PDA

View Full Version : Mark Hunt Vs FabrĂ*cio Werdum @ Pride Bushido



Nicky
24-01-2005, 16:51
Next upcomming fights:

- FabrĂ*cio Werdum Vs. Mark Hunt
- Rogério 'Minotouro' Nogueira Vs. TBA


Source: Tatame magazine

Ronald
24-01-2005, 16:58
Dan gaat Hunt het heel zwaar krijgen. Wel weer een nieuw type tegenstander voor hem: een zware jongen die goed is op de grond. Yoshida is een stuk lichter en daar verloor hij van. Ondertussen heeft hij natuurlijk wel aardig wat bijgeleerd. Kan een spannende partij worden naar mijn idee.

remco pardoel
24-01-2005, 17:20
Wordt een regelerechte topper..

Thomas
24-01-2005, 17:24
http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterid=8390

Ik ben benieuwd!

The Maniac
24-01-2005, 17:37
Dan gaat Hunt het heel zwaar krijgen. Wel weer een nieuw type tegenstander voor hem: een zware jongen die goed is op de grond. Yoshida is een stuk lichter en daar verloor hij van. Ondertussen heeft hij natuurlijk wel aardig wat bijgeleerd. Kan een spannende partij worden naar mijn idee.

Zo goed is Werdum helemaal niet heb bijna al zijn wedstrijden gezien zijn conditie zit niet echt goed in elkaar en heeft een slechte chin en heeft de neiging bij een shoot al te van te voren ze hoofd te laten zakken

Nickuraba
24-01-2005, 19:37
hmmz....we zullen zien hoe het afloopt!

Dalgliesh
24-01-2005, 19:38
Dan gaat Hunt het heel zwaar krijgen. Wel weer een nieuw type tegenstander voor hem: een zware jongen die goed is op de grond. Yoshida is een stuk lichter en daar verloor hij van. Ondertussen heeft hij natuurlijk wel aardig wat bijgeleerd. Kan een spannende partij worden naar mijn idee.

Zo goed is Werdum helemaal niet heb bijna al zijn wedstrijden gezien zijn conditie zit niet echt goed in elkaar en heeft een slechte chin en heeft de neiging bij een shoot al te van te voren ze hoofd te laten zakken
Ik denk dat Mirko hem meeneemt naar Sljemme (zo spreek je het uit, geen idee hoe je het schrijft) Dat is een berg in Zagreb waar ze 3 ochtenden in de week lopen, damn, daar krijg je wel conditie van, het is maar 5 km, heen en terug... Maar zo zwaar! Ik denk dat Fabricio zijn conditie dan wel op peil komt, als hij meedoet aan die run!

redjuh
24-01-2005, 20:04
maarre rogerio minotoro nogueira vecht toch al snel tegen alistair???

Judas
24-01-2005, 20:06
Vette partij!

Hollandpride
24-01-2005, 20:18
Lastige tegenstander voor Hunt.

Zie hem trouwens liever tegen een staand georienteerde vechter.

KO TKO
25-01-2005, 19:47
Ik denk dat Mark Hunt die partij gaat verliezen op submission. Want een 96 Kilo zware Wanderlei Silva kreeg Mark Hunt meerdere keren op de grond. Dus dan moet een 110 Kilo zware Werdum, Mark Hunt ook wel op de grond krijgen. En op de grond, denk ik dat Werdum op Submission gaat winnen. Want hij is meerdere keren wereld kampioen Brazilian Ju Jitsu geweest.

KO TKO
25-01-2005, 19:52
Lastige tegenstander voor Hunt.

Zie hem trouwens liever tegen een staand georienteerde vechter.

Dat ben ik met jouw eens. Dit lijkt mij ook wel een leuke gevecht. Maar een gevecht tussen Mark Hunt en een staand georienteerde vechter lijkt me leuker. Bijvoorbeeld Mark Hunt vs Mirko Filipovic of Mark Hunt vs Igor Vovchanchyn.