PDA

View Full Version : De helende werking van een OFF-TOPIC



Iwan
01-02-2005, 12:06
Ik moet effe wat kwijt. Zeker in deze tijd waarin het gesprekstof nummer 1 is om over het allochtonen probleem te discussieren.
Ik vraag me dus af hoe jullie je erbij voelen.
Want ik vind het fantastisch dat ik hier gewoon af en toe op een nette manier mijn onderbuikgevoelens kan ventileren en er over in discussie kan gaan met mijn forumbroeders.
Lijkt mij een hele gezonde uitlaatklep.
Zeker als er dan af en toe een allochtoon mee reageert en discussiert, merk ik vaak genoeg dat ik een bepaald geval toch weer vanuit een iets andere hoek ga bekijken. (en vaak genoeg ook niet)
Enfin, de bottom-line is dus dat het fijn is dat je op je eigen favoriete forum je gevoelens en gedachtes kan spuien zonder daarop afgerekend te worden.
En MODS, ik snap dat het voor jullie meer dan eens erg moeilijk is om het kaf van het koren te scheiden, maar jullie doen het fantastisch, dat mag ook wel eens gezegd worden.

Dus allemaal lekker door mopperen en discussieren, liever zo dan met de vuisten!

Mickey
01-02-2005, 12:09
Ahw! :D GROEPSKNUFFEL!!! :mrgreen:
But seriously.. Thx man!

Iwan
01-02-2005, 12:14
Ahw! :D GROEPSKNUFFEL!!! :mrgreen:
But seriously.. Thx man!

Hahaha, het is ook serieus bedoeld hoor. D'r zijn momenten genoeg dat ik blij ben dat ik niet in jullie schoenen sta. Het is maar dat jullie weten dat het gewaardeerd word.

Jay Hoov
01-02-2005, 12:43
Ik voel LIEFDE!!!!!!

En ja, het is een heerlijke uitlaatklep...vooral als je op werk zit!!!

Iwan
01-02-2005, 12:44
Ben blij dat ik er niet als enige zo over denk. Ik zit heel de dag op m'n werk op F5 te rammen om te kijken of er al gepost is hier, hehehe! :mrgreen:

Biiyen
01-02-2005, 12:48
er is gepost Iwan! :mrgreen:

Iwan
01-02-2005, 12:53
er is gepost Iwan! :mrgreen:

Hahaha, no kidding. LOL!

B3 lik3 M3
01-02-2005, 12:59
Ik vind het een goeie opmerking van je Iwan..


















(zolang je mijn gamesforum maar niet gaat vervuilen met dat soort dingen :wink: :mrgreen: )

redjuh
01-02-2005, 13:28
zeker iwan... heb je helemaal gelijk in. hoewel het begrip allochtonen misschien iets te breed is. ik moet me ook wat genuanceerder uit gaan drukken, want ik sta als ik mijn posts af en toe eens teruglees, of erop gewezen word (italian), er ook niet altijd achter in de mate van cru heid.
verder ja is het een prettige uitlaadklep dit forumpie.

wik weet nog dat ik terug kwam van vakantie en dat shoto weg was... damn ik werd helemaal gek. totdat ik een dag later op dit forum ben gewezen...

Paganstars
01-02-2005, 15:05
Ik ben het volkomen met je eens iwan.... drie hoeraatjes voor de crew!!

migyur
01-02-2005, 15:09
*kuch*gay topic*kuch* :lol: :mrgreen: