PDA

View Full Version : 5 gevechten voor pride 29 officieel aangekondigt



Anonymous
27-01-2005, 10:13
mirko vs mark coleman
quinton jackson vs murillio ninja
allistar Overeem vs broertje van noguiera
igor vovchanchin vs yoshiki
choi nu bae vs sergey khanitorov

ok mijn voorspellingen

mirko wint
quinton wint
allistar wint
igor wint
choi mu bae wint niet ;)

Jay Hoov
27-01-2005, 10:18
mirko vs mark coleman
quinton jackson vs murillio ninja
allistar Overeem vs broertje van noguiera
igor vovchanchin vs yoshiki
choi nu bae vs sergey khanitorov

ok mijn voorspellingen

mirko wint
quinton wint
allistar wint
igor wint
choi mu bae wint niet ;)

helemaal mee eens...niks aan toe te voegen!!!
Ps Rampage vs Ninja...OEI!!!!!

ashi76
27-01-2005, 10:26
Zou mooi zijn.

Wat is je bron silva ??

Anonymous
27-01-2005, 10:39
mirko vs mark coleman ----> Coleman zorgt voor een verrassing. Fedor had hij ook bijna maar verpeste die backmount. Mirko kent nog te weinig escapes. Coleman zal hem direct naar de grond willen brengen. Als Mirco wint dan is het zoiets als tegen Coleman tegen Pete Williams. Coleman is dan moe en krijgt een schop tegen zijn hoofd en gaat even slapen ;-) ... Ik gok op Coleman

quinton jackson vs murillio ninja ----> Ninja is weer terug op zijn oude gewicht wat beter bij hem pas en zijn conditie is hopenlijk weer zoals vroeger. Quinton is onzeker over deze partij omdat hij niet wil verliezen en men dan voorzichtiger gaat vechten. Ninja heeft deze druk niet want ziet deze dingen anders. Quinton zie ik niet graag verliezen, maar misschien is dit net de verkeerde tegenstander voor hem op dit moment. ... ik gok op Ninja

allistar Overeem vs broertje van noguiera ----> Dit wordt een zware partij voor beide vechter. Allister is zwaar onderschat, maar je moet hem ook niet overschatten. Zijn ground work is gemiddeld tot goed. Die van Noguiera uitstekend. Noguiera zal nooit of te nimmer tappen op een guillotine. Buiten dat heeft hij een kop van graniet. Staandend is Noguiera de mindere van Allistar en zijn take down defense is ook heel goed. Als Allistar zijn conditie goed is geef ik hem het voordeel in deze partij. Mijn gevoel zegt Noguiera, maar iets zegt me dat Allistar zijn kans nu gaat pakken en een gevestigde naam gaat worden... Ik gok Allistar

igor vovchanchin vs yoshiki ----> Kan je lang en breed over praten, maar die is Igor all the way. ... Ik gok Igor

choi nu bae vs sergey khanitorov ----> Choi Nu Bae heeft pannekoeken voor zich gehad en zie ik niet als een bewezen vechter. Sergey overtreft hem op elk vlak dus zou niet weten hoe Choi nu Bae zou moeten winnen ... ik gok Sergey

:maskills: BJJ till the end

Mike
27-01-2005, 10:43
zo vette partijen zeg !!

mirko
rampage
Igor
Khanitorov

en D-man winnen!

Anonymous
27-01-2005, 11:19
mijn source. is de baas boven de president van pride. die man is een god in de mma wereld en alleen ik heb contact met hem. hij geeft me de wedstrijden door via een gecodeerd signaal via een sate :D liet.

of......mischien heb ik wel op de japanese website van pride gekeken......?......;)

Anonymous
27-01-2005, 11:36
www.pridefc.com is het nu ook idd te lezen!

Vette fights.

Ko Hops
28-01-2005, 00:36
Leuke partijen. maar ik denk wel dat ninja misschien voor een upset kan zorgen.

Mike
28-01-2005, 03:19
ninja wordt geslammed :twisted:

Virus
28-01-2005, 17:32
Leuke partijen. maar ik denk wel dat ninja misschien voor een upset kan zorgen.
Zou in mijn ogen geen upset zijn...

Ik schat ze allebei even gevaarlijk in en het kan makkelijk beide kanten opgaan...