat financieel haalbaar is?)

shyne
28-02-2005, 23:29
hoe ga je Goodridge naar Nederland krijgen?
Goodridge is tegenwoordig meer bezig met K1, zou die zin hebben in een MMA partij?

Ralph
28-02-2005, 23:30
Volgens mij heeft Goodridge al wel eens eerder in Nederland gevochten (tegen Bob Schreiber.... kneebar volgens mij?), dus financieel moet het wel haalbaar zijn. Al helemaal als het om de afschiedspartij van Joop gaat, want dan is het natuurlijk sowieso volle bak.

Shytown
28-02-2005, 23:31
Volgens mij heeft hij een contract voor K1 en K1-MMA,dus hij zal er nog best voor trainen. En denk dat hij bij Pride al aardig wat ervaring heeft opgedaan :mrgreen:

Ton
28-02-2005, 23:33
Goodrigde stond vorig jaar toch ook bijna in de ArenA? Maar ging volgens mij niet door omdat hij toen per direct gestopt was met knokken, voor zijn vrouw ofzo? Of zit ik nu te zwetsen? :mrgreen:

shyne
28-02-2005, 23:35
hij heeft nog in december meegedaan aan K1, toen hij abidi KO sloeg..
dus ik vrees dat je zit te zwetsen, of hij heeft zijn vrouw weer tevreden liggen ketsen...

Shytown
28-02-2005, 23:36
Daar zijn verschillende verhalen over:

1) Hij stopte ivm scheiding van zijn vrouw en de voogdij over kind
2) Hij wilde bij Pride meer geld gaan verdienen door na een "pensioen" terug te keren

Verhaal 2 lijkt mij het meest logisch.

shyne
28-02-2005, 23:38
http://www.sherdog.com/viewpics.cfm?pic=/pictures/2h2h2/2h2h2_03/2h2h2_31.jpg

je hebt gelijk, dit was een zwaar strakke line up ook!

Guru
01-03-2005, 00:18
Ik heb nog een ander idee, wellicht ook een leuke tegenstander voor Joop op Rings Regels, iemand die daar volgens mij ook mee uit de voeten komt.

Ralf "Powerman" Seeger

HOME: Germany
GYM: Mocambo
SIZE: 195 cm
WEIGHT: 115 kg

GFVA World Champion in Freefight,
GFVA European Champion in Freefight,
FNC Intercontinental Champion in Vale Tudo,
viele Titel im Wrestling,
Teilnehmer und Ausrichter der "Strongest Men" Wettbewerbe,
"Free Fight"-Instructor beim Budolehrgang in Dortmund, u.v.m.

http://www.ralf-seeger.com/photos/boxen_firat/firat3.jpg
Rechts Ralf Seeger met Firat Arslan

http://www.ralf-seeger.com/photos/boxen_firat/luan.jpg
Rechts Ralf Seeger met Luan Krasniqui


Heeft de GFVA wereldtitel op zijn naam staan.
Wat vinden Joop en de rest van deze keuze?

Shytown
01-03-2005, 00:28
GFVA zegt mij eerlijk gezegd niets

Ronny
01-03-2005, 00:30
ik vind er niets van....

hele foute gast...dat vind ik dan weer wel

Shytown
01-03-2005, 00:31
Wat heeft Joop hier nou aan te winnen Guru?

Guru
01-03-2005, 00:36
ik vind er niets van....

hele foute gast...dat vind ik dan weer wel

Hoe kom je tot deze voorbarige conclusie?
Ken je hem dan?

Ronny
01-03-2005, 00:37
prijs: the joy of punching a retard back in to his retirement

Guru
01-03-2005, 17:56
Wat heeft Joop hier nou aan te winnen Guru?

Ten eerste is het gewoon een ideetje wat ik opgooi.
Ten tweede heeft Ralf een wereldtitel op zijn naam staan.

