PDA

View Full Version : Foto's Nick Berg gepubliceerd!



Nicky
21-01-2005, 12:59
Nick Berg was de eerste die op gruwelijke wijze onthoofd werd in Irak. Zijn filmpje ging als een olievlek over het internet. Het was nieuw en mensen waren toch nieuwsgierig naar hoe dat er eenmaal uit zag. Het filmpje was te zien op televisie, maar het moment supreme werd gelukkig niet uitgezonden en ook de kranten stonden er bol van. Veel mensen dachten dat de onthoofding nep was, omdat er een paar vreemde factoren niet klopten aan het filmpje. Nu ruim een half jaar later is Nick Berg weer in het nieuws, want er zijn foto’s vrijgekomen hoe hij destijds op 8 mei gevonden is. Even voor de duidelijkheid, kijk niet als je net op het punt staat om te lunchen.

http://www.ogrish.com/archives/nick_bergs_body_found_hanging_from_bridge_may_8_20 04_Jan_21_2005.html

Misschien niet voor iedereen bestemd.

Italian*Berlusconi*
21-01-2005, 13:06
wat is het nut om weer die foto's en of beelden te laten zien....???

Wheelie
21-01-2005, 13:10
:roll: vet man hier zat ik echt op te wachten :roll:

Judas
21-01-2005, 13:12
Geen prettige manier om te gaan :twak:

Jay Hoov
21-01-2005, 14:56
Het zal maar familie van je zijn..........Lullig om dit aan de hele wereld te laten zien.....Haal die shit weg man!!!!

Silat
21-01-2005, 15:03
Nicky heeft een band met deze meneer...
Je weet wel Nicky van den Berg en Nick Berg :wink:

Octavius
21-01-2005, 15:05
Heb al die onthoofdingen gezien op Ogrish.com. Maar ze gaan te ver. Ze hebben nu zelf een videotje gemaakt waarin ze een varken met een kettingzaag levend onthoofden. En een lol dat ze hebben. Dom volk.

The Satan
21-01-2005, 15:15
dit is pas mens onteerend!!!!!!!!! :twak: :twisted:

Mike
21-01-2005, 16:00
wat een prachtige cultuur daar :thumbs: We moeten lekker met deze mensen debatteren en overleggen, dan komt t vast goed :twak:

Tis dus weer tijd voor shock and awe deel 2.

En iedereen maar zielig zeuren dat de amerikanen hun gevangenen slecht behandelen. Ik ben blij dat er mensen als Bush zijn die dit vreselijke kwaad bestrjden.

Aaronk
21-01-2005, 16:02
ik dacht nicky is fotograaf geworden

Nickuraba
21-01-2005, 16:43
shit gek een naamgenoot! :shock:

maargoed, ik hoef het eigenlijk niet te zien, wordt er niet zo vrolijlk van, net als die onthoofding toen! T smerigste wat ik tot nu toe heb gezien is een russische soldaat die door een afgaan in de nek wordt gestoken, gaan ze inzoomen en shit..bah

Wheelie
21-01-2005, 17:05
Heb al die onthoofdingen gezien op Ogrish.com. Maar ze gaan te ver. Ze hebben nu zelf een videotje gemaakt waarin ze een varken met een kettingzaag levend onthoofden. En een lol dat ze hebben. Dom volk.

link ?

Anonymous
21-01-2005, 17:12
shit gek een naamgenoot! :shock:

maargoed, ik hoef het eigenlijk niet te zien, wordt er niet zo vrolijlk van, net als die onthoofding toen! T smerigste wat ik tot nu toe heb gezien is een russische soldaat die door een afgaan in de nek wordt gestoken, gaan ze inzoomen en shit..bah

Er zijn ergere, geloof me! Op ogrish kan je alles terugvinden. Lijpe gasten.
En dan valt het idd nog wel mee met die amerikanen.

Judas
21-01-2005, 17:14
was ik hierboven

Boem Boem
21-01-2005, 21:22
bah!! echt niet normaal meer.........

Leon
21-01-2005, 22:31
Ik heb alle filmpjes destijds gezien en ze staan nog steeds op mijn netvlies
gegrift, haal deze link alsublieft weg want dit voegt echt niets toe

Richelieu
22-01-2005, 00:11
shit gek een naamgenoot! :shock:

maargoed, ik hoef het eigenlijk niet te zien, wordt er niet zo vrolijlk van, net als die onthoofding toen! T smerigste wat ik tot nu toe heb gezien is een russische soldaat die door een afgaan in de nek wordt gestoken, gaan ze inzoomen en shit..bah

Er zijn ergere, geloof me! Op ogrish kan je alles terugvinden. Lijpe gasten.
En dan valt het idd nog wel mee met die amerikanen.

idd...Tijdens de oorlog in Tjetenie (mm..of zoiets) zijn er ook fucked up dingen gebeurt. Staan denk ik nog wel op de site

Virus
22-01-2005, 00:42
Heb al die onthoofdingen gezien op Ogrish.com. Maar ze gaan te ver. Ze hebben nu zelf een videotje gemaakt waarin ze een varken met een kettingzaag levend onthoofden. En een lol dat ze hebben. Dom volk.

Ja? Gaan ze je te ver?

Snap niet hoe mensen naar die zieke shit kunnen kijken...

Is geen waardeoordeel ofzo, maar kan deze mensen dus echt niet begrijpen...


Ik heb alle filmpjes destijds gezien en ze staan nog steeds op mijn netvlies
gegrift

Woooww... Is dat effe kut voor je...

Leon
22-01-2005, 08:52
Ik ben er ook mee gestopt en hoef het niet meer weer te zien.
Dat soort dingen publiceren word niemand beter van!

Octavius
22-01-2005, 10:46
Heb al die onthoofdingen gezien op Ogrish.com. Maar ze gaan te ver. Ze hebben nu zelf een videotje gemaakt waarin ze een varken met een kettingzaag levend onthoofden. En een lol dat ze hebben. Dom volk.

Ja? Gaan ze je te ver?

Snap niet hoe mensen naar die zieke shit kunnen kijken...

Is geen waardeoordeel ofzo, maar kan deze mensen dus echt niet begrijpen...

Er naar kijken tja. Het is realiteit eenmaal.
Ik bedoel dat Ogrish te ver gaat om zelf filmpjes te maken dat ze een varken met een kettingzaag gaan onthoofden en dan nog zo veel lol in hebben.
Die onthoofding filmpjes had ik zelf geen moeite mee om te zien. Begrijp me niet verkeerd daarover. Me oud-collega kan arabisch en die vertaalde de heleboel. Hij als moslim zat er erg mee met zulke acties. Hij belde ze broer daarover die imam is in Saoudie-Arabie en zelf naar Al-Jazerra bellen tijdens de uitzending als een imam daar vragen beantwoord. Ik kan je zeggen dat ze het niet goed keuren. Hij zelf al helemaal niet.

harry
22-01-2005, 11:18
link ?

Haha that's my man :lol:

Wheelie
22-01-2005, 12:33
link ?

Haha that's my man :lol:

TTT :wink:

Octavius
22-01-2005, 12:54
Speciaal voor Wheelie
http://www.ogrish.com/archives/brutal_way_to_slaughter_pig_for_consumption_video_ Dec_13_2004.html

NOTE: OGRISH.COM does NOT support these kind of actions. We contacted PETA for further research.

Biiyen
22-01-2005, 17:51
Speciaal voor Wheelie
http://www.ogrish.com/archives/brutal_way_to_slaughter_pig_for_consumption_video_ Dec_13_2004.html

NOTE: OGRISH.COM does NOT support these kind of actions. We contacted PETA for further research.

tja.... Ik kijk dit filmpje en op hetzelfde moment is op TMF Jen Lopez. Jen Lopes vond ik zo irritant dat ik het lied heb afgezet en het filmpje heb ik kunnen afkijken...... dus wat is goor?

Muay Thai Elite
22-01-2005, 17:58
This little piggy went to the mall... This little piggy went to the supermarket...

Maar ff serieus: wat een gestoorde gasten man.. Supertriest.

rebecca
22-01-2005, 18:25
zieke mensen..

Joris
23-01-2005, 22:46
:twak:

redjuh
23-01-2005, 23:11
tja... doe je d'r aan