PDA

View Full Version : BJJ in amsterdam



Anonymous
30-01-2005, 09:16
Cadu gaat vanaf a.s donderdag les geven in amsterdam. (www.cadu.nl)

We beginnen eerst een keer per week kijken hoe dat loopt en dan waarschijnlijk meerdere dagen in de week.

Donderdagavond vanaf 20:00 tot 22:00 is de eerste les en iedereen is van harte welkom.
Heb je een Gi neem het mee, heb je niet dan ben je alsnog welkom.

Locatie:
Bijlmerdreef 1315
Amsterdam ZuidOost

hele mooie zaal!!

Ik hoop veel van jullie as donderdagavond te zien!!

Mvg,

[email protected]

ashi76
30-01-2005, 11:32
Veel succes ! :thumbs:

Reversal of Dan
30-01-2005, 16:52
Cadu is een P.I.M.P.

het zou es tijd worden dat ie in amsterdam komt lesgeven.

Aaronk
30-01-2005, 16:53
vette zooi. ik kom er heen zekers.

komen trouwens steeds meer black belts, dat is al de tweede in damsco

kentaro
30-01-2005, 18:05
he! is er ook een beginnersles of is dit alleen voor gevorderen!?

Anonymous
30-01-2005, 22:52
ook voor beginners!!

Anonymous
31-01-2005, 11:26
Dus als ik het goed begrijp zijn er dan nu 2 blackbelts bjj in Amsterdam dus?

Wie dan nog meer behalve Cadu?

yas
31-01-2005, 12:36
marcos flexa, hij geeft dinsdag en donderdagmiddag les, maar als je aangeeft dat je liever 's avonds wilt, dan valt er wel te onderhandelen. hij heeft een kleine groep en is (momenteel) duurder dan cadu. maar is wel de moeite waard om te checken uiteraard. dus laat ff weten als je bent geweest!

http://geocities.yahoo.com.br/marcosflexa/

en als t goed is komt in maart roberto atalla ook lesgeven, zijn website is dacht ik nog niet af, maar ik denk dat de webbeheerder het dan wel ff post.

Aaronk
31-01-2005, 12:38
dat was een cadu reclame topic :?

Ronny
31-01-2005, 13:35
wat zijn de kosten??????

yas
31-01-2005, 13:40
cadu: 1maand voor 1 x per week= 35 euro
1 maand onbeperkt: 50 euro
marcos: 70 euro per maand, maar dat weet ik niet zeker. bovendien valt er altijd te onderhandelen!

Ronny
31-01-2005, 13:50
ik bied 1 euro

kentaro
31-01-2005, 15:16
Ok dan ik ga zeker (als beginneling) hoe duur is een losse les?

Jochem
31-01-2005, 15:17
Rare Prijzen.
Ik train bij Remco pardoel, kost me 20 euro per maand voor 1x.

25 euro 2x en 30 onbeperkt (zoiets)

en aangezien dit een reclame topic is :p
ex-wereldkampioen gewoon jiu jitsu en elke maand tot 2 maanden komt er een zwarte band (meestal wereldkampioen BJJ) langs, super sfeer, hard trainen (BJJ!!)
ik heb 2 mnd bij de gracies getraind in Brazil, dus kan et vergelijken.

Tsuki
31-01-2005, 15:32
Rare Prijzen.
Ik train bij Remco pardoel, kost me 20 euro per maand voor 1x.

25 euro 2x en 30 onbeperkt (zoiets)

en aangezien dit een reclame topic is :p
ex-wereldkampioen gewoon jiu jitsu en elke maand tot 2 maanden komt er een zwarte band (meestal wereldkampioen BJJ) langs, super sfeer, hard trainen (BJJ!!)
ik heb 2 mnd bij de gracies getraind in Brazil, dus kan et vergelijken.

die prijzen lijken er meer op idd ....................

Anonymous
31-01-2005, 15:45
cadu: 1maand voor 1 x per week= 35 euro
1 maand onbeperkt: 50 euro
marcos: 70 euro per maand, maar dat weet ik niet zeker. bovendien valt er altijd te onderhandelen!
Maar als Cadu voorlopig maar 1 maal per week les geeft, waar slaat die onbeperkt dan op??

