PDA

View Full Version : The Ultimate Fighter..... wat vinden jullie ervan??



Italian*Berlusconi*
28-01-2005, 01:14
Ik vind het tot nu toe echt een gaaf programma!!
Zitten toffe gasten bij, harde trainingen en opdrachten..........
Goeie zet van de UFC!

Anonymous
28-01-2005, 01:19
Ja echt een topprogramma! Die gasten zijn vet goed ook man alleen die Chris Leben heeft een beetje teveel zelfvertrouwen vind ik, maar verder lijken het me sympathieke jongens. Ben benieuwd wie het contract in de wacht gaat slepen.

Jeru
28-01-2005, 01:20
Heb gisteren deel 2 gezien (deel 1 jammerlijk niet kunnen downloaden), maar het valt me op dat er toch wat gasten zijn met een aardige record... En meerdere gasten van Team Quest. Volgens mij gaat het nog beter worden, want ze zullen nog wel een keer tegen elkaar moeten vechten.... Tot nu toe iig erg tevreden en ik hoop dat ze het in Nederland ook kunnen opzetten!!

Biiyen
28-01-2005, 01:30
vet tof! ik heb beide afleveringen gezien en vond het echt leuk om te kijken.

@ Jeru,,, deel 1 staat nog goed op de tracker, heeft veel seeders dus loopt snel binnen.

Jeru
28-01-2005, 01:41
@ Jeru,,, deel 1 staat nog goed op de tracker, heeft veel seeders dus loopt snel binnen.

Ben em nu aan het binnenhalen... thanks!

Jeroen
28-01-2005, 09:27
Deel 1 was wel leuk, maar deel 2 lijkt meer op een soap dan op een serie over MMA.

Dennuz
28-01-2005, 09:50
Vond beide delen wel leuk, deel 2 was idd. minder gericht op de trainingen, maar het blijft een top show!

Nicky
28-01-2005, 10:11
Top

Thomas
28-01-2005, 10:35
ik wil dat programma via Dc++ downen, maar ik kom die Hub niet meer op. Kan iemand mij misschien wat MMAhubs Pm'en?

alvast bedankt! :thumbs:

Italian*Berlusconi*
28-01-2005, 11:10
Leben heeft wel een goeie fight record..
sjekkitout....

http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterid=6258

Jeru
28-01-2005, 12:52
Mike Swick had tot Leben ook een goed record :wink:
http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=5199

Nathan Quarry heeft ook een aardig goed record
http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=2383

MZN
28-01-2005, 12:53
Ingewijden in TQ konden melden dat deel 2 eigenlijk de slechtste aflevering was. Vanaf nu moeten ze voor hun verblijf gaan knokken en niet boomstammen doorzagen om ze vervolgens weer met vleugelmoertjes aan elkaar te maken. (misschien zijn ze er nog wel maar niet om je te elimineren)

RNLMC
28-01-2005, 17:49
zker top hier preview van episode 3:
http://www.theultimatefighter.tv/media.php?cat=video&vid=20

redjuh
28-01-2005, 18:08
cool programma

Arjan
28-01-2005, 18:42
super vet, heb deel 2 nog niet gezien maar echt wreed... ben benieuwd wat eruit komt..

Highline
28-01-2005, 18:59
vandaag allebei de shows achter elkaar gezien. leuk programma. 100 x beter dan fightmaster iig

qball
28-01-2005, 22:59
leuk concept.... zo iets zullen we in onze contreien nier snel te zien krijgen ...
tweede deel was inderdaad wel minder als het eerste , maar eens de "fights" om te mogen blijven beginnen zie ik het wel beter worden ...

ik den dat mike swick en nathan als de winaars uit de bus gaan komen ..

redjuh
28-01-2005, 23:17
en weelicht srax ook een pride versie!!!

Anonymous
29-01-2005, 00:05
http://www.sherdog.com/images/pictures/87.jpg

van sherdog picture

Chris leben vs mike swick

harry
29-01-2005, 11:52
Had nog geen tijd gehad om te kijken, kei gaaf!

Anonymous
29-01-2005, 12:33
wel jammer dat geen een van de fans hier de sport wil steunen, illegale downloads.... :(

harry
29-01-2005, 12:43
wel jammer dat geen een van de fans hier de sport wil steunen, illegale downloads.... :(

Maak jij een grapje ofzo?

Justinian
29-01-2005, 12:46
wel jammer dat geen een van de fans hier de sport wil steunen, illegale downloads.... :(
Erm, vertel mij ff waar je dit programma in Nederland kunt verkrijgen en dan praten we verder... Wat betreft illegale downloads in z'n algemeenheid: veel van de mensen die bijvoorbeeld Pride downloaden, kopen later ook de originele DVD. Reden dat het eerst wordt gedownload is dat het te lang duurt voordat het uitkomt.

Ryu
29-01-2005, 16:10
heb alleend eel 2 gezien, maar vindt het jammer dat er niet elke keer een eindgevecht is..

redjuh
29-01-2005, 16:13
heb alleend eel 2 gezien, maar vindt het jammer dat er niet elke keer een eindgevecht is..

dat gebeurt vanaf nu elke aflevering als ik het goed heb begrepen

Ronald
29-01-2005, 16:55
wel jammer dat geen een van de fans hier de sport wil steunen, illegale downloads.... :(
Begrijp ik nou goed dat jij een aantal maanden gaat wachten totdat het televisieprogramma eventueel op DVD uitgebracht gaat worden? :roll: Tegen die tijd heeft de winnaar z'n 3e partij alweer gevochten :?

Anonymous
29-01-2005, 17:40
wel jammer dat geen een van de fans hier de sport wil steunen, illegale downloads.... :(
Begrijp ik nou goed dat jij een aantal maanden gaat wachten totdat het televisieprogramma eventueel op DVD uitgebracht gaat worden? :roll: Tegen die tijd heeft de winnaar z'n 3e partij alweer gevochten :?

Nederlandse tv is idd wel kut. Maar ja als het over een jaar hier op tv zou komen, vind ik het het wachten wel waard!
-niet dat dit er ooit van komt...

Thomas
29-01-2005, 18:04
wel jammer dat geen een van de fans hier de sport wil steunen, illegale downloads.... :(

hahaha, idealist. :lol:

Biiyen
29-01-2005, 19:08
wel jammer dat geen een van de fans hier de sport wil steunen, illegale downloads.... :(
Erm, vertel mij ff waar je dit programma in Nederland kunt verkrijgen en dan praten we verder... Wat betreft illegale downloads in z'n algemeenheid: veel van de mensen die bijvoorbeeld Pride downloaden, kopen later ook de originele DVD. Reden dat het eerst wordt gedownload is dat het te lang duurt voordat het uitkomt.

idd, De Pride en de K1 waren al zowat dezelfde dag te downloaden. Dan ga je toch niet demonstratief niet downloaden? Kom op nou! En daarbij heeft Justi gelijk dat dit waarschijnlijk niet op de Nederlandse/Europese televisie zal komen. Dus ik denk dat de UFC er niet rouwig om zal zijn dat Europeanen het downloaden.

Wix
29-01-2005, 20:58
Ik heb ULtimate Fighter net ook maar ff gedownload na deze topic....en ik kan zeggen dat het echt een topprogramma is.

Ik hoop btw dat die patser van een Chris Lebben hard in elkaar gebeukt met z'n grote bek en z'n rare fratsen :maskills:

Italian*Berlusconi*
29-01-2005, 21:13
Ik heb ULtimate Fighter net ook maar ff gedownload na deze topic....en ik kan zeggen dat het echt een topprogramma is.

Ik hoop btw dat die patser van een Chris Lebben hard in elkaar gebeukt met z'n grote bek en z'n rare fratsen :maskills:

hahaha...ik ook... maar ik denk dat hij hem gaat winnen in zijn klasse...

Wix
29-01-2005, 22:21
Ik heb ULtimate Fighter net ook maar ff gedownload na deze topic....en ik kan zeggen dat het echt een topprogramma is.

Ik hoop btw dat die patser van een Chris Lebben hard in elkaar gebeukt met z'n grote bek en z'n rare fratsen :maskills:

hahaha...ik ook... maar ik denk dat hij hem gaat winnen in zijn klasse...

We zullen zien 8)

leks
30-01-2005, 15:37
Leuk programma!!

Ik denk dat dat van die Leben doorgestoken kaart is, dus verwacht hem niet snel te zien vertrekken.

Nicky
30-01-2005, 15:46
Het is een leuk programma alleen blijft het altijd de vraag wat er allemaal achter de schermen ''echt'' gebeurd. En of het idd doorgestoken kaart is etc...

Maar het is iig heel amusant.

Justinian
30-01-2005, 15:52
Nederlandse tv is idd wel kut. Maar ja als het over een jaar hier op tv zou komen, vind ik het het wachten wel waard!
-niet dat dit er ooit van komt...
:lol: Omdat je een eigen zaak hebt zeker ;) Nogmaals, veel mensen hier downloaden eerst en bestellen dan de originele versie via sites als Sherdog. UFC 50 is er bijvoorbeeld te koop voor iets van 11 euro (excl. verzendkosten).

redjuh
30-01-2005, 16:00
het kan geen doorgestoken kaart meer zijn, want vanaf nu wordt er gevochten voor een plaats bij elke volgende ronde. simpel zat

Aaronk
30-01-2005, 16:11
chris leben is god. ik ga zo aan het bier om net zo als hem te worden

all i need is this and than i go to bed

leks
30-01-2005, 16:12
Wat ik bedoel is dat ik zijn gedrag als doorgestoken kaart ervaar. Of hij hoort te winnen is een 2de en dat moeten we maar afwachten.

Zegt genoeg dat zonder zijn kapriolen het binnenshuis-gebeuren maar een saaie bedoening zou zijn.

De gemiddelde serieuze professionele vechter heeft ook geen tijd of zin voor dat soort 'lol'. Tenminste niet elke dag

Lijkt me inderdaad niet zo moeilijk.

Aaronk
30-01-2005, 16:21
iederdaar vechters hebben geen zin in lol. en hebben naast trainen niks anders te doen dan slapen en eten.

ufc vechters = shoalin met meer spier

leks
30-01-2005, 17:13
lol ja jij bent verliefd op lebber :wink: