PDA

View Full Version : Dit is echt ziek.



Anonymous
01-02-2005, 10:19
Man houdt meer van zijn hond
PHNOM PENH - Een onlangs getrouwde Cambodjaanse man laat zich van zijn vrouw scheiden omdat hij meer van zijn hond houdt. Hij diende een scheidingsverzoek in nadat zijn echtgenote hem met de hond in bed had betrapt.


De 20-jarige geshockeerde vrouw zag de 24-jarige man en de 2-jarige bastaardteef innig verstrengeld liggen, meldde de politie dinsdag. De man is inmiddels bij zijn moeder ingetrokken.

In het boeddhistische Cambodja worden honden normaliter als een van de laagste diersoorten beschouwd.

Dan ben je toch echt niet goed bij je hoofd!?

cactusdre
01-02-2005, 10:20
Dat was ik dus. Komt uit telegraaf.nl

Anonymous
01-02-2005, 10:23
Man houdt meer van zijn hond
PHNOM PENH - Een onlangs getrouwde Cambodjaanse man laat zich van zijn vrouw scheiden omdat hij meer van zijn hond houdt. Hij diende een scheidingsverzoek in nadat zijn echtgenote hem met de hond in bed had betrapt.


De 20-jarige geshockeerde vrouw zag de 24-jarige man en de 2-jarige bastaardteef innig verstrengeld liggen, meldde de politie dinsdag. De man is inmiddels bij zijn moeder ingetrokken.

In het boeddhistische Cambodja worden honden normaliter als een van de laagste diersoorten beschouwd.

Dan ben je toch echt niet goed bij je hoofd!?

Hangt er vanaf welk ras het is, die bordercollies zijn toch niet verkeerd :D

Jay Hoov
01-02-2005, 10:24
Dat was ik dus. Komt uit telegraaf.nl

Je weet wat ze zeggen.....We travel in packs...and do it from the backs...All the while we do it DOGGYSTYLE!!!!

Ralph
01-02-2005, 10:24
Ik heb ook wel eens zo'n show gezien bij Ricki Lake geloof ik. Daar waren allemaal vrouwen die meer van hun hondje hielden dan van hun man en niet konden kiezen tussen de 2. Ik snap niet hoe je zo ziek kan worden.....

Biiyen
01-02-2005, 10:35
Ik heb ook wel eens zo'n show gezien bij Ricki Lake geloof ik. Daar waren allemaal vrouwen die meer van hun hondje hielden dan van hun man en niet konden kiezen tussen de 2. Ik snap niet hoe je zo ziek kan worden.....

misschien als je eens zo leuke man is veranderd in een televisie hangzak en het enige dat hij nog tegen je zegt is "bier" en "honger".

Ralph
01-02-2005, 10:48
Nee, dat was het niet. Die kerels deden juist enorm hun best om hun vrouw weer voor zich te winnen, maar die vrouwen keken niet meer naar hen om; hoe erg ze ook hun best deden. Dus kregen ze tijdens die show een keuze: Mijn man of mijn hond. Was wel lachen.

Kim
01-02-2005, 10:48
inderdaad, als je meer aandacht krijgt van je hond als van je man! :mrgreen:

Italian*Berlusconi*
01-02-2005, 10:50
:shock: :shock:
ik hou al niet van zwaar behaarde kutjes... maar een hond???!!! :shock: :shock:

Jay Hoov
01-02-2005, 10:57
:shock: :shock:
ik hou al niet van zwaar behaarde kutjes... maar een hond???!!! :shock: :shock:

:?

Italian*Berlusconi*
01-02-2005, 10:59
:shock: :shock:
ik hou al niet van zwaar behaarde kutjes... maar een hond???!!! :shock: :shock:

:?

nou een hond is aardig behaard lijkt me.... get it?? :roll:

Italian*Berlusconi*
01-02-2005, 11:03
Beetje lullig van die vrouw dat ze niet bereid is die man te delen met die hond. Je moet in een relatie niet alles zwart/wit zien vind ik. :wink:

lolz... hahahaha..

redjuh
01-02-2005, 11:08
in the end a bitch is a bitch, but a dog is a manĀ“s best friend

cactusdre
01-02-2005, 11:24
Ik hou meer van katten. Daar moet ik helemaal niet aan denken.

Silat
01-02-2005, 11:52
alleen een kale pussy dan he :lol:

Kim I like your avatar :D

phranq
01-02-2005, 12:47
Ik wil die vrouw wel 's zien, misschien dat ik het dan wel begrijp....

Italian*Berlusconi*
01-02-2005, 12:48
Ik wil die vrouw wel 's zien, misschien dat ik het dan wel begrijp....

dus dat zou voor jou een reden kunnen zijn om dan maar met een hond te gaan eeehhhhmmm....????? 8) :wink:

Iwan
01-02-2005, 12:53
Dat was ik dus. Komt uit telegraaf.nl

Niet echt slim om zo'n reaktie te posten na dat artikel. Het lijkt nu net als of jij bedoeld dat jij met dat teefje in bed lag , hahaha!
8)

Arjan
01-02-2005, 13:01
hahaha sick!! :lol:

Leon
01-02-2005, 13:56
nee dan ben je inderdaad niet helemaal goed nee! :shock:

phranq
01-02-2005, 14:07
Ik wil die vrouw wel 's zien, misschien dat ik het dan wel begrijp....

dus dat zou voor jou een reden kunnen zijn om dan maar met een hond te gaan eeehhhhmmm....????? 8) :wink:

Absoluut!!! Ik zie soms vrouwen (of die daar voor door moeten gaan) dat ik denk ik kruip liever op de hond van de buren......nood breekt wetten..;)

cactusdre
01-02-2005, 14:18
Dat was ik dus. Komt uit telegraaf.nl

Niet echt slim om zo'n reaktie te posten na dat artikel. Het lijkt nu net als of jij bedoeld dat jij met dat teefje in bed lag , hahaha!
8)

Hahahahahaha!!!! :thumbs:

Gelukkig weet iedereen die verder leest echt dat ik echt niet van honden hou.