PDA

View Full Version : Badr Hari naar Mousid Gym



Anonymous
24-01-2005, 19:00
Badr hari, kiest toch voor Mousid Gym

Amsterdam, Vandaag begint Badr Hari zijn 1e trainingsdag bij Mousid Akhamrane. Anders dan werd aangenomen, heeft Badr toch gekozen voor Mousid Gym.

De reden ligt mede in het feit dat Badr van mening is dat het dicht bij huis is en natuurlijk de bekende trainingsmethodiek waar Badr Hari ooit mee begonnen is bij Mousid Gym.

“Ik ben hier ooit begonnen in 1996 en heb hier een mooie tijd gehad. Ik denk dat ik nu zeker snel opgenomen zal worden in de bestaande groep.� (Badr)

Ik ben blij dat Badr Hari uiteindelijk voor onze sportschool heeft gekozen. hij is ooit bij mij begonnen bij de jeugd en heeft tot in de C-klasse gevochten. Aldus Mousid Akhamrane.

Bij Gym Alkmaar zal Badr zal 3 dagen per week kracht- en conditietrainen krijgen, en bij Mousid Gym 3 / 4 dagen kickboxen. Tevens zal Badr bij Mike Gym 1x per week met een groep zwaar gewichten sparren. Dus al met al een zware en serieuze trainingsschema.

Je kunt trainen bij Mousid Gym op Maandag, Woensdag en Vrijdag vanaf 18:30 t/m 21:30. Voor meer info: www.mousidgym.nl


Ik persoonlijk denk dat dit een beter keuze als Gym Alkmaar.Denk dat Badr daar meer zal leren.Ik hoor graag jullie mening :D

Justinian
24-01-2005, 19:15
Interessant. Ik ben benieuwd hoe Badr het gaat doen in zijn volgende wedstrijden. Lijkt me dat het toch wel verschil maakt of je nu bij de een of bij de ander traint.

remco pardoel
24-01-2005, 19:25
Peter Aerts is ook anders gaan vechten na een paar jaar sinds hij bij Chakuriki vertrokken was..
we zullen zien wat de toekomst voor Badr gaat brengen

MJOKKIE
24-01-2005, 19:25
Erg verrassend, althans wel voor mij.. Kwam dit uit de lucht vallen of zat het er aan te komen dat Badr bij Tom Harinck weg is? Weet iemand ook wat de werkelijke reden van het scheiden van de wegen is? Ben erg benieuwd

Jeru
24-01-2005, 19:27
Leuk voor Mousid. Hebben ze toch weer een uithangbord erbij. Of het voor Badr ook goed is moeten we natuurlijk nog afwachten. Als hij zich er maar op zijn plaats voelt en gedisciplineerd blijft, want hij moet zijn talent zeker niet verkloten...

Jeru
24-01-2005, 19:28
Erg verrassend, althans wel voor mij.. Kwam dit uit de lucht vallen of zat het er aan te komen dat Badr bij Tom Harinck weg is? Weet iemand ook wat de werkelijke reden van het scheiden van de wegen is? Ben erg benieuwd

jij bent zeker een tijdje weggeweest? :wink:

http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=7175&start=0

MJOKKIE
24-01-2005, 20:05
Erg verrassend, althans wel voor mij.. Kwam dit uit de lucht vallen of zat het er aan te komen dat Badr bij Tom Harinck weg is? Weet iemand ook wat de werkelijke reden van het scheiden van de wegen is? Ben erg benieuwd

jij bent zeker een tijdje weggeweest? :wink:

http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=7175&start=0


Ja klopt, was even met vakantie, geen telefoon, geen internet, wat een leven!!

Judas
24-01-2005, 20:08
We zullen zien hoe het uitpakt

Anonymous
24-01-2005, 20:42
Het zit ietsje anders. Het is niet specifiek Mousid gym maar het It's showtime team
Trainers zijn Moesid en ikzelf en we houden telefonisch nauw contact. De hoek zal door opns beide in overleg ingevuld worden, afhankelijk van diverse omstandigheden. Aanvankelijk zag ik weinig in de samenweking maar ik heb er na overleg met Moesid en Simon een goed gevoel over. Moesid en ik liggen grotendeels op een lijn.
Trainingsschema is drie x bij Moesid Thaiboksen, 3x bij Gym Alkmaar thaiboksen en 1x gezamelijke It's showtime training op lokatie. (Meestal Mike's gym of Gym Alkmaar) 1x prive training met fitheidstest bestaande uit diverse metingen zoals gewicht, vetpercentage, bloeddruk, hartslag etc. Tevens ontvangt hij hier zijn fitness schema voor de rest van de week. Fitness traint hij verder bij Barbarian in Amsterdam, dit vanwege de reistijd. Lopen in het weekend in Amsterdam. Een druk en professioneel schema voor een full prof.

Wheelie
24-01-2005, 20:46
bedankt voor de info Edwin :thumbs:

Highline
24-01-2005, 21:18
Het zit ietsje anders. Het is niet specifiek Mousid gym maar het It's showtime team
Trainers zijn Moesid en ikzelf en we houden telefonisch nauw contact. De hoek zal door opns beide in overleg ingevuld worden, afhankelijk van diverse omstandigheden. Aanvankelijk zag ik weinig in de samenweking maar ik heb er na overleg met Moesid en Simon een goed gevoel over. Moesid en ik liggen grotendeels op een lijn.
Trainingsschema is drie x bij Moesid Thaiboksen, 3x bij Gym Alkmaar thaiboksen en 1x gezamelijke It's showtime training op lokatie. (Meestal Mike's gym of Gym Alkmaar) 1x prive training met fitheidstest bestaande uit diverse metingen zoals gewicht, vetpercentage, bloeddruk, hartslag etc. Tevens ontvangt hij hier zijn fitness schema voor de rest van de week. Fitness traint hij verder bij Barbarian in Amsterdam, dit vanwege de reistijd. Lopen in het weekend in Amsterdam. Een druk en professioneel schema voor een full prof.

zwaar schema, zoals je zegt het hoort wel bij een prof :thumbs:

phranq
24-01-2005, 23:37
Het zit ietsje anders. Het is niet specifiek Mousid gym maar het It's showtime team
Trainers zijn Moesid en ikzelf en we houden telefonisch nauw contact. De hoek zal door opns beide in overleg ingevuld worden, afhankelijk van diverse omstandigheden. Aanvankelijk zag ik weinig in de samenweking maar ik heb er na overleg met Moesid en Simon een goed gevoel over. Moesid en ik liggen grotendeels op een lijn.
Trainingsschema is drie x bij Moesid Thaiboksen, 3x bij Gym Alkmaar thaiboksen en 1x gezamelijke It's showtime training op lokatie. (Meestal Mike's gym of Gym Alkmaar) 1x prive training met fitheidstest bestaande uit diverse metingen zoals gewicht, vetpercentage, bloeddruk, hartslag etc. Tevens ontvangt hij hier zijn fitness schema voor de rest van de week. Fitness traint hij verder bij Barbarian in Amsterdam, dit vanwege de reistijd. Lopen in het weekend in Amsterdam. Een druk en professioneel schema voor een full prof.

Tnx voor de info Edwin! En je krijgt de groeten van Richard Teiwes...;)

jan sensei kyokushin
25-01-2005, 08:24
Erg verrassend, althans wel voor mij.. Kwam dit uit de lucht vallen of zat het er aan te komen dat Badr bij Tom Harinck weg is? Weet iemand ook wat de werkelijke reden van het scheiden van de wegen is? Ben erg benieuwd

jij bent zeker een tijdje weggeweest? :wink:

http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=7175&start=0 stuk van het verhaal kwijd Jeru :roll: wakker geworden uit de winterslaap :wink:

jan sensei kyokushin
25-01-2005, 08:27
Wij zullen zien in de toekomst hoe badr zich ontwikkelt .

bloody
25-01-2005, 10:40
ik hoop dat iemand hem ook geestelijk bijstaat.

Marco
25-01-2005, 14:20
druk schema, ik hoop dat ie het volhoud dan moet het behoorlijk resultaat opleveren voor de toekomst.

Ben
25-01-2005, 22:58
ik hoop alleen dat hij zich snel thuis zal voelen
en de draad weer snel op pakt :thumbs:

Ko Hops
26-01-2005, 10:40
Badar wilt zich misschien thuis voelen door deze keus. Ik hoop alleen dat hij er beter van wordt. Als dat de bedoeling is dan moet het goed komen.

Succes Badar.

Ko Hops
26-01-2005, 10:40
Badar wilt zich misschien thuis voelen door deze keus. Ik hoop alleen dat hij er beter van wordt. Als dat de bedoeling is dan moet het goed komen.

Succes Badar.

Ben
26-01-2005, 19:15
als hij wint dan was het een goede keus
als hij verliest dan zeggen ze zie je wel
maar dat krijg je als je keuzes maakt