Anonymous
31-01-2005, 16:36
je kunt gewoon een proefles volgen.

onbeperkt slaat op de andere locaties (oss, utrecht, den haag)

als je het goedkoper kunt regelen, be my guest!

redjuh
31-01-2005, 17:46
marcos flexa, hij geeft dinsdag en donderdagmiddag les, maar als je aangeeft dat je liever 's avonds wilt, dan valt er wel te onderhandelen. hij heeft een kleine groep en is (momenteel) duurder dan cadu. maar is wel de moeite waard om te checken uiteraard. dus laat ff weten als je bent geweest!

http://geocities.yahoo.com.br/marcosflexa/

en als t goed is komt in maart roberto atalla ook lesgeven, zijn website is dacht ik nog niet af, maar ik denk dat de webbeheerder het dan wel ff post.

jij hebt echt helemaal geen gevoel van loyaliteit naar een school toe he? je lijkt wel een zwerfkat

Tsuki
31-01-2005, 17:55
marcos flexa, hij geeft dinsdag en donderdagmiddag les, maar als je aangeeft dat je liever 's avonds wilt, dan valt er wel te onderhandelen. hij heeft een kleine groep en is (momenteel) duurder dan cadu. maar is wel de moeite waard om te checken uiteraard. dus laat ff weten als je bent geweest!

http://geocities.yahoo.com.br/marcosflexa/

en als t goed is komt in maart roberto atalla ook lesgeven, zijn website is dacht ik nog niet af, maar ik denk dat de webbeheerder het dan wel ff post.

jij hebt echt helemaal geen gevoel van loyaliteit naar een school toe he? je lijkt wel een zwerfkat

als je geen wedstrijden vecht en je betaald gewoon contributie , wat maakt het dan uit .......

redjuh
31-01-2005, 17:59
de persoon in kwestie doet wel wedstrijden.
en dan nog je bent toch loyaal naar een leraar die jou alles kan en wil leren??

Anonymous
31-01-2005, 18:38
yasmin ging weg bij een blauwe bander om onder een zwarte bander te trainen

een blauwe bander is geen leraar die je alles kan leren

een zwarte bander wel

dus wat je zegt klopt niet helemaal redjuh

Justinian
31-01-2005, 18:50
Rare Prijzen.
Ik train bij Remco pardoel, kost me 20 euro per maand voor 1x.

25 euro 2x en 30 onbeperkt (zoiets)

en aangezien dit een reclame topic is :p
ex-wereldkampioen gewoon jiu jitsu en elke maand tot 2 maanden komt er een zwarte band (meestal wereldkampioen BJJ) langs, super sfeer, hard trainen (BJJ!!)
ik heb 2 mnd bij de gracies getraind in Brazil, dus kan et vergelijken.
De eerste de beste! :thumbs:

ICON
31-01-2005, 19:00
Rare Prijzen.
Ik train bij Remco pardoel, kost me 20 euro per maand voor 1x.

25 euro 2x en 30 onbeperkt (zoiets)

en aangezien dit een reclame topic is :p
ex-wereldkampioen gewoon jiu jitsu en elke maand tot 2 maanden komt er een zwarte band (meestal wereldkampioen BJJ) langs, super sfeer, hard trainen (BJJ!!)
ik heb 2 mnd bij de gracies getraind in Brazil, dus kan et vergelijken.
De eerste de beste! :thumbs:
YES YES :wink:

redjuh
31-01-2005, 19:20
yasmin ging weg bij een blauwe bander om onder een zwarte bander te trainen

een blauwe bander is geen leraar die je alles kan leren

een zwarte bander wel

dus wat je zegt klopt niet helemaal redjuh

daar doel ik niet op. ik doel erop da ze zelfs nu ze bij een zwarte bander traint nog met andere scholen loopt te leuren. laat verder maar

Anonymous
31-01-2005, 20:30
Gym Alkmaar, vanaf 25 euro per maand 4x per week BJJ
en 5x per week Muay thai.
Sorry ook reclame haha

yas
31-01-2005, 23:12
michiel(redjuh): LMFAO

need i say more... :D

Ronald
31-01-2005, 23:59
cadu: 1maand voor 1 x per week= 35 euro
:shock: Ik betaal 50 cent minder voor 3x in de week (en dat vind ik al duur).

Jeru
01-02-2005, 00:04
cadu: 1maand voor 1 x per week= 35 euro
:shock: Ik betaal 50 cent minder voor 3x in de week (en dat vind ik al duur).

kom dan maar niet trainen in Amsterdam :wink:

Aaronk
01-02-2005, 00:08
ik wou me hier eigenlijk buiten houden.

Redjuh,
Wat is er mis met de gym zoeken waar je je thuis voelt? Als je opzoekt blijft heb je je duidelijk je plek nog niet gevonden.

P.s Als je echt de brazilian attitude wil uithangen is het creonte ipv zwerfkat

Jeru = correct

Damsco is tant2 duur

Ronald
01-02-2005, 00:09
kom dan maar niet trainen in Amsterdam :wink:
Wat betaal jij dan?

Jeru
01-02-2005, 00:21
45 euro.

yas
01-02-2005, 09:41
Redjuh,
Wat is er mis met de gym zoeken waar je je thuis voelt? Als je opzoekt blijft heb je je duidelijk je plek nog niet gevonden.

P.s Als je echt de brazilian attitude wil uithangen is het creonte ipv zwerfkat


aaronk = correct

gelukkig heb ik nu een team gevonden waar ik me 200% thuis voel: CREONTE UNITED, aangesloten bij de bond Creonte Forever. ik heb net een hele belangrijke wedstrijd gespeeld en ben wereldkampioen.

Anonymous
01-02-2005, 09:45
Ik heb ook 2 jaar bij Remco getraind en heel veel geleerd maar ik merk toch het verschil van trainen bij Cadu en bij Remco.

Ik zou zeggen kom gewoon donderdag is opendag en bevalt het dan schrijf je je gewoon in en bevalt het niet dan schrijf je je niet in.

Ik hoop dat de liefhebbers wel komen en dat we een sterk team kunnen samenstellen om lekker toernooien te gaan draaien!!

Mvg,

Windy Hernandez

yas
01-02-2005, 09:50
o ja, ik vergat te melden bij de prijzen:
rickson assoc. betaal je naast je contributie (dat is ook weer verschillend per lokatie), ook jaarlijks lidmaatschap (40 euro) en zijn de 2 daagse seminars 80 euro voor een zwarte bander.

Anonymous
01-02-2005, 10:15
Ik vind het knap van Cadu om overal een locatie/studenten te hebben.
Amsterdam (binnenkort) , Oss , Utrecht , Rijswijk , Zweden, belgie , polen , Tjechie, duitsland .. wat komt er nog meer ?? 1 ding is zeker het wordt heel moeilijk om overal tegelijkertijd les te gaan geven. Dus trap nou maar niet in die grappen "van meerdere dagen les krijgen" waarom zou je meerdere dagen les geven als je studenten heb voor 35 euro per maand voor 1 keer?? hoe meer locaties met studenten voor 1x per maand is gewoon heel wat interesanter?? of niet soms . Dus straks heeft hij in nederland minimaal 7 locaties met zoveel mogelijk studenten. Thats a P.I.M.P.

Jochem
01-02-2005, 11:10
@ Windy

Misschien is er ondertussen veel veranderd dan. Remco houdt ongeveer dezelfde trainingsvorm aan als bij Gracie Barra. (op vrijdagavond iig) Vanaf dit jaar hebben we een wedstrijdteam wat elke 4-6 weken in actie komt, en altijd met podiumplaatsen, en meestal 1e plaatsen ervandoor gaat. in JJ, BJJ en Grappling. Kom maar es vrijdagavond langs, dan kom ik wel een keer donderavond langs.
:wink:

mvg,
Jochem

remco pardoel
01-02-2005, 11:54
Beste Windy,

Iemand die niet elke week komt kan je, helaas, alleen basis leren...
Met de basis die ik jouw en Furdjel aangeleerd heb kon je je tot nu toe redelijk redden dacht ik.
Mensen die op blauw of hoger liggen kan ik meer leren..Ook als je een pak meeneemt kan ik je meer BJJ leren anders blijf je meer in de hoek Submission Wrestling hangen. ;-)
Het is jouw keuze geweest om niet meer te komen trainen. En ook mij de kans niet te geven om je verder te kunnen laten ontplooien als sporter.
Jochem moet ik gelijk geven. Met de nieuwe garde die we hebben zijn we nog meer in de goede richting gegaan.

suc6 bij je nieuwe club

Remco

Christophe
01-02-2005, 13:40
Mag ik ook even reclame maken?!

€ 25 / maand: onbeperkt trainen (ma, di, do, za, zo in Antwerpen en/of ma, woe, za in Leuven)

Topkwaliteit voor geen geld!!! :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Anonymous
01-02-2005, 17:17
Even voor de duidelijk ik wil niemand te kort doen en Remco ik heb zeker heel veel van je geleerd en zeg dat ook duidelijk in mijn post en had ik de tijd om elke keer naar oss te komen dan was ik zeker nog wekelijks daar te vinden maar helaas zitten er maar 24 uurtjes in een dag.

Wat ik met verschil bedoel is de manier hoe jij les geeft en hoe cadu lesgeeft. Qua warmingup enz..... ik heb never gezegd dat ik nu beter getraind word maar ik merk gewoon een verschil in het lesgeven.

Sinds ik gestopt ben bij Remco heb ik geen BJJ meer getraind totdat ik sinds een maand geleden bij Cadu terecht ben gekomen en ik moet zeggen dat het me uitstekend bevalt!!

En Jochem wij hebben een deal...ik kom zeker nog langs bij Remco en ik zie jou dan wel een keer in amsterdam.

Anonymous
01-02-2005, 17:20
ps. en Remco niet zo formeel he met je beste Windy :lol:

Anonymous
01-02-2005, 20:31
cadu is member of team aerts en is volgens mijn bronnen driemaal per week bij kops te vinden. maar zou zeker leuk zijn voor jongens als wind enzoviort dat ze nu ook met hem kunnen trainen :P

Anonymous
01-02-2005, 20:32
gelukkig heb ik nu een team gevonden waar ik me 200% thuis voel: CREONTE UNITED, aangesloten bij de bond Creonte Forever. ik heb net een hele belangrijke wedstrijd gespeeld en ben wereldkampioen.


WERELDKAMPIOEN.....jij!!?! yeah right

NESCIO
02-02-2005, 14:53
[quote]
Thats a P.I.M.P nee een braziliaan!!

casca grossa
02-02-2005, 22:28
Rare Prijzen.
Ik train bij Remco pardoel, kost me 20 euro per maand voor 1x.

25 euro 2x en 30 onbeperkt (zoiets)

en aangezien dit een reclame topic is :p
ex-wereldkampioen gewoon jiu jitsu en elke maand tot 2 maanden komt er een zwarte band (meestal wereldkampioen BJJ) langs, super sfeer, hard trainen (BJJ!!)
ik heb 2 mnd bij de gracies getraind in Brazil, dus kan et vergelijken.
De eerste de beste! :thumbs:

remco zal beslist een zeer goede leraar zijn, maar nog steeds een paarse bander. (als ik het niet verkeerd heb) 30 euro is dan inderdaad een mooie prijs.
maar les van een zeer goede technische zwarte bander voor 50 euro onbeperkt, kan niet beter!

casca grossa
02-02-2005, 22:34
Ik vind het knap van Cadu om overal een locatie/studenten te hebben.
Amsterdam (binnenkort) , Oss , Utrecht , Rijswijk , Zweden, belgie , polen , Tjechie, duitsland .. wat komt er nog meer ?? 1 ding is zeker het wordt heel moeilijk om overal tegelijkertijd les te gaan geven. Dus trap nou maar niet in die grappen "van meerdere dagen les krijgen" waarom zou je meerdere dagen les geven als je studenten heb voor 35 euro per maand voor 1 keer?? hoe meer locaties met studenten voor 1x per maand is gewoon heel wat interesanter?? of niet soms . Dus straks heeft hij in nederland minimaal 7 locaties met zoveel mogelijk studenten. Thats a P.I.M.P.

luister "PIK"' 35 eurotjes per maand voor zelfs maar 1x is geen geld als je les krijgt van cadu!!

casca grossa
02-02-2005, 22:36
gelukkig heb ik nu een team gevonden waar ik me 200% thuis voel: CREONTE UNITED, aangesloten bij de bond Creonte Forever. ik heb net een hele belangrijke wedstrijd gespeeld en ben wereldkampioen.


WERELDKAMPIOEN.....jij!!?! yeah right

volgens mij was dit een grapje? :?

Aaronk
02-02-2005, 23:53
god i love internet

njgroene
03-02-2005, 00:21
casca grossa = correct!
Heb een tijdje les gehad van cadu en ik vond zijn lessen het geld meer dan waard =D

Mbt die opmerking over 'meerdere studenten voor 1x per week in meerdere steden':
de locaties in Utrecht, Den Haag en Amsterdam zijn voor mensen in de randstad goed te bereizen. Ik woon zelf in Amsterdam en ben naar de lessen in Utrecht en Den Haag geweest en dat is qua reistijd prima te doen. Dus volgens mij zullen veel mensen van de nieuwe avond in Amsterdam gebruik kunnen maken om nog meer te trainen.

