PDA

View Full Version : Pride FC VS UFC VS K1 MMA



Italian*Berlusconi*
27-01-2005, 15:40
Zal wel vaak voor gekomen zijn maar heb het nog niet gezien....
Ik vind Pride persoonlijk de beste MMA organisatie op de wereld.
De betere vechters (op een paar pannekoeken na), de beste productie van de shows (zie bijvoorbeeld is een japanse pride dvd / gala, krijg letterlijk soms kippevel van die clips) en verschillende kampioenen (judo, olympisch worstelen etc).

De UFC is natuurlijk 'as real as it gets' en heeft ook goede vechters.
Alleen vind ik de UFC minder leuk om naar te kijken dan naar een Pride show. De productie kwaliteit vind ik middelmatig (ze kunnen imo wat leren van pride en bijvoorbeeld de WWE), de scheidsrechters maken wel is beslissingen waar je over kan twijfelen en de regels wat beperkt ivm Pride.

K1 MMA een beginnende groeiende organisatie.
Met het grote geld wat K1 heeft zijn ze onderdeel van de 'rijkste' organisatie op vechtsport gebied. Ze kopen nu goeie vechters weg maar heeft nu nog veel freak matches gehad die eigenlijk nergens op slaan en puur voor het japanse publiek neergezet zijn.

Mijn keuze gaat naar Pride, met de K1 MMA die opkomt hoop ik dat die 2 een beetje gaan concurreren. Ufc heeft nostalgie maar zit er niet meer met spanning op te wachten....
Discuss.... 8)

(andere organisaties heb ik er ff uitgelaten, die concurreren echt niet met deze big 3 imo)

phranq
27-01-2005, 15:50
Pride heeft de beste vechters, dat vind ik het belangrijkste argument.

makavelli
27-01-2005, 16:09
Ik vind pride ook de beste, ze hebben niet alleen betere vechters dan de UFC maar ook meer variatie in vechters qua stijl en achtergrond.
In de UFC vechten voornamelijk Amerikanen (begrijpelijk) maar ik vind vind ze niet allemaal even spectaculair om te zien en heb er weinig affiniteit mee.

Sissing
27-01-2005, 16:29
Ik ga ook voor Pride...imo toch de beste. (al ben ik wel benieuwd naar wat K1 MMA gaat uitgroeien in de toekomst)

redjuh
27-01-2005, 16:54
loze poll... iedereen weet het toch...

euphoria, pancrase, shooto, kotk, rotr... zijn ook nog opties

Italian*Berlusconi*
27-01-2005, 16:56
loze poll... iedereen weet het toch...

euphoria, pancrase, shooto, kotk, rotr... zijn ook nog opties

de bom er dan maar op, Red?? :lol: come on.. reageer dan niet... 8)
Die jij opnoemt, kan bijvoorbeeld nog JungleFight bij, komen niet eens in de buurt van de big 3 waar ik het over heb. Qua nivo, doekoe en qua vechters. :lol:

RNLMC
27-01-2005, 16:56
loze poll... iedereen weet het toch...

idd maar nog een x pride voor de beste vechters(spectaculairste) maar ik vind het bij de ufc mooi dat ze de octagon hebben....

micha
27-01-2005, 17:24
Pride

Nicky
27-01-2005, 20:03
Alle 3 geweldige organisaties.

Pride FC heeft zowiezo bij veel mensen de voorkeur vanwege alle show eromheen.

Als de UFC ook in stadions gevochten zou worden waar 80.000 man op af kwam dan zou er heel anders naar gekeken worden.

Biiyen
27-01-2005, 20:25
Hier hebben we al eens voor gestemd! http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=6411&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=pride


uitslag is dus al bekend.

Nicky
27-01-2005, 20:29
Nieuwe leden nieuwe meningen. Zo vreemd is deze post niet.

Biiyen
27-01-2005, 20:37
Nicky hou eens op met mij te stalken

Italian*Berlusconi*
27-01-2005, 20:39
beetje ontopic blijven he..... en wil je niet reageren post je niet... 8)

Nickuraba
27-01-2005, 21:56
ik ga voor pride, daar heeft men echt respect voor de sport en de vechters (in k1 mma ook) en de show vind ik het mooist van alle! de ring de entrance, tis gewoon de beste. Daarnaast is de ring wat meer 'sport' ogend dan een octagon. En de betere vechters zijn toch echt wel in pride te vinden! alleen wat meer met gewichtsklasses moeten ze doen.

k1 mma vind ik nogal cheap ogen :S

Italian*Berlusconi*
28-01-2005, 00:29
Ik vind de opkomsten, de show erom heen en de partijen tegek van pride!
En helemaal nu met pride 29... vette matchmaking!!

Virus
28-01-2005, 00:55
K1 MMA de minste van de drie...

UFC en Pride zijn voor mij beide toppers waar ik me maanden op kan verheugen!! :maskills:

Jay Hoov
28-01-2005, 09:28
Pride..all the way!!!!!