PDA

View Full Version : Nederlandse vlag moet van schooltas...



Justinian
29-01-2005, 19:32
Een leerling van het Cals College in IJsselstein moet met onmiddellijke ingang een Nederlandse vlag van zijn schooltas verwijderen. Volgens waarnemend directeur Rob Bijeman moet het vlaggetje beschouwd worden als 'provocerend gedrag' ten opzichte van leerlingen van vooral Marokkaanse afkomst.

De vader van de 16-jarige Patrick Balk, de leerling die de vlag moet verwijderen, zegt dat Marokkanen druk hebben uitgeoefend op de directie om het vlaggetje te verwijderen. ''Mijn zoon is geregeld doelwit van bedreigingen door Marokkanen. Ze vallen over zijn kleding. Hij wil graag in het leger en heeft daarom vaak legerkleren aan. Ook zijn tas doet militair aan. Maar Patrick is absoluut niet vechtlustig. Niettemin vinden ze dat hij hen uitdaagt, ook met zo'n vlaggetje. Het is te gek voor woorden''

Volgens directeur Bijman is er geen pressie op hem uitgeoefend om het vlaggetje te laten verbieden. Verder zegt hij dat zijn school geen platform is voor provocerend gedrag. Patrick moet maandag laten weten of hij de Nederlandse driekleur van de tas haalt. De leerling in kwestie voelt daar weinig voor.


www.fok.nl

Biiyen
29-01-2005, 19:36
Waarom? Als je nog niet eens de nederlandse driekleur op je tas mag hebben..... Echt onzin hoor. Ik had toen ik 15-16 was ook de Nederlandse driekleur op mijn pilotenjack, en ik had er never nooit niet vanaf gehaald.

Ronny
29-01-2005, 19:38
wat een bullshit





als ik hem was..ging ik die maandag verkleed als oorlogsveteraan...met een grote vlag erbij

trots zijn op je land is alleen maar mooi.

Justinian
29-01-2005, 19:42
Correctomundo. Een vlag = een vlag, en daar is op zich niks mis mee!
Beetje triest dat te vaak de link wordt gelegd met extreem rechts en dat je daardoor niet eens de Nederlandse vlag mag dragen (als je dat zou willen).

max mulder shihan
29-01-2005, 19:54
Te gek voor woorden , ben benieuwt wat een rechtbank hier over zou zeggen.

Ronny
29-01-2005, 20:09
heb je weleens gezien hoeveel vlaggen er in amerika zijn afgebeeld....

Biiyen
29-01-2005, 20:16
heb je weleens gezien hoeveel vlaggen er in amerika zijn afgebeeld....

hahaha idd moet je als directeur van een school eens in America flikken:

"You are not allowed to wear the national flag on you're bag because the arabic community, and especialy the Marocco community take offense in it"

uhuh, ik dacht et niet. Zoiets doms kan alleen in Nederland. De "Laat maar over je heen lopen" mentaliteit. Laat het op een conflict aankomen, es kijken wie er wint.

Anonymous
29-01-2005, 22:29
Belachelijk natuurlijk. Je mag toch trots op je land zijn. Dit slaat echt nergens op. Ik vind dat ze die jongens die hem bedreigen juist van school weg moeten sturen, alhoewel ik het niet helemaal vertrouw. ik kan me niet voorstellen dat directie aan leerlingen van de school gaat luisteren naar deze onzin.

Anonymous
30-01-2005, 11:34
gelijk alle t-shirts and merchandise van Bob Marley verbieden, geen turkse en marokaanse vlaggen, geen koes koes mee naar school geen hoofddoeken, geen baarden, geen haakneuzen, maroc.nl,maghreb.nl allemaal verbieden

Octavius
30-01-2005, 11:58
Al die trainingsjack van die landen verbieden. En alle MMA shorts met vlaggen.

Tja is gewoon triest.

Leon
30-01-2005, 12:31
jammer jammer

max mulder shihan
30-01-2005, 13:10
Dus als deze jongen niet met een Nederlandse vlag op zijn schooltas mag rontlopen, maar er mogen wel symbolen of vlagen van andere landen gedragen worden is er mi sprake van discriminatie naar deze jongen toe. en dat mag hier in Nederland niet.

redjuh
30-01-2005, 13:10
de tering zeg... marokkanen lopen zo vaak met kleding met hun vlag erop. straks mag je ook geen nederlands elftalshirt meer aan.

zelfs op scholen laten mensen zich blijkbaar intimideren door de marokkaanse intolerantie. laffe stinkvarkens

Judas
30-01-2005, 13:13
Abnormaal man dit

Gulo gulo
30-01-2005, 13:15
We zijn echt aan het doorslaan :roll:

max mulder shihan
30-01-2005, 13:17
Gullo, weet jij of ze dit wettelijk hard kunnen maken.

D22ntjuh
30-01-2005, 13:22
damn mag je niet eens meer trots zijn op je eigen land. ziet die directie van die school nou zelf niet waar ze mee bezig zijn of hebben ze gewoon een groot bord voor hun kop.....

harry
30-01-2005, 13:29
De vader van de 16-jarige Patrick Balk, ''Mijn zoon is geregeld doelwit van bedreigingen door Marokkanen. Ze vallen over zijn kleding. Hij wil graag in het leger en heeft daarom vaak legerkleren aan

Mischien is die vader wel net zo objectief als die marokaanse vader...

Hij wil graag het leger in

hij heeft een legerbroek aan,
een bomberjack en ja,
hij heeft zijn hoofd ook al zovast kaal geschoren,
en die schoenen die die aanheeft lopen gewoon lekker (legerboots) :?

Gulo gulo
30-01-2005, 13:32
Hangt er vanaf een school mag natuurlijk bepaalde regels instellen om te zorgen dat de "orde" niet verstoord gaat worden.

Regels dienen wel duidelijk te zijn, waarschijnlijk staat er in het reglement iets in de trant van "het schoolbestuur houdt zich het recht voor om op te treden tegen uitingen en gedragingen die de orde en goede zeden in of in de directe omgeving van de school kunnen verstoren" Het schoolbestuur heeft dan in feite vrijspel.

Vraag wordt dan of er sprake is van een ordeverstoring, mij lijkt het moeilijk hard te maken. Indien de Nederlandse vlag verboden zou worden zouden ook alle vlaggen van alle andere landen verboden moeten worden (anders zou hij art. 1 van de Grondwet aan kunnen halen, het discriminatieverbod, "allen die zich in Nederland bevinden worden in gelijke gevallen gelijk behandeld")

Dit alles tenzij het schoolbestuur hard kan maken dat de leerling de bedoeling heeft gehad om met zijn Nederlandse vlag te provoceren.

max mulder shihan
30-01-2005, 13:40
Bedankt.

TheSkindo
30-01-2005, 14:04
Hoe kun je nou ingodsnaam op een NEDERLANDSE school de NEDERLANDSE vlag verbieden????? :twak: :twak: :twak:

Als dat mijn dochter of zoon was naaide ik direct op al zijn schoolspullen een nederlandse vlag. Eikels!

TommySoprano
30-01-2005, 14:39
Hoe kun je nou ingodsnaam op een NEDERLANDSE school de NEDERLANDSE vlag verbieden????? :twak: :twak: :twak:

Als dat mijn dochter of zoon was naaide ik direct op al zijn schoolspullen een nederlandse vlag. Eikels!


hahaha ik zie je al zitten........ :wink:

Anonymous
30-01-2005, 16:20
En niet vergeten het weren van alle marrokanen uit winkelcentra en zwembaden en andere openbare gelegenheden. Zie artiekel zaterdag telegraaf , winkelcentrum geterroriseerd door honderde marrokanen!

redjuh
30-01-2005, 16:22
ken je dat verhaal de goeden lijden onder de slechten?

van mij mogen de goede marokkanen onder de slechten lijden. allemaal optyfen. maak ons land weer gezond.

Italian*Berlusconi*
30-01-2005, 16:35
ken je dat verhaal de goeden lijden onder de slechten?

van mij mogen de goede marokkanen onder de slechten lijden. allemaal optyfen. maak ons land weer gezond.

eigenlijk zijn deze opmerkingen echt grappig.... :lol: :lol:
Die kut kindjes zijn allemaal in NL geboren Red.... zucht... hahahaha..
Zie je ze in de US alle latino's en negers terug sturen naar land van 'herkomst"????

waarschijnlijk lopen er op die school van die lonsdale gastjes rond en die hebben het nu verpest.... het is natuurlijk onzin, maar in deze tijd wordt die NL'dse vlag misbruikt door extreem rechtse wannabe's die wel degelijk provoceren.... In italie had je ook al zo'n discussie.. maar die vlag blijft gewoon...
(ben ik nu weer te links om dat ik niet mee lul??)

Justinian
30-01-2005, 16:41
waarschijnlijk lopen er op die school van die lonsdale gastjes rond en die hebben het nu verpest....
Lijkt me erg waarschijnlijk. Maar toch, het dragen van een Nederlandse vlag... waar hebben we het in Godsnaam over? Als ik graag met een Nederlandse vlaggetje op m'n jas rond wil lopen dan moet ik daar vrij in zijn lijkt me.

Virus
30-01-2005, 16:47
waarschijnlijk lopen er op die school van die lonsdale gastjes rond en die hebben het nu verpest.... het is natuurlijk onzin, maar in deze tijd wordt die NL'dse vlag misbruikt door extreem rechtse wannabe's die wel degelijk provoceren.... In italie had je ook al zo'n discussie.. maar die vlag blijft gewoon...
(ben ik nu weer te links om dat ik niet mee lul??)

Denk ik ook ja...

Wanneer het alleen om de Nederlandse vlag zou gaan en er verder niks mee bedoeld werd, vind ik het ook flauwekul dat deze vlag verwijderd moet worden!

Bij ons in de buurt echter heb ik nog nooit iemand zien lopen die alleen een Nederlandse vlag droeg. Dit gaat eigenlijk altijd gepaard met een kale kop, legerschoenen, bretels en bomberjacks...

De mensen die ik zojuist omschreef zijn zeer zeker uit op provocatie en zelfs discriminatie...

payap
30-01-2005, 17:45
verbiedt dan legerkleding ofzo maar onze eigen vlag ???


belachelijk !!! :evil:



Binnenkort mag er dus ook niet meer de nederlandse vlag aan je huis hangen bij bijzondere gebeurtenissen ?

Zal op die school zeker ook al gebeurd zijn.

moet je idd eens in de VS mee aankomen !

king
30-01-2005, 18:28
Ik geloof nooit dat het (alleen) om die vlag gaat, maar als het echt zo is is het te gek voor woorden. En als er mensen zijn die zich aan de NL vlag storen, wordt het denk ik tijd voor ze om hun koffers te pakken.

max mulder shihan
30-01-2005, 18:45
Het is vrij makkelijk op te lossen ,laat iedereen vrij in het dragen van zijn of haars lands vlag , ben je gelijk van het gezeur af.

TheSkindo
30-01-2005, 19:06
Die kut kindjes zijn allemaal in NL geboren Red.... zucht... hahahaha..


Veel van die gasten hebben toch 2 paspoorten dus ik zie het probleem niet....

Italian*Berlusconi*
30-01-2005, 19:07
Die kut kindjes zijn allemaal in NL geboren Red.... zucht... hahahaha..


Veel van die gasten hebben toch 2 paspoorten dus ik zie het probleem niet....

ja en.. ik ook..... en ben hier geboren etc etc dus als ik wat flik moet ik ook weg?? doe niet zo dom....

en nogmaals.. waarom als het echt een oplossing zou zijn doet de US het niet met al die negro's, latino's, jappen etc etc??

Italian*Berlusconi*
30-01-2005, 19:12
en trouwens... ik had vroeger beide vlaggetjes op mn schooltas... stond veel stoerder... 8)

Justinian
30-01-2005, 19:22
en trouwens... ik had vroeger beide vlaggetjes op mn schooltas... stond veel stoerder... 8)
Damn wat een provo!! Ze hadden je van school moeten sturen ;)

Biiyen
30-01-2005, 19:49
waarschijnlijk lopen er op die school van die lonsdale gastjes rond en die hebben het nu verpest.... het is natuurlijk onzin, maar in deze tijd wordt die NL'dse vlag misbruikt door extreem rechtse wannabe's die wel degelijk provoceren.... In italie had je ook al zo'n discussie.. maar die vlag blijft gewoon...
(ben ik nu weer te links om dat ik niet mee lul??)

Denk ik ook ja...

Wanneer het alleen om de Nederlandse vlag zou gaan en er verder niks mee bedoeld werd, vind ik het ook flauwekul dat deze vlag verwijderd moet worden!

Bij ons in de buurt echter heb ik nog nooit iemand zien lopen die alleen een Nederlandse vlag droeg. Dit gaat eigenlijk altijd gepaard met een kale kop, legerschoenen, bretels en bomberjacks...

De mensen die ik zojuist omschreef zijn zeer zeker uit op provocatie en zelfs discriminatie...

Hahaha maar jij woont ook in het Lonsdale dorp. :wink: Moet je eens voor de gein op vrijdag of zaterdag nacht bij Minli een patatje gaan eten. Lijkt wel of het heerst, allemaal van die gare lonsdale skinners. Maar het voordeel is dat er in de weide omtrek geen marokkaan te bekennen is.

ps. je vergat bij de kleding het afschuwelijke geblokte hemd op te noemen.

Anonymous
30-01-2005, 19:53
Die kut kindjes zijn allemaal in NL geboren Red.... zucht... hahahaha..


Veel van die gasten hebben toch 2 paspoorten dus ik zie het probleem niet....

ja en.. ik ook..... en ben hier geboren etc etc dus als ik wat flik moet ik ook weg?? doe niet zo dom....

en nogmaals.. waarom als het echt een oplossing zou zijn doet de US het niet met al die negro's, latino's, jappen etc etc??

Die negers en latino's hebben geen radicaal geloof en de maar 500.000 moslims die de USA telt worden naulettend in de gaten gehouden (das 50% minder dan in Nederland in een land dat 100x zo groot is).

Anonymous
30-01-2005, 19:58
ashi76 /----

Deleted.

Voor je mening uitkomen is geen probleem, mits goed onderbouwd.
Deze post was racistisch en beledigend en is dus NIET gewenst !

----/ ashi76

Nickuraba
30-01-2005, 20:04
bvij ons op school lopen sommige ook met vlaggen van roemenie rond enzo (oude school) FO die shit!

max mulder shihan
30-01-2005, 20:11
verwijderd

Zo Zo ,beetje te veel suiker gegeten ?!

Paganstars
30-01-2005, 23:05
joh dit is een eeuwig durende discussie... maar als wij de driekleur eraf moeten halen dan mogen die marokanen ook niet meer met marocco trainingspakken en vlaggen lopen... toch??

Paganstars
31-01-2005, 11:19
huh??

Biiyen
31-01-2005, 12:46
ps. je vergat bij de kleding het afschuwelijke geblokte hemd op te noemen.

Je bedoelt dezelfde die Peter Aerts altijd draagt op weg naar de ring? ;)

hahaha nee das een houthakkers hemd! Ik heb het over het moderne gewone hemd met brede kraag en kleine blokjes. Hemd liefst in rood of blauw. (Die hokjes zijn waarschijnlijk om duidelijk te maken dat ze in hokje denken, is wel zo makkelijk met haten)

Mss is dat hemd in de rest van Nederland nog niet doorgedrongen. als, BEN BLIJ want is echt een foeilelijk hemd.

-edit- Ik moest ff kijken of in google zoeken op "lonsdale hemd" wat opleverde en jawel, het zijn deze dingen:

http://images.google.com/images?q=lonsdale+hemd&hl=en&lr=lang_nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&start=20&sa=N&filter=0

Ronny
31-01-2005, 12:49
verwijderd

ik vind dit een beetje te ver gaan


kan dit ff verwijderd worden, want zo'n forum willen we niet zijn....toch

Mike
31-01-2005, 12:55
verbiedt dan legerkleding ofzo maar onze eigen vlag ???


belachelijk !!! :evil:





precies , waarom onze vlag verbieden?

Die kale kop en de legerkleding verbieden lijkt me een beter plan.

Mike
31-01-2005, 12:56
verwijderd

ik vind dit een beetje te ver gaan


kan dit ff verwijderd worden, want zo'n forum willen we niet zijn....toch

dat zijn hele trieste uitspraken idd, ze gaan veel te ver :twak:

lady in red
31-01-2005, 16:04
ps. je vergat bij de kleding het afschuwelijke geblokte hemd op te noemen.

Je bedoelt dezelfde die Peter Aerts altijd draagt op weg naar de ring? ;)

hahaha nee das een houthakkers hemd! Ik heb het over het moderne gewone hemd met brede kraag en kleine blokjes. Hemd liefst in rood of blauw. (Die hokjes zijn waarschijnlijk om duidelijk te maken dat ze in hokje denken, is wel zo makkelijk met haten)

Mss is dat hemd in de rest van Nederland nog niet doorgedrongen. als, BEN BLIJ want is echt een foeilelijk hemd.

-edit- Ik moest ff kijken of in google zoeken op "lonsdale hemd" wat opleverde en jawel, het zijn deze dingen:

http://images.google.com/images?q=lonsdale+hemd&hl=en&lr=lang_nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&start=20&sa=N&filter=0

Oke, dan is dat ook weer duidelijk hahah! Ik dacht al "Heb nooit gabbers in een houthakkerstenue zien lopen". Ik ken die hemden wel die jij bedoelt. Is Burberry daar niet bekend mee geworden?


burberry is ruitjes en ook foeilelijk

Muay Thai Elite
31-01-2005, 16:15
Zie mij provoceren, zie mij discrimeren:

http://www.racchvs.com/alex/pics/nedsvlag.gif
http://www.racchvs.com/alex/pics/nl.gif
http://www.racchvs.com/alex/pics/nedvlag1.gif
http://www.racchvs.com/alex/pics/nedbvlag.gif
http://www.racchvs.com/alex/pics/nedowim.gif

:shock: :roll:

Oh ja, en ff on topic:

Vlag-protocol

Vlag-protocol als vastgesteld door de minister van Algemene Zaken te Den Haag,
bericht nr 298801, d.d. 22-12-1980:

De Nederlandse vlag is het symbool van de eenheid en onafhankelijkheid van het Koninkrijk der Nederlanden.

De vlag behoort overal waar zij op Nederlands grondgebied wordt ontplooid de ereplaats te hebben.

De kleuren van de Nederlandse vlag zijn: helder vermiljoen, helder wit en kobaltblauw. Over de afmetingen van de vlag zijn geen voorschriften. In het algemeen dient de lengte zich te verhouden tot de breedte als 3:2.

Op de Nederlandse vlag behoort GEEN ENKELE versiering of andere toevoeging te worden aangebracht. Ook het gebruik van een vlag louter voor versiering behoort te worden nagelaten. Wel mag vlaggedoek voor versiering - bijvoorbeeld in de vorm van draperieen - worden gebruikt.

De vlag dient te worden gehesen aan een stok waarvan de lengte zodanig is dat de vlag nimmer de grond raakt of het verkeer kan hinderen. Elke gehesen vlag moet bij zonsondergang worden neer- gehaald. Uitzondering hierop is mogelijk als de vlag zodanig verlicht wordt dat de kleuren duidelijk te zien zijn.

THAT'S RIGHT, Vlagprotocol, mensen!!! :thumbs:

Italian*Berlusconi*
31-01-2005, 16:36
Zie mij provoceren, zie mij discrimeren:

http://www.racchvs.com/alex/pics/nedsvlag.gif
http://www.racchvs.com/alex/pics/nl.gif
http://www.racchvs.com/alex/pics/nedvlag1.gif
http://www.racchvs.com/alex/pics/nedbvlag.gif
http://www.racchvs.com/alex/pics/nedowim.gif

:shock: :roll:

Oh ja, en ff on topic:

Vlag-protocol

Vlag-protocol als vastgesteld door de minister van Algemene Zaken te Den Haag,
bericht nr 298801, d.d. 22-12-1980:

De Nederlandse vlag is het symbool van de eenheid en onafhankelijkheid van het Koninkrijk der Nederlanden.

De vlag behoort overal waar zij op Nederlands grondgebied wordt ontplooid de ereplaats te hebben.

De kleuren van de Nederlandse vlag zijn: helder vermiljoen, helder wit en kobaltblauw. Over de afmetingen van de vlag zijn geen voorschriften. In het algemeen dient de lengte zich te verhouden tot de breedte als 3:2.

Op de Nederlandse vlag behoort GEEN ENKELE versiering of andere toevoeging te worden aangebracht. Ook het gebruik van een vlag louter voor versiering behoort te worden nagelaten. Wel mag vlaggedoek voor versiering - bijvoorbeeld in de vorm van draperieen - worden gebruikt.

De vlag dient te worden gehesen aan een stok waarvan de lengte zodanig is dat de vlag nimmer de grond raakt of het verkeer kan hinderen. Elke gehesen vlag moet bij zonsondergang worden neer- gehaald. Uitzondering hierop is mogelijk als de vlag zodanig verlicht wordt dat de kleuren duidelijk te zien zijn.

THAT'S RIGHT, Vlagprotocol, mensen!!! :thumbs:

ja maar dat wordt dus misbruikt door een bepaalde groep, en bedank hun maar want door hun krijg je nu deze bullshit.

KO TKO
31-01-2005, 17:17
Ik vind dat hij die vlag moet kunnen dragen ook al ziet hij er waarschijnlijk uit als een Lonsdale loser.
Ik heb geen problemen met die Lonsdale losers, zolang ze maar niet andere mensen lastig vallen.

KO TKO
31-01-2005, 17:25
ken je dat verhaal de goeden lijden onder de slechten?

van mij mogen de goede marokkanen onder de slechten lijden. allemaal optyfen. maak ons land weer gezond.

Ik hoop dat alle rood harige mensen oprotten. Ja, ook de goede rood harige mensen. Want als alle rood harige mensen weg zijn, dan is Nederland een paradijs. En als Nederland dan geen paradijs is. Dan gebruiken we een andere groep ( minderheid ) als zondebok.

migyur
31-01-2005, 17:36
Ik vind dat hij die vlag moet kunnen dragen ook al ziet hij er waarschijnlijk uit als een Lonsdale loser.
Ik heb geen problemen met die Lonsdale losers, zolang ze maar niet andere mensen lastig vallen.

Maar de school verbood het doordat het provoceerde, daarmee proberen ze zo "conflicten" te vermijden.
Denk je echt als een kale lonsdale etc.. gastje met een groot nederlands vlag op zijn tasje geen groot onrust veroorzaakt op die school. Weet voor 99% dat er vechtpartijen van komen.

Een school uit limburg had toch laatst het merk lonsdale verboden maar kreeg hierdoor gezeik met lonsdale zelf??

Iniedergeval vind ik het wel goed dat leerlingen hebben geklaagd bij de docenten inplaats zelf het proberen "op te lossen".
Maar de nederlandse vlag verbieden zou niet mijn oplossing zijn, zou ook eerder een combi van kleren verbieden.

Italian*Berlusconi*
31-01-2005, 17:41
ken je dat verhaal de goeden lijden onder de slechten?

van mij mogen de goede marokkanen onder de slechten lijden. allemaal optyfen. maak ons land weer gezond.

Ik hoop dat alle rood harige mensen oprotten. Ja, ook de goede rood harige mensen. Want als alle rood harige mensen weg zijn, dan is Nederland een paradijs. En als Nederland dan geen paradijs is. Dan gebruiken we een andere groep ( minderheid ) als zondebok.

:lol: :lol: :lol: :lol:

Italian*Berlusconi*
31-01-2005, 17:49
Laatst zoeentje in de shop.... vroegen we waarom hij van die grote nederlandse vlaggen op zn broek/jas had geplakt... (nee niet eens op zn kale kut kop)..
Ik haat buitenlanders zegt ie.... Ik zeg ow?? hij toen eeeehhhmm nee die zwarten.... Gelijk naar buiten gegooid dat rot joch.
Die jochies sporen niet en wat KO TKO zegt is toch wel beetje waar. Die gasten provoceren wel degelijk. (ik zeg niet dat de marrokaantjes lievertjes zullen zijn, maar begrijp wel waarom dit nu gebeurt ondanks dat ik het er niet mee eens ben.)

mossad
31-01-2005, 17:52
Laatst zoeentje in de shop.... vroegen we waarom hij van die grote nederlandse vlaggen op zn broek/jas had geplakt... (nee niet eens op zn kale kut kop)..
Ik haat buitenlanders zegt ie.... Ik zeg ow?? hij toen eeeehhhmm nee die zwarten.... Gelijk naar buiten gegooid dat rot joch.
Die jochies sporen niet en wat KO TKO zegt is toch wel beetje waar. Die gasten provoceren wel degelijk. (ik zeg niet dat de marrokaantjes lievertjes zullen zijn, maar begrijp wel waarom dit nu gebeurt ondanks dat ik het er niet mee eens ben.)

Jij begrijpt die Marokkaantjes wel en die vlaggenjochies niet? Waarom eigenlijk?

migyur
31-01-2005, 17:57
Vind dat ze exact het zelfde zijn..

Italian*Berlusconi*
31-01-2005, 17:59
Laatst zoeentje in de shop.... vroegen we waarom hij van die grote nederlandse vlaggen op zn broek/jas had geplakt... (nee niet eens op zn kale kut kop)..
Ik haat buitenlanders zegt ie.... Ik zeg ow?? hij toen eeeehhhmm nee die zwarten.... Gelijk naar buiten gegooid dat rot joch.
Die jochies sporen niet en wat KO TKO zegt is toch wel beetje waar. Die gasten provoceren wel degelijk. (ik zeg niet dat de marrokaantjes lievertjes zullen zijn, maar begrijp wel waarom dit nu gebeurt ondanks dat ik het er niet mee eens ben.)

Jij begrijpt die Marokkaantjes wel en die vlaggenjochies niet? Waarom eigenlijk?

Dat staat er niet.. er staat " (ik zeg niet dat de marrokaantjes lievertjes zullen zijn, maar begrijp wel waarom dit nu gebeurt ondanks dat ik het er niet mee eens ben.)" En daar bedoel ik mee dat die vlag verboden is.

Virus
31-01-2005, 18:13
ps. je vergat bij de kleding het afschuwelijke geblokte hemd op te noemen.

Klopt ja...

:lol: @ die achterlijke hempjes...

Leukste vind ik die kleine smalle gabbertjes met hun veel te kleine kleding ook nog eens opgehouden door die smakeloze bretels... :mrgreen:

Ik spot niet met dodelijke ziektes, maar zij zien d`r toch echt uit als of ze d`r één hebben...


Ps... Patat bij Minli... Kan het nog ranziger... :wink:

Anonymous
31-01-2005, 18:45
Ik vind dat hij die vlag moet kunnen dragen ook al ziet hij er waarschijnlijk uit als een Lonsdale loser.
Ik heb geen problemen met die Lonsdale losers, zolang ze maar niet andere mensen lastig vallen.

Maar de school verbood het doordat het provoceerde, daarmee proberen ze zo "conflicten" te vermijden.
Denk je echt als een kale lonsdale etc.. gastje met een groot nederlands vlag op zijn tasje geen groot onrust veroorzaakt op die school. Weet voor 99% dat er vechtpartijen van komen.

Een school uit limburg had toch laatst het merk lonsdale verboden maar kreeg hierdoor gezeik met lonsdale zelf??

Iniedergeval vind ik het wel goed dat leerlingen hebben geklaagd bij de docenten inplaats zelf het proberen "op te lossen".
Maar de nederlandse vlag verbieden zou niet mijn oplossing zijn, zou ook eerder een combi van kleren verbieden.

Wat verbieden, ze moesten de jeugd verplichten allemaal een kale kop te hebben , schoenen dockter martins en een bomber jasje geven en allemaal een hollandse vlag op hun rug tattooeren. Idereen die er wat van zegt of op tegen heeft, een rot schop geven met stale neus. Vrijheid van meningsuiting en geloof? Ik vindt dat je zelfs met een hakenkruis moet kunnen lopen of met een mooie duitse helm naar school. Ik zie talloze joden met een david ster om hun nek soms met een berg briljanten erin, waarom dan geen duitse helm of hakenkruis?

Anonymous
31-01-2005, 18:51
Idereen krijgt door het hele linkse verrotte systeem dat wij hebben maar opgedargen wat niet mag, je bent een racist je mag niet dit en je mag niet dat en intussen worden politiekus als Wilders, Hirsch Ali met de dood bedreigt en van Goch af geslacht. Miljeu activist vermoord Pim Fortuyn.
Je discrimineert al met het denken van, ronduit belachelijk, oogkleppen afdoen, iedereen moet trost zijn op Nederland das niks om voor te schamen! Gaan wij mensen die met een bomber jasje lopen of een kale kop, gabber, skinhead, punker catagoriseren? laten we ze gelijk allemaal een rode ster geven dan kan iedereen zien dat zij anders over buitenlanders denken dan je zou MOETEN denken!

Muay Thai Elite
31-01-2005, 18:54
Hmmm... You've got some points.... Het is wat radicaal, maar toch...

Nickuraba
31-01-2005, 19:04
Ook dit vind ik weer allemaal complete bullshit. Men zou gewoon eens een x verstandig moeten zijn en proberen te redeneren wat het doel of de betekenis van de vlag op de tas is.

Goed voorbeeld is lonsdale, meteen denkt men aan skinhead. Als men gewoon simpelweg eens niet zo kortzichtig was!

Virus
31-01-2005, 19:12
Wat verbieden, ze moesten de jeugd verplichten allemaal een kale kop te hebben , schoenen dockter martins en een bomber jasje geven en allemaal een hollandse vlag op hun rug tattooeren. Idereen die er wat van zegt of op tegen heeft, een rot schop geven met stale neus. Vrijheid van meningsuiting en geloof? Ik vindt dat je zelfs met een hakenkruis moet kunnen lopen of met een mooie duitse helm naar school. Ik zie talloze joden met een david ster om hun nek soms met een berg briljanten erin, waarom dan geen duitse helm of hakenkruis?

He pannenkoek!! Omdat je dan een vuile rascist bent...
Als je dit echt meent, ben je ziek... Te triest voor woorden... :twak:


PS... :lol: @ die duitse helm!! Ik zie je al lopen!! :lol:

Die Duitse helm ontbreekt idd nog aan dat zotte kostuum van die Nazi-gabbers...


Ter verduidelijking voor hen die niet goed kunnen / willen lezen...

Ik zei "Nazi-gabbers" geen "gabbers" in het algemeen...

migyur
31-01-2005, 19:34
Ik vind dat hij die vlag moet kunnen dragen ook al ziet hij er waarschijnlijk uit als een Lonsdale loser.
Ik heb geen problemen met die Lonsdale losers, zolang ze maar niet andere mensen lastig vallen.

Maar de school verbood het doordat het provoceerde, daarmee proberen ze zo "conflicten" te vermijden.
Denk je echt als een kale lonsdale etc.. gastje met een groot nederlands vlag op zijn tasje geen groot onrust veroorzaakt op die school. Weet voor 99% dat er vechtpartijen van komen.

Een school uit limburg had toch laatst het merk lonsdale verboden maar kreeg hierdoor gezeik met lonsdale zelf??

Iniedergeval vind ik het wel goed dat leerlingen hebben geklaagd bij de docenten inplaats zelf het proberen "op te lossen".
Maar de nederlandse vlag verbieden zou niet mijn oplossing zijn, zou ook eerder een combi van kleren verbieden.

Wat verbieden, ze moesten de jeugd verplichten allemaal een kale kop te hebben , schoenen dockter martins en een bomber jasje geven en allemaal een hollandse vlag op hun rug tattooeren. Idereen die er wat van zegt of op tegen heeft, een rot schop geven met stale neus. Vrijheid van meningsuiting en geloof? Ik vindt dat je zelfs met een hakenkruis moet kunnen lopen of met een mooie duitse helm naar school. Ik zie talloze joden met een david ster om hun nek soms met een berg briljanten erin, waarom dan geen duitse helm of hakenkruis?

Dus als je zover gaat met het toestaan van het dragen van een hakenkruis moet je het ook omdraaien.
We moeten dan ook mensen tollereren die openlijk tegen het westen zijn, en dmv preken andere ook zo te laten denken. In het kader van vrijheid van menings uiting.

Trouwens Joden dragen davids sterren omdat ze trots zijn dat ze joods zijn. En de reden waarom jij met een hakenkruis zou lopen is???? Dat je trots bent dat je arische broeders 6 milj joden afgemaakt hebben.

TheSkindo
31-01-2005, 19:34
Eyy niks tegen bombers en kale koppen he!! :wink:

ashi76
31-01-2005, 19:43
Wat verbieden, ze moesten de jeugd verplichten allemaal een kale kop te hebben , schoenen dockter martins en een bomber jasje geven en allemaal een hollandse vlag op hun rug tattooeren. Idereen die er wat van zegt of op tegen heeft, een rot schop geven met stale neus. Vrijheid van meningsuiting en geloof? Ik vindt dat je zelfs met een hakenkruis moet kunnen lopen of met een mooie duitse helm naar school. Ik zie talloze joden met een david ster om hun nek soms met een berg briljanten erin, waarom dan geen duitse helm of hakenkruis?


Idereen krijgt door het hele linkse verrotte systeem dat wij hebben maar opgedargen wat niet mag, je bent een racist je mag niet dit en je mag niet dat en intussen worden politiekus als Wilders, Hirsch Ali met de dood bedreigt en van Goch af geslacht. Miljeu activist vermoord Pim Fortuyn.
Je discrimineert al met het denken van, ronduit belachelijk, oogkleppen afdoen, iedereen moet trost zijn op Nederland das niks om voor te schamen! Gaan wij mensen die met een bomber jasje lopen of een kale kop, gabber, skinhead, punker catagoriseren? laten we ze gelijk allemaal een rode ster geven dan kan iedereen zien dat zij anders over buitenlanders denken dan je zou MOETEN denken!

@ "Guest".

Als je dat series meent spoor je toch niet helemaal vriend.
Ik kan een end met je meedenken over het dragen van vlaggetjes en vrijheid van meningsuiting e.d.

Maar als je een heel klein beetje had opgelet bij geschiedenis, dan had je geweten dat het hakenkruis symbool staat voor de vergassing van miljoenen joden.
Dat is niet te vergelijken met iemand die een davidsster om zijn nek draagt omdat hij toevallig joods is of een Nederlander met een vlag op zijn jas.

Tevens stel je dat je trots bent op je vaderland (ik ga er dan maar vanuit dat je hiermee Nederland bedoeld).
Wat moet je dat in godsnaam met een Duits nazi symbool of een Duitse helm ????

Vrijheid van meningsuiting ok, maar dit is pure discriminatie en is hier niet gewenst "guest".

Italian*Berlusconi*
31-01-2005, 20:11
Hmmm... You've got some points.... Het is wat radicaal, maar toch...

wat voor points dan??
Wat heeft trots zijn op je land te maken met racisme??? waarom stoppen jullie dat bij elkaar??
Ik ben trots dat ik nederlander ben, maar niet trots op sommige uitspraken van mensen en dan schaam ik me een beetje.

Leon
31-01-2005, 20:25
ken je dat verhaal de goeden lijden onder de slechten?

van mij mogen de goede marokkanen onder de slechten lijden. allemaal optyfen. maak ons land weer gezond.

Ik hoop dat alle rood harige mensen oprotten. Ja, ook de goede rood harige mensen. Want als alle rood harige mensen weg zijn, dan is Nederland een paradijs. En als Nederland dan geen paradijs is. Dan gebruiken we een andere groep ( minderheid ) als zondebok.

Dit geeft wel een beetje een indicatie van redjuh's intelligentie en mate van denken + gedachtenlijn! :twak:

Anonymous
31-01-2005, 21:41
Wat verbieden, ze moesten de jeugd verplichten allemaal een kale kop te hebben , schoenen dockter martins en een bomber jasje geven en allemaal een hollandse vlag op hun rug tattooeren. Idereen die er wat van zegt of op tegen heeft, een rot schop geven met stale neus. Vrijheid van meningsuiting en geloof? Ik vindt dat je zelfs met een hakenkruis moet kunnen lopen of met een mooie duitse helm naar school. Ik zie talloze joden met een david ster om hun nek soms met een berg briljanten erin, waarom dan geen duitse helm of hakenkruis?

He pannenkoek!! Omdat je dan een vuile rascist bent...
Als je dit echt meent, ben je ziek... Te triest voor woorden... :twak:


PS... :lol: @ die duitse helm!! Ik zie je al lopen!! :lol:

Die Duitse helm ontbreekt idd nog aan dat zotte kostuum van die Nazi-gabbers...


Ter verduidelijking voor hen die niet goed kunnen / willen lezen...

Ik zei "Nazi-gabbers" geen "gabbers" in het algemeen...

Waarom ben je dan een racist?, ik mag mijn mening toch hebben dat rassenmenging of geloofsmenging niet mijn ding is, we hebben toch vrijheid van meningsuiting? Er is ook een hele hoop bewondering op te brengen voor de dicipline van de Duitsers, die in die tijd het wegennet, arbeidsplaatsen en oudere voorzieningen invoerde . Tuurlijk is het radicaal om iedereen die je niet moet te gaan vermoorden, zigneurs, zwakzinnige, joden,moslims. Maar (zie Servie) als het gaat tussen jouw of hun, dan vecht je voor je eigen! Als ze je na 20 jaar uit je eigen huis komen schieten. Of je wordt voor de 3 keer in elkaar geslagen door een groep kamelen in een winkelcentrum waar je al 20 jaar komt. Of zoals die 17 jarige Stegeman in venlo die een oud vrouwtje te hulp kwam, hij zij er wat van, toen is ie doodgeschopt door een Marokaan, zijn vader (20 jaar in de nedelandse wao en kon geen woord nederlands)vondt het normaal want hij had immers zijn zoon beledigd. Die "intelligentie"hoort hier niet. Dus kunje concluderen: Adolf was zijn tijd vooruit!

Nu kan iedereen misschien begrijpen waarom ut hier zon zootje is, want na die 2 e wereldoorlog kan je geen scheet laten of je ben een racist. Daar waren de jonge in opleiding zijnde marokaanse terroristen al snel achter toen ze in het "vrije"linkse nederland kwamen! En die attitude heeft heel Europa nu, we zullen zien hoe het er over 10 jaar bij staat met al onze tollerantie!

Italian*Berlusconi*
31-01-2005, 21:57
Wat verbieden, ze moesten de jeugd verplichten allemaal een kale kop te hebben , schoenen dockter martins en een bomber jasje geven en allemaal een hollandse vlag op hun rug tattooeren. Idereen die er wat van zegt of op tegen heeft, een rot schop geven met stale neus. Vrijheid van meningsuiting en geloof? Ik vindt dat je zelfs met een hakenkruis moet kunnen lopen of met een mooie duitse helm naar school. Ik zie talloze joden met een david ster om hun nek soms met een berg briljanten erin, waarom dan geen duitse helm of hakenkruis?

He pannenkoek!! Omdat je dan een vuile rascist bent...
Als je dit echt meent, ben je ziek... Te triest voor woorden... :twak:


PS... :lol: @ die duitse helm!! Ik zie je al lopen!! :lol:

Die Duitse helm ontbreekt idd nog aan dat zotte kostuum van die Nazi-gabbers...


Ter verduidelijking voor hen die niet goed kunnen / willen lezen...

Ik zei "Nazi-gabbers" geen "gabbers" in het algemeen...

Waarom ben je dan een racist?, ik mag mijn mening toch hebben dat rassenmenging of geloofsmenging niet mijn ding is, we hebben toch vrijheid van meningsuiting? Er is ook een hele hoop bewondering op te brengen voor de dicipline van de Duitsers, die in die tijd het wegennet, arbeidsplaatsen en oudere voorzieningen invoerde . Tuurlijk is het radicaal om iedereen die je niet moet te gaan vermoorden, zigneurs, zwakzinnige, joden,moslims. Maar (zie Servie) als het gaat tussen jouw of hun, dan vecht je voor je eigen! Als ze je na 20 jaar uit je eigen huis komen schieten. Of je wordt voor de 3 keer in elkaar geslagen door een groep kamelen in een winkelcentrum waar je al 20 jaar komt. Of zoals die 17 jarige Stegeman in venlo die een oud vrouwtje te hulp kwam, hij zij er wat van, toen is ie doodgeschopt door een Marokaan, zijn vader (20 jaar in de nedelandse wao en kon geen woord nederlands)vondt het normaal want hij had immers zijn zoon beledigd. Die "intelligentie"hoort hier niet. Dus kunje concluderen: Adolf was zijn tijd vooruit!