Ronny
01-03-2005, 18:43
ja die titels....die kennen we nu wel !

truth&justice
01-03-2005, 19:55
wat is het leven toch mooi, dit gaat echt weer zo'n wedstrijd worden waar je op smacht zit te wachten.joop sucses

Mighty_Reza
01-03-2005, 20:30
Allereerst helemaal top als Joop zijn afscheidspartij krijgt, maar dan wel tegen
khosaka op de RINGS Old School regels (open-hand). waarom specifiek Khosaka,
heel simpel. Deze wereldtitelgevecht is al jaren geleden de bedoeling geweest, alleen is het er nooit van gekomen.....dus Joop zal het ditmaal wel doorgaan.
het moet gewoon, want je verlangt zelf al jaren naar dit titelgevecht vooral als dat tegen khosaka is, dus Go4it... en je weet het Joop zoals voor elk gevecht; mijn Mighty_smsjes zullen je kracht en macht vergroten..CORCOVADO..

Anonymous
02-03-2005, 00:04
Wat guru voorstelt klinkt helemaal zo gek nog niet.
Ik heb eens een reportage op de zdf van deze man gezien.
Hij ziet er groot en indrukwekkend uit.
Koshaka is wel erg goed maar ik ben bang die die niet meer zal doen als benen duiken.

En shootomaniacverklar je eens nader alsjeblieft?

Remco
02-03-2005, 15:13
Yvel lijkt mij het mooist, maar Kohsaka zou ook top zijn.

BTW, what about Hubert Numrich?

Anonymous
02-03-2005, 15:16
He hier Joop Kasteel.Even een paar vragen beantwoorden.Ik heb regelmatig contact met Rings en zij zijn zeker geinteresseerd!Hans Nijman is op dit moment contact aan het zoeken met Kohsaka,dus wordt vervolgd..Is er meer info over die Duitse vechter?Wat betreft de andere opties:ik wil heel graag een afscheidswedstrijd maar dan wel Rings old school...<bedankt Reza>en t daarbij horende titelgevecht...Groeten..en laat ff jullie mening horen..JOOP

Shytown
02-03-2005, 16:59
Hans Nijman is op dit moment contact aan het zoeken met Kohsaka,dus wordt vervolgd

Dat klinkt goed!
Ben je overigens alweer volop in training Joop vooruitlopend op een eventueel gevecht of hangt dat er vanaf of de juiste tegenstander gevonden kan worden?

Kohsaka lijkt mij een loodzware tegenstander,maar zeker een vette partij. Bobby Hoffman lijkt mij ook een spectaculaire tegenstander, evenals Goodridge.

Die duitser spreekt mij niet erg aan.

Succes!

redjuh
02-03-2005, 17:37
is die numrich niet die grote behaarde kerel?

redjuh
02-03-2005, 18:30
oke niet behaard, wel fucking huge...

hier 16 sec van sherdog tegen willy peters

http://216.40.244.4/misc/cf2/cf2_peeters_vs_numrich.zip

Guru
02-03-2005, 19:21
Joop, hier is wat verdere info van betreft Seegers z'n partijen op Sherdog.

http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterid=4514

Ik heb Ralf een keer gesproken, hij is stuntman geweest en altijd in de vechtsport gezeten.
Rings Regels liggen hem wel.
Publiekstrekker in duitsland en bekend in de media daar.

Dit is z'n website.

http://www.ralf-seeger.com

Ralph
02-03-2005, 20:03
Heeft ie ook tattoo's? Jezus, wat ziet die gast eruit!

Anonymous
02-03-2005, 21:45
Guru bedankt voor je moeite.Ik vind de Duitser zeker een optie alleen wil ik wel wat meer weten van zijn organisatie.Ik wil niet het risico lopen dat hij voor de oliebollenbond<weer zo n scrabblewoord>vecht.Aan de andere kant gaat mijn hart wel uit naar naar een Rings top tien vechter van 4 a 5 jaar geleden.Dan is Kohsaka de no.1 van die lijst.O.k mensen,bedankt voor jullie reacties,ik stel t erg op prijs!!Groeten Joop..enne........wordt vervolgd..........

Ronald
02-03-2005, 22:05
Zeg eens eerlijk: wie heeft ooit (behalve Guru) van die Duitser gehoord? En dat ie wereldkampioen is... tja :mrgreen: . Ik vind dat Joop op z'n minst een tegenstander met naam verdient (en het publiek ook). Dat moet een wedstrijd worden waar je naar toe kunt leven.

Wheelie
02-03-2005, 22:11
Zeg eens eerlijk: wie heeft ooit (behalve Guru) van die Duitser gehoord?


Ik :wink:

Mike
02-03-2005, 22:58
op de site van herr Seeger zag ik een flyer van Germany vs Holland gala wat op 6 maart in Dusseldorf is. Hij moet dan tegen Bob Schreiber staat er. Gaat dat door ?

Ik hoop dat iemand daar beelden van kan regelen als t zover is.

de flyer: http://www.ralf-seeger.com/index2.htm

edit : laat maar , seeger en schreiber zijn coaches van de teams. Ik had niet goed gekeken.

Shytown
02-03-2005, 23:03
Dat moet een wedstrijd worden waar je naar toe kunt leven.

En ook eentje waar je nog lang over napraat á la Joop vs Gilbert en Joop vs Cahoon.
Ook al staat er nog niets vast, ik kan me er nu al op verheugen :mrgreen:

Shytown
04-03-2005, 12:43
Weet niet of het mogelijk is,maar momenteel heeft Olaf in 't Veld de Nederlandse RINGS totel in de open gewichtsklasse, misschien dat dit ook een optie is?

Anonymous
04-03-2005, 15:21
micha,
:oops:
Beste Micha, kleine kinderen zouden ook op mixfight willen posten maar jouw avatar is een beetje grensoverschrijdend, je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik wou er toch iets over zeggen. Misschien iets om over na te denken voor iedereen die licht pornografische filmpjes bij hun naam gebruiken.

gr [email protected]

redjuh
04-03-2005, 15:40
zeur niet en doe dat als je het al doet niet in dit MASTERTOPIC SVP!!!

Shytown
04-03-2005, 17:37
zeur niet en doe dat als je het al doet niet in dit MASTERTOPIC SVP!!!

X2, op deze pagina is niet eens een pst van Micha te zien

zjoerd
04-03-2005, 20:01
Cool, vandaag zag ik joop in een reclame van tiscali (geloof ik), kan dat kloppen?

payap
05-03-2005, 00:33
Meende vanavond idd ook Joop Kasteel te herkennen.

Joop heeft volgens mij in Arnhem al een keer voortijdig van numrich gewonnen.

En Peter Aerts heeft in de Edenhal geloof ook tegen Nmrich gestaan in een kickboks partij.

Anonymous
05-03-2005, 20:56
Cool he die reclame spot, beter dan ik had verwacht!!!!!!!!!!! :wink:

lange
06-03-2005, 11:33
micha,
:oops:
Beste Micha, kleine kinderen zouden ook op mixfight willen posten maar jouw avatar is een beetje grensoverschrijdend, je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik wou er toch iets over zeggen. Misschien iets om over na te denken voor iedereen die licht pornografische filmpjes bij hun naam gebruiken.

gr [email protected]


X3 ! Schaam je mens ! Deze topic is bestemd voor een legende: Joop Kasteel

KO TKO
07-03-2005, 16:46
Die reclame is leuk

Anonymous
08-03-2005, 15:10
echt vet gave reclame joop je ziet er alleen wel wild uit
is er al meer nieuws of je nog een wedstrijd vecht?
groeten marko

VatosLocos..81..
11-03-2005, 22:40
match: Joop VS Goodridge.

lijkt me zeer vet. als afscheid. ik ben er zowiezo bij. bij Joop's laatste partij.

op de grond maakt joop gehakt van hem :twak:

Shytown
11-03-2005, 23:33
VatosLocos..81.., goed om te zien dat je Mixfighthebt gevonden van Partyflock!

Welkom!

Anonymous
12-03-2005, 18:19
Die commercial is echt top!! Als afscheidspartij is echt Kohsaka de beste optie. Maar hij vecht nog in PRIDE en zal dus niet voor NL betaalbaar zijn.... :cry: :cry:

Shytown
21-03-2005, 12:44
Joop, nu Kohsaka tegen Fedor zal vechten (en waarschijnlijk daarna nog een par partijen in Pride) lijkt hij me onhaalbaar voor een Nederlandse promotor.
Ik zat net nog naar Schreiber=Zentsov te kijken en Zentsov pakt de wereldtitel van Bob. Wellicht dat een rematch tegen Zentsov te doen is?

Ronny
21-03-2005, 12:49
das geen slecht idee shytown :thumbs:

Aaronk
21-03-2005, 12:51
match: Joop VS Goodridge.

lijkt me zeer vet. als afscheid. ik ben er zowiezo bij. bij Joop's laatste partij.

op de grond maakt joop gehakt van hem :twak:

:?

Shytown
21-03-2005, 12:56
Wellicht leuk om t emelden: Joop heeft al eens van Zentsov gewonnen. En helemaal nu Zentsov regelmatig in Nederland traint moet dit een haalbare pot zijn.
Bijna 3400 views deze topic :thumbs:

Anonymous
21-03-2005, 14:02
Wellicht leuk om t emelden: Joop heeft al eens van Zentsov gewonnen. En helemaal nu Zentsov regelmatig in Nederland traint moet dit een haalbare pot zijn.
Bijna 3400 views deze topic :thumbs:

Ik denk dat Tsuyoshi Kohsaka wel haalbaar is. Hoewel hij voor NJPW en nu ook voor Pride vecht, ligt zijn loyaliteit bij Akira Maeda. Kohsaka heeft al aangegeven om voor zijn nieuwe organsiatie Heoro's te willen vechten. Maeda gunt Kasteel zijn afscheidspartij tegen Kohasaka wel.

Aaronk
21-03-2005, 14:08
Wellicht leuk om t emelden: Joop heeft al eens van Zentsov gewonnen. En helemaal nu Zentsov regelmatig in Nederland traint moet dit een haalbare pot zijn.
Bijna 3400 views deze topic :thumbs:

Ik denk dat Tsuyoshi Kohsaka wel haalbaar is. Hoewel hij voor NJPW en nu ook voor Pride vecht, ligt zijn loyaliteit bij Akira Maeda. Kohsaka heeft al aangegeven om voor zijn nieuwe organsiatie Heoro's te willen vechten. Maeda gunt Kasteel zijn afscheidspartij tegen Kohasaka wel.

Vet! heb jij dit van akira zelf?

Shytown
22-03-2005, 13:05
TTT

Shytown
07-04-2005, 21:03
TTT

Joop, is er al wat bekend=

The Bulldog
07-04-2005, 23:28
JOOP, we zitten met smart te wachten op nieuws......

:wink:

Anonymous
10-04-2005, 15:05
Nee mensen ik weet nog niets.Ik zou eigenlijk deze week een gesprek met Hans Nijman hebben maar dat ging niet door.Baal hier ook van maar hoop binnen 2 weken zekerheid te hebben.Temeer omdat ik er anders te lang uit ben,wat weer niet bevordelijk is voor het wedstrijdgevoel...Zodra ik iets weet horen jullie dat gelijk.Fijn weekend nog...Joop Kasteel..

Shytown
10-04-2005, 18:18
Bedankt voor je reactie Joop. Ik hoop stiekem nog steeds op een wedstrijd tussen jou en Zentsov om de titel.

Succes!

Anonymous
11-04-2005, 13:43
En is er nog nagevraagd of Ralf Seeger een optie is?

Shytown
21-04-2005, 14:49
TTT

Joop, is er al nieuws?

Trouwens, deze topic is al bijna 4000 keer bekeken, en daarmee volgens de best bekeken topic van Mixfight.

Hoezo, Joop is populair? :thumbs: