PDA

View Full Version : Forum beleid



Anonymous
21-01-2005, 11:36
MAg ik vragen wat het forumbeleid van Uw website is? Ik had gister namelijk een post geplaatst die ik nu ineens niet meer kan vinden. Wanneer wordt een post weggehaald??? Komt dat omdat de naam van een andere site daarin vermeld stond? Graag een respons.

B3 lik3 M3
21-01-2005, 11:43
http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewforum.php?f=11

Ronny
21-01-2005, 11:44
waarschijnlijk was het spam met geen toegevoegde waarde.

dat wordt gewoon weggehaald.

ps. ik ben geen Moderator

Je moet begrijpen dat mensen hier komen om nieuwtjes te lezen en te discusseren over MMA. Wanneer er dan domweg een of andere link geplaatst wordt van website......dat interesseert niemand wat. Dit forum is niet bedoeld zodat mensen zoals "u" op een hele makkelijke, goedkope en vervelende manier reclame kunnen maken.

Als u wat meer zou vertellen over hetgene wat u plaatst (reclame) dan is er nog een kans dat het blijft staan.

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 11:47
dat was zeker de post met mixfight vs fighttalk onzin.....
had ik nog vet veel moeite over gedaan om iets te posten is het weggehaald... daar gaat mn waardevolle input.... :twak: :mrgreen:

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 11:47
wie zijt gij eigenlijk?? in japan gevochten toch??

Ronny
21-01-2005, 11:48
waarschijnlijk was het spam met geen toegevoegde waarde.

dat wordt gewoon weggehaald.

ps. ik ben geen Moderator

Je moet begrijpen dat mensen hier komen om nieuwtjes te lezen en te discusseren over MMA. Wanneer er dan domweg een of andere link geplaatst wordt van website......dat interesseert niemand wat. Dit forum is niet bedoeld zodat mensen zoals "u" op een hele makkelijke, goedkope en vervelende manier reclame kunnen maken.

Als u wat meer zou vertellen over hetgene wat u plaatst (reclame) dan is er nog een kans dat het blijft staan.


oeps....foutje ik dacht dat het ergens anders over ging.

Anonymous
21-01-2005, 11:49
wat frapant. ZOver ik weet heb ik geen negatieve uitlatingen gedaan. Ik vroeg slechts om wat meer onderling respect. Maar goed, jammer dat er zo met klandizie omgegaan wordt. Wij zijn het toch die deze sport van de grond hebben getrokken

Anonymous
21-01-2005, 11:55
Ik wil mijn naam liever niet bekend maken nog maar ik heb inderdaad in JApan gevochten evenals in Rusland. Ik woon momenteel in de states, maar ben nog regelmatig bij mijn zoon in Nederland

Ronny
21-01-2005, 11:55
negatieve uitlatingen hoeven niet altijd concreet te zijn. je kunt dus ook negatief zijn zonder het letterlijk te zijn.... die post over fighttalk ging nergens over...je vertelde dat wij hier met oudbakken nieuws komen (terwijl er altijd een play by play is van grote japanse evenementen (hier zijn wij mee begonnen en toen pas fighttalk. en kom nu niet aan met: nee dat was shoto.com, want hier zit iedereen van shoto.com) ook hebben wij 2 razende reporters die bij gala's langsgaan en hier dan een prachtig verslag van maken, veel grote vechters komen hier ook en plaatsen inhoudelijke stukjes. dus als "u" zogenaamd al heel lang meeleest, snap ik niet hoe "u" zo blind kan zijn.

met alle respect.

mama
21-01-2005, 11:56
dit soort topics horen niet in het mma gedeelte thuis vandaar dat ie waarschijnlijk hier heen is verhuisd http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=7307

tenminste als dit de topic is die je bedoeld

B3 lik3 M3
21-01-2005, 12:39
negatieve uitlatingen hoeven niet altijd concreet te zijn. je kunt dus ook negatief zijn zonder het letterlijk te zijn.... die post over fighttalk ging nergens over...je vertelde dat wij hier met oudbakken nieuws komen (terwijl er altijd een play by play is van grote japanse evenementen (hier zijn wij mee begonnen en toen pas fighttalk. en kom nu niet aan met: nee dat was shoto.com, want hier zit iedereen van shoto.com) ook hebben wij 2 razende reporters die bij gala's langsgaan en hier dan een prachtig verslag van maken, veel grote vechters komen hier ook en plaatsen inhoudelijke stukjes. dus als "u" zogenaamd al heel lang meeleest, snap ik niet hoe "u" zo blind kan zijn.

met alle respect.

En daarbij vertelt alistair zijn aankomende partijen toch echt hier.... Als dat geen hot news is?

redjuh
21-01-2005, 14:31
Ik wil mijn naam liever niet bekend maken nog maar ik heb inderdaad in JApan gevochten evenals in Rusland. Ik woon momenteel in de states, maar ben nog regelmatig bij mijn zoon in Nederland

Bas Rutten ? 8)

micha
21-01-2005, 14:45
Ik wil mijn naam liever niet bekend maken nog maar ik heb inderdaad in JApan gevochten evenals in Rusland. Ik woon momenteel in de states, maar ben nog regelmatig bij mijn zoon in Nederland

Bas Rutten ? 8)

die heeft een dochter

Nickuraba
21-01-2005, 16:53
wahah ik d8 eerst ook hetzelfde als redjuh, wahah hij heeft nog iemand toch die voor um werkt. Daarloopt iedereen op te hitsen op sherdog

redjuh
21-01-2005, 17:00
huh wat bedoel je precies? post bas op sherdog?

ik bedoel hey als je mijn woordenboek openslaat en zoekt naar het woord cool dan staat zijn foto ernaast

PigDog
21-01-2005, 17:49
met alle respect.

Fuck it



Ik denk dat dit niet zo bedoeld was :wink:

Ronald
21-01-2005, 18:59
Slotje. Deze "gast" is te doorzichtig om daar verder nog serieus op in te gaan. Voor wie dat toch nog wil kan daarvoor terecht in de SlowChat: http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=7307.