Nu kan iedereen misschien begrijpen waarom ut hier zon zootje is, want na die 2 e wereldoorlog kan je geen scheet laten of je ben een racist. Daar waren de jonge in opleiding zijnde marokaanse terroristen al snel achter toen ze in het "vrije"linkse nederland kwamen! En die attitude heeft heel Europa nu, we zullen zien hoe het er over 10 jaar bij staat met al onze tollerantie!

neus in, mond uit daniel-san....

KO TKO
31-01-2005, 22:44
Adolf was zijn tijd vooruit!

Ben jij geestelijk wel in orde. :twak:
De Duitsers hadden in de 2de wereledoorlog bijna de Sovjet Unie veroverd. Tot dat die idioot van een Hitler zich ermee ging bemoeien. En Hitler probeerde een volk uitteroeien.

Biiyen
01-02-2005, 01:18
Wat verbieden, ze moesten de jeugd verplichten allemaal een kale kop te hebben , schoenen dockter martins en een bomber jasje geven en allemaal een hollandse vlag op hun rug tattooeren. Idereen die er wat van zegt of op tegen heeft, een rot schop geven met stale neus. Vrijheid van meningsuiting en geloof? Ik vindt dat je zelfs met een hakenkruis moet kunnen lopen of met een mooie duitse helm naar school. Ik zie talloze joden met een david ster om hun nek soms met een berg briljanten erin, waarom dan geen duitse helm of hakenkruis?

He pannenkoek!! Omdat je dan een vuile rascist bent...
Als je dit echt meent, ben je ziek... Te triest voor woorden... :twak:


PS... :lol: @ die duitse helm!! Ik zie je al lopen!! :lol:

Die Duitse helm ontbreekt idd nog aan dat zotte kostuum van die Nazi-gabbers...


Ter verduidelijking voor hen die niet goed kunnen / willen lezen...

Ik zei "Nazi-gabbers" geen "gabbers" in het algemeen...

Waarom ben je dan een racist?, ik mag mijn mening toch hebben dat rassenmenging of geloofsmenging niet mijn ding is, we hebben toch vrijheid van meningsuiting? Er is ook een hele hoop bewondering op te brengen voor de dicipline van de Duitsers, die in die tijd het wegennet, arbeidsplaatsen en oudere voorzieningen invoerde . Tuurlijk is het radicaal om iedereen die je niet moet te gaan vermoorden, zigneurs, zwakzinnige, joden,moslims. Maar (zie Servie) als het gaat tussen jouw of hun, dan vecht je voor je eigen! Als ze je na 20 jaar uit je eigen huis komen schieten. Of je wordt voor de 3 keer in elkaar geslagen door een groep kamelen in een winkelcentrum waar je al 20 jaar komt. Of zoals die 17 jarige Stegeman in venlo die een oud vrouwtje te hulp kwam, hij zij er wat van, toen is ie doodgeschopt door een Marokaan, zijn vader (20 jaar in de nedelandse wao en kon geen woord nederlands)vondt het normaal want hij had immers zijn zoon beledigd. Die "intelligentie"hoort hier niet. Dus kunje concluderen: Adolf was zijn tijd vooruit!

Nu kan iedereen misschien begrijpen waarom ut hier zon zootje is, want na die 2 e wereldoorlog kan je geen scheet laten of je ben een racist. Daar waren de jonge in opleiding zijnde marokaanse terroristen al snel achter toen ze in het "vrije"linkse nederland kwamen! En die attitude heeft heel Europa nu, we zullen zien hoe het er over 10 jaar bij staat met al onze tollerantie!

hahahaha LMRAO! gefeliciteerd, dit is het meest stompzinnige dat ik ooit heb gelezen. Jij ben de grootste onnozele die hier ooit gepost heeft. ashi76 /----
Raziel, dit soort scheldwoorden graag niet buiten de pit
----/ ashi76
Ik zou maar snel zelfmoord plegen om de schade te herstellen.

Anonymous
01-02-2005, 08:15
Waarom ben je dan een racist?, ik mag mijn mening toch hebben dat rassenmenging of geloofsmenging niet mijn ding is, we hebben toch vrijheid van meningsuiting? Er is ook een hele hoop bewondering op te brengen voor de dicipline van de Duitsers, die in die tijd het wegennet, arbeidsplaatsen en oudere voorzieningen invoerde . Tuurlijk is het radicaal om iedereen die je niet moet te gaan vermoorden, zigneurs, zwakzinnige, joden,moslims. Maar (zie Servie) als het gaat tussen jouw of hun, dan vecht je voor je eigen! Als ze je na 20 jaar uit je eigen huis komen schieten. Of je wordt voor de 3 keer in elkaar geslagen door een groep kamelen in een winkelcentrum waar je al 20 jaar komt. Of zoals die 17 jarige Stegeman in venlo die een oud vrouwtje te hulp kwam, hij zij er wat van, toen is ie doodgeschopt door een Marokaan, zijn vader (20 jaar in de nedelandse wao en kon geen woord nederlands)vondt het normaal want hij had immers zijn zoon beledigd. Die "intelligentie"hoort hier niet. Dus kunje concluderen: Adolf was zijn tijd vooruit!

Nu kan iedereen misschien begrijpen waarom ut hier zon zootje is, want na die 2 e wereldoorlog kan je geen scheet laten of je ben een racist. Daar waren de jonge in opleiding zijnde marokaanse terroristen al snel achter toen ze in het "vrije"linkse nederland kwamen! En die attitude heeft heel Europa nu, we zullen zien hoe het er over 10 jaar bij staat met al onze tollerantie![/quote]

hahahaha LMRAO! gefeliciteerd, dit is het meest stompzinnige dat ik ooit heb gelezen. Jij ben de grootste onnozele die hier ooit gepost heeft. ** verwijderd ** Ik zou maar snel zelfmoord plegen om de schade te herstellen.[/quote]

Dat moet je tegen de hele Servische bevolking zeggen en de balkan die werdt overspoelt met Albanische moslims met enorme families. Diezelfde balkan waar bijna voor de derde keer het begin van een wereld oorlog uitbrak. Wil je nog wel een keer horen als er een kerncentrale hier in nederland is opgeblazen en je vriendin of vrouw krijgt inderdaan een radioactief kind in de naam van Allah!

redjuh
01-02-2005, 08:25
Dat moet je tegen de hele Servische bevolking zeggen en de balkan die werdt overspoelt met Albanische moslims met enorme families. Diezelfde balkan waar bijna voor de derde keer het begin van een wereld oorlog uitbrak. Wil je nog wel een keer horen als er een kerncentrale hier in nederland is opgeblazen en je vriendin of vrouw krijgt inderdaan een radioactief kind in de naam van Allah!

ja daar heb je ook weer gelijk in.

wat dat betreft zou het niet eens zo gek wezen als iedereen in zijn eigen land zou blijven. je gaat toch ook na je werk weer naar je eigen huis?

nou ja ben blij dat er lekkere smatjes zijn !!!!

Italian*Berlusconi*
01-02-2005, 08:36
Dat moet je tegen de hele Servische bevolking zeggen en de balkan die werdt overspoelt met Albanische moslims met enorme families. Diezelfde balkan waar bijna voor de derde keer het begin van een wereld oorlog uitbrak. Wil je nog wel een keer horen als er een kerncentrale hier in nederland is opgeblazen en je vriendin of vrouw krijgt inderdaan een radioactief kind in de naam van Allah!

ja daar heb je ook weer gelijk in.

wat dat betreft zou het niet eens zo gek wezen als iedereen in zijn eigen land zou blijven. je gaat toch ook na je werk weer naar je eigen huis?

nou ja ben blij dat er lekkere smatjes zijn !!!!

ok het is nog vroeg... maar lees je wel wat je zelf schrijft??!! hahahaha..
Mijn pa kwam hier omdat hij een vrouw ontmoet had. En dan verteld zo'n jochie dat iedereen in zn eigen land zou moeten blijven, op de lekkere 'smatjes' na?? hahahaha.. want je gaat na je werk ook weer naar huis... hahahahaha...
En die vergelijking... whahahahaha...
Jezus en tering... ik wist niet dat er zulke mensen bestonden...
Redjuh, jouw opmerkingen worden steeds leuker / dommer.... maar het is nog vroeg en misschien las ik het verkeerd of plaatste ik het niet in goeie context.. :roll:
:lol: :lol: :lol: :lol:

Anonymous
01-02-2005, 10:22
Dat moet je tegen de hele Servische bevolking zeggen en de balkan die werdt overspoelt met Albanische moslims met enorme families. Diezelfde balkan waar bijna voor de derde keer het begin van een wereld oorlog uitbrak. Wil je nog wel een keer horen als er een kerncentrale hier in nederland is opgeblazen en je vriendin of vrouw krijgt inderdaan een radioactief kind in de naam van Allah!

ja daar heb je ook weer gelijk in.

wat dat betreft zou het niet eens zo gek wezen als iedereen in zijn eigen land zou blijven. je gaat toch ook na je werk weer naar je eigen huis?

nou ja ben blij dat er lekkere smatjes zijn !!!!


ok het is nog vroeg... maar lees je wel wat je zelf schrijft??!! hahahaha..
Mijn pa kwam hier omdat hij een vrouw ontmoet had. En dan verteld zo'n jochie dat iedereen in zn eigen land zou moeten blijven, op de lekkere 'smatjes' na?? hahahaha.. want je gaat na je werk ook weer naar huis... hahahahaha...
En die vergelijking... whahahahaha...
Jezus en tering... ik wist niet dat er zulke mensen bestonden...
Redjuh, jouw opmerkingen worden steeds leuker / dommer.... maar het is nog vroeg en misschien las ik het verkeerd of plaatste ik het niet in goeie context.. :roll:
:lol: :lol: :lol: :lol:

Dat is een reactie ingegoten met de paplepel door onze rooie media. Zoals ik al zij oogkleppen afdoen. Ik heb niet gezegd dat iedereen eruit moet maar dat ik bv zelf de filosofie heb dat rassenmenging niet zo een probleem is, geloofs menging wel. Daarbij komt dat ik vindt dat er de vrijheid moet bestaan om te zeggen en denken wat je wilt. Tuurlijk geef ik de extreemste voorbeelden. Als je ultra links mag zijn waarom niet ultra rechts? Waarom kan ik het boek mein kampf niet gewoon in de boekwinkel kopen, waarom werdt er een doodsvonis uitgesproken voor het boek de duivelsversie van Salman Rhusdie in deze tijd? Maar we kunnen inderdaad steeds minder trots zijn ons ooit zo "tolerante en liberale"landje. Nu moeten politicy ook met gepanserde autos en bodyguards naar de tweede kamer en waar je vroeger door een ultra linkse nog een taart of ei naar je hoofd kreeg zijn het nu kogels en bommen. Van Goch werdt afgelacht en andere bedreigd, dat is helaas de waarheid en stand van zaken nu!

Sjaak
01-02-2005, 10:24
Ik ga hier maar verder met posten want ik zat in de verkeerde topic :lol:

Het is voor mij heel simpel, ik, jij, hun en wij allemaal leven in Nederland en de Nederlandse vlag is ons nationale symbool en als dat provocerend werkt bij een bepaalde groep (Marokanen) dan heeft die Marokaanse groep een probleem en niet de rest van Nederland.

Wedden dat de volgende stap het afschaffen van kerstmis wordt en een verbod op kaas en klompen :lol:

Anonymous
01-02-2005, 10:32
Dat moet je tegen de hele Servische bevolking zeggen en de balkan die werdt overspoelt met Albanische moslims met enorme families. Diezelfde balkan waar bijna voor de derde keer het begin van een wereld oorlog uitbrak. Wil je nog wel een keer horen als er een kerncentrale hier in nederland is opgeblazen en je vriendin of vrouw krijgt inderdaan een radioactief kind in de naam van Allah!

ja daar heb je ook weer gelijk in.

wat dat betreft zou het niet eens zo gek wezen als iedereen in zijn eigen land zou blijven. je gaat toch ook na je werk weer naar je eigen huis?

nou ja ben blij dat er lekkere smatjes zijn !!!!


ok het is nog vroeg... maar lees je wel wat je zelf schrijft??!! hahahaha..
Mijn pa kwam hier omdat hij een vrouw ontmoet had. En dan verteld zo'n jochie dat iedereen in zn eigen land zou moeten blijven, op de lekkere 'smatjes' na?? hahahaha.. want je gaat na je werk ook weer naar huis... hahahahaha...
En die vergelijking... whahahahaha...
Jezus en tering... ik wist niet dat er zulke mensen bestonden...
Redjuh, jouw opmerkingen worden steeds leuker / dommer.... maar het is nog vroeg en misschien las ik het verkeerd of plaatste ik het niet in goeie context.. :roll:
:lol: :lol: :lol: :lol:

Dat is een reactie ingegoten met de paplepel door onze rooie media. Zoals ik al zij oogkleppen afdoen. Ik heb niet gezegd dat iedereen eruit moet maar dat ik bv zelf de filosofie heb dat rassenmenging niet zo een probleem is, geloofs menging wel. Daarbij komt dat ik vindt dat er de vrijheid moet bestaan om te zeggen en denken wat je wilt. Tuurlijk geef ik de extreemste voorbeelden. Als je ultra links mag zijn waarom niet ultra rechts? Waarom kan ik het boek mein kampf niet gewoon in de boekwinkel kopen, waarom werdt er een doodsvonis uitgesproken voor het boek de duivelsversie van Salman Rhusdie in deze tijd? Maar we kunnen inderdaad steeds minder trots zijn ons ooit zo "tolerante en liberale"landje. Nu moeten politicy ook met gepanserde autos en bodyguards naar de tweede kamer en waar je vroeger door een ultra linkse nog een taart of ei naar je hoofd kreeg zijn het nu kogels en bommen. Van Goch werdt afgelacht en andere bedreigd, dat is helaas de waarheid en stand van zaken nu!

rooie media, rooie media......? .......natuurlijk, Bas Boon!

Italian*Berlusconi*
01-02-2005, 10:36
Ik ga hier maar verder met posten want ik zat in de verkeerde topic :lol:

Het is voor mij heel simpel, ik, jij, hun en wij allemaal leven in Nederland en de Nederlandse vlag is ons nationale symbool en als dat provocerend werkt bij een bepaalde groep (Marokanen) dan heeft die Marokaanse groep een probleem en niet de rest van Nederland.

Wedden dat de volgende stap het afschaffen van kerstmis wordt en een verbod op kaas en klompen :lol:

hahahahahaha.... die vergelijkingen van jou..hahahahahaha
wacht ff, moet ff wat van mezelf quoten .. heb geen zin het weer te typen...


Sjaak sorry hoor maar dat zijn domme vergelijkingen.....
Het gaat hier om lonsdale jongeren die op die school zitten... ze hebben niet toevallig een kale kop, legerkleding aan etc. Dus wel degelijk provocerend hoe stom het ook is helaas, die groep heeft dit nu verpest. Alleen lijkt mij een betere oplossing om gewoon een soort van kleding voorschrift te hebben.

Ok ik zal het proberen uit te leggen.
Er is een groep 'kut'marrokanen die zich overal aan ergert. Er is een groep lonsdale skinheads rednecks die die vlag misbruiken om er extreem rasistische dingen mee te doen en dat uit naam van 'onze' vlag.
Daar gaat het nu fout, dat botst.. Heeft verder niks met NL te maken maar met de gedachte achter die vlag bij bepaalde groeperingen...

Sjaak
01-02-2005, 10:42
Ik ga hier maar verder met posten want ik zat in de verkeerde topic :lol:

Het is voor mij heel simpel, ik, jij, hun en wij allemaal leven in Nederland en de Nederlandse vlag is ons nationale symbool en als dat provocerend werkt bij een bepaalde groep (Marokanen) dan heeft die Marokaanse groep een probleem en niet de rest van Nederland.

Wedden dat de volgende stap het afschaffen van kerstmis wordt en een verbod op kaas en klompen :lol:

hahahahahaha.... die vergelijkingen van jou..hahahahahaha
wacht ff, moet ff wat van mezelf quoten .. heb geen zin het weer te typen...


Sjaak sorry hoor maar dat zijn domme vergelijkingen.....
Het gaat hier om lonsdale jongeren die op die school zitten... ze hebben niet toevallig een kale kop, legerkleding aan etc. Dus wel degelijk provocerend hoe stom het ook is helaas, die groep heeft dit nu verpest. Alleen lijkt mij een betere oplossing om gewoon een soort van kleding voorschrift te hebben.

Ok ik zal het proberen uit te leggen.
Er is een groep 'kut'marrokanen die zich overal aan ergert. Er is een groep lonsdale skinheads rednecks die die vlag misbruiken om er extreem rasistische dingen mee te doen en dat uit naam van 'onze' vlag.
Daar gaat het nu fout, dat botst.. Heeft verder niks met NL te maken maar met de gedachte achter die vlag bij bepaalde groeperingen...

OK dan heb ik nu de oplossing :thumbs: :lol:

Opzouten met die groep"kut"Marokanen en opzouten met die groep rascistische Lonsdale skinheads Rednecks :x

Einde van het verhaal, we leefden nog lang en gelukkig en wij houden onze mooie Nederlandse vlag :thumbs:

Italian*Berlusconi*
01-02-2005, 10:44
Daar ben ik het nu helemaal mee eens!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Maar snap je mijn punt een beetje?? het is een touchy onderwerp maar daarom moeten we wel ff goed blijven nadenken.. :mrgreen: :mrgreen:

Anonymous
01-02-2005, 10:45
Ik ga hier maar verder met posten want ik zat in de verkeerde topic :lol:

Het is voor mij heel simpel, ik, jij, hun en wij allemaal leven in Nederland en de Nederlandse vlag is ons nationale symbool en als dat provocerend werkt bij een bepaalde groep (Marokanen) dan heeft die Marokaanse groep een probleem en niet de rest van Nederland.

Wedden dat de volgende stap het afschaffen van kerstmis wordt en een verbod op kaas en klompen :lol:

hahahahahaha.... die vergelijkingen van jou..hahahahahaha
wacht ff, moet ff wat van mezelf quoten .. heb geen zin het weer te typen...


Sjaak sorry hoor maar dat zijn domme vergelijkingen.....
Het gaat hier om lonsdale jongeren die op die school zitten... ze hebben niet toevallig een kale kop, legerkleding aan etc. Dus wel degelijk provocerend hoe stom het ook is helaas, die groep heeft dit nu verpest. Alleen lijkt mij een betere oplossing om gewoon een soort van kleding voorschrift te hebben.

Ok ik zal het proberen uit te leggen.
Er is een groep 'kut'marrokanen die zich overal aan ergert. Er is een groep lonsdale skinheads rednecks die die vlag misbruiken om er extreem rasistische dingen mee te doen en dat uit naam van 'onze' vlag.
Daar gaat het nu fout, dat botst.. Heeft verder niks met NL te maken maar met de gedachte achter die vlag bij bepaalde groeperingen...

OK dan heb ik nu de oplossing :thumbs: :lol:

Opzouten met die groep"kut"Marokanen en opzouten met die groep rascistische Lonsdale skinheads Rednecks :x

Einde van het verhaal, we leefden nog lang en gelukkig en wij houden onze mooie Nederlandse vlag :thumbs:

Rednecks en kutmarokanen zullen er altijd zijn Sjaak, daar zullen we helaas mee moeten leven.

Sjaak
01-02-2005, 11:12
Ik ga hier maar verder met posten want ik zat in de verkeerde topic :lol:

Het is voor mij heel simpel, ik, jij, hun en wij allemaal leven in Nederland en de Nederlandse vlag is ons nationale symbool en als dat provocerend werkt bij een bepaalde groep (Marokanen) dan heeft die Marokaanse groep een probleem en niet de rest van Nederland.

Wedden dat de volgende stap het afschaffen van kerstmis wordt en een verbod op kaas en klompen :lol:

hahahahahaha.... die vergelijkingen van jou..hahahahahaha
wacht ff, moet ff wat van mezelf quoten .. heb geen zin het weer te typen...


Sjaak sorry hoor maar dat zijn domme vergelijkingen.....
Het gaat hier om lonsdale jongeren die op die school zitten... ze hebben niet toevallig een kale kop, legerkleding aan etc. Dus wel degelijk provocerend hoe stom het ook is helaas, die groep heeft dit nu verpest. Alleen lijkt mij een betere oplossing om gewoon een soort van kleding voorschrift te hebben.

Ok ik zal het proberen uit te leggen.
Er is een groep 'kut'marrokanen die zich overal aan ergert. Er is een groep lonsdale skinheads rednecks die die vlag misbruiken om er extreem rasistische dingen mee te doen en dat uit naam van 'onze' vlag.
Daar gaat het nu fout, dat botst.. Heeft verder niks met NL te maken maar met de gedachte achter die vlag bij bepaalde groeperingen...

OK dan heb ik nu de oplossing :thumbs: :lol:

Opzouten met die groep"kut"Marokanen en opzouten met die groep rascistische Lonsdale skinheads Rednecks :x

Einde van het verhaal, we leefden nog lang en gelukkig en wij houden onze mooie Nederlandse vlag :thumbs:

Rednecks en kutmarokanen zullen er altijd zijn Sjaak, daar zullen we helaas mee moeten leven.

Nee dat zeg je een beetje verkeert verkeert King :wink: wij moeten niet helaas met hun leven, zijn moeten met ons leven en hun zullen zich moeten aanpassen en niet wij :x

Sjaak
01-02-2005, 11:17
[quote="Italian*Berlusconi*"]Daar ben ik het nu helemaal mee eens!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

OK tiet voor een pafke :wink:


Maar snap je mijn punt een beetje?? het is een touchy onderwerp maar daarom moeten we wel ff goed blijven nadenken.. :mrgreen: :mrgreen:

Beetje nadenken kan natuurlijk geen kwaad maar ook niet teveel hoor, geen woorden maar daden, aanpakken dat tuig :thumbs:

Iwan
01-02-2005, 11:28
Hmmm, ik voel me als Nederlander behoorlijk bedreigt door als die Moskeeen...
Kan ik daar nu ook iets mee dan?

Iwan
01-02-2005, 11:32
Hmmm, ik voel me als Nederlander behoorlijk bedreigt door als die Moskeeen...
Kan ik daar nu ook iets mee dan?

Ik zal dat plaatje van een moskee van mijn tas halen Iwan :D

Hahaha, was het maar zo eenvoudig. Ik ben een ex-marinier en trots op mijn vlag en vaderland. En ik walg ervan dat mensen aanstoot nemen aan mijn drie-kleur. :evil:

Italian*Berlusconi*
01-02-2005, 11:36
Hmmm, ik voel me als Nederlander behoorlijk bedreigt door als die Moskeeen...
Kan ik daar nu ook iets mee dan?

Ik zal dat plaatje van een moskee van mijn tas halen Iwan :D

Hahaha, was het maar zo eenvoudig. Ik ben een ex-marinier en trots op mijn vlag en vaderland. En ik walg ervan dat mensen aanstoot nemen aan mijn drie-kleur. :evil:

hahahaha..
nogmaals wat ik sjaak ook al probeerde uit te leggen...

Ok ik zal het proberen uit te leggen.
Er is een groep 'kut'marrokanen die zich overal aan ergert. Er is een groep lonsdale skinheads rednecks die die vlag misbruiken om er extreem rasistische dingen mee te doen en dat uit naam van 'onze' vlag.
Daar gaat het nu fout, dat botst.. Heeft verder niks met NL te maken maar met de gedachte achter die vlag bij bepaalde groeperingen...
Daarom is dit nu gebeurt...

Iwan
01-02-2005, 11:42
Dus je bent wel met mij eens dat dat kleine groepje Lonsdale mongolen het voor ons verziekt?

Italian*Berlusconi*
01-02-2005, 11:45
Dus je bent wel met mij eens dat dat kleine groepje Lonsdale mongolen het voor ons verziekt?

tuurlijk ben ik het met je eens over dat ze het verzieken.
Maar klein groepje? ze houden zich stil maar het is echt een grote groep aan het worden, zelfs hier in alkmaar heb je nu zo'n 'groepje' met die mannetjes...

Iwan
01-02-2005, 11:52
Dus je bent wel met mij eens dat dat kleine groepje Lonsdale mongolen het voor ons verziekt?

tuurlijk ben ik het met je eens over dat ze het verzieken.
Maar klein groepje? ze houden zich stil maar het is echt een grote groep aan het worden, zelfs hier in alkmaar heb je nu zo'n 'groepje' met die mannetjes...

Je bent het met me eens?
Leg me dan nu eens uit waarom die moskeeen er nog staan als ik daar aanstoot aanneem?
Mijn vlag mag niet gedragen worden door een klein groepje Lonsdale jongeren, dus dan is het gelijk oversteken als ik zeg Moskeeen opruimen want dat is het gevolg van een klein groepje onaangepaste Marokanen.

Anonymous
01-02-2005, 11:52
de oplossing:

verzamel al die rednecks en kutmarokanen, stop ze in een groot stadion en geeft ze messen en knuppels. Kom na een week terug en voila. :lol:

Iwan
01-02-2005, 11:54
Laat ff voorop staan dat mijn stelling puur filosofisch is en ik niet echt alle Moskeeen plat wil gooien. (voor de muggezifters onder ons) :mrgreen:

Italian*Berlusconi*
01-02-2005, 11:55
Dus je bent wel met mij eens dat dat kleine groepje Lonsdale mongolen het voor ons verziekt?

tuurlijk ben ik het met je eens over dat ze het verzieken.
Maar klein groepje? ze houden zich stil maar het is echt een grote groep aan het worden, zelfs hier in alkmaar heb je nu zo'n 'groepje' met die mannetjes...

Je bent het met me eens?
Leg me dan nu eens uit waarom die moskeeen er nog staan als ik daar aanstoot aanneem?

omdat jij je daar beledigd door voelt is niet hetzelfde als een hele groep die zich daar beledigd door voelt... en wat voor vergelijking is dag eigenlijk?? come on iwan....



Mijn vlag mag niet gedragen worden door een klein groepje Lonsdale jongeren, dus dan is het gelijk oversteken als ik zeg Moskeeen opruimen want dat is het gevolg van een klein groepje onaangepaste Marokanen.

Was het maar zo simpel he??!! hahaha.. jezus man..
Kunnen doordat er moskee'en staan rellen uitbreken bij jou in de buurt?? (om maar even een stom voorbeeld te noemen..)

Italian*Berlusconi*
01-02-2005, 11:56
Laat ff voorop staan dat mijn stelling puur filosofisch is en ik niet echt alle Moskeeen plat wil gooien. (voor de muggezifters onder ons) :mrgreen:

tuurlijk dat snap ik... maar ik reageerde er wel ff op.. filosofisch dan....

Iwan
01-02-2005, 11:59
Kunnen doordat er moskee'en staan rellen uitbreken bij jou in de buurt?? (om maar even een stom voorbeeld te noemen..)

Italian probeer nou eens een keer normaal te blijven praten.
Heb jij de laatste maanden het nieuws wel eens bekeken?
Zijn er geen Moskeeen beklad en in brand gestoken?
En ja, ik voel me er niet lekker bij dat elke keer weer naar buiten komt dat er haat jegens het westen word uitgedragen in Moskeeen, en dan ga ik als simpel mensje idd denken wat gebeurd er in die Moskee bij mij op de hoek?

Kun je dat nou echt niet begrijpen?

Iwan
01-02-2005, 12:00
Laat ff voorop staan dat mijn stelling puur filosofisch is en ik niet echt alle Moskeeen plat wil gooien. (voor de muggezifters onder ons) :mrgreen:

tuurlijk dat snap ik... maar ik reageerde er wel ff op.. filosofisch dan....

Okee dan, so far so good! :wink:

Italian*Berlusconi*
01-02-2005, 12:02
Moskee'en zowel als kerken zijn het doelwit geweest van vandalisme... en als reactie op de moord op Van Gogh... Hoor je het nu nog dan??? nee.. dacht ik al....
Haat naar het westen gepreekd wordt?? Iwan ga is naar een willekeurige moskee met een 'moslim' vriend van je... en vraag hem daar dan wat er gebeurt....
Nu moet jij ff normaal blijven praten hoor... want jij scheert alles over 1 kam nu.
Ik kan je verzekeren dat dit zeker in 8 van de 10 moskee'en niet gebeurt... als het er niet 9 zijn.

Iwan
01-02-2005, 12:11
Je leest niet wat ik schrijf Italian. Als elke keer op het nieuws het bericht komt dat na AIVD onderzoek is gebleken dat bij moskee A,B en C haat etc word uitgedragen dan gaat een simpele ziel als ik op den duur vanzelf denken dat het bij D t/m Z (die wel goed bezig zijn) niet anders zal zijn.
Snap je nu wat ik bedoel?

Italian*Berlusconi*
01-02-2005, 12:16
Je leest niet wat ik schrijf Italian. Als elke keer op het nieuws het bericht komt dat na AIVD onderzoek is gebleken dat bij moskee A,B en C haat etc word uitgedragen dan gaat een simpele ziel als ik op den duur vanzelf denken dat het bij D t/m Z (die wel goed bezig zijn) niet anders zal zijn.
Snap je nu wat ik bedoel?

Ik volg nauwlettend het nieuws... (helaas door mn chicky want die kijkt er graag naar en werkt er een beetje in) maar heb de laatste tijd niks gehoord over slechte imams of moskees die dat doen.

Iwan
01-02-2005, 12:20
En die Nederlandse Imam dan die bleek de moordernaar van V. van Gogh te hebben geinspireerd?

Muay Thai Elite
01-02-2005, 13:19
Jullie zijn gewoon allemaal geil en seksueel gefrustreerd... Lekker neuken jongens!!!

Italian*Berlusconi*
01-02-2005, 13:21
Jullie zijn gewoon allemaal geil en seksueel gefrustreerd... Lekker neuken jongens!!!

eeeehhmmm volgens mij ben je verkeerd hierzo..... :roll:

Biiyen
01-02-2005, 13:49
Hahaha Op GEENSTIJL.NL staat een interview met de vlaggendragers.. en wat blijkt, de vlaggendrager heeft een surinaamse moeder en is zelf getint, hij draagt geen eens lonsdale... Ze kregen het aan de stok met een Marokkaan in het zwembad en die Marokkaan kwam daarna terug met een groep.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003412.html#comments

Anonymous
01-02-2005, 14:03
Ik kan je verzekeren dat dit zeker in 8 van de 10 moskee'en niet gebeurt... als het er niet 9 zijn.


Hoe moet jij dat nu weten. Kom jij uberhaupt wel eens in een moskee? Neen! Pas als je er zelf zit en de taal er verstaat weet je precies wat er gezegd wordt, lijkt mij toch of niet dan? Ik zeg niet dat er opruiende shit wordt verteld, maar ik zeg ook niet dat het niet gebeurd. Feit is dat wij het gewoon niet kunnen weten.

migyur
01-02-2005, 14:07
FOTO!!

http://images.fok.nl/upload/050201_272_tasvlagholland.gif

Vind dit wel een beetje overdreven...
Het verbieden van, bedoel ik dan

Muay Thai Elite
01-02-2005, 14:13
Ik kan je verzekeren dat dit zeker in 8 van de 10 moskee'en niet gebeurt... als het er niet 9 zijn.


Hoe moet jij dat nu weten. Kom jij uberhaupt wel eens in een moskee? Neen! Pas als je er zelf zit en de taal er verstaat weet je precies wat er gezegd wordt, lijkt mij toch of niet dan? Ik zeg niet dat er opruiende shit wordt verteld, maar ik zeg ook niet dat het niet gebeurd. Feit is dat wij het gewoon niet kunnen weten.

En ook een feit dat het i.i.g. al wel OOIT eens is gebeurd... En ik kan me echt niet voorstellen dat het bij 1 keer is gebleven / blijft. Dus Italian, nogmaals: Open je ogen en realiseer de harde werkelijkheid, i.p.v. alles proberen goed te praten.

D22ntjuh
01-02-2005, 14:13
zow deze twee leerlingen zien er wel erg provocerend uit zeg :twak:

Ton
01-02-2005, 14:16
Tis een schande... Werkelijke belachelijk. Dat deze knapen zomaar over straat durven te lopen met een nederlands vlaggetje op hun tas. Dat ze zomaar hun trots durven te uiten voor deze drie-kleur... Ronduit een SCHANDE !!


Ga in je eigen land janken over dit soort dingen :twak:
Als ik op vakantie in marokko, turkije, belgie, amerika of where ever ben, zit ik toch ook niet te zeuren dat iemand een vlag op zijn tas heeft, of de vlag ergens uithangt zonder dat er een feestdag is....

Jezus wat een stelletje mierenneukers ! :twak:

Anonymous
01-02-2005, 14:26
Zoek de verschillen:

http://images.fok.nl/upload/050201_272_tasvlagholland.gif

http://www.holland-hardcore.com/albums/album01/aab.jpg

migyur
01-02-2005, 14:37
Laatste pic kun je niet zien daarvoor moet je member zijn van die site.

king
01-02-2005, 14:38
Zoek de verschillen:

http://images.fok.nl/upload/050201_272_tasvlagholland.gif

http://www.holland-hardcore.com/albums/album01/aab.jpg

tsssss, dit kan toch ook niet jongens :wink:

Anonymous
01-02-2005, 14:55
Nee, daar hoef je geen member voor te zijn. Ik heb die opgezocht via multimedia daar.

ef overnieuw met een andere:

zoek de verschillen:

http://images.fok.nl/upload/050201_272_tasvlagholland.gif
http://awol.objector.org/graphics/yorkskinz.jpg

jojo
01-02-2005, 14:57
wat een bullshit straks mag je niet eens meer je haar rood verfen omdat je op een duivel lijkt :evil:

Italian*Berlusconi*
01-02-2005, 15:00
Ik kan je verzekeren dat dit zeker in 8 van de 10 moskee'en niet gebeurt... als het er niet 9 zijn.


Hoe moet jij dat nu weten. Kom jij uberhaupt wel eens in een moskee? Neen! Pas als je er zelf zit en de taal er verstaat weet je precies wat er gezegd wordt, lijkt mij toch of niet dan? Ik zeg niet dat er opruiende shit wordt verteld, maar ik zeg ook niet dat het niet gebeurd. Feit is dat wij het gewoon niet kunnen weten.

eeeehhhmmm ja... als je gewoon nuchter nadenkt, ik weet het is moeilijk, zul je weten dat niet alle moslims extreem zijn, en ook gewoon gelukkig willen leven in NL. Die extreme groep, als je het over de hele moslim bevolking hebt in NL, is vrij klein in vergelijking.
De ouders van mn vriendin (is surinaams maar moslim, dont ask why) gaan er regelmatig heen en ben een paar keer meegeweest uit nieuwsgierigheid... naar 3 verschillende...
Nu jij nog... niet zo overdrijven hoor.





Ik kan je verzekeren dat dit zeker in 8 van de 10 moskee'en niet gebeurt... als het er niet 9 zijn.


Hoe moet jij dat nu weten. Kom jij uberhaupt wel eens in een moskee? Neen! Pas als je er zelf zit en de taal er verstaat weet je precies wat er gezegd wordt, lijkt mij toch of niet dan? Ik zeg niet dat er opruiende shit wordt verteld, maar ik zeg ook niet dat het niet gebeurd. Feit is dat wij het gewoon niet kunnen weten.

En ook een feit dat het i.i.g. al wel OOIT eens is gebeurd... En ik kan me echt niet voorstellen dat het bij 1 keer is gebleven / blijft. Dus Italian, nogmaals: Open je ogen en realiseer de harde werkelijkheid, i.p.v. alles proberen goed te praten.

zo gebeuren er wel meer slechte dingen.... doe niet zo dom man en doe jij je ogen open... want nogmaals 8 van de 10 moskee'en moeten daar niks van hebben. En idd als je je ogen dicht blijft houden mbt dit onderwerp ga je zo kortzinnig denken als jij.....


Tis een schande... Werkelijke belachelijk. Dat deze knapen zomaar over straat durven te lopen met een nederlands vlaggetje op hun tas. Dat ze zomaar hun trots durven te uiten voor deze drie-kleur... Ronduit een SCHANDE !!


Ga in je eigen land janken over dit soort dingen :twak:
Als ik op vakantie in marokko, turkije, belgie, amerika of where ever ben, zit ik toch ook niet te zeuren dat iemand een vlag op zijn tas heeft, of de vlag ergens uithangt zonder dat er een feestdag is....

Jezus wat een stelletje mierenneukers ! :twak:

Nogmaals dit heeft ermee te maken dat de schoolleiding over 10 jaar hun school nog willen hebben en geen 'rellen' willen.
Lonsdale is actief in die regio en bedank hun maar hiervoor. Die maken misbruik van de NL'dse vlag, en doen er extreem rechtse dingen mee uit naam van die vlag, netzoals extreme moslims uit naam van allah hun ding doen. (wat dus beide onzin is in realiteit). Ik ben het er niet mee eens maar snap de reactie van de schoolleiding wel, verplaats je is in hun.

Sjaak
01-02-2005, 15:02
FOTO!!

http://images.fok.nl/upload/050201_272_tasvlagholland.gif


Tjonge jonge wat provocerend zeg :shock:

Biiyen
01-02-2005, 15:08
Nogmaals dit heeft ermee te maken dat de schoolleiding over 10 jaar hun school nog hebben en geen 'rellen' willen.
Lonsdale is actief in die regio en bedank hun maar hiervoor. Die maken misbruik van de NL'dse vlag, en doen er extreem rechtse dingen mee uit naam van die vlag, netzoals extreme moslims uit naam van allah hun ding doen. (wat dus beide onzin is in realiteit). Ik ben het er niet mee eens maar snap de reactie van de schoolleiding wel, verplaats je is in hun.

Nee!!!! het zijn laffe honden dat ze zo'n uitspraak doen. De personen in kwestie hebben niets met lonsdale gabbers aan de hoed en dus mogen ze daar ook niet onder lijden.

Dat predik nota bene jij GVD in 99% van al je posts!!! De goede mogen niet lijden onder de kwade.... En nu zeg je "ik heb er begrip voor blabla....

Ik verplaats me in hun en ik zie weer die "laat maar over je heen lopen"en de "weg van de minste weerstand" mentaliteit.

Italian*Berlusconi*
01-02-2005, 15:12
Wat wil je dan?? dat er straks wel rellen, hoe verkeerd het ook is, komen op die school. Die leiding deed dat niks voor niks..... het is ook een beetje bescherming voor leerlingen die er zelf niks mee te maken hebben, en dan bedoel ik leerlingen die hier niet eens over denken en gewoon hun leven leiden.
Snap je het nu een beetje, Raziel??? je moet af en toe een beetje verder denken hoor dan op je emotie af te gaan, dat is nog altijd het verschil tussen 'ons' en hun..... als je het al zo wilt verdelen.

migyur
01-02-2005, 15:20
Nu na het zien van de foto en het verhaal van die patrick gehoord te hebben vind ik dat de schoolleiding zeer onjuist heeft gehandeld.
Omdat die vlag op zijn schooltas niks met de reden van de ruzie te maken heeft gehad.
De ruzie begon in de kleedkamer van een zwembad...
En omdat hij al langer zijn vlaggetje op zijn tasje had zonder enige bezwaar van andere leerlingen.

Vind dit maar een domme "verzoek" aangezien het ook niks oplost..en er voor de ruzie ook geen klachten over waren..
En hij ziet er niet uit als een neotje..

Anonymous
01-02-2005, 15:22
Ik denk dat de schoolleiding de makkelijkste weg heeft gekozen.

Het is natuurlijk veel makkelijker om Beavis en Buthead te verbieden een Nederlandse vlag op hun tas te dragen dan tegen 25 marokanen te zeggen dat ze niet zo moeten zeiken en dan de ME moeten bellen om veilig thuis te kunnen geraken.

Biiyen
01-02-2005, 15:24
Nu na het zien van de foto en het verhaal van die patrick gehoord te hebben vind ik dat de schoolleiding zeer onjuist heeft gehandeld.
Omdat die vlag op zijn schooltas niks met de reden van de ruzie te maken heeft gehad.
De ruzie begon in de kleedkamer van een zwembad...
En omdat hij al langer zijn vlaggetje op zijn tasje had zonder enige bezwaar van andere leerlingen.

Vind dit maar een domme "verzoek" aangezien het ook niks oplost..en er voor de ruzie ook geen klachten over waren..
En hij ziet er niet uit als een neotje..

kijk dit is nu wat ik bedoel....

Italian*Berlusconi*
01-02-2005, 15:25
als er geen gevaar voor eventuele vechtpartijen is, of confrontaties met groeperingen, vind ik het bullshit dat dit gevraagd is aan die leerlingen.
Anders zoals king het al zegt, zo zou de leiding daar gedacht hebben.

mossad
01-02-2005, 15:34
Nogmaals dit heeft ermee te maken dat de schoolleiding over 10 jaar hun school nog willen hebben en geen 'rellen' willen.
Lonsdale is actief in die regio en bedank hun maar hiervoor. Die maken misbruik van de NL'dse vlag, en doen er extreem rechtse dingen mee uit naam van die vlag, netzoals extreme moslims uit naam van allah hun ding doen. (wat dus beide onzin is in realiteit). Ik ben het er niet mee eens maar snap de reactie van de schoolleiding wel, verplaats je is in hun.

Dat is zwichten voor een kwaadwillende groep. Niet doen dus. Dat er een groepje eikels zijn die racistische denkbeelden hebben zou er niks mee te maken moeten hebben. Volgens jouw redenering zou je dan ook alle moskees moeten sluiten omdat er een paar extremistische tussen zitten. En dan zeggen: bedank die extremisten maar, daar heb je de sluiting van de moskees aan te danken.

BTW Toen ik op de middelbare school zat hadden wij ook een keer een gozer met een NL vlag op zijn jas en tas. Deze jongen was ook getint maar had wel degelijk racistische sympathiën. Ik denk dat er in NL maar weinigen rondlopen met een NL vlag omdat ze alleen maar trots zijn op hun land.

max mulder shihan
01-02-2005, 15:36
FOTO!!

http://images.fok.nl/upload/050201_272_tasvlagholland.gif


Tjonge jonge wat provocerend zeg :shock:

Vond jij dat ook al zo provocerend Sjaak ? erg gevaarlijk uitziende jongens hoor, zou er bang van worden , echte rechtsradicalen , wat een flauwekul gewoon twee jogens met een Nederlands vlaggetje op hun schooltas. Word nog link straks Sjaak ,zondag bij de breektesten zal er maar eentje rondlopen met een Nederlands vlaggetje op zijn gi , heb je gelijk problemen natuurlijk, wand dat is dan waarschijnlijk een gevaarlijke jongen met enge ideeen , kan ik nog zonder gevaar naar jou komen of moet ik een peleton me meenemen. :wink:


Osu max

Muay Thai Elite
01-02-2005, 16:12
Ik ben het totaal eens met Raziel en zoals gewoonlijk totaal oneens met Italian... Bijdehantje, jij wordt zeker elke dag wakker met "We are the world" in je hoofd??

Italian*Berlusconi*
01-02-2005, 16:17
Ik ben het totaal eens met Raziel en zoals gewoonlijk totaal oneens met Italian... Bijdehantje, jij wordt zeker elke dag wakker met "We are the world" in je hoofd??

bijdehandje??? nou nou poepertje van me... niet zo he... Maar wijffie luister... je mag wel even bij ome italian op schoot hoor om je frustraties te vertellen Elite mannetje...

Justinian
01-02-2005, 16:18
Ik denk dat de schoolleiding de makkelijkste weg heeft gekozen.

Het is natuurlijk veel makkelijker om Beavis en Buthead te verbieden een Nederlandse vlag op hun tas te dragen dan tegen 25 marokanen te zeggen dat ze niet zo moeten zeiken en dan de ME moeten bellen om veilig thuis te kunnen geraken.
Yep, zo is het, de makkelijkste weg!

Leon
01-02-2005, 16:18
Nee, daar hoef je geen member voor te zijn. Ik heb die opgezocht via multimedia daar.

ef overnieuw met een andere:

zoek de verschillen:

http://images.fok.nl/upload/050201_272_tasvlagholland.gif
http://awol.objector.org/graphics/yorkskinz.jpg

wat voor verschil?

Muay Thai Elite
01-02-2005, 16:22
Ik denk dat de schoolleiding de makkelijkste weg heeft gekozen.

Het is natuurlijk veel makkelijker om Beavis en Buthead te verbieden een Nederlandse vlag op hun tas te dragen dan tegen 25 marokanen te zeggen dat ze niet zo moeten zeiken en dan de ME moeten bellen om veilig thuis te kunnen geraken.
Yep, zo is het, de makkelijkste weg!

x 2...

Eigenlijk is deze hele situatie een schande van groot nationaal formaat. Als dit 'het begin (van het einde)' is, word ik een fokkin revolutionair!

Anonymous
01-02-2005, 16:50
mooie vlag zeg (rood met zwart), kan ik die ergens kopen?

---Justinian

U bent de zwakste schakel, tot ziens!*

*Niet alleen om deze post, maar de posts die je tot nu toe hebt gemaakt (IP-check = handig)


---/Justinian

Italian*Berlusconi*
01-02-2005, 16:51
mooie vlag zeg (rood met zwart), kan ik die ergens kopen?

moet je is voor de gein aan je opa en oma vragen pannekoek!! :twak:

TommySoprano
01-02-2005, 17:07
Alle klokken luiden.........BIM BAM!!!(andre v. duin)
zo en nu eerst een bavaria....................... :lol:

Italian*Berlusconi*
01-02-2005, 17:08
mooie vlag zeg (rood met zwart), kan ik die ergens kopen?

---Justinian

U bent de zwakste schakel, tot ziens!*

*Niet alleen om deze post, maar de posts die je tot nu toe hebt gemaakt (IP-check = handig)


---/Justinian

adios amigo...

max mulder shihan
01-02-2005, 18:12
mooie vlag zeg (rood met zwart), kan ik die ergens kopen?

---Justinian

U bent de zwakste schakel, tot ziens!*

*Niet alleen om deze post, maar de posts die je tot nu toe hebt gemaakt (IP-check = handig)


---/Justinian

adios amigo...



Kijk nu komt de aap uit de mouw :lol:

Italian*Berlusconi*
01-02-2005, 18:19
hahaha.. ow ja??

max mulder shihan
01-02-2005, 18:29
Niet dan ? :roll:

Italian*Berlusconi*
01-02-2005, 18:32
ik weet het niet.... :mrgreen: :mrgreen:

Gulo gulo
01-02-2005, 18:41
Dit heeft niets met afkomst te maken, dit heeft te maken met een groep die zijn wil oplegt aan een ander. Het gaat er gewoon om dat iemand iets doet dat een groep niet zint, wanneer er niet gezwicht wordt, wordt het matten. Dan maar zwichten.

Dit zou hetzelfde zijn als wanneer ik mijn buurman zou verbieden om een oorbel te dragen, wanneer hij toch een oorbel draagt kom ik met een paar man de boel kort en klein meppen.

Moraal is niet zwichten voor een groep, ook al is die groep een kudde neo's en zwerm Marokkanen, een roedel boeren of gewoon een stel losgeslagen gekken. Wanneer je je een wil op laat leggen gaat dit van kwaad tot erger.

ashi76
01-02-2005, 18:41
Justi = zeer correct

Opgeruimd staat netjes. :thumbs:

max mulder shihan
01-02-2005, 18:46
Sluit ik mij bij aan.[ hoe verwonderlijk nietwaar :wink: ]

Anonymous
01-02-2005, 19:36
Nee, daar hoef je geen member voor te zijn. Ik heb die opgezocht via multimedia daar.

ef overnieuw met een andere:

zoek de verschillen:

http://images.fok.nl/upload/050201_272_tasvlagholland.gif
http://awol.objector.org/graphics/yorkskinz.jpg

wat voor verschil?

Wie van de bovenste 2 zijn racistisch en wie niet! Volgens mij zijn die met dat Nederlands vlaggetje de racisten, maar dat weet ik niet zeker.[/i]

redjuh
01-02-2005, 19:56
focking dumb ass. you are so sad

max mulder shihan
01-02-2005, 22:41
Red hou je rustig, somoige mensen zijn niet meer te helpen :mrgreen:

Sjaak
01-02-2005, 22:55
Justi = zeer correct

Opgeruimd staat netjes. :thumbs:

Ashi is zeer correct, BAN 4life :thumbs:

Jeroen
01-02-2005, 23:52
Zelfs de grootste randdebiel verdient een tweede kans... of meer.

max mulder shihan
03-02-2005, 11:46
Zo ben net klaar met het opnaaien van een Nederlands vlaggetje op een van mijn gi . voel me nou in een keer heel erg uuuuhmm hoe zal ik het zeggen !? Kleurrijk
kleurrijk ja dat is het juiste woord. :)

max mulder shihan
03-02-2005, 11:53
Judo , karate pak, enz

Judas
03-02-2005, 12:06
wat is een gi?????

Ken je wel van vroeger denk ik, GI Joe

NTT-FX
03-02-2005, 12:27
Als de 'trend' zich zo doorzet zie ik het nog wel een keer gebeuren dat de jbn ofzo gebruik van de driekleur op de dogi gaat verbieden....
Ik zou dat persoonlijk in en in triest vinden als dat zou gebeuren..

Sjaak
03-02-2005, 12:42
Zo ben net klaar met het opnaaien van een Nederlands vlaggetje op een van mijn gi . voel me nou in een keer heel erg uuuuhmm hoe zal ik het zeggen !? Kleurrijk
kleurrijk ja dat is het juiste woord. :)

Je bent weer provocerend bezig shihan :wink: haha niks mis mee om trots op je land te zijn :thumbs:

Op het laatste NK vochten al die Turkse jongens van Sahinbas met een Turkse vlag op hun gi en daar kon ik nou totaal niet van wakker liggen, snappie hem :wink:

lady in red
03-02-2005, 13:02
http://www.holland-hardcore.com/albums/album01/aab.jpg

hoe hypocriet...nazigabbers die marokkanen haten en het land uit willen hebben, staan wel voor een SHOARMAtent??? :roll:

Italian*Berlusconi*
03-02-2005, 13:05
ff tussen door.... waarom is het ineens zo in om trots te zijn op je land in tegenstelling tot bijvoorbeeld 4 jaar terug??? terwijl die zelfde mensen zeuren over de regering etc en hoe kut het wel niet is.... (wil gewoon weer ff de discussie los laten barsten..)

Iwan
03-02-2005, 13:09
ff tussen door.... waarom is het ineens zo in om trots te zijn op je land in tegenstelling tot bijvoorbeeld 4 jaar terug??? terwijl die zelfde mensen zeuren over de regering etc en hoe kut het wel niet is.... (wil gewoon weer ff de discussie los laten barsten..)

OMG! Don't go there man!
Trots zijn op je land, is heel wat anders als trots zijn op de mannetjes in Den Haag.
Ik ben trots op mijn land, de dijken, de havens, de Wallen, de geschiedenis etc., maar heb niets op met Den Haag.
Jij begrijpt niet waarom nu iedereen ineens zo trots is???
Wat gebeurde er in de VS na 11 september?

Muay Thai Elite
03-02-2005, 15:08
Iwan is o zo correctemundo! :thumbs:

max mulder shihan
03-02-2005, 15:22
Zo ben net klaar met het opnaaien van een Nederlands vlaggetje op een van mijn gi . voel me nou in een keer heel erg uuuuhmm hoe zal ik het zeggen !? Kleurrijk
kleurrijk ja dat is het juiste woord. :)

Je bent weer provocerend bezig shihan :wink: haha niks mis mee om trots op je land te zijn :thumbs:

Op het laatste NK vochten al die Turkse jongens van Sahinbas met een Turkse vlag op hun gi en daar kon ik nou totaal niet van wakker liggen, snappie hem :wink:

En het feit staat er dat zowel jij als ik goed met de broers Sahinbas en hun jongens kunnen opschieten. Raar he voor twee van die ouwe rechtse mannen :wink:

max mulder shihan
03-02-2005, 15:30
Wat Iwan hierboven geschreven heeft :thumbs:

Sjaak
03-02-2005, 16:11
Ik ben helemaal niet rechts, ben alleen anti links :lol:

Sjaak
03-02-2005, 16:12
ff tussen door.... waarom is het ineens zo in om trots te zijn op je land in tegenstelling tot bijvoorbeeld 4 jaar terug??? terwijl die zelfde mensen zeuren over de regering etc en hoe kut het wel niet is.... (wil gewoon weer ff de discussie los laten barsten..)

OMG! Don't go there man!
Trots zijn op je land, is heel wat anders als trots zijn op de mannetjes in Den Haag.
Ik ben trots op mijn land, de dijken, de havens, de Wallen, de geschiedenis etc., maar heb niets op met Den Haag.
Jij begrijpt niet waarom nu iedereen ineens zo trots is???
Wat gebeurde er in de VS na 11 september?

:thumbs: 100 % mee eens.

max mulder shihan
03-02-2005, 16:31
Ik ben helemaal niet rechts, ben alleen anti links :lol:


Denk dat jij en ik socialer zijn dan veel van die psuedo interlectuele linkse babbelaars.

Sjaak
03-02-2005, 16:35
Ik ben helemaal niet rechts, ben alleen anti links :lol:


Denk dat jij en ik socialer zijn dan veel van die psuedo interlectuele linkse babbelaars.

Maar dat is hier juist de grote denkfout dat linkse rakkers zo sociaal zijn want dat zijn ze helemaal niet :x Door die linkse rakkers hebben we nu heel veel problemen omdat alles vroeger taboe was

max mulder shihan
03-02-2005, 16:39
Yep

Leonardo
04-02-2005, 19:15
Een leerling van het Cals College in IJsselstein moet met onmiddellijke ingang een Nederlandse vlag van zijn schooltas verwijderen. Volgens waarnemend directeur Rob Bijeman moet het vlaggetje beschouwd worden als 'provocerend gedrag' ten opzichte van leerlingen van vooral Marokkaanse afkomst.

De vader van de 16-jarige Patrick Balk, de leerling die de vlag moet verwijderen, zegt dat Marokkanen druk hebben uitgeoefend op de directie om het vlaggetje te verwijderen. ''Mijn zoon is geregeld doelwit van bedreigingen door Marokkanen. Ze vallen over zijn kleding. Hij wil graag in het leger en heeft daarom vaak legerkleren aan. Ook zijn tas doet militair aan. Maar Patrick is absoluut niet vechtlustig. Niettemin vinden ze dat hij hen uitdaagt, ook met zo'n vlaggetje. Het is te gek voor woorden''

Volgens directeur Bijman is er geen pressie op hem uitgeoefend om het vlaggetje te laten verbieden. Verder zegt hij dat zijn school geen platform is voor provocerend gedrag. Patrick moet maandag laten weten of hij de Nederlandse driekleur van de tas haalt. De leerling in kwestie voelt daar weinig voor.


www.fok.nl

Wat een klinklare onzin zeg, ik zou het ook niet verwijderen want we leven toch in Nederland

max mulder shihan
04-02-2005, 20:54
Michael, ja we leven nog in een staat die Nederland heet ,maar dat mag je niet laten merken laat staan dat je er trots op bent, dan discrimineer je namelijk , volgens een deel van onze 'mede ' Nederlanders, en dan heb je natuurlijk altijd van die 'lafbekken ' die dan allerlei smoezen verzinnen om het ROOD WIT BLAUW, het NEDERLANDSVOLKSLIED of bv de 4 MEI herdenkingen te gaan verbieden ,of Klompen te DRAGEN. . Maw je mag niet meer trots zijn als NEDERLANDER , kom je nou bv uit 'noem maar eens een land op ' dan mag je hier wel van je nationalistische gevoelens blijk laten geven, raar maar waar. De ' linkse kerk zal wel weer lopen gillen en schreeuwen dat je het anders moet zien , op zijn vriendelijks, en anders ben je binnen no time een racist en rechts extremist. Jij en je vader en mijn persoontje en nog een paar andere weten wel beter ,maar ja tegen een bepaald soort ideeen valt niet tegen aan te praten ,het zij zo ,ik maak mij over dit soort 'Nederlanders'niet meer zo druk ze komen er vanzelf ,jammer genoeg wel achter.

Osu max

Leonardo
04-02-2005, 21:18
Ik vind het alleen maar ver gezocht en nergens voor nodig en voor de rest beoordeel ik mensen niet op hun afkomst of kleur maar alleen maar op hun daden. In alle groepen heb je goede en slechte mensen, thats life.

max mulder shihan
04-02-2005, 21:24
Ook dat ja, maar let op mijn woorden Michael, over een aantal jaren hebben wij geen rood wit blauw meer . :(

Leon
04-02-2005, 22:12
Maar waarom zou je in godsnaam met een hakenkruis-vlag over straat gaan,
er is maar 1 conclusie voor: die gasten zijn ZO dom dat ze niet eens snappen
dat hun o-zo-grote-leider juist voor die gedachten die zij nou ook hebben is
omgebracht. Ze lijken het niet echt te leren he die domme mongolen? :twak:

Italian*Berlusconi*
04-02-2005, 22:13
Ook dat ja, maar let op mijn woorden Michael, over een aantal jaren hebben wij geen rood wit blauw meer . :(

zucht....

Leon
04-02-2005, 22:18
Ook dat ja, maar let op mijn woorden Michael, over een aantal jaren hebben wij geen rood wit blauw meer . :(

zucht....

Inderdaad zucht, straks ga je nog beweren dat we ook ons volkslied moeten opzeggen zeker :lol:

max mulder shihan
05-02-2005, 11:45
Maar waarom zou je in godsnaam met een hakenkruis-vlag over straat gaan,
er is maar 1 conclusie voor: die gasten zijn ZO dom dat ze niet eens snappen
dat hun o-zo-grote-leider juist voor die gedachten die zij nou ook hebben is
omgebracht. Ze lijken het niet echt te leren he die domme mongolen? :twak:
Heb je mij of Michael of Sjaak of Red dat horen zeggen, goed lezen. Ik heb als Nederlander NIETS met de hakenkruisvlag laat staan met duitsland of in dit geval met welk land dan ook. Je moet eens proberen, en dat geldt niet alleen voor jou om berichten in hun context te lezen. Ik heb er een bijzonder grote hekel aan als mensen proberen te insinueren
dat ik fascistische of nazistische sympatieen heb. Nogmaals ik ben NEDERLANDER en daar ben ik trots op en dat wil ik ook zo houden.

Anonymous
09-07-2005, 12:12
Ik kan je verzekeren dat dit zeker in 8 van de 10 moskee'en niet gebeurt... als het er niet 9 zijn.


Hoe moet jij dat nu weten. Kom jij uberhaupt wel eens in een moskee? Neen! Pas als je er zelf zit en de taal er verstaat weet je precies wat er gezegd wordt, lijkt mij toch of niet dan? Ik zeg niet dat er opruiende shit wordt verteld, maar ik zeg ook niet dat het niet gebeurd. Feit is dat wij het gewoon niet kunnen weten.

eeeehhhmmm ja... als je gewoon nuchter nadenkt, ik weet het is moeilijk, zul je weten dat niet alle moslims extreem zijn, en ook gewoon gelukkig willen leven in NL. Die extreme groep, als je het over de hele moslim bevolking hebt in NL, is vrij klein in vergelijking.
De ouders van mn vriendin (is surinaams maar moslim, dont ask why) gaan er regelmatig heen en ben een paar keer meegeweest uit nieuwsgierigheid... naar 3 verschillende...
Nu jij nog... niet zo overdrijven hoor.





Ik kan je verzekeren dat dit zeker in 8 van de 10 moskee'en niet gebeurt... als het er niet 9 zijn.


Hoe moet jij dat nu weten. Kom jij uberhaupt wel eens in een moskee? Neen! Pas als je er zelf zit en de taal er verstaat weet je precies wat er gezegd wordt, lijkt mij toch of niet dan? Ik zeg niet dat er opruiende shit wordt verteld, maar ik zeg ook niet dat het niet gebeurd. Feit is dat wij het gewoon niet kunnen weten.

En ook een feit dat het i.i.g. al wel OOIT eens is gebeurd... En ik kan me echt niet voorstellen dat het bij 1 keer is gebleven / blijft. Dus Italian, nogmaals: Open je ogen en realiseer de harde werkelijkheid, i.p.v. alles proberen goed te praten.

zo gebeuren er wel meer slechte dingen.... doe niet zo dom man en doe jij je ogen open... want nogmaals 8 van de 10 moskee'en moeten daar niks van hebben. En idd als je je ogen dicht blijft houden mbt dit onderwerp ga je zo kortzinnig denken als jij.....



Denk dat ze in London ook niet opruiend hebben lopen lullen in een van de moskeen. Kut man, ik ben weer veels te kortzichtig en racistisch. foei. shame on me.

Anonymous
09-07-2005, 12:12
Ik kan je verzekeren dat dit zeker in 8 van de 10 moskee'en niet gebeurt... als het er niet 9 zijn.


Hoe moet jij dat nu weten. Kom jij uberhaupt wel eens in een moskee? Neen! Pas als je er zelf zit en de taal er verstaat weet je precies wat er gezegd wordt, lijkt mij toch of niet dan? Ik zeg niet dat er opruiende shit wordt verteld, maar ik zeg ook niet dat het niet gebeurd. Feit is dat wij het gewoon niet kunnen weten.

eeeehhhmmm ja... als je gewoon nuchter nadenkt, ik weet het is moeilijk, zul je weten dat niet alle moslims extreem zijn, en ook gewoon gelukkig willen leven in NL. Die extreme groep, als je het over de hele moslim bevolking hebt in NL, is vrij klein in vergelijking.
De ouders van mn vriendin (is surinaams maar moslim, dont ask why) gaan er regelmatig heen en ben een paar keer meegeweest uit nieuwsgierigheid... naar 3 verschillende...
Nu jij nog... niet zo overdrijven hoor.





Ik kan je verzekeren dat dit zeker in 8 van de 10 moskee'en niet gebeurt... als het er niet 9 zijn.


Hoe moet jij dat nu weten. Kom jij uberhaupt wel eens in een moskee? Neen! Pas als je er zelf zit en de taal er verstaat weet je precies wat er gezegd wordt, lijkt mij toch of niet dan? Ik zeg niet dat er opruiende shit wordt verteld, maar ik zeg ook niet dat het niet gebeurd. Feit is dat wij het gewoon niet kunnen weten.

En ook een feit dat het i.i.g. al wel OOIT eens is gebeurd... En ik kan me echt niet voorstellen dat het bij 1 keer is gebleven / blijft. Dus Italian, nogmaals: Open je ogen en realiseer de harde werkelijkheid, i.p.v. alles proberen goed te praten.

zo gebeuren er wel meer slechte dingen.... doe niet zo dom man en doe jij je ogen open... want nogmaals 8 van de 10 moskee'en moeten daar niks van hebben. En idd als je je ogen dicht blijft houden mbt dit onderwerp ga je zo kortzinnig denken als jij.....



Denk dat ze in London ook niet opruiend hebben lopen lullen in een van de moskeen. Kut man, ik ben weer veels te kortzichtig en racistisch. foei. shame on me.

Anonymous
09-07-2005, 12:15
Ik kan je verzekeren dat dit zeker in 8 van de 10 moskee'en niet gebeurt... als het er niet 9 zijn.


Hoe moet jij dat nu weten. Kom jij uberhaupt wel eens in een moskee? Neen! Pas als je er zelf zit en de taal er verstaat weet je precies wat er gezegd wordt, lijkt mij toch of niet dan? Ik zeg niet dat er opruiende shit wordt verteld, maar ik zeg ook niet dat het niet gebeurd. Feit is dat wij het gewoon niet kunnen weten.

eeeehhhmmm ja... als je gewoon nuchter nadenkt, ik weet het is moeilijk, zul je weten dat niet alle moslims extreem zijn, en ook gewoon gelukkig willen leven in NL. Die extreme groep, als je het over de hele moslim bevolking hebt in NL, is vrij klein in vergelijking.
De ouders van mn vriendin (is surinaams maar moslim, dont ask why) gaan er regelmatig heen en ben een paar keer meegeweest uit nieuwsgierigheid... naar 3 verschillende...
Nu jij nog... niet zo overdrijven hoor.





Ik kan je verzekeren dat dit zeker in 8 van de 10 moskee'en niet gebeurt... als het er niet 9 zijn.


Hoe moet jij dat nu weten. Kom jij uberhaupt wel eens in een moskee? Neen! Pas als je er zelf zit en de taal er verstaat weet je precies wat er gezegd wordt, lijkt mij toch of niet dan? Ik zeg niet dat er opruiende shit wordt verteld, maar ik zeg ook niet dat het niet gebeurd. Feit is dat wij het gewoon niet kunnen weten.

En ook een feit dat het i.i.g. al wel OOIT eens is gebeurd... En ik kan me echt niet voorstellen dat het bij 1 keer is gebleven / blijft. Dus Italian, nogmaals: Open je ogen en realiseer de harde werkelijkheid, i.p.v. alles proberen goed te praten.

zo gebeuren er wel meer slechte dingen.... doe niet zo dom man en doe jij je ogen open... want nogmaals 8 van de 10 moskee'en moeten daar niks van hebben. En idd als je je ogen dicht blijft houden mbt dit onderwerp ga je zo kortzinnig denken als jij.....



Denk dat ze in London ook niet opruiend hebben lopen lullen in een van de moskeen. Kut man, ik ben weer veels te kortzichtig en racistisch. foei. shame on me.
8 van de 10 moskeen das 20% daar moeten de andere 80% maar onder lijden dan, en ze moeten hun eigen volk daarvoor ter verantwoording roepen. Doen ze dat niet uitzetting!! Na 11 september zijn ze in London ook wakker geworden en nu nog meer

Anonymous
03-11-2005, 21:00
waarschijnlijk lopen er op die school van die lonsdale gastjes rond en die hebben het nu verpest.... het is natuurlijk onzin, maar in deze tijd wordt die NL'dse vlag misbruikt door extreem rechtse wannabe's die wel degelijk provoceren.... In italie had je ook al zo'n discussie.. maar die vlag blijft gewoon...
(ben ik nu weer te links om dat ik niet mee lul??)

Denk ik ook ja...

Wanneer het alleen om de Nederlandse vlag zou gaan en er verder niks mee bedoeld werd, vind ik het ook flauwekul dat deze vlag verwijderd moet worden!

Bij ons in de buurt echter heb ik nog nooit iemand zien lopen die alleen een Nederlandse vlag droeg. Dit gaat eigenlijk altijd gepaard met een kale kop, legerschoenen, bretels en bomberjacks...

De mensen die ik zojuist omschreef zijn zeer zeker uit op provocatie en zelfs discriminatie...

Silat
03-11-2005, 21:40
ja en :roll: sta je nog steeds in die sloot met ouwe koeien?

Paganstars
04-11-2005, 02:10
sorry marcel was foutje vanmiddag... :oops:

Anonymous
04-11-2005, 14:57
Eigen volk eerst!