PDA

View Full Version : Internetverbinding



Daniel
07-02-2005, 20:46
Hallo iedereen,

zoals jullie misschien hebben gemerkt is me server al een tijdje niet online..

Reden: ik heb geen internet meer.

Ik ging met hitmanpro even me computer scannen en toen kreeg ik ineens een scherm met uw computer word binnen 30 seconden afgesloten. Toen hij opnieuw opstarte had ik en heb ik geen verbinding meer. Rechtsonder in staat een uitroepteken die vermeld dat ik geen tot beperkt internet heb. HEB me internetprovider al gebeld en die geven als tip me computer maar even opnieuw installeren.. Heeft iemand misschien een andere tip. Heb me modem al gereset enzo, helpt niet. Tevens heb ik ook een ander ip adres...

Please kan iemand me helpen, zit nu even bij me buurjongen te internetten en anders straks maar even formatteren.. HELP!!!!!

Italian*Berlusconi*
07-02-2005, 20:53
Antivirus en firewall even deinstalleren... pc opnieuw opstarten en nog is checken....
Nog niet dan de windows firewall uitschakelen en ff checken....
Nog niet even via start ==> programma's ==> syst werkset ==> systeemherstel uitvoeren.... werkt dat niet maar windows opnieuw installeren..
succes..

Daniel
07-02-2005, 20:55
systeemherstel heb ik al geprobeerd, maar werkt ook niet..

Italian*Berlusconi*
07-02-2005, 20:56
dan probeer je die andere dingen....

Italian*Berlusconi*
07-02-2005, 20:57
gebruik je een router... dus op 1 pc wel en een ander geen internet??

Daniel
07-02-2005, 20:58
nee geen router gewoon direct op de modem

Italian*Berlusconi*
07-02-2005, 21:00
dan probeer je die andere dingen....

Daniel
07-02-2005, 22:14
HIJ DOET HET WEER even bij software het een en ander verwijderd.. Dit betekend dus ook dat de server het weer doet.. thanks

TommySoprano
08-02-2005, 09:17
hahha Daniel op zulke momenten sta je pas stil hoeveel je eigenlijk met je comp. doet , ik ben ook zwaar behinderd als ik een paar dagen geen intenet heb :mrgreen:

Daniel
08-02-2005, 09:26
echt gewoon zo irritant als hij het ineens niet meer doet.. kan niet op mixfight, internetbankieren me server, je bent gewoon ineens afhankelijk van dat klere ding. Maar ach hij doet het weer :mrgreen: