PDA

View Full Version : Tribute to Leo de Snoo



Hammerkick
22-01-2005, 08:59
Op 3 april as. zal er een kickboxgala plaatsvinden in het Schuttersveld, dit alles om Leo de Snoo te herdenken, en de opbrengst gaat naar de kinderen van Leo. Het zal "tribute to Leo de Snoo" gaan heten, en de sponsors kunnen zich nog aanmelden bij Jan Oosterbaan (0630557198). Tot 3 april sportvrienden en vrienden van Leo! Gr. Jan Oosterbaan.

Justinian
22-01-2005, 11:03
Goeie zaak! Is er al een (voorlopige) line-up?

Hammerkick
22-01-2005, 15:02
Dit heb ik van kickboks.nl
A TRIBUTE TO LEO DE SNOO is een topsport-evenement als eerbetoon aan de helaas veel te jong overleden Thaiboks kampioen Leo de Snoo.

Maar liefst vier oud-wereldkampioenen en oud-Europees kampioenen uit de Thai-/kickbokswereld zullen geheel of vrijwel belangeloos deelnemen aan dit internationale gebeuren. Ook voormalig profbokskampioen van Europa Eddy Smulders zal, zonder hiervoor enig gage te ontvangen, zijn afscheidspartij boksen.

Dit alles zal plaatsvinden op zondag 3 april as. in sportcomplex Schuttersveld te Rotterdam.


Het is werkelijk een eerbetoon aan de voormalig kampioen van Europa (1989/1990), die tegen alle groten der aarde in de ring heeft gestaan en op 15 februari 2004, geheel onverwachts, overleed.

Dit eerbetoon blijkt onder andere wel uit het feit dat tal van grootheden in de vechtsportwereld zonder enige aarzeling onmiddellijk hun volledige medewerking aan het evenement toezegden.

Top matchmaking in een eigenlijk veel te kleine zaal.
Petje af voor Ruud de Ronde die dit prachtige programma voor elkaar heeft gekregen, dit geldt ook voor alle vechters die nagenoeg belangeloos de ring in klimmen.

C-Klasse: Lang (Rotterdam) vs. van Mechelen (Belgie)

B-klasse: van t'Hoft (Rotterdam) vs (Belgie)

B-klasse: Brice (Amsterdam) vs Tommy Varga (Hongarije)

A-klasse: Güll (Dordrecht) vs Peter Varga (Hongarije)

A-klasse: Boudhan (Rotterdam) vs Veresen (Belgie)

Demo 3x3min: Kaman (Amsterdam) vs Wessels (Arnhem)

A-klasse: Hooft (Den Haag) vs Saki (Rotterdam)

A-klasse: Van der Heyden (Amsterdam) vs Rattananoi Sitpholek (Thailand)

A-klasse: Veselic (Rotterdam) vs Mot Eng Muangsemaa (Thailand)

Profboksen: Eddy Smulders (Eindhoven) vs ????

Hammerkick
22-01-2005, 23:54
http://message.axkickboxing.com/images/user_uploaded/dirk%20stal/leo%20vs%20sayid%20khan%202.JPG
Toen Jan Oosterbaan me vroeg om foto's van Leo de Snoo op te zoeken,hoefde ik niet lang na te denken.Jan heeft er samen met zijn eigen foto's een hele mooie tribute van gemaakt,kijk op :
http://www.oosterbaanfoundation.nl/tributesnoo.html

payap
23-01-2005, 05:13
Goed initiatief !

en :

Demo 3x3min: Kaman (Amsterdam) vs Wessels (Arnhem)

dit wil toch elke liefhebber zien !

Wix
23-01-2005, 06:07
Payap= correct. Alleen voor die demo zou ik al gaan!!! Helaas heb ik die tijd niet mee kunnen maken maar ik ga ervan uit dat De Snoo de een topper was. Goed initatief promtoters, succes!!!

ashihara
23-01-2005, 09:01
fast eddy smulders weer terug in de ring dat wil ik wel graag zien, is al een tijdje terug dat die gevochten heeft.

Wheelie
23-01-2005, 10:26
Super :thumbs: