PDA

View Full Version : Dennis van der Geest heeft het achter zijn ellebogen



HenkvanderMast
23-01-2005, 17:35
In zijn column in Spits had meneer Van der Geest wat ongegronde beschuldigingen geuit die afdeden aan de prestatie van de freefighters bij de iq-test. Even een emailtje naar spits gestuurd, hoop dat ze em plaatsen van de week.

Beste mijnheer Van der Geest,

Gefeliciteerd met uw score bij de nationale iq-test 2005, een prestatie die de vooroordelen over vechtsporters weer een beetje uit de wereld heeft geholpen. De column die u naar aanleiding van het programma schreef vind ik echter beneden alle peil.
Tijdens het programma werd u luid toegejuicht door de mensen in het freefightvak, als zijnde “collega-vechtsporter�, u was ook duidelijk enthousiast en kwam na het programma zelfs naar het vak toe om uw trofee te laten zien en wat handen te schudden. Om dan vervolgens in een column dit vak te beschuldigen van fraude en zo’n beschuldiging gebaseerd is op het feit dat u enkele “dunne armpjes� in het publiek wist te ontwaren, vind ik simpelweg achterbaks en kinderachtig te noemen. Ten eerste waren er mensen aanwezig die in een lagere gewichtsklasse vechten, die dus niet zulke dikke armen hebben als een zwaargewicht. Ten tweede deden er ook ex-freefighters mee die hun handschoenen enige jaren geleden aan de wilgen hebben gehangen en dus beschikken over een minder atletisch lichaam. De redelijk hoge gemiddelde score van een iq van 105 was verrassend te noemen, dit is echter nog geen reden om mensen van fraude te beschuldigen. Enig begrip kan ik wel opbrengen voor uw loze beschuldiging, de gemiddelde score van de “domme� freefighters lag namelijk zorgwekkend dicht bij uw score van 115. Een gemiddelde van 105 betekent dat er hoogstwaarschijnlijk mensen in het freefightvak zaten die een hoger iq hebben gescoord dan u. U kon dat beeld waarschijnlijk niet verdragen en daarom heeft u die ongegronde beschuldigingen geuit. Niet erg slim voor iemand die openlijk koketteert met zijn intelligentie.

Thomas
23-01-2005, 17:38
Ach ja...

Hij vindt zichzelf intelligent omdat hij een Avondcursusje HBO communicatie erdoorheen prakt. Need I say more? :mrgreen:

Mike
23-01-2005, 17:40
pfff laat dennis toch met rust. Groot drama om niks dit .

Dennis is gewoon een coole gozer , zie je de humor er niet van in henk? Tis gewoon een lollige column. Waar maak je je druk om ? Een zielige iq spelletje op de televisie, vind je dat zo belangrijk?

Het zal dennis overigens aan zn reet roesten of er in t freefightvak mensen met een hogere iq zitten.

Tja al met al vrij zielig topicje dit :twak:

Nicky
23-01-2005, 17:44
Volgens mij bedoeld hij het gewoon grappig

Ronny
23-01-2005, 17:44
idd...get a life

redjuh
23-01-2005, 17:44
pfff laat dennis toch met rust. Groot drama om niks dit .

Dennis is gewoon een coole gozer , zie je de humor er niet van in henk? Tis gewoon een lollige column. Waar maak je je druk om ? Een zielige iq spelletje op de televisie, vind je dat zo belangrijk?

Het zal dennis overigens aan zn reet roesten of er in t freefightvak mensen met een hogere iq zitten.

Tja al met al vrij zielig topicje dit :twak:

idd. helemaal mee eens. niet zo gefokt reageren man. trouwens, 115 is ook maar een havo iq dus dat zegt me weinig. een beetje fokken hoort overal bij. ik denk dat ze bij de spits goed kunnen lachen om je reactie

Thomas
23-01-2005, 17:46
pfff laat dennis toch met rust. Groot drama om niks dit .

Dennis is gewoon een coole gozer , zie je de humor er niet van in henk? Tis gewoon een lollige column. Waar maak je je druk om ? Een zielige iq spelletje op de televisie, vind je dat zo belangrijk?

Het zal dennis overigens aan zn reet roesten of er in t freefightvak mensen met een hogere iq zitten.

Tja al met al vrij zielig topicje dit :twak:

Ik vind het helemaal geen zielige topic. Ik vind het best een groot issue wanneer een grote Nederlandse vechtsporter in een krantje dat door veel mensen wordt gelezen de integriteit van een groep freefighters in twijfel trekt. Ik zou verwachten dat een medevechtsporter eerder de freefighters een complimentje zou maken bij een redelijk hoge score m.b.t. het iq, dan ze af te zeiken. Wetende dat de gemiddelde Nederlander al vooroordelen jegens freefighters heeft en nu de integriteit van freefighters in twijfel wordt getrokken, vind ik het op zijn zachtst gezegd teleurstellend dat D. van der Geest op deze wijze te werk gaat.

Zoals Theo van Gogh het al zei:"met zulke vrienden, heb je geen vijanden meer nodig."

Ik vind het niet zozeer een kwestie van groot belang, maar wel degelijk een teleurstelling.

Mike
23-01-2005, 17:49
pfffff ja hoor maak er maar een drama van

ik vind t zielig dit, t wordt uit zn verband getrokken.

Mike
23-01-2005, 17:52
Volgens mij bedoeld hij het gewoon grappig

precies !!

en iedereen met een gemiddeld IQ begrijpt dat ook :wink:

Thomas
23-01-2005, 17:56
Volgens mij bedoeld hij het gewoon grappig

precies !!

en iedereen met een gemiddeld IQ begrijpt dat ook :wink:

je mag later mijn schoenen schoon komen maken, vriend :thumbs:

Mike
23-01-2005, 18:00
Volgens mij bedoeld hij het gewoon grappig

precies !!

en iedereen met een gemiddeld IQ begrijpt dat ook :wink:

je mag later mijn schoenen schoon komen maken, vriend :thumbs:

erhm nee :lol:

Sorry man maar ik kom jou later niet assisteren in je schoenenwinkel ,ik heb al andere ambities :thumbs:

Mike
23-01-2005, 18:12
Ach ja...

Hij vindt zichzelf intelligent omdat hij een Avondcursusje HBO communicatie erdoorheen prakt. Need I say more? :mrgreen:
doe maar asl0f t niks is , dat zegt meer over jou dan over van der Geest. Probeer jij maar terwijl je topsport beoefent op t hoogste niveau nog een HBO diploma te halen in de avond. Tussen al je interviews en trainingen door, ik heb er iig veel respect voor. Genoeg sporters hebben helemaal geen hoger onderwijs genoten dus ik begrijp niet waarom je er zo denegerend over doet.

Ik ken Dennis uit Haarlem uit t nachtleven en tis een hele relaxte en vooral nuchtere gozer. Die iedereen in zn waarde laat , jij zou er dus een voorbeeld aan kunnen nemen Thomas :thumbs:

HenkvanderMast
23-01-2005, 18:12
Ach, ik ben niet vies van een beetje stemmingmakerij, het brengt de discussie wat sneller op gang. En als ze er bij Spits om kunnen lachen, plaatsen ze em misschien onder de strips en dan krijg ik misschien een vaste rubriek.
Je kan dit zeg maar zien als een open sollicitatie. :D

Het zal niemand wat interesseren wat ik ervan vind hoor, die illussie heb ik echt niet. Ik ben niet in de positie om Dennis van der Geest te demoniseren, dus daar is het me ook niet om te doen. Ik ben gewoon geen fan van Dennis van der Geest.
Ik zeg wat ik van zijn column vind, klaar.

Ronny
23-01-2005, 18:14
en ons boeit het niet, maar bedankt dat je het ff meld.....veel succes met je brieven :wink:

HenkvanderMast
23-01-2005, 18:19
Bedankt :lol:

Mike
23-01-2005, 18:24
en ons boeit het niet, maar bedankt dat je het ff meld.....veel succes met je brieven :wink:

:lol: mooi gezegd

BJJ JOKER
23-01-2005, 19:17
Een domme freefighter is nog geen slechte en een slimme nog geen goede of andersom, de winst in de wedstrijd telt!! lekker boeiend!!

later! :D :D

Ton
23-01-2005, 19:23
Post die collum ook ff ?

Anonymous
23-01-2005, 19:30
Ach ja...

Hij vindt zichzelf intelligent omdat hij een Avondcursusje HBO communicatie erdoorheen prakt. Need I say more? :mrgreen:
doe maar asl0f t niks is , dat zegt meer over jou dan over van der Geest. Probeer jij maar terwijl je topsport beoefent op t hoogste niveau nog een HBO diploma te halen in de avond. Tussen al je interviews en trainingen door, ik heb er iig veel respect voor. Genoeg sporters hebben helemaal geen hoger onderwijs genoten dus ik begrijp niet waarom je er zo denegerend over doet.

Ik ken Dennis uit Haarlem uit t nachtleven en tis een hele relaxte en vooral nuchtere gozer. Die iedereen in zn waarde laat , jij zou er dus een voorbeeld aan kunnen nemen Thomas :thumbs:

Hoe knap het is ligt eraan hoe lang ie erover doet, als je je studie op een laag pitje zet in drukke periodes is het niet knapper dan iemand die het in een korte periode fulltime doet. Je hebt vaak ook topsportregelingen.

Ik vind het lief van je dat je het voor je vriend opneemt.

redjuh
23-01-2005, 19:49
anyway... ik vind de topictitel niet tof om als eerste op het mma forum tegen te komen, en vechters die meelezen ook niet volgens mij. het is 1 iemand die zoiets roept, en het lijkt net of het hele forum het ook vindt.

}|^-_-^|{
23-01-2005, 19:59
Ach, Dennis van der Geest is gewoon een dikke pad met pretenties die totaal niet te vergelijken zijn met zijn prestaties.

Redjuh, jij moet helemaal je bek houden met je stomme opmerkingen altijd, nu jij het er toevallig niet mee eens bent ga je ineens het recht op vrijheid van meningsuiting op dit forum in twijfel trekken.

Jullie zien het echt niet he? Veel positief nieuws rond MMA wordt zo de kop ingedrukt. Als hij het grappig bedoelde is hij nog dommer dan hij eruit ziet, het leeuwendeel van de mensen die de Spits! lezen vat het echt niet humoristisch op hoor, zeg ik weliswaar na een niet representatieve enquete onder 9 vrienden, maar ik denk dat Henk een punt heeft.
Dat jullie toevallig een bepaalde vorm van affectie voelen met deze gevulde Haarlemmer met de dikke armen en nog dikkere pens, maakt niet dat jullie ineens al jullie kritisch denkvermogen over boord mogen gooien.

}|^-_-^|{
23-01-2005, 19:59
Ach ja...

Hij vindt zichzelf intelligent omdat hij een Avondcursusje HBO communicatie erdoorheen prakt. Need I say more? :mrgreen:
doe maar asl0f t niks is , dat zegt meer over jou dan over van der Geest. Probeer jij maar terwijl je topsport beoefent op t hoogste niveau nog een HBO diploma te halen in de avond. Tussen al je interviews en trainingen door, ik heb er iig veel respect voor. Genoeg sporters hebben helemaal geen hoger onderwijs genoten dus ik begrijp niet waarom je er zo denegerend over doet.

Ik ken Dennis uit Haarlem uit t nachtleven en tis een hele relaxte en vooral nuchtere gozer. Die iedereen in zn waarde laat , jij zou er dus een voorbeeld aan kunnen nemen Thomas :thumbs:

en jij ook, mike...

}|^-_-^|{
23-01-2005, 20:02
nog eentje, daarna zal ik zwijgen.
HBO communicatie is een cursus geen studie, HBO'ers zijn cursisten geen studenten, avond-HBO'ers a fortiori.

HenkvanderMast
23-01-2005, 20:24
Niemand zal het een fuck interesseren wat ik ervan denk, het gaat erom dat dat bij Dennis van der Geest wel anders is. Veel mensen waren verbaasd over de hoge score van de freefighters omdat ze zich al zaten te verkneukelen bij het idee dat ze roemloos ten onder zouden gaan.
Veel mensen zaten alleen maar te wachten tot hun vooroordeel werd bevestigd, nu in de spits staat dat er zogezegd fraude is gepleegd zullen veel mensen daarin hun vooroordeel bevestigd zien. Dennis van der Geest zal het wel weten want die zit dicht bij het vuur.

Dat je dingen in hun verband moet zien en dat het er ook om gaat hoe iets gezegd is daar ben ik het mee eens.
Maar het gaat er in eerste instantie om wat er gezegd wordt.
Als ik op een lacherige toon beweer dat ik uit betrouwbare bron vernomen heb dat Dennis van der Geest fraudeert en een voorkeurbehandeling krijgt bij zijn opleiding, dan is de beschuldiging daar niet minder om.
Suggestie is in dit geval genoeg om mensen die hun oordeel al klaar hebben te bevredigen.

Ronny
23-01-2005, 20:35
jongens.....get a life!!! really it´s out there!

HenkvanderMast
23-01-2005, 20:38
Die guest was ik.

Ronald
23-01-2005, 21:00
Iemand die die colum van spits hier kan posten? Begrijp ik er goed uit dat hij zegt dat er sprake was fraude omdat er niet alleen freefighters in het vak zaten?

Wat was de bedoeling van het vak? Mochten daar alleen mensen in die ooit minimaal een freefightpartij gedraaid hebben? Als dat zo is heeft van der Geest gewoon gelijk. Er zaten meerderen mensen in die idd nooit een partij gevochten hebben.

Of was het de bedoeling van het vak dat er (ook) mensen in zaten die betrokken zijn bij freefight? In dat geval heeft van der Geest ongelijk.

Niet zo moeilijk toch??

Mike
23-01-2005, 21:04
Ach, Dennis van der Geest is gewoon een dikke pad met pretenties die totaal niet te vergelijken zijn met zijn prestaties.

Redjuh, jij moet helemaal je bek houden met je stomme opmerkingen altijd, nu jij het er toevallig niet mee eens bent ga je ineens het recht op vrijheid van meningsuiting op dit forum in twijfel trekken.

Jullie zien het echt niet he? Veel positief nieuws rond MMA wordt zo de kop ingedrukt. Als hij het grappig bedoelde is hij nog dommer dan hij eruit ziet, het leeuwendeel van de mensen die de Spits! lezen vat het echt niet humoristisch op hoor, zeg ik weliswaar na een niet representatieve enquete onder 9 vrienden, maar ik denk dat Henk een punt heeft.
Dat jullie toevallig een bepaalde vorm van affectie voelen met deze gevulde Haarlemmer met de dikke armen en nog dikkere pens, maakt niet dat jullie ineens al jullie kritisch denkvermogen over boord mogen gooien.

ik ken hem , tis niet mn vriend. Het heeft geen effect op mijn mening over zijn column. Dat je zelf een andere mening hebt is jouw probleem maar om er dan zoveel onzin bij te halen........ beetje jammer :twak: Dennis heeft niks fouts gedaan in zn column.

t was niet eens een serieuze column net als dat de sp!ts geen serieuze krant is. Over een nog minder serieus tv showtje. Dus ik begrijp deze ophef niet.

Mike
23-01-2005, 21:06
nog eentje, daarna zal ik zwijgen.
HBO communicatie is een cursus geen studie, HBO'ers zijn cursisten geen studenten, avond-HBO'ers a fortiori.

jeetje wat ontzettend boeiend , echt bedankt voor deze bijdrage :thumbs: Jij bent vast erg slim.

mossad
23-01-2005, 21:09
Iemand die die colum van spits hier kan posten? Begrijp ik er goed uit dat hij zegt dat er sprake was fraude omdat er niet alleen freefighters in het vak zaten?

Wat was de bedoeling van het vak? Mochten daar alleen mensen in die ooit minimaal een freefightpartij gedraaid hebben? Als dat zo is heeft van der Geest gewoon gelijk. Er zaten meerderen mensen in die idd nooit een partij gevochten hebben.

Of was het de bedoeling van het vak dat er (ook) mensen in zaten die betrokken zijn bij freefight? In dat geval heeft van der Geest ongelijk.

Niet zo moeilijk toch??

Niet moeilijk en toch hele zinnige vragen. Ik stel voor dat iemand hier antwoord op geeft.

Dennis een dikke pad noemen met pretenties die niet bij zijn prestaties horen vind ik niet zo mooi. Dennis heeft wel degelijk heel wat gepresteerd.

Mike
23-01-2005, 21:19
Iemand die die colum van spits hier kan posten? Begrijp ik er goed uit dat hij zegt dat er sprake was fraude omdat er niet alleen freefighters in het vak zaten?

Wat was de bedoeling van het vak? Mochten daar alleen mensen in die ooit minimaal een freefightpartij gedraaid hebben? Als dat zo is heeft van der Geest gewoon gelijk. Er zaten meerderen mensen in die idd nooit een partij gevochten hebben.
Of was het de bedoeling van het vak dat er (ook) mensen in zaten die betrokken zijn bij freefight? In dat geval heeft van der Geest ongelijk.

Niet zo moeilijk toch??

Niet moeilijk en toch hele zinnige vragen. Ik stel voor dat iemand hier antwoord op geeft.

Dennis een dikke pad noemen met pretenties die niet bij zijn prestaties horen vind ik niet zo mooi. Dennis heeft wel degelijk heel wat gepresteerd.

ik kwam dit op google tegen ,oke tis niet bepaald een betrouwbare bron maar wel interressant voor de vraag die je stelde. T gaat me om dit stukje:

http://debjes.web-log.nl/log/1701716

dat is een weblog van een nagelstyliste. Zij deed mee aan de iq test en werd in t vak van de freefighters geplaatst. Lees haar verhaal maar op de site. Kijk dan heeft van der Geest toch gelijk en is de ophef over zijn column onterecht IMO.

Maar goed de bron is twijfelachtig maar wellicht zijn er zo nog meer zogenaamde freefighters in t freefightvak gekomen. Ik ga iig verder googlen :lol:

Mike
23-01-2005, 21:20
voor de duidelijkheid debje heeft helemaal geen banden met de vechtsport wereld. Behalve dan dat ze in t freefight vak zat tijdens de nationale iq test :mrgreen:

HenkvanderMast
23-01-2005, 21:25
In eerste instantie was het de bedoeling allemaal profvechters in het vak te krijgen, dit was niet haalbaar wegens gebrek aan belangstelling. Nu zaten er mensen in het vak die wedstrijden vechten, wedstrijden gevochten hebben, trainen of getraind hebben. Dennis van der Geest zei in zijn column dat hij dacht dat er raketgeleerden in het vak zaten omdat hij dunne armpjes zag.

De suggestie/beschuldiging dat er gefraudeerd is(op welke wijze dan ook) staat er dus duidelijk in.

Mike
23-01-2005, 21:27
Dennis van der Geest zei in zijn column dat hij dacht dat er raketgeleerden in het vak zaten omdat hij dunne armpjes zag.

De suggestie/beschuldiging dat er gefraudeerd is(op welke wijze dan ook) staat er dus duidelijk in.

ja en die beschuldiging lijkt ook gegrond te zijn ! Zie mn post hierboven henk. Ze hebben blijkbaar het vak moeten vullen , alles en iedereen werd erin gepropt. Dus dan heeft dennis toch gelijk en mag hij daar dan toch grappig op wijzen in zn column.

HenkvanderMast
23-01-2005, 21:50
Er is niet bewezen dat er bewust gefraudeerd is door raketgeleerden in het vak te zetten om het gemiddelde op te krikken, wat duidelijk beweerd wordt.
De bron is onbetrouwbaar en zelfs als het waar is wil dat niet zeggen dat dat met meer mensen gebeurd is. De nagelstylistes worden ook als dom beschouwd en dus zou het niet slim zijn om het gemiddelde op te krikken met mensen die in vak van de nagelstylistes horen te zitten.

Ik ken meer dan 10 mensen die mee hebben gedaan en ik heb niemand over aanvullingen gehoord uit andere vakken en iedereen kon elkaar plaatsen wat de rol in de vechtsport betreft(de vechtsportwereld is klein). Ik heb wel gehoord dat er nog plaatsen over waren in het vak en er was geen sprake van dat de vakken per se vol moesten.

Het gaat mij erom dat er ongegronde beschuldigingen worden geuit en dat er beweerd wordt dat de freefighters bewust gefraudeerd hebben.

Ronald
23-01-2005, 22:06
Dennis van der Geest zei in zijn column dat hij dacht dat er raketgeleerden in het vak zaten omdat hij dunne armpjes zag.
Is dat alles? Hahaha... da's gewoon humor man :mrgreen:

Maar ik heb het nog geen eens over nagelstylisten hoor. Er zaten ook gewoon mensen in het vak die zeker wel wat met freefight te maken hebben maar zelf nooit gevochten hebben. Om een paar voorbeelden te noemen: Paul, Marco en GV waren er in ieder geval (van der Geest zal het overigens niet over de "dunne armpjes" van Marco gehad hebben :lol: ). Niks mis mee als dat de bedoeling was toch? Als het niet de bedoeling was, tja... dan klopt het niet.
(Overigens, "trainen of getrained hebben" vind ik wel een erg ruim begrip om in het vak van freefighters plaats te kunnen nemen :shock: .)

Maar nogmaals, als dat alles is wat van der Geest geschreven heeft dan snap ik niet waar je je druk om maakt. Al helemaal niet omdat er op z'n minst een kern van waarheid inzit in wat van der Geest zegt.

HenkvanderMast
23-01-2005, 22:19
Als er beweerd wordt dat er raketgeleerden in het vak zitten, terwijl daar geen enkel bewijs voor is, dan is dat dus een beschuldiging die nergens op slaat.

Het ging erom dat er mensen in het vak zaten waarover de vooroordelen bestonden dat ze dom zouden zijn, mensen die actief zijn in de vechtsport. In een ideale situatie waren dat profvechters geweest.

Paul heeft een paar maanden freefight getraind trouwens.
Dat er ruim gemeten werd ben ik overigens helemaal met je eens, maar er zaten geen raketgeleerden in het vak.

Ik vind niet dat er dan een kern van waarheid inzit, het is zo of het is niet zo in dit geval. Dat de omschrijving van freefighter uitgebreid werd omdat er weinig animo was om mee te doen is toch heel iets anders dan beweren dat er raketgeleerden in het vak zaten.


Dat je vindt dat ik me druk maak om niks begrijp ik wel. :D
Het is een beetje een prestigekwestie geworden denk ik.

Thomas
24-01-2005, 00:30
Ach ja...

Hij vindt zichzelf intelligent omdat hij een Avondcursusje HBO communicatie erdoorheen prakt. Need I say more? :mrgreen:
doe maar asl0f t niks is , dat zegt meer over jou dan over van der Geest. Probeer jij maar terwijl je topsport beoefent op t hoogste niveau nog een HBO diploma te halen in de avond. Tussen al je interviews en trainingen door, ik heb er iig veel respect voor. Genoeg sporters hebben helemaal geen hoger onderwijs genoten dus ik begrijp niet waarom je er zo denegerend over doet.

Ik ken Dennis uit Haarlem uit t nachtleven en tis een hele relaxte en vooral nuchtere gozer. Die iedereen in zn waarde laat , jij zou er dus een voorbeeld aan kunnen nemen Thomas :thumbs:

Volgens mij had hij zijn sport op een lager pitje gezet de afgelopen tijd. Dit in het midden gelaten, vraag ik me af wat "denegerend" precies betekent.

Het feit dat ik geen respect heb voor iemand die te pas en te onpas koketteert met zijn "studie" zegt inderdaad iets over mij. Ik heb het nl. niet zo op mensen die pretenderen intelligent te zijn en keer op keer het tegendeel bewijzen. Op het moment dat je van zo'n jongen een leuke reactie krijgt in een TV-studio en twee dagen erna zo'n trap na krijgt heb ik er geen goed woord voor over.

Mike
24-01-2005, 01:06
denegeren komt van denegatio (latijn) en betekent letterlijk dacht ik weigeren. Maar in NL betekent het iets anders, ik dacht dat t ingeburgerd was. Ik bedoelde ermee dat je doet als0f HBO niks voorstelt , je maakt het belachelijk.

Verder vind ik dat je je niet zo moet aanstellen over de column van van der Geest :thumbs:

Mike
24-01-2005, 01:15
Er is niet bewezen dat er bewust gefraudeerd is door raketgeleerden in het vak te zetten om het gemiddelde op te krikken, wat duidelijk beweerd wordt.
De bron is onbetrouwbaar en zelfs als het waar is wil dat niet zeggen dat dat met meer mensen gebeurd is. De nagelstylistes worden ook als dom beschouwd en dus zou het niet slim zijn om het gemiddelde op te krikken met mensen die in vak van de nagelstylistes horen te zitten.

Ik ken meer dan 10 mensen die mee hebben gedaan en ik heb niemand over aanvullingen gehoord uit andere vakken en iedereen kon elkaar plaatsen wat de rol in de vechtsport betreft(de vechtsportwereld is klein). Ik heb wel gehoord dat er nog plaatsen over waren in het vak en er was geen sprake van dat de vakken per se vol moesten.

Het gaat mij erom dat er ongegronde beschuldigingen worden geuit en dat er beweerd wordt dat de freefighters bewust gefraudeerd hebben.

bel Peter R. de Vries anders op , hij heeft die boef van een frits wester ook gepakt in zo'n spelletjes schandaal :twisted:

HUNTER
24-01-2005, 01:15
Damn alles leuk maar laat iemand die column dan ff posten.........

:twak:

Bert Kops
24-01-2005, 01:45
Hahaha...hij komt morgen toch trainen, kijken wat ie hier zelf over zegt.
Van deze commotie hier weet ie iig niet, ga m ff dollen... :lol:

mossad
24-01-2005, 02:45
Hahaha...hij komt morgen toch trainen, kijken wat ie hier zelf over zegt.
Van deze commotie hier weet ie iig niet, ga m ff dollen... :lol:

Doet Dennis alleen grondvechten bij jullie of gaat hij zich ook bekwamen in het stoten en trappen? Lijkt me interessant om hem MMA te zien vechten.

MJOKKIE
24-01-2005, 03:18
Waar maken sommigen zich druk om. Henk door je er zo druk om te maken bevestig je helaas wat veel mensen denken. Denk je nu werkelijk dat als Dennis een paar raketgeleerden in de zeik zou nemen, ze zich op hun forumpje met veertig reacties druk zouden maken. Man ik zie ze al grinniken. Nee, de emancipatie van de freefighter staat nog in de kinderschoenen.
En dennis heeft btw aan de UVA gestudeerd. Leuke gozer, veel humor en niet bepaald van de pot af getrokken.

Anonymous
24-01-2005, 06:47
denigrerend = minachtend

HenkvanderMast
24-01-2005, 10:17
denigrerend = minachtend

denigrerend idd, en dus niet denegerend, maar daar gaat het niet om.

Dit is maar een forumpje hoor, als mensen zin hebben om ergens over te discussieren of een bepaalde stelling te verdedigen dan is dit de juiste plek. Dat betekent niet gelijk dat de emancipatie van de freefighter in de kinderschoenen staat of dat ik er wakker van lig. Ik heb hier wel stompzinniger topics gezien, daar verbind ik toch ook geen conclusie aan.

En als ik op zondagmiddag niks te doen heb en een briefje stuur naar Spits, dan is dat mijn goed recht en dat is minder laf dan hier een beetje anoniem je mening verkondigen.

Sommige mensen snappen nog steeds niet waar het mij om gaat, maar dat geeft niet. Je hebt trouwens nog steeds geen bewijs Mike. Leuk grapje trouwens.

Anonymous
24-01-2005, 10:22
henk, je zit echt boven in de klapperboom he, christ man, relax, waar maak je je druk om..

Mickey
24-01-2005, 10:39
Je kunt zeggen wat je wil..
Maar hij staat er wel in!

http://img200.exs.cx/img200/2/vdgeest11me.jpg

Mickey
24-01-2005, 10:40
http://img200.exs.cx/img200/3015/vdgeest22sp.jpg

Bert Kops
24-01-2005, 10:56
He Lullo...heet je nou HenkvanderMast of heet je nou F.Smit?

Of ben je gewoon een mafkees met meerdere namen!

Marco (scheids)
24-01-2005, 11:34
M P S !!!!

mama
24-01-2005, 11:45
mps? :roll:

Mickey
24-01-2005, 11:49
multi personality Syndrome

HUNTER
24-01-2005, 11:50
mps :D

f. smit is volgens mij de broer van thomas en }l^-_-^l{

Ronald
24-01-2005, 11:57
Hahaha...hij komt morgen toch trainen, kijken wat ie hier zelf over zegt.
Ik ben benieuwd naar z'n reactie Bert. Zeker nu de brief ook daadwerkelijk geplaatst is.


Btw. ik wil ook kroketgeleerde worden als ik later groot ben. M'n armen zijn er dun genoeg voor :D .

HUNTER
24-01-2005, 12:05
Btw. ik wil ook kroketgeleerde worden als ik later groot ben. M'n armen zijn er dun genoeg voor .



ow dan ben ik misschien al kroketgeleerde.... :mrgreen:

Remco
24-01-2005, 12:41
Hahhaa, een valse naam opgeven, typisch iets voor een freefighter!

Wat een gedoe, Dennis was tijdens het programma ook cynisch, wat, het hele programma was cynisch! Henk, een beetje meer eelt op je ziel man, neem een voorbeeld aan de heren vd Kerkhof of meneer Kelly, die openlijk koketteren met hun aan zwakzinnigheid grenzende IQ!

Ik vond persoonlijk dat met de delegatie van Team Schreiber er best veel freefighters op de been waren. Het waren echter niet allemaal wedstrijdvechters zoals Bob. Daarin had Dennis gewoon gelijk. Wie was bijvoorbeeld die Indische schone, helemaal links vooraan? Ook Ino, met zijn IQ van 200, lijkt mij eerder een traditioneel karateka dan een pure freefighter.

Biiyen
24-01-2005, 13:12
wat een triest gedoe.........


Een gemiddelde van 105 betekent dat er hoogstwaarschijnlijk mensen in het freefightvak zaten die een hoger iq hebben gescoord dan u. U kon dat beeld waarschijnlijk niet verdragen en daarom heeft u die ongegronde beschuldigingen geuit.

Eerlijk waar. gebruik jij drugs ofzo?


Eerst Piele wegpesten en nu Dennis aanvallen. 'T gaat lekker in 2005. :thumbs: :twak:

Mike
24-01-2005, 13:48
denigrerend = minachtend

klopt ja , thnx ik was de juiste spelling ff kwijt :thumbs:

Mike
24-01-2005, 14:07
mps :D

f. smit is volgens mij de broer van thomas en }l^-_-^l{

dat zou een boel verklaren :twak: wat een figuren zeg....

zielige column...........

Als je denkt dat dit soort brieven bijdragen aan het imago van de freefight sport dan heb je t mis. T tegendeel is waar. Ik vind het een kinderachtige brief, die veel te serieus ingaat op een dom tv spelletje. Lezers zouden er uit kunnen concluderen dat freefighters lange tenen hebben en helemaal geen kritiek dulden. Ook beschikken ze blijkbaar niet over een gevoel voor humor. T viel me nog mee dat Van der Geest niet werd uit gedaagd tot een kooigevecht. Gelukkig nemen slechts weinig mensen de sp!ts en de ingezonden brieven serieus.

}|^-_-^|{
24-01-2005, 15:41
zucht, vraag anders aan je billenmaat of hij zelf even een reactie geeft, mike.

Mike
24-01-2005, 15:44
zucht, vraag anders aan je billenmaat of hij zelf even een reactie geeft, mike.

zal ik proberen maar je vader heeft t op dit moment even druk :twak:

Mike
24-01-2005, 15:48
zucht, vraag anders aan je billenmaat of hij zelf even een reactie geeft, mike.

eigenlijk moet ik me niet verlagen tot jouw niveau dus ik zla alsnog pogen normaal te reagerne op je domme post.

Tis niet mn vriend , ik ken hem uit t nachtleven , zoals ik 100 andere mensen ken uit de kroeg. Tis niet mijn billenmaat of wat dan ook.....

Ik denk niet dat van der geest gaat reageren op je zielige brief. Maar wie weet , misschien maakt ie tijd voor je vrij.

}|^-_-^|{
24-01-2005, 15:50
wat een triest gedoe.........


Een gemiddelde van 105 betekent dat er hoogstwaarschijnlijk mensen in het freefightvak zaten die een hoger iq hebben gescoord dan u. U kon dat beeld waarschijnlijk niet verdragen en daarom heeft u die ongegronde beschuldigingen geuit.

Eerlijk waar. gebruik jij drugs ofzo?


Eerst Piele wegpesten en nu Dennis aanvallen. 'T gaat lekker in 2005. :thumbs: :twak:

Van der Geest zat zichzelf gewoon in te dekken voor het programma. Net doen of je het niet serieus neemt, maar in alle interviews wel even vermelden dat je NOVA kijkt, dat je een HBO-opleiding doet, enzovoorts enzoverder. (VARA TV-magazine 2004)

Het gaat er gewoon om dat Van der Geest de criticasters een stok geeft om mee te slaan: "Zie je wel, er zaten raketgeleerden in het vak." De mensen die mee waren ter opvulling hebben echt niet allemaal hoog gescoord, ikzelf scoorde onder het vakgemiddelde.

}|^-_-^|{
24-01-2005, 15:51
zucht, vraag anders aan je billenmaat of hij zelf even een reactie geeft, mike.

eigenlijk moet ik me niet verlagen tot jouw niveau dus ik zla alsnog pogen normaal te reagerne op je domme post.

Tis niet mn vriend , ik ken hem uit t nachtleven , zoals ik 100 andere mensen ken uit de kroeg. Tis niet mijn billenmaat of wat dan ook.....

Ik denk niet dat van der geest gaat reageren op je zielige brief. Maar wie weet , misschien maakt ie tijd voor je vrij.

het is niet mijn zielige brief, hij zou trots moeten zijn dat Henk zich verwaardigt om te reageren op zijn zielige column.

Mike
24-01-2005, 15:53
wat een triest gedoe.........


Een gemiddelde van 105 betekent dat er hoogstwaarschijnlijk mensen in het freefightvak zaten die een hoger iq hebben gescoord dan u. U kon dat beeld waarschijnlijk niet verdragen en daarom heeft u die ongegronde beschuldigingen geuit.

Eerlijk waar. gebruik jij drugs ofzo?


Eerst Piele wegpesten en nu Dennis aanvallen. 'T gaat lekker in 2005. :thumbs: :twak:

Van der Geest zat zichzelf gewoon in te dekken voor het programma. Net doen of je het niet serieus neemt, maar in alle interviews wel even vermelden dat je NOVA kijkt, dat je een HBO-opleiding doet, enzovoorts enzoverder. (VARA TV-magazine 2004)
Het gaat er gewoon om dat Van der Geest de criticasters een stok geeft om mee te slaan: "Zie je wel, er zaten raketgeleerden in het vak." De mensen die mee waren ter opvulling hebben echt niet allemaal hoog gescoord, ikzelf scoorde onder het vakgemiddelde.

jeetje wat erg ,hoe durft ie te zeggen dat ie NOVA kijkt, wat een smeerlap. Je hebt gelijk paul die van der geest is echt een enorme lul :twak:

Get a life !!!!!

volgens mij voel jij erg aangesproken door zijn column . Legde van der geest de vinger op de zere plek ? Lijk je soms op een raketgeleerde en voel je je daarom zo beledigd. Je bent echt een mega aansteller!!!

Mike
24-01-2005, 15:55
De mensen die mee waren ter opvulling hebben echt niet allemaal hoog gescoord, ikzelf scoorde onder het vakgemiddelde.

Dat verbaast me niets
dat blijkt namelijk ook uit je standpunt in deze discussie :wink:

}|^-_-^|{
24-01-2005, 15:56
nee hoor, maak je maar niet druk. het gaat me om het imago van de sport. Die Van der Geest zal me een rotzorg wezen. Hij zegt dat hij NOVA kijkt omdat hij denkt dat het interessant klinkt, echt niet omdat hij het leuk vindt.

Ga anders even discussiëren op argumenten in plaats van ad hominemdrogredenen te gebruiken.

Mike
24-01-2005, 15:58
hahahahahaha

klagen dat van der geest zegt dat ie nova kijkt om interessant te lijken en dan zelf met zulke woorden aankomen 'ad hominemdrogredenen '

hahahaa de pot verwijt de ketel

je bent gewoon zielig

}|^-_-^|{
24-01-2005, 15:59
en jij gaat nu ineens politiek correct lopen doen. ga eens normale argumenten verzinnen ofzo.

Mike
24-01-2005, 16:00
en jij gaat nu ineens politiek correct lopen doen. ga eens normale argumenten verzinnen ofzo.

haha zit je in t nauw

HenkvanderMast
24-01-2005, 16:02
Ik ben idd de enige op dit forum die onder een pseudoniem post.
De naam in de Spits is mijn echte naam.
Als je vindt dat ik lange tenen heb, prima.
Het imago van de sport verbeteren is onbegonnen werk als je niet de juiste middelen tot je beschikking hebt. Ik lok alleen een discussie uit.

mama
24-01-2005, 16:04
Kan iemand nu eens met dat stukje komen waar deze topic ooit over begonnen is............
tssssssssss is het nu zo moeilijk om ontopic te blijven :twak:

Mike
24-01-2005, 16:06
Kan iemand nu eens met dat stukje komen waar deze topic ooit over begonnen is............
tssssssssss is het nu zo moeilijk om ontopic te blijven :twak:

volgens mij is iedereen hier behoorlijk ontopic bezig hoor :?


en dat bericht stond in de sp!ts van vrijdag. Ik heb em niet , ik laat em altijd liggen in de metro. Dus helaas ik kan je er niet aan helpen mama.

probeer anders http://spitsnet.nl/

HUNTER
24-01-2005, 16:08
volgens mij is iedereen hier behoorlijk ontopic bezig hoor


dat is idd goed te zien als het stukje waar deze hele topic over is begonnen er niet is......

Mike
24-01-2005, 16:11
Dennis van der Geest zei in zijn column dat hij dacht dat er raketgeleerden in het vak zaten omdat hij dunne armpjes zag.
.\
@ mama kort samengevat is die opmerking van van der geest de reden voor al deze commotie mama.

Verder stond er niks bijzonders in de column, het was bovendien een grappig bedoelde column imo.

Maar sommige forumleden vinden het dus een enorm schandaal dat hij zei dat er raketgeleerden in t freefightvak zaten.

en paul is erg boos omdat van der Geest in interviews zegt Nova te kijken.

das natuurlijk schandalig , dus daar heeft paul wel gelijk in :twak:

Mike
24-01-2005, 16:12
volgens mij is iedereen hier behoorlijk ontopic bezig hoor


dat is idd goed te zien als het stukje waar deze hele topic over is begonnen er niet is......

we hebben t anders wel constant over dat stukje dus dan ben je toch ontopic bezig ??? :?

HenkvanderMast
24-01-2005, 16:21
Mike, je komt alleen maar met drogredenen en flauwe geintjes. Je gaat nu op de man spelen omdat je geen bewijs hebt voor jouw standpunt. Het enige waar je nu mee komt is dat wij zielig zijn. Dat gevoel is wederzijds. Dat Paul hier meldt dat zijn score onder het vakgemiddelde lag en daar geen smoesjes of verzachtende omstandigheden voor aandraagt geeft juist aan dat het hem niks kan schelen.
Interessantdoenerij is jouw ook niet vreemd, want je schermt met woorden die je zelf niet eens kent(denegerend?). Ik val jou hier ook niet op aan. Dat Paul zich hier schuldig aan zou maken doet niets af aan de bewering dat Dennis dit ook zou doen. Paul komt met citaten, jij komt met speculatie en verdraaiingen van wat Paul bedoelt.

Mike
24-01-2005, 16:27
Mike, je komt alleen maar met drogredenen en flauwe geintjes. Je gaat nu op de man spelen omdat je geen bewijs hebt voor jouw standpunt. Het enige waar je nu mee komt is dat wij zielig zijn. Dat gevoel is wederzijds. Dat Paul hier meldt dat zijn score onder het vakgemiddelde lag en daar geen smoesjes of verzachtende omstandigheden voor aandraagt geeft juist aan dat het hem niks kan schelen.
Interessantdoenerij is jouw ook niet vreemd, want je schermt met woorden die je zelf niet eens kent(denegerend?). Ik val jouw hier ook niet op aan. Dat Paul zich hier schuldig aan zou maken doet niets af aan de bewering dat Dennis dit ook zou doen. Paul komt met citaten, jij komt met speculatie en verdraaiingen van wat Paul bedoelt.

wat een gelul zeg, je kan zien dat jullie familie zijn :twak:

ik schreef een woord fout , poe poe , dat zegt een boel over mij he. De betekenis en de context klopte gewoon maar ik schreef t fout. Jeetje wat erg. Schreef t niet op om interessant te doen , ik gebruik dat woord wel vaker in spreektaal. Zo'n bijzonder woord is t toch niet ?

Maak ervan wat je wilt, jullie zijn aanstellers en ik wijs jullie erop. Ik geef juist allemaal goede redenen die jullie telkens negeren. vervolgens maakt paul me twee keer uit voor billemaat van dennis en daarop reageer door een grap te maken. en dan ga jij weer over die grap van mij zeuren. oooooh vermoeiend!

Weet je , ik ben er een beetje klaar mee nu , dus doe wat je wilt! Beledig van der geest maar onterecht en ga onwijs over de zeik over een tv programma en een column erover. doe wat je niet kunt laten , ik ga wat anders doen :thumbs:

Octavius
24-01-2005, 16:48
Volgens mij zijn er hier bij die op hun veel te korte penis zijn getrapt.
Net of die IQ test iets zegt. Het aantal mensen dat meedeed en MMA doen is veels te klein om iets te zeggen over alle MMA-ers. De steekproef is gewoon niet representatief. Er is een te kleine steek uit de gehele populatie gedaan.