Helemaal top dus als je het mij vraagt! :thumbs:

Anonymous
03-02-2005, 10:54
--------------------------------------------------------------------------------

Anonymous wrote:
Ik vind het knap van Cadu om overal een locatie/studenten te hebben.
Amsterdam (binnenkort) , Oss , Utrecht , Rijswijk , Zweden, belgie , polen , Tjechie, duitsland .. wat komt er nog meer ?? 1 ding is zeker het wordt heel moeilijk om overal tegelijkertijd les te gaan geven. Dus trap nou maar niet in die grappen "van meerdere dagen les krijgen" waarom zou je meerdere dagen les geven als je studenten heb voor 35 euro per maand voor 1 keer?? hoe meer locaties met studenten voor 1x per maand is gewoon heel wat interesanter?? of niet soms . Dus straks heeft hij in nederland minimaal 7 locaties met zoveel mogelijk studenten. Thats a P.I.M.P.


luister "PIK"' 35 eurotjes per maand voor zelfs maar 1x is geen geld als je les krijgt van cadu!!



Het is logisch dat jij zo reageert , jij deelt ook me in het geld dus PIKKIE jij mag wel reageren maar het is niet objectief. Hij is wel degelijk een PIMP jij heb alleen nog niet door dat je een van zijn HOE'S bent :mrgreen:

redjuh
03-02-2005, 11:04
pff dit gaat ook nergens meer over

Anonymous
03-02-2005, 13:01
inderdaad, laten we elkaar maar met rust laten en het gewoon uitvechten op de mat of in de ring. ipv. als een stelletje mietjes elkaar op het internet "pikkie" te noemen .

Anonymous
03-02-2005, 13:13
Ja mijn naam is niet om mee te spotten...... :maskills:

remco pardoel
03-02-2005, 18:44
casca....
bij mijn weten is Cadu nog nooit voor de absoluto uitgenodigt op de Mundials... (dat zijn de wereldkampioenschappen voor BJJ)
Dat is niet slecht als je bij de beste 8 zwarte banders mag meedoen met je paarse band
geeft toch iets aan over nivo...

:-)

ieder zijn ding en veel succes met trainen.

casca grossa
03-02-2005, 20:00
casca....
bij mijn weten is Cadu nog nooit voor de absoluto uitgenodigt op de Mundials... (dat zijn de wereldkampioenschappen voor BJJ)
Dat is niet slecht als je bij de beste 8 zwarte banders mag meedoen met je paarse band
geeft toch iets aan over nivo...

:-)

ieder zijn ding en veel succes met trainen.

remco.......
jij goede paarse bander! :wink:
ik doe ook niet af op jou kunnen,maar ik denk dat er wel degelijk een verschil zit kwa techniek, als je paars met zwart vergelijkt.

casca grossa
03-02-2005, 20:03
--------------------------------------------------------------------------------

Anonymous wrote:
Ik vind het knap van Cadu om overal een locatie/studenten te hebben.
Amsterdam (binnenkort) , Oss , Utrecht , Rijswijk , Zweden, belgie , polen , Tjechie, duitsland .. wat komt er nog meer ?? 1 ding is zeker het wordt heel moeilijk om overal tegelijkertijd les te gaan geven. Dus trap nou maar niet in die grappen "van meerdere dagen les krijgen" waarom zou je meerdere dagen les geven als je studenten heb voor 35 euro per maand voor 1 keer?? hoe meer locaties met studenten voor 1x per maand is gewoon heel wat interesanter?? of niet soms . Dus straks heeft hij in nederland minimaal 7 locaties met zoveel mogelijk studenten. Thats a P.I.M.P.



luister "PIK"' 35 eurotjes per maand voor zelfs maar 1x is geen geld als je les krijgt van cadu!!



Het is logisch dat jij zo reageert , jij deelt ook me in het geld dus PIKKIE jij mag wel reageren maar het is niet objectief. Hij is wel degelijk een PIMP jij heb alleen nog niet door dat je een van zijn HOE'S bent :mrgreen:

ik de zijne of hij de mijne? $ :lol: $

Infecto Groovalistic
03-02-2005, 20:17
casca....
bij mijn weten is Cadu nog nooit voor de absoluto uitgenodigt op de Mundials... (dat zijn de wereldkampioenschappen voor BJJ)
Dat is niet slecht als je bij de beste 8 zwarte banders mag meedoen met je paarse band
geeft toch iets aan over nivo...

:-)

ieder zijn ding en veel succes met trainen.

remco.......
jij goede paarse bander! :wink:
ik doe ook niet af op jou kunnen,maar ik denk dat er wel degelijk een verschil zit kwa techniek, als je paars met zwart vergelijkt.
Ik weet het niet zeker maar volgen mij is Pardoel wel een zwarte band in judo en/of traditioneel jiu-jitsu.
En hij heeft ook vechters met hun grond vechten geholpen
waar hij niet altijd credit voor krijgt.

casca grossa
03-02-2005, 20:21
casca....
bij mijn weten is Cadu nog nooit voor de absoluto uitgenodigt op de Mundials... (dat zijn de wereldkampioenschappen voor BJJ)
Dat is niet slecht als je bij de beste 8 zwarte banders mag meedoen met je paarse band
geeft toch iets aan over nivo...

:-)

ieder zijn ding en veel succes met trainen.

remco.......
jij goede paarse bander! :wink:
ik doe ook niet af op jou kunnen,maar ik denk dat er wel degelijk een verschil zit kwa techniek, als je paars met zwart vergelijkt.
Ik weet het niet zeker maar volgen mij is Pardoel wel een zwarte band in judo en/of traditioneel jiu-jitsu.
En hij heeft ook vechters met hun grond vechten geholpen
waar hij niet altijd credit voor krijgt.

nou van mij wel hoor!

Anonymous
03-02-2005, 22:11
Hallo Remco, Er zijn genoeg momenten geweest om je krachten te meten met cadu!!! Stel je voor dat je van hem wint, dan wil iedereen bij jou trainen voor die 30 eurotjes. waarom prefereer je een onbeduidend toernooi in Amerika waar je 2 partijen kunt draaien boven de B.I.G. waar de top van europa meedoet?

ps: dit is geen kritiek, ik ben gewoon nieuwsgierig.

Justinian
03-02-2005, 23:30
Hallo Remco, Er zijn genoeg momenten geweest om je krachten te meten met cadu!!! Stel je voor dat je van hem wint, dan wil iedereen bij jou trainen voor die 30 eurotjes. waarom prefereer je een onbeduidend toernooi in Amerika waar je 2 partijen kunt draaien boven de B.I.G. waar de top van europa meedoet?

ps: dit is geen kritiek, ik ben gewoon nieuwsgierig.
:lol: LMAO! "onbeduidend toernooitje"?? Het ging om de Budweiser World Cup in de USA! Wat zou jij doen? Daar vechten (alles vergoed), of vechten op de B.I.G. waar je waarschijnlijk nog inschrijfgeld moet betalen ook?

btw. er deden een flink aantal toppers mee aan het toernooi in de USA.

Justinian
03-02-2005, 23:31
btw aub ontopic, want de topic gaat nog steeds over BJJ in Amsterdam (was het ook ff vergeten ;)).

Anonymous
04-02-2005, 09:35
--------------------------------------------------------------------------------

Anonymous wrote:
Ik vind het knap van Cadu om overal een locatie/studenten te hebben.
Amsterdam (binnenkort) , Oss , Utrecht , Rijswijk , Zweden, belgie , polen , Tjechie, duitsland .. wat komt er nog meer ?? 1 ding is zeker het wordt heel moeilijk om overal tegelijkertijd les te gaan geven. Dus trap nou maar niet in die grappen "van meerdere dagen les krijgen" waarom zou je meerdere dagen les geven als je studenten heb voor 35 euro per maand voor 1 keer?? hoe meer locaties met studenten voor 1x per maand is gewoon heel wat interesanter?? of niet soms . Dus straks heeft hij in nederland minimaal 7 locaties met zoveel mogelijk studenten. Thats a P.I.M.P.



luister "PIK"' 35 eurotjes per maand voor zelfs maar 1x is geen geld als je les krijgt van cadu!!



Het is logisch dat jij zo reageert , jij deelt ook me in het geld dus PIKKIE jij mag wel reageren maar het is niet objectief. Hij is wel degelijk een PIMP jij heb alleen nog niet door dat je een van zijn HOE'S bent :mrgreen:

ik de zijne of hij de mijne? $ :lol: $

Nou in het geval dat jij hem mocht pimpen vind ik het wel cool.

