PDA

View Full Version : worstelen op A2 (amsterdam only) die presentator ?!



Mike
07-02-2005, 21:02
ik zag gisteren op a2 een worstel programma met rodney faverus en rico suave , was op zich cool dat t op tv was. Maar wat is er met die presentator aan de hand zeg !! Ik versta de helft niet en hij legt bij ieder woord de klemtoon verkeerd. Suoer grappig die vent.

Tis wel hilarisch om te horen en zien maar of t het programma ten goede komt :?

iemand anders ook gezien ?

Jeru
07-02-2005, 21:49
ik zag gisteren op a2 een worstel programma met rodney faverus en rico suave , was op zich cool dat t op tv was. Maar wat is er met die presentator aan de hand zeg !! Ik versta de helft niet en hij legt bij ieder woord de klemtoon verkeerd. Suoer grappig die vent.

Tis wel hilarisch om te horen en zien maar of t het programma ten goede komt :?

iemand anders ook gezien ?

Dat is Poelepantje en is al jaren te zien op de amsterdamse kabel. De presentator is juist wat het programma cool maakt :lol:
Hij laat elke week wat zien van surinaamse vechtsporters niet alleen worstelen dus. Het kan ook zo zijn dat je een keer een kickboks of mma partij langs ziet komen.

Mike
07-02-2005, 22:25
ik zag gisteren op a2 een worstel programma met rodney faverus en rico suave , was op zich cool dat t op tv was. Maar wat is er met die presentator aan de hand zeg !! Ik versta de helft niet en hij legt bij ieder woord de klemtoon verkeerd. Suoer grappig die vent.

Tis wel hilarisch om te horen en zien maar of t het programma ten goede komt :?

iemand anders ook gezien ?

Dat is Poelepantje en is al jaren te zien op de amsterdamse kabel. De presentator is juist wat het programma cool maakt :lol:
Hij laat elke week wat zien van surinaamse vechtsporters niet alleen worstelen dus. Het kan ook zo zijn dat je een keer een kickboks of mma partij langs ziet komen.

oh ok , ik kende hem niet. Wel lachen maar je moet wel erg je best doen om te begrijpen wat hij zegt.

die gast klinkt echt maf :lol:

heb jij trouwens ook last van sneeuw in beeld bij A2?Slecht ontvangst enzo

Jeru
08-02-2005, 00:15
Nee ik moet zeggen dat het beeld wel okee is bij mij.

mossad
08-02-2005, 00:38
Die gast is hilarisch. Je ziet ook dat als hij een interview doet met vechters/trainers dat ze hem ook een beetje vreemd aankijken. Ik ben benieuwd of hij thuis ook zo tegen zijn vrouw praat.

Triker
09-02-2005, 00:54
Nu maken jullie, ons niet A2 bezitters wel erg nieuwsgierig :)