BTW als Dennis zegt dat i kleine armpjes zag. So wat. HET WAS EEN GRAP. Zoals het hele programma een grap is.

Dus Henk v/d M. Ga lekker terug op je kast zitten en over elke uitspraak die mensen doen je druk maken.

HenkvanderMast
24-01-2005, 16:59
denegeren komt van denegatio (latijn) en betekent letterlijk dacht ik weigeren. Maar in NL betekent het iets anders, ik dacht dat t ingeburgerd was.

Dit is geen interessantdoenerij?
Je loopt duidelijk de classicus uit te hangen.
Denigrerend doen komt naar mijn idee eerder van denigro wat zwartmaken betekent.
In mijn woordenboek komt denegatio niet eens voor.

Ik maak me niet druk hoor, ik vind het gewoon leuk om een discussie te voeren, zoals ik al zei is het een prestigekwestie geworden. De steekproef is idd niet representatief. Maar daar gaat deze discussie niet over.
Mike, bedankt voor de leuke discussie.

Remco
24-01-2005, 17:36
Ik gun Henk hier het etymologisch voordeel, maar daar houdt het ook mee op.

We praten hier over een amusementsprogramma met een test-element. Voor het professionele/serieuze gehalte valt te refereren aan slecht zichtbare monitoren, falende 'clear' knoppen en ongrijpbare 'streakers'.

Er worden BN-ers uitgenodigd, waarvan enkele met een zekere reputatie wat het IQ betreft. Kelly en de Kerkhofjes zijn hier een goed voorbeeld van, maar ook Dennis van der Geest, die communicatiewetenschap studeert/studeerde aan de UvA (geen HBO).

Daarnaast worden bepaalde bevolkingsgroepen opgevoerd. Ook daar is van een selectie op basis van voornoemde reputatie uitgegaan. Nagelstylistes, Raketgeleerden, Freefighters, het moge duidelijk zijn wie er slimmer en wie er dommer geacht worden. Uiteindelijk is het doel van het programma te zien of vooroordelen bevestigd of ontkracht worden.

Het geval wilde dat vooral de freefighters in weerwil van hun stigma presteerden met een gemiddelde van 105. De rest deed eigenlijk de verwachtingen eer aan. Nagelstylistes dom, raketgeleerden slim, Kelly dom, vd Geest slim. Behalve voornoemde 'streaker' viel er dus weinig over het programma te zeggen.

In dat licht moet je een reactie als: 'er zaten vast stiekum wat raketgeleerden in dat vak, er vielen mij een aantal dunne ampjes op' (vrij citaat, van dit forum afgeleid) zien.

Daarnaast had Dennis zuiver genomen gelijk. Niet iedereen in het bewuste vak was een actieve, professionele freefighter. Ik denk overigens persoonlijk dat er in Nederland ook geen 30 raketgeleerden bestaan, dus of er daar niet stiekum stagiares weggestoken zaten zou heel goed kunnen.

Ik vind het dan ook volstrekt overbodig om Dennis hier af te zeiken. Niet alleen had ie een punt, het programma is en blijft een spelprogramma. Get over it. Een boze brief geeft het publiek alleen maar het idee dat freefighters lange tenen hebben, onsportief zijn, zelf ook enigszins verbaasd waren over de uitslag en het programma te serieus nemen. Wie de schoen past, trekke hem aan!


Gevallen van wollig taalgebruik, dan wel 'namedropping' in deze post berust zuiver op het toeval.

Anonymous
24-01-2005, 18:26
*********************

---Ronald---

Inhoud verwijderd. Als je dan toch een vechtsporter wilt beledigen doe het dan op z'n minst niet anoniem.

Voor de rest, graag weer een beetje respect voor elkaar terug in de discussie mensen.

---/Ronald---

redjuh
24-01-2005, 18:31
off topic... ellejaises

on topic... never mind, have a pint

MJOKKIE
24-01-2005, 19:38
mps :D

f. smit is volgens mij de broer van thomas en }l^-_-^l{

dat zou een boel verklaren :twak: wat een figuren zeg....

zielige column...........

Als je denkt dat dit soort brieven bijdragen aan het imago van de freefight sport dan heb je t mis. T tegendeel is waar. Ik vind het een kinderachtige brief, die veel te serieus ingaat op een dom tv spelletje. Lezers zouden er uit kunnen concluderen dat freefighters lange tenen hebben en helemaal geen kritiek dulden. Ook beschikken ze blijkbaar niet over een gevoel voor humor. T viel me nog mee dat Van der Geest niet werd uit gedaagd tot een kooigevecht. Gelukkig nemen slechts weinig mensen de sp!ts en de ingezonden brieven serieus.


Daar vergis je je in! Spits en metro hebben na de telegraaf het grootste lezersbereik in ons land, waarvoor hulde, waarvan akte waarvoor weer hulde haha

MJOKKIE
24-01-2005, 19:55
nee hoor, maak je maar niet druk. het gaat me om het imago van de sport. Die Van der Geest zal me een rotzorg wezen. Hij zegt dat hij NOVA kijkt omdat hij denkt dat het interessant klinkt, echt niet omdat hij het leuk vindt.

Ga anders even discussiëren op argumenten in plaats van ad hominemdrogredenen te gebruiken.

'echt niet omdat hij het leuk vind'. Hee heb jij met dennis geknikkerd ofzo, je doet net of je met hem in de klas hebt gezeten. Ik ken hem toevallig goed en hij kan bij vlagen een zelfingenomen stuk vreten zijn, maar neem gevoeglijk van me aan dat dennis door zijn intelligentie en hang naar kennis(lees vooruitgang) met alle plezier naar Nova kijkt. Misschien is dat voor sommigen onder ons lastig voor te stellen.. maar het is zo

}|^-_-^|{
24-01-2005, 20:28
mike, in jouw sociolect gesproken: fok jou. je speelt constant op de man, kom eens met argumenten. ad hominem betekent op de man, maar dat kon je vast niet vinden in je potjeslatijnwoordenboek.

laat maar zitten verder. het mooie van communicatie is dat een klein nuanceverschil kan leiden tot een groot verschil in begrip/opvatting enzovoorts.

de opmerking van van der geest kwam op mij over als een dolksteek in de rug van het mma en na een kleine enqute bleek dat er meer mensen zo over denken.
that's all, laat verder maar zitten.

MB667
24-01-2005, 20:41
Hallo, mijn naam is Paul en ik kom heel graag intelligent over. Ik kijk ook op iedereen neer die niet zo slim als mij is.:lol:

Gulo gulo
24-01-2005, 20:47
Hallo, mijn naam is Paul en ik kom heel graag intelligent over. Ik kijk ook op iedereen neer die niet zo slim als mij is.:lol:

Maak er ff van "Ik kijk ook op iedereen niet die niet zo slim als ik is"
voordat je wordt neergesabeld :wink:

MJOKKIE
24-01-2005, 20:52
Hallo, mijn naam is Paul en ik kom heel graag intelligent over. Ik kijk ook op iedereen neer die niet zo slim als mij is.:lol:

Maak er ff van "Ik kijk ook op iedereen niet die niet zo slim als ik is"
voordat je wordt neergesabeld :wink:


lol :D

Ronald
24-01-2005, 21:01
---Ronald---

Voor de tweede keer het verzoek om met meer respect voor elkaar te discussieren. Wie dat niet kan kan beter z'n heil in de Pit gaan zoeken. Wederom gezeik in deze topic wordt verwijderd.

---/Ronald---

Gulo gulo
24-01-2005, 21:03
misschien moet de topic anders maar op slot, alleen Dennis v.d. Geest weet wat hij precies bedoelde, voor ons blijft het gissen......................

Mike
24-01-2005, 23:21
denegeren komt van denegatio (latijn) en betekent letterlijk dacht ik weigeren. Maar in NL betekent het iets anders, ik dacht dat t ingeburgerd was.

Dit is geen interessantdoenerij?
Je loopt duidelijk de classicus uit te hangen.
Denigrerend doen komt naar mijn idee eerder van denigro wat zwartmaken betekent.
In mijn woordenboek komt denegatio niet eens voor.

