PDA

View Full Version : MMA dvd's?



Anonymous
07-02-2005, 10:55
hey waar koopt iedereen zijn mma (vooral pride) dvd's? op amazon zijn ze goedkoop ($10) maar vind ik niks recenter dan 2003, idem op de officiele site van pride. op sherdog kosten ze $35. en ebay vertrouw ik niet, teveel gekopieerde dvd's in omloop daar. hier in belgiƫ kan je dvd's kopen bij het franse magazine fightsport die wel vrij recent zijn (laatste was pride 28) maar dan moet je er de franse commentaar bijnemen. of downloaden jullie gewoon alles? :)

Wheelie
07-02-2005, 10:57
hey waar koopt iedereen zijn mma (vooral pride) dvd's? op amazon zijn ze goedkoop ($10) maar vind ik niks recenter dan 2003, idem op de officiele site van pride. op sherdog kosten ze $35. en ebay vertrouw ik niet, teveel gekopieerde dvd's in omloop daar. hier in belgiƫ kan je dvd's kopen bij het franse magazine fightsport die wel vrij recent zijn (laatste was pride 28) maar dan moet je er de franse commentaar bijnemen. of downloaden jullie gewoon alles? :)

www.mikado.nl

(downloaden is illegaal en doe ik dus niet aan :lol: )

;)

Anonymous
07-02-2005, 11:01
dank je maar de meest recente pride's zijn daar ook al van 2003. de laatste UFC die ze hebben is 49. voordeel is wel engelse commentaar.

shyne
17-02-2005, 16:44
dat komt omdat Pride achterloopt met de productie, ze doen hun best om dit recht te trekken...

het is inderdaad zo dat met frans commentaar de laatste delen zoals PRIDE 28 al te koop zijn...

UFC 50 is te koop bij www.mma-dvd.com

Guru
17-02-2005, 16:56
en ebay vertrouw ik niet, teveel gekopieerde dvd's in omloop daar.

Wat is er mis met gekopieerde DVDs? 8)

Ko Hops
17-02-2005, 16:56
Volgens mij kun je op e bay ook het eea vinden.

shyne
17-02-2005, 17:17
en ebay vertrouw ik niet, teveel gekopieerde dvd's in omloop daar.

Wat is er mis met gekopieerde DVDs? 8)

de combinatie gekopieerd en betalen gaat niet echt goed samen...

Hammerkick
17-02-2005, 18:22
De Amerikaanse Pride dvd's koop ik bij http://www.budovideos.com/ En de Franse dvd's van fightsport zijn eigenlijk gewoon de orginele Japanse dvd's en je kunt deze op Frans of Japans zetten.Deze zijn al bij Pride 28 High Octane.

Anonymous
17-02-2005, 23:29
Ik laat alle mma dvd's opsturen door mijn maat uit Tokio. Neemt alles op van digitale tv. Perfect. Ook UFC want de Amerikaanse Prides zijn ruk en die Fear Factor sukkel bij de UFC zie en hoor ik liever ook zo min mogelijk. Japans commentaar bevalt mij veel beter. En al die vrouwtjes uit die foto topic zie ik ook regelmatig voorbij komen. Een beetje girl on girl action gaat er altijd wel in natuurlijk.

DVDmannetje
17-02-2005, 23:31
Hierboven ben ik dus :oops:

Nicky
17-02-2005, 23:38
De Amerikaanse Pride dvd's koop ik bij http://www.budovideos.com/ En de Franse dvd's van fightsport zijn eigenlijk gewoon de orginele Japanse dvd's en je kunt deze op Frans of Japans zetten.Deze zijn al bij Pride 28 High Octane.

Hoe werkt dit precies dan ?

shyne
18-02-2005, 10:20
De Amerikaanse Pride dvd's koop ik bij http://www.budovideos.com/ En de Franse dvd's van fightsport zijn eigenlijk gewoon de orginele Japanse dvd's en je kunt deze op Frans of Japans zetten.Deze zijn al bij Pride 28 High Octane.

Hoe werkt dit precies dan ?

hoe dit werkt? met die talen? je kan gewoon kiezen net als met andere films...frans of japans..

ik snap alleen niet waarom ze met engels commentaar achterlopen...het enige verschil is het commentaar wat ter plekken wordt gegeven door bas rutten en mauro renallo.

maar japans of frans commentaar zuigt

Wheelie
18-02-2005, 10:43
maar japans of frans commentaar zuigt

Ik heb ook liever Engels

phranq
18-02-2005, 11:03
Kopen??? :lol:

Nicky
18-02-2005, 11:30
Ik bedoelde eigenlijk het bestellen ;)

Virby
18-02-2005, 12:04
Paypal/credit card...ff een accountje aanmaken...bestellen en wachten tot tie in de bus ligt :P