PDA

View Full Version : Gilbert getrained in USA



MrMiyagi
22-01-2005, 17:55
Toen ik mijn spullen bij elkaar pakte toen ik net geland was op schiphol, keek ik achter me en stond gilbert naast me, had hij de hele weg achter me gezeten zonder dat ik dat in de gaten had. Hij had getrained in Amerika met Vitor Belfort en wat jongens van de UFC

Ronald
22-01-2005, 18:07
Da's een goed teken zou je zeggen :D .

Illuminati
22-01-2005, 19:08
Inderdaad! Hij traint dus met de zware jongens.
Maybe toch nog een comeback?

Shytown
22-01-2005, 19:59
Maybe toch nog een comeback?

Uhm...volgens mij heeft hij vorig jaar in de ArenA gevochten tegen Kongo en dit jaar gaat hij het opnemen tegen Valentijn.

Anonymous
22-01-2005, 20:07
Gilbert is weer zwaar aan het trainen hij zal er zeker staan in de Arena en ik weet wel zeker dat hij die partij naar zich toe gaat trekken. Gilbert heeft veel kritiek gehad de laatste tijd maar hij is nog altijd een van de beste en meest spectaculaire vechters die er rond loopt. Gilbert sloopt ze 'Gilbert Style'..... veel succes dit jaar hou je kop erbij dan komt het zeker goed........

}|^-_-^|{
22-01-2005, 20:44
Gilbert sloopt ze 'Gilbert Style'..... veel succes dit jaar hou je kop erbij dan komt het zeker goed........

wie bedoel je met ze? ik neem aan dat hij in de ArenA alleen Valentijn KO slaat? ;)

Judas
22-01-2005, 21:00
Hoop dat het wat wordt! Had om eerlijk te zijn een beetje de hoop opgegeven

Wix
22-01-2005, 21:14
Gilbert sloopt ze 'Gilbert Style'..... veel succes dit jaar hou je kop erbij dan komt het zeker goed........

wie bedoel je met ze? ik neem aan dat hij in de ArenA alleen Valentijn KO slaat? ;)

:lol:

Ben
22-01-2005, 21:29
blij om te horen dat hij weer traint :thumbs:

payap
23-01-2005, 06:19
Da's goed nieuws !

Welke liefhebber wil er nou niet naar Gilbert Yvel in de ring zitten kijken !

Anonymous
23-01-2005, 09:17
Gilbert is weer zwaar aan het trainen hij zal er zeker staan in de Arena en ik weet wel zeker dat hij die partij naar zich toe gaat trekken. Gilbert heeft veel kritiek gehad de laatste tijd maar hij is nog altijd een van de beste en meest spectaculaire vechters die er rond loopt. Gilbert sloopt ze 'Gilbert Style'..... veel succes dit jaar hou je kop erbij dan komt het zeker goed........


Er is weinig over van Gilbert style sinds die bij Lucien weg is, een keer een moeilijke partij tegen Kongo (niet echt de werled top) op het nippertje gewonnen in laatste minuut, daarvoor een onbeslist tegen een spanjaard (ook niet de wereldtop)in St Petersburg en een scheidsrechter k.o geslagen ook niet echt een wereldprestatie (alhoewel dat wel onder Gilbert style viel), sinds hij bij Vos is heeft hij helemaal nergens niet meer gevochten al bijna 7 maanden niet. Ben benieuwd wanneer hij weer vecht, ik denk dat met 1 x per jaar in de Arena je niet echt van je sport kan leven? En trainen en naar Amerika gaan kost geld, misschien heeft hij een goeie sponsor?

Justinian
23-01-2005, 10:46
Gilbert is gewoon bezig met z'n comeback en dat kost tijd. Die Kongo is een topper en ik vond dat Gilbert het goed deed. Hij is wat allrounder geworden. Zo zag ik hem een mooie takedown maken en ook op de grond is hij echt vooruit gegaan. Het is mooi voor hem dat hij de mogelijkheid heeft om in Amerika te trainen. Ik ben benieuwd naar zijn partij tegen Valentijn in de Arena en zet mijn geld in ieder geval op Gilbert (op KO eerste ronde).

micha
23-01-2005, 11:39
Hurrican rocks!

A.F.
23-01-2005, 13:55
spannend spannend
:maskills:

Anonymous
23-01-2005, 14:48
Gilbert sloopt ze 'Gilbert Style'..... veel succes dit jaar hou je kop erbij dan komt het zeker goed........

wie bedoel je met ze? ik neem aan dat hij in de ArenA alleen Valentijn KO slaat? ;)

:lol:

nee, ook de scheidsrechter!!!

Anonymous
24-01-2005, 12:48
Het is inderdaad zo dat Gilbert de laatste tijd niet erg veel heeft gevochten en een aantal keer negatief in het nieuws is geweest, maar kijk eens naar alle mooie dingen die hij ons heeft gegeven. Bij hoeveel partijen hebben we niet op het puntje van je stoel gezeten en genoten van alle spectaculaire acties in de ring. En tuurlijk mensen maken fouten en kunnen een mindere periode in hun carriere hebben maar Gilbert verdient alle credit voor het geen hij allemaal heeft neergezet en ik weet zeker dat Gilbert in de Arena met vliegende knieen door de ring zal vliegen en dat Gilbert weer een streepje bij kan tatoeeren op zijn arm.......

Italian*Berlusconi*
24-01-2005, 12:54
het is zonde.... Gilbert had nu net als bijvoorbeeld CroCop bij de top kunnen horen.... als hij zn hoofd er gewoon bij gehouden had... Die dingen die gebeurt zijn in Pride met bijv Don Frye zal de vechtsport wereld niet snel vergeten...
Het is zonde... Dat ie nu op kleine onbekende shows tegen niet echt top vechters moet vechten terwijl hij echt bij de top van Pride had kunnen horen nu... zie Allistair bijvoorbeeld...

Silat
24-01-2005, 13:10
Ik hoop op een spectaculaire partij, ze zullen allebei alles moeten geven om het publiek nog een keer voor zich te kunnen winnen.

Anonymous
24-01-2005, 13:58
De afgelopen paar wedstrijden heeft Valentijn echt geen indruk achtergelaten bij het publiek. Hij was snel leeg en was super snel aangeslagen als hij zo ook tegen Gilbert vecht dan voorspel ik dat het binnen 2 minuten is afgelopen. Als Valentijn met zijn hart gaat knokken dan wordt het een interresante partij, want Gilbert heeft een killers mentaliteit en een leeuwen hart dus ik ben benieuwd. Gilbert heeft ook wat goed te maken en zal zeker alle mensen die kritiek op hebben terecht of onterecht de mond snoeren. En zoals de nederlandse k.. mentaliteit is als je wint heb je vrienden....

appelsap
24-01-2005, 14:16
Er is weinig over van Gilbert style sinds die bij Lucien weg is, een keer een moeilijke partij tegen Kongo (niet echt de werled top) op het nippertje gewonnen in laatste minuut, daarvoor een onbeslist tegen een spanjaard (ook niet de wereldtop)in St Petersburg en een scheidsrechter k.o geslagen ook niet echt een wereldprestatie (alhoewel dat wel onder Gilbert style viel), sinds hij bij Vos is heeft hij helemaal nergens niet meer gevochten al bijna 7 maanden niet. Ben benieuwd wanneer hij weer vecht, ik denk dat met 1 x per jaar in de Arena je niet echt van je sport kan leven? En trainen en naar Amerika gaan kost geld, misschien heeft hij een goeie sponsor?

Houd er wel ff rekening me dat hij zijn kniebanden heeft gescheurd en zijn achillespees heeft afgescheurd. Dat zijn geen blessures waar je makkelijk overheen stapt.
Bij Lucien heeft hij idd veel geleerd in het staande gevecht, maar hij kwam duidelijk tekort op de grond. Hij vecht nu minder spectaculair, maar ik weet zeker dat de Gilbert van nu, zou winnen van de spectaculaire Gilbert van 5 jaar geleden.
Als hij fit is moet hij idd veel vaker vechten dan 1 keer per jaar, maar dat gaat wel goed komen denk ik.

Anonymous
24-01-2005, 14:22
Zou wel vet zijn als hij de Gilbert van nu en die van vroeger gaat combineren.

Italian*Berlusconi*
24-01-2005, 14:22
nu zn gedrag nog ff aanpassen... en het kan weer een topper worden....

Anonymous
24-01-2005, 17:54
Een ding is zeker de partij van Gilbert wordt zowiezo weer de knaller van de avond, het is de meest besproken partij en iedereen verwacht vuurwerk van beide kanten dus als je het mij vraagt is er maar 1 winnaar en dat is het publiek. Gilbert is en blijft 1 van de weinige vechters zo niet de enige vechter waar als hij vecht toch iedereen naar komt kijken want er zijn er genoeg die hopen dat hij op zijn bek gaat maar er zijn er nog meer die komen om hem te steunen en te kijken naar een vechter met een vechtershart.... En wat hij in zijn prive leven doet of dat nou goed of niet goed is daar heeft niemand wat mee te maken en heeft niemand zich mee te bemoeien.

jojo
24-01-2005, 17:56
haha vet lache

Anonymous
24-01-2005, 18:06
Een ding is zeker de partij van Gilbert wordt zowiezo weer de knaller van de avond, het is de meest besproken partij en iedereen verwacht vuurwerk van beide kanten dus als je het mij vraagt is er maar 1 winnaar en dat is het publiek. Gilbert is en blijft 1 van de weinige vechters zo niet de enige vechter waar als hij vecht toch iedereen naar komt kijken want er zijn er genoeg die hopen dat hij op zijn bek gaat maar er zijn er nog meer die komen om hem te steunen en te kijken naar een vechter met een vechtershart.... En wat hij in zijn prive leven doet of dat nou goed of niet goed is daar heeft niemand wat mee te maken en heeft niemand zich mee te bemoeien.

hij is "the man you love to hate"!

Anonymous
24-01-2005, 18:28
Valentijn haat Gilbert echt dus geloof me maar dat dit een vette partij word en dat Valentijn er alles aan zal doen om van Gilbert te winnen. Bad Blood ;)

Nickuraba
24-01-2005, 19:45
ik ben voor valentijn sorry, die vind ik persoonlijk wat toffer!

Shytown
24-01-2005, 20:22
Ik persoonlijk hoop dat Valentijn van hem wint.

Same here

p diddy
24-01-2005, 20:28
gaat een mooie partij worden tussen die twee

Illuminati
24-01-2005, 21:45
Hoezo 'Bad Blood" tussen die 2?

:roll:

Italian*Berlusconi*
24-01-2005, 22:08
Volgens mij omdat de partij tegen Gilbert de oorzaak van zn schouder probleem is...
Hebben ze verder 'Bad Blood'??

BRAINDEAD
27-01-2005, 12:47
Dat ze elkaar haten geloof ik niet echt. Ze hebben na die wedstijd dat Valentijn zijn sleutelbeen brak nog heel gebroederlijk getraind bij GG en stonden regelmatig bij elkaar in de hoek.
Vindt het trouwens een moeilijke partij om te voorspellen, hebben allebei een goede groundgame en staand doen ze op dit moment ook niet veel voor elkaar onder.