Ik maak me niet druk hoor, ik vind het gewoon leuk om een discussie te voeren, zoals ik al zei is het een prestigekwestie geworden. De steekproef is idd niet representatief. Maar daar gaat deze discussie niet over.
Mike, bedankt voor de leuke discussie.

ik ben geen classicus hoor dat blijkt ook wel uit mijn posts op mixfight :lol: . Was ook niet mijn bedoeling om zo over te komen . Ik zie t nut er namelijk niet van in. Ik heb ergens een woord verkeerd getypt en daar heb jij het nu al 4 posts over met je amigo's. Mijn kennis van de nederlandse taal is idd matig. Who cares ? Kon je echt niet begrijpen welk woord ik bedoelde ? Of voel je jezelf slimmer door mij telkens op die fout te wijzen?

Ik ben iig blij dat je niet druk maakt Henk ik doe dat ook niet. Tis maar internet , ik vind je brief gewoon erg zielig :lol:

edit: jij natuurlijk ook bedankt voor de discussie Henk

Mike
24-01-2005, 23:24
Bla bla bla

de opmerking van van der geest kwam op mij over als een dolksteek in de rug van het mma en na een kleine enqute bleek dat er meer mensen zo over denken.
that's all, laat verder maar zitten.

ok dat is jouw goed recht om dat te denken, ik vind het aanstellerij.

laat dan maar zitten , ik zie geen probleem met deze discussie. Ik vermaakte me wel , no hard feelings man

:thumbs:

ievets
25-01-2005, 00:28
Henk,

Ik vond het een nette brief, waar ik het helemaal mee eens ben!!
Jij bent zelfs nog zo beleefd om hem eerst te feliciteren met zijn prestatie.
En het was inderdaad een dolksteek van Dennis om zoiets in de spits te vermelden. Vooral omdat wij constant voor hem zaten te juichen. En hij bij zijn ereronde alleen bij ons nog felicitaties in ontvangst kwam nemen.
Ik geef je ook helemaal gelijk dat je dmv een brief reageert, nadat er in jouw (en ook onze) ogen onrecht is aangedaan.

Ik vind dat je dit op een nette manier hebt opgelost.

Oh ja: Mijn echte naam is ook geen Ievets.

Bert Kops
25-01-2005, 01:13
Hij was er vandaag niet, heb m wel gebeld en zijn voicemail ingesproken...
ik denk dat ie in een trainingskamp zit. zodra ik zijn reactie hierover heb
laat ik het weten!

jan sensei kyokushin
25-01-2005, 08:32
He Lullo...heet je nou HenkvanderMast of heet je nou F.Smit?

Of ben je gewoon een mafkees met meerdere namen!Hahaha Die BERT 8) recht voor de raap :) mag je wel denken bert niet zegge :wink:

Anonymous
25-01-2005, 09:27
Wat een zielige figuren op dit forum zeg.

Al had ik na het kijken van de nat. iq test een ander beeld gekregen van MMA-beoefenaars, na het zien van dit forum worden vele vooroordelen tegen deze groepering weer bevestigd.

jan sensei kyokushin
25-01-2005, 10:34
Wat een zielige figuren op dit forum zeg.

Al had ik na het kijken van de nat. iq test een ander beeld gekregen van MMA-beoefenaars, na het zien van dit forum worden vele vooroordelen tegen deze groepering weer bevestigd. Kijk eens in de spiegel guest wat zie je dan ??? En zielig figuur en sukkel die aandacht wil !!

pretige dag verder

dokter flinstone
25-01-2005, 11:04
Die hele IQ-test was en is gewoon nep.

Ik zat erbij maar het was gewoon fake. Hoe kan je nu goed vragen beantwoorden als je met 50 man op een tribune voor één tv zit. Bij mij stond hij zeker 5 meter verder weg en kon niet eens zien of de radertjes elkaar raakten en of de man een pet of een hoed op had. En dan niet gesproken over de camera man die steeds voor de tv ging staan.

Het is goed dat er boven de tribunes geen microfoons hingen. In elke groep werd heftig overleg gepleegd over de antwoorden. Moeilijke vragen werden dus direct door het vak/en zeker de rij doorgefluisterd.

Dus gewoon iedereen zijn kop dicht houden die er niet bij was!!!!!!!!!

Echter: Iedereen in dat vak had zeker iets te maken met vechtsport dat is het enige wat zeker is. Inderdaad zat er een groep waar ook veel ex-studenten bij zitten die ook aan het trainen zijn. Niet iedere vechtsporten hoeft een kans-arme allochtoon te zijn.

Verder:

Het alles is dus echt nep en ik vindt dat Dennis met een iq van 115 niet hoog scoorde. Zeker met een prive tv bij je stoel waarop je alles goed kan zien

Mickey
25-01-2005, 11:20
lol @ Remco..
Klasse post! :P


Ik denk dat iedereen gewoon lekker een chillpill moet nemen.
Gezien de reactie van Dr Flinstone lijkt me duidelijk dat de uitslagen niet
als representatief kunnen worden beschouwd.

Mickey
25-01-2005, 11:37
Hoop maar nergens op ;)

ievets
25-01-2005, 12:29
Die hele IQ-test was en is gewoon nep.

Ik zat erbij maar het was gewoon fake. Hoe kan je nu goed vragen beantwoorden als je met 50 man op een tribune voor één tv zit. Bij mij stond hij zeker 5 meter verder weg en kon niet eens zien of de radertjes elkaar raakten en of de man een pet of een hoed op had. En dan niet gesproken over de camera man die steeds voor de tv ging staan.

Dat was inderdaad erg vervelend en vergeet dan ook niet de drukte om je heen!


Het is goed dat er boven de tribunes geen microfoons hingen. In elke groep werd heftig overleg gepleegd over de antwoorden. Moeilijke vragen werden dus direct door het vak/en zeker de rij doorgefluisterd.

Maar dit waren wel vaak de verkeerde antwoorden waardoor je weer opnieuw kon gan beginnen met denken.


Dus gewoon iedereen zijn kop dicht houden die er niet bij was!!!!!!!!!

Ik was er bij! :| rustig!


Echter: Iedereen in dat vak had zeker iets te maken met vechtsport dat is het enige wat zeker is. Inderdaad zat er een groep waar ook veel ex-studenten bij zitten die ook aan het trainen zijn. Niet iedere vechtsporten hoeft een kans-arme allochtoon te zijn.

Dat is ook zo!! :D



Het alles is dus echt nep en ik vindt dat Dennis met een iq van 115 niet hoog scoorde. Zeker met een prive tv bij je stoel waarop je alles goed kan zien
En daar ben ik het nu ook mee eens!

ievets
25-01-2005, 12:31
Ik wil perse hoger uitkomen dan Kelly, that's it

Weet je zeker dat je de lat niet te hoog legt? :roll:

HenkvanderMast
25-01-2005, 13:01
Natuurlijk is de test niet representatief maar het gaat erom wat de gemiddelde Nederlander ervan denkt en welk beeld er wordt geschetst.

Alles is er nu wel zo'n beetje over gezegd, mijn punt is duidelijk en de meningsverschillen helpen we toch de wereld niet meer uit.
De gemiddelde Nederlander is die test allang alweer vergeten dus het wordt ook een beetje oud nieuws.

Als reageren op een uitspraak van een vooraanstaand vechtsporter zielig is dan ben ik dat inderdaad. Een discussie voeren met iemand die zo zielig is, lijkt me minstens even kansloos. :D

}|^-_-^|{
25-01-2005, 13:11
Even een formeel puntje mike, zou je je in het gevolg iets genuanceerder uit willen drukken? Nu werd de discussie op redelijk wat punten vertroebeld door ongenuanceerde uitspraken van beide kanten. Ik ben inderdaad meegegaan in dezen, dat maakt mij even fout, dus ook van mijn kant een mea culpa.

Al met al zijn de punten weer duidelijk, op naar de volgende discussie :D

Bert Kops
25-01-2005, 13:24
Ik heb Dennis net aan de telefoon gehad...hij vond het jammer dat er sommige mensen zijn die de humor hier niet van inzagen...hij heeft het iig niet zo bedoeld.
Hij zag bovenin het vak een paar gasten zitten met dunne armen en toen heeft hij gezegd "het leek wel of er een paar raketgeleerden bijzaten"

Dennis is een topper die het zelf ook best wel een keer uit wil komen leggen als er nog mensen zijn die blijven mekkeren!

HUNTER
25-01-2005, 13:30
hahahaha Dennis is een topper. Hij heeft in ieder geval weer flink wat mensen weten te raken met zijn column! LOL

Marco (scheids)
25-01-2005, 13:30
Grrrr......nu gaat ie echt te ver ....ik zat bovenin het vak, nu voel ik me persoonlijk aangevallen .... ga nu per direct judoles nemen en zie Dennis wel in Sjanghai .... Grrrrrr .... :lol:

Biiyen
25-01-2005, 13:31
Ik heb Dennis net aan de telefoon gehad...hij vond het jammer dat er sommige mensen zijn die de humor hier niet van inzagen...hij heeft het iig niet zo bedoeld.
Hij zag bovenin het vak een paar gasten zitten met dunne armen en toen heeft hij gezegd "het leek wel of er een paar raketgeleerden bijzaten"

Dennis is een topper die het zelf ook best wel een keer uit wil komen leggen als er nog mensen zijn die blijven mekkeren!

Ik denk eerder dat hij intens triest vind dat mensen zo kortzichtig en dom reageren op zoiets onbenulligs. Ik bedoel als Kelly die brief had geschreven dan had ik het nog enigzins begrepen.....

harry
25-01-2005, 13:59
Ik heb Dennis net aan de telefoon gehad...hij vond het jammer dat er sommige mensen zijn die de humor hier niet van inzagen...hij heeft het iig niet zo bedoeld.
Hij zag bovenin het vak een paar gasten zitten met dunne armen en toen heeft hij gezegd "het leek wel of er een paar raketgeleerden bijzaten"

Dennis is een topper die het zelf ook best wel een keer uit wil komen leggen als er nog mensen zijn die blijven mekkeren!

Haha geweldig :thumbs:

Dit maakt de grap alleen maar leuker :thumbs:

Btw als je de grap niet snapt en "dit" de dingen zijn waar je je druk over maakt :?

Haha

Mike
25-01-2005, 14:43
Even een formeel puntje mike, zou je je in het gevolg iets genuanceerder uit willen drukken? Nu werd de discussie op redelijk wat punten vertroebeld door ongenuanceerde uitspraken van beide kanten. Ik ben inderdaad meegegaan in dezen, dat maakt mij even fout, dus ook van mijn kant een mea culpa.

Al met al zijn de punten weer duidelijk, op naar de volgende discussie :D

@paul
meegegaan ? Als ik me niet vergis begon je er zelf mee . Maar goed als je het zo graag wilt dan zal ik me wat genuanceerder gedragen in discussies met jou. Het werd er idd niet duidelijker op. Ik zal er voortaan op letten dus :thumbs: Al moet ik bekennen dat ik vaak moeite met nuances toepassen heb , vooral bij in mijn ogen onbelangrijke zaken/discussies

Op naar de volgende discussie ! :wink:

Gulo gulo
25-01-2005, 19:59
Ik denk eerder dat hij intens triest vind dat mensen zo kortzichtig en dom reageren op zoiets onbenulligs. Ik bedoel als Kelly die brief had geschreven dan had ik het nog enigzins begrepen.....

Kelly had die brief niet kunnen schrijven, een IQ van 77 is net genoeg om zelfstandig te kunnen ademen

}|^-_-^|{
25-01-2005, 20:03
hij is communicatief niet zo sterk als zijn grapjes niet als grapjes over komen. misschien moet hij zijn columns even aan pappa cor voorleggen voordat hij ze laat publiceren :roll:

Sjaak
25-01-2005, 23:06
Wat een ophef over niks :?

Marc
25-01-2005, 23:13
Ik ben zo blij dat ik dat programma niet gezien heb. Who cares wat je iq is.
Ben je ineens een beter mens als je een hoger iq hebt ?
Zelf voor de zakenwereld of om sowieso een smak geld te verdienen is het niet van invloed.
ALLEEN ...Beste Dennis, je moet wel altijd respect blijven houden voor je medemens en als ik je column lees ben je dat heel even uit het oog verloren. Dat vind ik jammer want volgens mij ben je wel een goeie gozer.

Anonymous
25-01-2005, 23:20
Grrrr......nu gaat ie echt te ver ....ik zat bovenin het vak, nu voel ik me persoonlijk aangevallen .... ga nu per direct judoles nemen en zie Dennis wel in Sjanghai .... Grrrrrr .... :lol:
:D ik begrijp ineens dennis als ie jouw zag en aan een raketgeleerden dacht :wink:

Ko Hops
25-01-2005, 23:22
Mensen, mensen, we moeten allemaal leren om anderen in hun waarden te laten.

Sjaak
25-01-2005, 23:27
Ik heb het programma helaas gemist :D wie kan me vertellen hoe een raketgeleerde er uit ziet :roll:

Anonymous
25-01-2005, 23:36
Ik heb het programma helaas gemist :D wie kan me vertellen hoe een raketgeleerde er uit ziet :roll:
als marco :roll: :wink:

Sjaak
25-01-2005, 23:39
Haha Marco lijkt meer op een ........ :lol: :wink:

Bert Kops
25-01-2005, 23:43
RAKET :lol:

Anonymous
25-01-2005, 23:50
Ik vind nu ook dat Dennis veel te ver gegaan is
Dit kan echt niet :twak:
Eigenlijk moet dit forum een knokploeg gaan vormen en hem opwachten op schiphol :maskills:
Is hij nu helemaal gestoord om Marco een raketgeleerde te noemen :x
Dat vraagt gewoon om wraak 8)

Sjaak
25-01-2005, 23:53
Kom op jongens waar is jullie humor :wink:

mama
25-01-2005, 23:54
pfffffffffffffffffffffffffffff

Sjaak
25-01-2005, 23:55
Last van winderigheid Marieke :D

Anonymous
25-01-2005, 23:56
Kom op jongens waar is jullie humor :wink:
Was juist humor :lol: :wink:

Sjaak
25-01-2005, 23:57
Weet ik was ook niet tegen jou gericht maar meer in het algemeen

mama
25-01-2005, 23:57
nee word een beetje moe van deze topic........... that's all

Anonymous
26-01-2005, 00:07
gewoon niet serieus nemen deze topic

okee dennis maakte een opmerking dat hij geinig bedoelde maar heus wel met een beetje serieuse ondertoon erin maar vooral geinig soort eddy murphy humor
dat sommigen daar zo zwaar over vallen jammer dan

ik zie het als 1 grote grap deze topic enkel maar leuk hoe sommigen boos worden om die opmerking van dennis
van mijn mag hij er nog tig maken en tig van deze boze reacties erop maakt het enkel maar leuker

Marco (scheids)
26-01-2005, 09:36
i i d niet te serieus nemen ..... pak Dennis gewoon op een correct en sportieve manier terug ... doe ik ook op de olympische Spelen in 2008... ben nu een goede judo school aan t zoeken ... maar zeggen dat ik dunne armpjes heb en op een raketgeleerde lijk ..... :twisted:

HUNTER
26-01-2005, 10:15
hahaha
nog n judotrainer nodig Marco??

D'r mag er maar 1 per gewichtsklasse per land naar de Spelen he? Dus ik zou alvast maar beginnen :mrgreen:

jan sensei kyokushin
26-01-2005, 10:29
nee word een beetje moe van deze topic........... that's all Even mams op vrolijken :D

http://img190.exs.cx/img190/3604/accordeon2mv.gif

phranq
26-01-2005, 13:54
Mensen, mensen, we moeten allemaal leren om anderen in hun waarden te laten.

Kootje snapt het tenminste....wat een gebral om helemaal nix dit topic....

Anonymous
26-01-2005, 14:07
i i d niet te serieus nemen ..... pak Dennis gewoon op een correct en sportieve manier terug ... doe ik ook op de olympische Spelen in 2008... ben nu een goede judo school aan t zoeken ... maar zeggen dat ik dunne armpjes heb en op een raketgeleerde lijk ..... :twisted:
voor belgie uitkomen kan altijd nog marco
je IQ en uiterlijk geven je alle rechten om als belg verder door het leven te gaan :lol: :wink:
want je bent tot het bot beledigd door dennis dat schreeuwt om wraak
:twak: :maskills:

p diddy
26-01-2005, 14:10
dennis is een topper met humor!!!!!

Ronald
26-01-2005, 20:21
dennis is een topper met humor!!!!!
Marco ook :mrgreen:

Cybercurse
27-01-2005, 00:24
Muhaha, die Dennis is gewoon goed bezug!

En stel je niet zo aan als je het geen strakke actie vindt... Hij bedoelt het iig niet slecht.

Anonymous
27-01-2005, 00:46
stel je niet aan :x dennis noemde marco een raketgeleerde met dunne armpjes en dan zeg jij stel je niet aan :twak: