PDA

View Full Version : Tito Ortiz in de GP van Pride !? *spoiler*



Nicky
06-02-2005, 16:34
The Japanese press has been playing up the fact that Tito Ortiz is a free agent and that he would consider an offer from PRIDE for their Middleweight GP tournament, which starts on 4/23 at the Osaka Dome. It would appear to be a 16-man tournament, meaning everyone involved would participate in April, then the round of 8 in June, and then the semi-finals and finals in August.

ashi76
06-02-2005, 16:42
Tito vs Alistair !!! :mrgreen:

redjuh
06-02-2005, 17:22
tito verdient het zeker... in tegenstelling tot wat de meesten op het forum hadden verw8, klopt hij toch vitor maar ff

makavelli
06-02-2005, 19:58
Ik had niet verwacht dat hij het zou redden tegen Belfort.
Lijkt me wel cool om hem in de GP te zien alhoewel ik hem niet als grote kans hebber zie.

jojo
06-02-2005, 20:40
hij vecht wel goed vind ik alleen tsja die gasten van de GP zijn ff beter denk ik

Mike
06-02-2005, 21:21
vind dit een kut titel , toen ik em zag wist ik meteen zeker dat tito had gewonnen van vitor :cry: .

De titel van deze topic alleen al is een spoiler!

m.g
06-02-2005, 22:51
Ik weet niet wat hij er van bakt... heb hem al een tijdje niet meer goed zien vechten... wil de partij tussen hem en Vitor eerst even zien...

Justinian
07-02-2005, 19:13
Tito vs Alistair lijkt me idd niet verkeerd.

phranq
07-02-2005, 20:53
Tito heeft puu rop conditie gewonnen, Vitor had 'm een paar x goed te pakken maar de pijp was op een gegeven moment leeg..Terechte overwinning voor Tito al liet ie na de partij direct weer zien dat respect bij hem laag in het vaandel staat....hij blijft een 'punk'

redjuh
08-02-2005, 09:06
vind dit een kut titel , toen ik em zag wist ik meteen zeker dat tito had gewonnen van vitor :cry: .

De titel van deze topic alleen al is een spoiler!

trage pino.... ik heb de hele 51 al lang en breed gezien... je moet wat sneller wezen. de torrent staat er toch

Virus
08-02-2005, 14:11
tito verdient het zeker... in tegenstelling tot wat de meesten op het forum hadden verw8, klopt hij toch vitor maar ff

Zeer juist Redjuh!

Toch voorspelde ik deze winst...

Tito zou `t niet slecht doen in de MWGP imo...

The Bulldog
08-02-2005, 15:08
:twisted: geen kooi om tegen aan te hangen :twisted:

Is een compleet andere manier van knokken..... geen gaas muur om tegen te hangen en dergelijke...

Ben benieuwd en wat betreft het tonen van respect kan hij in japan ook wel een lesje krijgen lijkt me...

Wel cool als hij de overstap naar anders vechten maakt in plaats van bij het vertrouwde te blijven...

Mike
08-02-2005, 15:21
vind dit een kut titel , toen ik em zag wist ik meteen zeker dat tito had gewonnen van vitor :cry: .

De titel van deze topic alleen al is een spoiler!

trage pino.... ik heb de hele 51 al lang en breed gezien... je moet wat sneller wezen. de torrent staat er toch

torrent smorrent , ik ga niet naast mn pc zitten wachten tot t uit is. Ik kijk t wanneer t mij uit komt.

deze topic stond zondag middag om 1630 op mixfight. Toen hadden de meeste denk ik nog geen ufc gezien.


maar jij bent wel ontzettend stoer omdat jij zo snel de ufc hebt gezien :lol:

phranq
08-02-2005, 15:57
:twisted: geen kooi om tegen aan te hangen :twisted:

Is een compleet andere manier van knokken..... geen gaas muur om tegen te hangen en dergelijke...

Ben benieuwd en wat betreft het tonen van respect kan hij in japan ook wel een lesje krijgen lijkt me...

Wel cool als hij de overstap naar anders vechten maakt in plaats van bij het vertrouwde te blijven...

Plus het feit dat ie z'n ellebogen niet maggebruiken, Tito word compleet weggevaagd op Pride..

redjuh
08-02-2005, 16:07
wanderlei heeft nog wel een appeltje met tito te schillen... wel zin an

migyur
08-02-2005, 16:10
Plus het feit dat ie z'n ellebogen niet maggebruiken, Tito word compleet weggevaagd op Pride..


Dit is het belangrijkste denk ik, das toch wel zijn beste wapen..

Wheelie
08-02-2005, 16:17
toen ik em zag wist ik meteen zeker dat tito had gewonnen van vitor :cry: .


Dat vind ik knap

Mike
08-02-2005, 16:20
toen ik em zag wist ik meteen zeker dat tito had gewonnen van vitor :cry: .


Dat vind ik knap

dat ik knap ben staat buiten kijf :lol:

maar tis toch ook logisch? Als0f pride de loser van de ufc graag binnen wil halen. Die willen natuurlijk de winnaar van afgelopen partij hebben. Ze gaan niet de ochtend na t gevecht zeggen dat ze tito willen als tito net ko is gegaan of zoeits. Dus vandaar dat ik meteen wist dat tito had gewonnen toen ik de titel las.

maar goed ik kan er mee leven hoor :lol: er is geen man overboord ofzo

Wheelie
08-02-2005, 16:23
Pride wil Vitor ook hebben hoor dus zo logisch vind ik dat niet ;)


'Pride's president Nobuyuki Sakakibara will be in the first seat of Ultimate Fighting Championship 51, which happens on February 5, in Las Vegas. However, Sakakibara is not a single spectator of the American cage. He will watch the fight between Tito Ortiz and Vitor Belfort and he does not hide the wish of having Belfort fighting again in Pride.

Mike
08-02-2005, 16:26
Pride wil Vitor ook hebben hoor

ja oke

nou goed ik maakte uit deze titel op dat tito had gewonnen en dat bleek later ook zo te zijn. Vooral omdat er spoiler acher stond trok ik meteen de conclusie dat tito won.

t maakt verder ook niet uit , was sowieso dom van mij om te kijken in mma forum als ik de uitslag nog niet wou weten.