Anonymous
04-02-2005, 09:41
Zijn de vechters van cadu dan werkelijk zoveel beter geworden dat iedereen daar wil trainen of is het meer omdat hij de zwarte band heeft?
zijn goede vechters zijn de vechters die voor hem al de toernooien wonnen volgens mij :maskills:

yas
04-02-2005, 11:18
Zijn de vechters van cadu dan werkelijk zoveel beter geworden dat iedereen daar wil trainen of is het meer omdat hij de zwarte band heeft?
zijn goede vechters zijn de vechters die voor hem al de toernooien wonnen volgens mij :maskills:

beste guest,

die band geeft welliswaar het niveau aan, maar dat wil nog niet zeggen of iemand ook goed kan lesgeven. ik heb diverse leraren meegemaakt, en mijn ervaring is dat cadu zijn vak goed verstaat :thumbs:

ik zou zeggen: ga zelf langs bij diverse gyms en kijk welke leraar het beste bij jou past.

tot slot: check de results van diverse toernooien :wink:

hieronder alvast 1 :)

De winnaars van de Open NK Yoseikan Grappling competitie 2004 zijn geworden:

-65 kg
Remco van Baardewijk - Cadu

-70 kg
Michael Goffard- Exit

-76 kg
Aram Clemens -Cadu

-83 kg
Jasper van der Gaag -Cadu

-91 kg
Hans Stringer - Cadu

-110 kg
Fransis Cadu- Cadu

Dames
Audrey Kruyning -Budo Academy Physical

Anonymous
04-02-2005, 11:21
Mensen deze topic is niet geopend om mensen aan te vallen of wat dan ook...tis geopend voor BJJ liefhebbers.

Denk dat we blij moeten zijn met een zwartebander hier in nederland die les geeft. Komen er meer zwartebanders dan wordt het niveau alleen maar hoger en misschien dat we ooit een wedstrijd kunnen houden tussen de beste van nederland tegen de beste van Brazilie...dus wees blij met deze ontwikkelingen!!

Christophe
04-02-2005, 12:14
Inderdaad ... we moeten - als verschillende clubs - elkaar helpen om het niveau zo hoog mogelijk te krijgen in Europa. Dit kan o.a. door massaal mee te doen met competities, maar zeker niet door elkaar af te breken. Als iemand beter is, moet 'ie het maar tonen op de mat en dan kan z'n tegenstander naderhand z'n techniek proberen te verbeteren om het op de volgende competitie beter te doen.

Ons doel moet zijn om op een vlotte manier het niveau van Brazilië te evenaren (of zelfs overstijgen), en iedereen die daarvoor werkt moet gerespecteerd worden.

Alleen op de mat vechten we (even) tegen elkaar, daarbuiten zijn we allemaal jongens met dezelfde interesse die veel tijd, energie en karakter in onze sport steken. We're all the same!!! Respect! :wink:

Thomas
04-02-2005, 12:19
Inderdaad ... we moeten - als verschillende clubs - elkaar helpen om het niveau zo hoog mogelijk te krijgen in Europa. Dit kan o.a. door massaal mee te doen met competities, maar zeker niet door elkaar af te breken. Als iemand beter is, moet 'ie het maar tonen op de mat en dan kan z'n tegenstander naderhand z'n techniek proberen te verbeteren om het op de volgende competitie beter te doen.

Ons doel moet zijn om op een vlotte manier het niveau van Brazilië te evenaren (of zelfs overstijgen), en iedereen die daarvoor werkt moet gerespecteerd worden.

Alleen op de mat vechten we (even) tegen elkaar, daarbuiten zijn we allemaal jongens met dezelfde interesse die veel tijd, energie en karakter in onze sport steken. We're all the same!!! Respect! :wink:

niets aan toe te voegen :thumbs:

Windy Hernandez
04-02-2005, 12:24
Inderdaad ... we moeten - als verschillende clubs - elkaar helpen om het niveau zo hoog mogelijk te krijgen in Europa. Dit kan o.a. door massaal mee te doen met competities, maar zeker niet door elkaar af te breken. Als iemand beter is, moet 'ie het maar tonen op de mat en dan kan z'n tegenstander naderhand z'n techniek proberen te verbeteren om het op de volgende competitie beter te doen.

Ons doel moet zijn om op een vlotte manier het niveau van Brazilië te evenaren (of zelfs overstijgen), en iedereen die daarvoor werkt moet gerespecteerd worden.

Alleen op de mat vechten we (even) tegen elkaar, daarbuiten zijn we allemaal jongens met dezelfde interesse die veel tijd, energie en karakter in onze sport steken. We're all the same!!! Respect! :wink:

Correct!!

remco pardoel
04-02-2005, 13:18
beste Casca,
ze hebben me de zwarte band nog niet gegeven.. en ik ga er ook niet om vragen.
zal wel op zijn tijd komen. :-).
Julius:
De mensen komen toch wel trainen bij me en ik zit niet te wachten op mensen die van Cadu overkomen en denk dat het vice versa ook zo is...
Ik heb de BIG al eens gewonnen... in de Budweiser open lag meer uitdaging voor mij persoonlijk. (6 wedstrijden knokken) het nivo in de USA is enigzins hoger als in europa, helaas.
Exit:
het schijnt aan BJJ inherent te zijn om bad blood te creeren door ongenuanceerde uitspraken eruit te gooien... of gewoon dingen eruit te flappen die niet relevant zijn.... dat is jammer voor de sport....
mensen ga gewoon lekker trainen waar je zin hebt en maak er iets moois van..

Justinian
04-02-2005, 15:17
Hallo Remco, Er zijn genoeg momenten geweest om je krachten te meten met cadu!!! Stel je voor dat je van hem wint, dan wil iedereen bij jou trainen voor die 30 eurotjes. waarom prefereer je een onbeduidend toernooi in Amerika waar je 2 partijen kunt draaien boven de B.I.G. waar de top van europa meedoet?

ps: dit is geen kritiek, ik ben gewoon nieuwsgierig.
:lol: LMAO! "onbeduidend toernooitje"?? Het ging om de Budweiser World Cup in de USA! Wat zou jij doen? Daar vechten (alles vergoed), of vechten op de B.I.G. waar je waarschijnlijk nog inschrijfgeld moet betalen ook?

btw. er deden een flink aantal toppers mee aan het toernooi in de USA.

niet helemaal waar justinian, buiten de super reclame win je ook nog 1000 eurotjes! hoef je niet eens 'n vliegtuig voor in! :wink:




btw aub ontopic, want de topic gaat nog steeds over BJJ in Amsterdam (was het ook ff vergeten ;)).ik weet niet waar jij mee bezig bent, maar als ik iets post wat jij niet aan staat is hij in eens verdwenen!! :twisted:
soory vergeten in te loggen
---Justinian

Kennelijk heb jij moeite met lezen Casca! De topic gaat over BJJ in Amsterdam, vandaar dat ik schrijf AUB ontopic. Je posts laat ik in mijn post staan (zodat duidelijk is wat je hebt gepost) en de andere posts verwijder ik. Als je je hier niet in kunt vinden dan mag je me een pm sturen.

Nu dus voor de laatste keer ontopic (geldt natuurlijk ook voor de rest), of ik sluit de topic!

---/Justinian

Aaronk
04-02-2005, 16:01
beste Casca,
ze hebben me de zwarte band nog niet gegeven.. en ik ga er ook niet om vragen.
zal wel op zijn tijd komen. :-).
Julius:
De mensen komen toch wel trainen bij me en ik zit niet te wachten op mensen die van Cadu overkomen en denk dat het vice versa ook zo is...
Ik heb de BIG al eens gewonnen... in de Budweiser open lag meer uitdaging voor mij persoonlijk. (6 wedstrijden knokken) het nivo in de USA is enigzins hoger als in europa, helaas.
Exit:
het schijnt aan BJJ inherent te zijn om bad blood te creeren door ongenuanceerde uitspraken eruit te gooien... of gewoon dingen eruit te flappen die niet relevant zijn.... dat is jammer voor de sport....
mensen ga gewoon lekker trainen waar je zin hebt en maak er iets moois van..

remco = correct

mensen zeuren altijd over te weinig grond niveo in nl. maar er is en komt steeds meer top training. maar iedereen zeurt liever over wie beter is

net als met seminars. iedereen will ze maar je mag blij zijn als je 10 man buiten je eigen club heb.

B3 lik3 M3
04-02-2005, 16:21
Aaron = correct..

Iedereen schreeuwt er wel om... maar owee als het verder is dan 10 km van eigen bed..