PDA

View Full Version : Het was gaaf in Noorwegen



Sjaak
01-02-2005, 10:30
Michael en ik zijn weer terug, het was gaaf in Noorwegen om daar les te geven aan zoveel karateka's :thumbs: We hebben 2 x een 5 uur durende seminar verzorgd

http://www.musashi.nl/gif/noorwegen.gif

Tsuki
01-02-2005, 10:34
ziet er cool uit zo in de sneeuw , te gek man ..................

remco pardoel
01-02-2005, 10:48
mooie pics.

remco

Sjaak
01-02-2005, 11:21
Het was tof Remco maar wel heel koud, overdag tussen de -5 en -8 graden en 's nachts tussen de -12 en -20 graden Celsius. Maar een schitterend land met hele mooie vrouwen :P en ze kunnen nog is zuipen als bootwerkers ook en zijn gek op feesten :lol:

B3 lik3 M3
01-02-2005, 11:37
Die lui stoken allemaal hun eigen drank hahaha

Shytown
01-02-2005, 11:38
Dat ziet er goed uit! Neem aan dat je goed je best gedaan hebt oop die seminairs Sjaak, zodat je er vaker heen kan :?

Sjaak
01-02-2005, 11:45
[quote="rappe rik"]Zuipen behoorlijk aan de prijs toch in scandinavie Sjaak? Of is dat alleen zweden?

Drank was inderdaad wezenloos duur, een halve liter bier kostte waar ik was rond de 9 euro en een baco 15 euro maar die Noren werken de hele week en op zaterdag gaan ze dan helemaal los en dan zuipen ze tot ze letterlijk omvallen. Voor mij kostte het geen cent want ik was daar te gast (gelukkig) :lol:


Coole pics trouwens, alleen dat met je blote voeten in de sneeuw man, ik zou me een week kapot zeiken.

Dat viel me inderdaad behoorlijk tegen want binnen 1 minuut heb je geen gevoel meer in je voeten bij die extreme lage temperaturen en het duurd heel lang voordat ze weer ontdooid zijn maar het was wel fun om te doen :wink:

Biiyen
01-02-2005, 11:51
Dat viel me inderdaad behoorlijk tegen want binnen 1 minuut heb je geen gevoel meer in je voeten bij die extreme lage temperaturen en het duurd heel lang voordat ze weer ontdooid zijn maar het was wel fun om te doen :wink:

Je moet er wel wat voor over hebben! Noren zijn vikingen, dus je kan moeilijk met je dikke laarzen daar gaan staan he.

Sjaak
01-02-2005, 11:52
Dat ziet er goed uit! Neem aan dat je goed je best gedaan hebt oop die seminairs Sjaak, zodat je er vaker heen kan :?

Zit goed Shytown, Michael en ik zijn al uitgenodigd om naar het Noorse Zomerkamp te komen in juni en Michael om in oktober op het Noorse kampioenschap te knokken. Volgend jaar januari gaan we in ieder geval weer terug voor les te geven.

Maar we moeten wat gaan selecteren want ik ben ook al uitgenodigd om les te komen geven in Frankrijk, Canada, Spanje, Rusland en Japan en ik weet niet of alles in mijn agenda past !

Anonymous
01-02-2005, 14:00
Dat ziet er goed uit! Neem aan dat je goed je best gedaan hebt oop die seminairs Sjaak, zodat je er vaker heen kan :?

Zit goed Shytown, Michael en ik zijn al uitgenodigd om naar het Noorse Zomerkamp te komen in juni en Michael om in oktober op het Noorse kampioenschap te knokken. Volgend jaar januari gaan we in ieder geval weer terug voor les te geven.

Maar we moeten wat gaan selecteren want ik ben ook al uitgenodigd om les te komen geven in Frankrijk, Canada, Spanje, Rusland en Japan en ik weet niet of alles in mijn agenda past !

Sjaak, als je naar Japan gaat mag ik dan mee als tassendrager? :lol:

Nickuraba
01-02-2005, 14:14
nice pics!

Sjaak
01-02-2005, 14:37
Dat ziet er goed uit! Neem aan dat je goed je best gedaan hebt oop die seminairs Sjaak, zodat je er vaker heen kan :?

Zit goed Shytown, Michael en ik zijn al uitgenodigd om naar het Noorse Zomerkamp te komen in juni en Michael om in oktober op het Noorse kampioenschap te knokken. Volgend jaar januari gaan we in ieder geval weer terug voor les te geven.

Maar we moeten wat gaan selecteren want ik ben ook al uitgenodigd om les te komen geven in Frankrijk, Canada, Spanje, Rusland en Japan en ik weet niet of alles in mijn agenda past !

Sjaak, als je naar Japan gaat mag ik dan mee als tassendrager? :lol:

Haha heb je niet toevallig een hele leuke zus of tante :wink: :thumbs:

king
01-02-2005, 14:42
Dat ziet er goed uit! Neem aan dat je goed je best gedaan hebt oop die seminairs Sjaak, zodat je er vaker heen kan :?

Zit goed Shytown, Michael en ik zijn al uitgenodigd om naar het Noorse Zomerkamp te komen in juni en Michael om in oktober op het Noorse kampioenschap te knokken. Volgend jaar januari gaan we in ieder geval weer terug voor les te geven.

Maar we moeten wat gaan selecteren want ik ben ook al uitgenodigd om les te komen geven in Frankrijk, Canada, Spanje, Rusland en Japan en ik weet niet of alles in mijn agenda past !

Sjaak, als je naar Japan gaat mag ik dan mee als tassendrager? :lol:

Haha heb je niet toevallig een hele leuke zus of tante :wink: :thumbs:

haha, ik dacht dat een karate-shihan er een streng celibate levensstijl op na moest houden :wink:

Sjaak
01-02-2005, 14:44
Daar heb je helemaal gelijk in maar het is meer voor de foto hoor :lol: :wink:

Anonymous
01-02-2005, 19:27
respect voor sjaak die overal uitgenodigd wordt!
klasse man je zal wel een hoop te vertellen hebben :P

Sjaak
01-02-2005, 23:18
Ben een man van weinig woorden als ik me Gi aan heb :lol:

Leonardo
04-02-2005, 16:43
Noorwegen was supergaaf, mooi land :wink:

Justinian
09-02-2005, 21:29
Coole foto's. Ik klaag al wanneer ik 's avonds in bed koude voeten heb, terwijl de familie v.d. Velde rustig op blote voeten in de sneeuw lopen te knokken :lol:

Sjaak
10-02-2005, 00:58
Coole foto's. Ik klaag al wanneer ik 's avonds in bed koude voeten heb, terwijl de familie v.d. Velde rustig op blote voeten in de sneeuw lopen te knokken :lol:

:lol: Geloof me dat doe je niet voor je plezier :wink:

}|^-_-^|{
10-02-2005, 01:50
Coole foto's. Ik klaag al wanneer ik 's avonds in bed koude voeten heb, terwijl de familie v.d. Velde rustig op blote voeten in de sneeuw lopen te knokken :lol:

:lol: Geloof me dat doe je niet voor je plezier :wink:

inderdaad, dat doe je alleen als 2 van die heerlijke noorse mokkels 's avonds je voeten weer warm komen masseren :maskills:

Sjaak
14-02-2005, 14:47
Iemand van de forums is weer creatief geweest

http://www.musashi.nl/koud.jpg