PDA

View Full Version : Pride-baas zeikt Heath Herring af



RedDawn
07-02-2005, 14:53
Volgens Sakaibara kon Herring de ontwikkeling van de topvechters bij Pride niet bijbenen. Hij kon er niet overleven en zou daarom naar K-1 zijn overgestapt. Als hij het goed doet bij K-1 mag hij volgens Sakaibara weer terugkomen bij Pride.

cactusdre
07-02-2005, 15:10
Ik dacht dat hij afgezeken werd? Volgens mij is dit een gegronde mening van Sakakibara. (goed spellen de volgende keer)
Hij wil Heath zelfs graag terug hebben als hij improved is.

Windy Hernandez
07-02-2005, 15:37
Eigenlijk zegt hij dat Heath Hering gewoon niet goed genoeg voor pride is op dit moment dus het "zeikt" hem toch wel een beetje af :lol:

Anonymous
07-02-2005, 16:01
Eigenlijk zegt hij dat Heath Hering gewoon niet goed genoeg voor pride is op dit moment dus het "zeikt" hem toch wel een beetje af :lol:

Waarschijnlijk heb ik een hogere tolerantiegrens wat afzeiken betreft. :wink:

cactusdre
07-02-2005, 16:03
Eigenlijk zegt hij dat Heath Hering gewoon niet goed genoeg voor pride is op dit moment dus het "zeikt" hem toch wel een beetje af :lol:

Waarschijnlijk heb ik een hogere tolerantiegrens wat afzeiken betreft. :wink:

Weer vergeten in te loggen. :oops:

Mike
07-02-2005, 20:54
ik kan wel 15 japanners noemen die allemaal niet goed genoeg zijn voor pride.

Heath is een topper en die pride baas lult zoals er van hem verwacht wordt.

Anonymous
07-02-2005, 22:51
HEATH HERRING is gewoon een wrede vechter....

en hij kan zekerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nog wel tippen aan de vechters die nu in Pride vechten.... :thumbs: :twak:

:thumbs: :thumbs:

Anonymous
08-02-2005, 08:31
wat sakakibara zei over heath herring. dat zei hij in een tv programma dat op internet te volgen is dat gesponsord wordt door tepco. ( grooste kabel bedrijf van japan)

fans kunnen dan vragen stellen aan de gasten die dan aan tafel zitten. in dat geval was dat dus Sakakibara.

en een fan vroeg aan sakakibara wat hij vond dat heath herring eventueel naar k1 ging. want toen stond dat nog niet vast.

en toen gaf sakakibara die uitspraak. maar die uitspraak is al heel oud zeker 2 maanden oud. ik heb het programma zelf ook gezien, maar had geen zin om dat hier neer te zetten wat sakakibara nu van heath vind. bovendien is het toch altijd propaganda. het is pride vs k1. dus tja logisch dat sakakibara dan zegt dat hij heath niet genoeg vind of een slechte vechter als heath niet bij wilt tekenen bij pride. bovendien wil sakakibara wil voor de tv kijkers bewijzen dat k1 slechter is dan pride. want pride kotst heath uit en k1 neemt em over.

opzich ook niet zon heldere uitspraak. want mirko komt uit k1 . en als mirko kampioen wordt van pride dan ben ik benieuwd wat k1 zal zeggen ;)

Justinian
08-02-2005, 08:46
@silva4life: ik wilde je graag even een pm sturen, maar dat gaat een beetje lastig aangezien je geen lid bent ;) Zou je me anders een mailtje willen sturen ([email protected]), dan mail ik je even terug met een paar vragen.

redjuh
08-02-2005, 09:11
ik kan wel 15 japanners noemen die allemaal niet goed genoeg zijn voor pride.

Heath is een topper en die pride baas lult zoals er van hem verwacht wordt.

en niet alleen japanners...

wat te denken van:
giant silva
la giant
sapp (voorheen)
hunt
leko
en weet ik het allemaal

Justinian
08-02-2005, 09:16
en niet alleen japanners...

wat te denken van:
(...)hunt
(...)

LMAO Hunt?? :lol:

ashi76
08-02-2005, 10:37
Ja idd.

Als je wint (draw was imo op zijn plaats geweest) van Silva ben je toch wel goed genoeg voor Pride lijkt me. :mrgreen:

micha
08-02-2005, 10:48
Hij baalt gewoon dat hij heath kwijt is :twak: