PDA

View Full Version : Pride 29 Confirmed matches...



Italian*Berlusconi*
27-01-2005, 12:07
From Sportnavi:

Mirko Crocop vs Mark Coleman

Sergei Kharinotov vs Choi Mu Bae

Antonio Rogerio Nogueira vs Allistair Overeem

Igor Vovchanchin vs Yoshiki Takahashi

Quinton "Rampage" Jackson vs Ninja Rua

Announced without opponents:

Werdum, Yokoi, Sperry, Nakamura and Ryan.

Wordt dus weer een spetterend gala!!!!
Ik ga voor Coleman die CroCop verslaat!
Kharinotov verslaat Choi.
Allistair wint van kleine Nog.
Igor natuurlijk winnen van Takahashi!
Jackson wint van Rua!
Ben benieuwd naar wat de laatste partijen gaan worden!!
Discuss!! 8)

Illuminati
27-01-2005, 12:27
Word inderdaad een mooi gala!
Denk alleen niet dat Coleman CroCop verslaat en ik ben benieuwd naar Alistair!

Op het Sherdog forum dachten ze wel dat Alistair zou winnen, maar op het mma-fighter forum juist weer niet. Ik denk dat Alistair zeker een goede kans maakt tegen Rogerio, maar het word zeker een moeilijke pot!

BRAINDEAD
27-01-2005, 12:29
Jackson vs. Ninja wordt ook een knaller !!!!.
Allistair gaat nu echt op de proef gesteld worden tegen lil nog. Denk toch dat hij gaat winnen !. :thumbs:

Ralph
27-01-2005, 12:30
Echt super dit. Is weer een ouderwets topgala.

Ik denk dat Crocop wint dmv KO (is volgens mij de eerste keer dat ik in een gevecht van Crocop ook voor hem kies, dus hij zal wel verliezen :maskills: )
Sergei gaat bruut kont schoppen
Alistair gaat winnen op beslissing (in deze partij komt het volgens mij gewoon aan op conditie)
Igor is helemaal afgetraind gaat ouderwets ass whoopen tegen de HW kampioen van Pancrase
Tussen Ninja en Rampage kan ik niet kiezen.... Ik denk dat Rampage erg zenuwachtig zal zijn en als Ninja weer terug is op zijn oude gewicht en zijn zwembanden eraf heeft getraind, dan zie ik hem nog wel voor een verrassing zorgen.

Remco
27-01-2005, 12:39
Is die tegenstander van Igor wat? Zou hem liever tegen iemand van Chuteboxe willen zien.

maartenjackie
27-01-2005, 12:39
ik hoop dat marc wint van Mirko. Rampage zoekt weer een lekkere tegenstander uit zeg poef dat word buffelen

Highline
27-01-2005, 12:53
mooie line up! staan mooie wedstrijden op de kaart maar ja we zijn niet anders gewend van pride he :thumbs:

p diddy
27-01-2005, 12:53
leuk gala ben benieuwd wat de uitslagen gaan zijn???!

Judas
27-01-2005, 12:56
Topgala! Staan goei3e partijen tussen. En alistair gaat gewoon winnen :thumbs:

Ralph
27-01-2005, 12:57
Is die tegenstander van Igor wat? Zou hem liever tegen iemand van Chuteboxe willen zien.

Check zijn record: http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=153

Hij doet al een heel tijdje mee en heeft tegen veel grote namen gestaan zoals Heath Herring, Josh Barnett, Sem Schilt (3x), Ken Shamrock, Bas Rutten en vele anderen. Het is iig geen koekie.

Jay Hoov
27-01-2005, 12:57
leuk gala ben benieuwd wat de uitslagen gaan zijn???!

Ik denk dat de hele wereld benoieuwd is...ouwe spammer!!!

p diddy
27-01-2005, 12:59
is goed leer jij nou maar normaal te schrijven jay hoov benoueuwdtyh of zoiets??! :wink:

Jay Hoov
27-01-2005, 13:05
is goed leer jij nou maar normaal te schrijven jay hoov benoueuwdtyh of zoiets??! :wink:

:twisted:

p diddy
27-01-2005, 13:07
is goed leer jij nou maar normaal te schrijven jay hoov benoueuwdtyh of zoiets??! :wink:

:twisted:

toch weer je oude avatar????

Jay Hoov
27-01-2005, 13:17
is goed leer jij nou maar normaal te schrijven jay hoov benoueuwdtyh of zoiets??! :wink:

:twisted:

toch weer je oude avatar????

jep...still my hero!!!

Anonymous
27-01-2005, 16:31
Takahashi is king of pancrase
heath vocht hem in de 1e ronde van de HW GP en versloeg hem op KO!

Italian*Berlusconi*
27-01-2005, 16:32
Takahashi is een ok tegenstander. Idd een pancrase veteraan maar ik ben geen fan van hem.
Pride gaat steeds beter imo...

makavelli
27-01-2005, 16:38
Dat wordt weer genieten :D :thumbs:

king
27-01-2005, 16:44
Mirko Crocop vs Mark Coleman :thumbs: dit wordt een toppartij, ik denk dat er zowiezo een zwaar KO gaat!

The Satan
27-01-2005, 17:34
vette line up :twisted: :twisted:

redjuh
27-01-2005, 17:41
dit wordt weer een ziek bruut gala!

Italian*Berlusconi*
27-01-2005, 18:02
Pride gaat steeds beter qua line ups! Ik ben echt een Pride FC fan... hahahaha...
Van die vette intro's tot de partijen.... en Bas Rutten natuurlijk!! ahahah...
Ben echt benieuwd naar de volgende GP en hoop echt nog is op een Pride VS Ufc..haha

The Maniac
27-01-2005, 18:03
Cooll Pride is altijd de shit ben benieuwd naar Ninja vs Rampage en Cro Cop vs Coleman

micha
27-01-2005, 18:23
ziet er goed uit :thumbs:

Nickuraba
27-01-2005, 23:03
Mirko Crocop wint van Mark Coleman door een 1 of andere halve gare actie omdat coleman gassed is!
Sergei Kharinotov verslaat Choi Mu Bae en hoe moet ik nog bedenken

Antonio Rogerio Nogueira verliest van Allistair Overeem door TKO

Igor Vovchanchin trapt Yoshiki Takahashi helemaal na de klote (zou eigenlijk iemand van Chute boxe moeten zijn, krijg je een dikke slugfest)

Quinton "Rampage" Jackson maakt Ninja Rua dood, helemaal als die weer zon fatje is. Als je al zag hoe Rampage het tegen wandy opnam!

ik zie dat onze flipkerel ryan ook weer gaat, dat belooft wat!