PDA

View Full Version : Remco Pardoel website



Sjaak
25-01-2005, 22:28
http://www.remcopardoel.nl/

Wat is daar aan de hand ? Nette reactie zeg, pffffffffff :evil:

Kom op Remco laat je niet kisten :thumbs:

Sjaak

Jochem
25-01-2005, 22:59
Das een mooi verhaal, laat Remco maar vertellen :p. hij is iig genaaid door die nedweb of zoiets :twak:

Ralph
25-01-2005, 23:00
Haha! Grappig

Sjaak
25-01-2005, 23:02
Das een mooi verhaal, laat Remco maar vertellen :p. hij is iig genaaid door die nedweb of zoiets :twak:

Is Nedweb niet van "jeweetwel' :x tja heel verrassend dat Remco dan genaaid is :roll:

Moeten we effe geld gaan inzamelen voor hem :wink:

Anonymous
26-01-2005, 00:19
Ja Remco, waarom betaal jij je rekeningen niet? Dit wordt niet zomaar gedaan hoor, bij niet een internetbedrijf!

Hollandpride
26-01-2005, 00:24
Lekker vaag allemaal.

Justinian
26-01-2005, 07:13
Geeft wel weer aan met wat voor figuren je te maken hebt wanneer je 'zaken' doet met Nedweb. Als je naar een andere host wilt verhuizen (en de domeinnaam wilt laten doorverwijzen) dan doet men dus voorkomen als.of je een wanbetaler bent. Pure laster als je het mij vraagt!

bloody
26-01-2005, 08:55
oh dat is minder pak ze remco

Ralph
26-01-2005, 09:17
Dat is wel erg zuur van Nedweb als dat waar is!

Anonymous
26-01-2005, 09:30
http://www.remcopardoel.nl/

Wat is daar aan de hand ? Nette reactie zeg, pffffffffff :evil:

Kom op Remco laat je niet kisten :thumbs:

Sjaak

Erg fijn voor Remco dat je hem hiermee nog even in de schijnwerpers zet :twak:

Mickey
26-01-2005, 09:43
Dit is niets ten laste van Remco, "Guest"..

Maar goed.. Not to worry.. Dr wordt momenteel hard gewerkt aan
een nieuwe website voor Remco!

Sjaak
26-01-2005, 09:53
Mick is 100 % gelijk, dit zegt veel meer over "Nepweb" dan over Remco.

En er zal een nieuwe en veel mooiere Pardoel site voor in de plaats komen :thumbs: you better believe it 8)

NTT-FX
26-01-2005, 10:33
Tijd om nedweb eens in de spotlights te zetten dan maar ? ;)

Registrant Nedweb Internet Productions
Hofsingel 98
6834 GN ARNHEM
Netherlands
Administratief contact J.L.M. Winters
+31 (0)264420102
[email protected]

Registrar Trans-IX B.V.
Jonge Arnoldusstraat 88
1501 VW ZAANDAM
Netherlands

Technisch contact J.L.M. Winsters
+31 (0)264420102
[email protected]
Technisch contact Trans-IX Hostmaster
+31 (0)756146896
[email protected]

---

Fijne hoster ; niet eens zelf sidn deelnemer... :|
Het domein van pardoel is al verhuist zie ik ;)

Anonymous
26-01-2005, 11:34
Allemaal stemmingmakerij, waarom reageert Pardoel hier zelf niet op?

Justinian
26-01-2005, 11:59
Allemaal stemmingmakerij, waarom reageert Pardoel hier zelf niet op?
Waarom reageer je als guest en niet gewoon onder je eigen naam?

Mickey
26-01-2005, 12:05
Nou ja.. ff wachten tot het DNS geupdate is en dan is dit probleem
ook opgelost.. ;)

ICON
26-01-2005, 12:46
Allemaal stemmingmakerij, waarom reageert Pardoel hier zelf niet op?
misschien heeft ie t druk darpse.

max mulder shihan
26-01-2005, 15:00
Denk dat Remco wel wat beters te doen heeft dan zich druk te maken over nepweb

remco pardoel
27-01-2005, 18:30
l.s., webmates en guests...

In de eerste instantie kreeg ik, net als Rodney F., een website aangeboden.
In latere instantie hoefde ik alleen maar de hosting a 15 euro per maand te betalen.
(daar kon ik wel mee leven)
In mijn geval was het in ruil voor artikelen die ik zou schrijven aanleveren..
toen moest ik maar gaan betalen voor de website.. en niet te gering...
jammer dat de afspraken mondeling waren. (krijg je een hij zegt en zij zeggen verhaal)
je wordt er alleen maar wijzer van....

Remco

Anonymous
27-01-2005, 23:33
l.s., webmates en guests...

In de eerste instantie kreeg ik, net als Rodney F., een website aangeboden.
In latere instantie hoefde ik alleen maar de hosting a 15 euro per maand te betalen.
(daar kon ik wel mee leven)
In mijn geval was het in ruil voor artikelen die ik zou schrijven aanleveren..
toen moest ik maar gaan betalen voor de website.. en niet te gering...
jammer dat de afspraken mondeling waren. (krijg je een hij zegt en zij zeggen verhaal)
je wordt er alleen maar wijzer van....

Remco

edit bij ashi76------------/

Jeroen Winters maakt Remco uit voor leugenaar en doet uitspraken over zijn prive leven.
Ook zeikt ie tussen neus en lippen door Sjaak nog even af.

Ik heb het maar even vertaald omdat dhr winters blijkbaar niet in staat is zich op en fatsoenlijke wijze uit te drukken.

--------------/ashi76

Anonymous
27-01-2005, 23:35
Oh, ik zie dat ik vergeten heb mijn naam te vermelden, maar ik ben Jeroen Winters die het bovenstaande heeft geschreven.

Anonymous
28-01-2005, 15:24
Geeft wel weer aan met wat voor figuren je te maken hebt wanneer je 'zaken' doet met Nedweb. Als je naar een andere host wilt verhuizen (en de domeinnaam wilt laten doorverwijzen) dan doet men dus voorkomen als.of je een wanbetaler bent. Pure laster als je het mij vraagt!

ja justinian, het is altijd de schuld van de ander. pffffff !

Justinian
28-01-2005, 15:35
Geeft wel weer aan met wat voor figuren je te maken hebt wanneer je 'zaken' doet met Nedweb. Als je naar een andere host wilt verhuizen (en de domeinnaam wilt laten doorverwijzen) dan doet men dus voorkomen als.of je een wanbetaler bent. Pure laster als je het mij vraagt!

ja justinian, het is altijd de schuld van de ander. pffffff !
Hey Casca log jij anders ff in?

casca grossa
28-01-2005, 15:41
sorry!

ja justinian, het is altijd de schuld van de ander. pfffffff!

Justinian
28-01-2005, 15:43
sorry!

ja justinian, het is altijd de schuld van de ander. pfffffff!
Kennelijk weet jij er meer vanaf dan ik :?

casca grossa
28-01-2005, 15:45
sorry!

ja justinian, het is altijd de schuld van de ander. pfffffff!
Kennelijk weet jij er meer vanaf dan ik :?

nee, net zo min als jij! :wink:

Justinian
28-01-2005, 15:53
sorry!

ja justinian, het is altijd de schuld van de ander. pfffffff!
Kennelijk weet jij er meer vanaf dan ik :?

nee, net zo min als jij! :wink:
Dan ben je toch redelijk op de hoogte ;)


Zo en nu gaat de topic naat OT...

Anonymous
29-01-2005, 08:03
de wannabauter is back (nooit weg geweest) tja, met zijn computer expertise moeten ook vechtsporters aan de "non-profit organisatie" van wannabe kabouter en consorten geloven. Wannabe kabauter was een hobbiest (eentje die van Thailand tot Roemenie loopt te "hobbien") in kabauterland wil hij nu kabauter dagobert worden. Idereen weet tegenwoordig dat het gaat om zijn gossip magazine, zijn persoonlijkheid en dat hij gefrustreerd is omdat hij net tussen een dwerg en een goblin in zit. De echte grote promotors en vechters hebben ut kleine gedrocht al lang doorzien, maar zoals we zien maakt hij nog steeds slachtoffers. Tja de HR Boon heeft hier jaren geleden al over bericht en nu een paar jaar verder moet toch iedereen zo langzamerhand gaan inzien dat waar er oplichting,negatieviteit of roddels plaatsvinden, de naam winterws en man gossipmagazine verschijnt. Is dus niet meer toevallig maar alleen maar een bevestiging!

harry
29-01-2005, 10:59
Mmm, kindermatinee is weer begonnen zie ik wel :?

Anonymous
30-01-2005, 09:05
ut stuk verdriet heet tch ook wannabe kabauter (kabauterland weet je wel)

Anonymous
31-01-2005, 00:35
ashi76/----------

Dhr. Winters is weer eens niet in staat zich op een fatsoenlijke wijze uit te drukken, hetgeen we zo langzamerhand wel van hem gewend zijn.

Hij stelt wederom dat Dhr. Pardoel liegt en bevestigd dat hij zelf een (en ik quote) "schijnheilige flikker" is.

----------/ashi76

Anonymous
31-01-2005, 00:36
edit by ashi76... zie post hierboven

scheinheilig = SCHIJNHEILIG... zelfs ik kan een foutje maken :-)

Bolder
31-01-2005, 06:37
Is deze lekkere guest niet diegene die iedereen zijn/haar Pm-tjes leest en verwijderd ?? zie elders op forum !!

Bolder
31-01-2005, 06:42
Als ik dit lees zou ik bijna zeggen vecht het uit in de ring !!! hahahaha :lol: :lol:

Anonymous
31-01-2005, 08:51
edit by ashi76... zie hierboven

Tuurlijk alles wat de GWK (gefrustreerde wannabe kabauter) zegt is waarheid kijk maar naar zijn roddel magazine, die aan elkaar hangt van fantasien en roddels. Blijkbaar is de GWK nog steeds niet de goeie tegengekomen, maar dat zal wel niet lang meer duren. Met zijn uiterlijk en manier van handelen kwalificeert hij zich natuurlijk in de rubriek vieze mannetjes, of sex offenders en we weten allemaal hoe het met deze minkuukels afloopt. Eerdaags zal hij een grote mensenworst in zijn kleine kabauter anusje krijgen en dan begrijpt hij misschien echt hoe de wereld in elkaar zit en kan hij misschien een leugen vane echt onderscheiden. Maar een beetje geluk heeft hij daarbij wel want door al dat geslijm zit hijzelf ook helemaal onder en krijgt hij de grote menseworst jammer genoeg niet droog, een schep zand zou helpen!

Anonymous
31-01-2005, 10:47
ashi76/-------

Discussieren is ok, maar elkaar persoonlijk aanvallen is niet gewenst op OFF-Topic.

Hiervoor is de Pit.

--------/ashi76

Mickey
31-01-2005, 11:00
Weet je wat echt.. maar dan ook ECHT zou helpen?
Als iedereen zich gewoon lekker met zichzelf bezig zou gaan houden..

Gewoon iedereen die je een idioot of mongool vind lekker links laten liggen
en je lekker bezig houden met je eigen ding..

Scheelt je een boel stress..
Want vraag je nou eens af.. Zijn sommige figuren hier echt alle woorden
die we aan ze vuil maken waard? Imho niet echt.

Door ze aandacht te geven voelen ze zich indirect toch belangrijk.

ICON
31-01-2005, 17:36
Weet je wat echt.. maar dan ook ECHT zou helpen?
Als iedereen zich gewoon lekker met zichzelf bezig zou gaan houden..

Gewoon iedereen die je een idioot of mongool vind lekker links laten liggen
en je lekker bezig houden met je eigen ding..

Scheelt je een boel stress..
Want vraag je nou eens af.. Zijn sommige figuren hier echt alle woorden
die we aan ze vuil maken waard? Imho niet echt.

Door ze aandacht te geven voelen ze zich indirect toch belangrijk.

Winters uitschelden geeft toch helemaal geen stress?? :lol:

Anonymous
31-01-2005, 18:39
Uitschelden?, gewoon de waarheid geven of je mening over een fantast met een gossip magazine. Das toch super dat GWK zelf iedereen uitscheld voor vieze flikkers is omdat hijzelf een homo bauter is en met zichzelf in de weg zit.
Als die man geen forum had of online gossip rotzooi magazine dan zou hij al lang vast zitten voor een zedendelict. Zoveel frustraties en dan ook nog niet kunnen rukken vanwege die kleine kabauter handjes, zo zielig

Sjaak
31-01-2005, 22:20
Kom net thuis van 6 dagen Disney en wordt door diverse forum leden er attent op gemaakt dat plofkop Winters me een paar dagen geleden weer voor alles heeft zitten uitmaken hier op het forum. Verbaasd me niks want Winters is ontiegelijk stoer vanachter zijn PC tje. Aangezien zultkop Winters zowel hier als op Fighttalk actief meeleest en post onder een schuilnaam kan ik je rechtstreeks meedelen dat je een zielig figuur bent om vanachter je computertje mensen af te zeiken en vandaag of morgen spreken wij elkaar wel is rechtstreeks en kijken of je dan nog zo'n grote bek hebt "flapdrol". En voordat er weer mensen komen met dit is "dreigen", nee hoor dit is een "belofte" want als je iemand iets te zeggen hebt en je bent een echte vent dan zeg je dat hem recht in zijn gezicht.

The kleine wannebee k is verstoten en uitgekotst door 98 % van de vechtsportwereld en het ligt allemaal aan hun en nooit aan hem, pffffffff :x

Sjaak

Ashi bedankt :thumbs:

Italian*Berlusconi*
31-01-2005, 22:35
Wat Winters hier had gepost ging over Remco pardoel hoor.. niet over jou.....
En waaorm zoek je hem niet ff op dan?? om het 'ff uit te praten'??
Beide kanten stonden hier gepost...alleen is er eentje steeds verwijderd.. en nogmaals ging niet over jou Sjaak... maar over Pardoel...

max mulder shihan
31-01-2005, 22:35
hA die Sjaak, weer terug uit frankrijk , heb je nog kabouters gezien ? hier spookt er weer een rond, mischien kunnen we hem wel gebruiken voor de breektesten a.s zondag, is weer een keer wat anders. :mrgreen: zie je zondag.

Osu max

Sjaak
31-01-2005, 23:08
Wat Winters hier had gepost ging over Remco pardoel hoor.. niet over jou.....
En waaorm zoek je hem niet ff op dan?? om het 'ff uit te praten'??
Beide kanten stonden hier gepost...alleen is er eentje steeds verwijderd.. en nogmaals ging niet over jou Sjaak... maar over Pardoel...

Hey die Italian,

als ik het goed lees schrijft Ashi :

edit bij ashi76------------/

Jeroen Winters maakt Remco uit voor leugenaar en doet uitspraken over zijn prive leven.
Ook zeikt ie tussen neus en lippen door Sjaak nog even af.

Ik heb het maar even vertaald omdat dhr winters blijkbaar niet in staat is zich op en fatsoenlijke wijze uit te drukken.

--------------/ashi76

dus hij heeft wel degelijk wat over me geschreven en als ik bepaalde forum leden moet geloven was het weer niet zo fraai :roll: en vandaar mijn reactie.

Groetjes Sjaak

Sjaak
31-01-2005, 23:10
hA die Sjaak, weer terug uit frankrijk , heb je nog kabouters gezien ? hier spookt er weer een rond, mischien kunnen we hem wel gebruiken voor de breektesten a.s zondag, is weer een keer wat anders. :mrgreen: zie je zondag.

Osu max

Ik heb heel veel leuke kabouters gezien Max en niet van dit soort "enge' kereltjes, maar goed ik heb me zegje gedaan dus ik laat het hier maar weer (effetjes) bij.

Zie je zondag, succes met je jongens :thumbs:

osu Sjaak

Anonymous
01-02-2005, 08:25
Wat Winters hier had gepost ging over Remco pardoel hoor.. niet over jou.....
En waaorm zoek je hem niet ff op dan?? om het 'ff uit te praten'??
Beide kanten stonden hier gepost...alleen is er eentje steeds verwijderd.. en nogmaals ging niet over jou Sjaak... maar over Pardoel...

De GWK had het over ons allemaal, "quote: meelopers vieze flikkers etc", goed de post lezen van de GWK, daar bedoelt hij ook jouw mee Berlusconi, dus ook Sjaak

Sjaak
01-02-2005, 12:14
Nou ik begrijp dat je een geweldige nieuwe website gaat krijgen Remco, kom Mick no time to waste :thumbs:


De GWK had het over ons allemaal, "quote: meelopers vieze flikkers etc", goed de post lezen van de GWK, daar bedoelt hij ook jouw mee Berlusconi, dus ook Sjaak

Dit had ik dus ook al vernomen, haha en dat de wannebee k het nu precies over vieze flikkers moet hebben, ......................................... ach laat ik maar stil zijn :roll: want de insiders weten wel wat ik bedoel :wink:

max mulder shihan
01-02-2005, 22:44
Ik weet wat je bedoeld, maar vertel het nog eens Sjaak ,je kunt het zo smeujig vertellen :thumbs: :D


Osu max

Sjaak
01-02-2005, 22:50
Ik weet wat je bedoeld, maar vertel het nog eens Sjaak ,je kunt het zo smeujig vertellen :thumbs: :D

Osu max

Haha Max, dont push your luck man :lol:

Ik denk dat ik het bewaar voor de volgende botsing met GWK :x

Zie je zondag "ouwe" Ninja :wink:

Sjaak
02-02-2005, 10:14
GWK is een "naam" die Bas Boon in het verleden heeft toegekend aan Winters en die algemeen gebruik is geworden bij velen

GWK = Grote Wannebee Kabouter