PDA

View Full Version : Ken Shamrock vs ... *UFC Spoiler*



Ronald
07-02-2005, 23:03
Na afloop van z'n partij tegen Belfort zat Tito dus weer eens Ken Shamrock uit te dagen. Shamrock zei iets in de trant van dat hij al getekend had maar dat Tito niet wilde. Ik ben benieuwd.

Persoonlijk zou ik de partij graag zien, alleen dan dit keer in de heavy weight division. Vorige keer is Ken tegemoet te komen door flink af te trainen. Dit keer vind ik het Tito z'n beurt om water bij de wijn te doen. Ik zou 'm namelijk graag klappen zien krijgen van Shamrock (of van welk willekeurig ander dan ook :lol: ).

Helaas vrees ik dat het wel weer om light heavy weight zal gaan (als Tito sowieso tekent tenminste).

Italian*Berlusconi*
07-02-2005, 23:10
ach ja.... ik ben een die hard shamrock fan.... mede omdat hij een tijd in de WWE gezeten heeft!! :mrgreen: :mrgreen:
Ik hoop dat iemand Tito zwaar afstraft ala Lidell of Couture.... hij praat echt veelste veel dat het niet leuk meer is... en Shamrock mocht de kooi niet eens meer in..hahahaha..en Lidell werd er ook maar uitgezet..hahaha...
Ik hoop dat Shamrock hem pakt zodra Tito getekend heeft!!
Wel een van de betere UFC's vond ik!!

Nicky
07-02-2005, 23:40
Liddell straalde echt vette agressieve rust uit :D

Ontopic : Ik zou Liddell Vs Tito 2 wel willen zien + Vitor Vs Tito 2

Ronald
07-02-2005, 23:48
Liddell straalde echt vette agressieve rust uit :D
Behalve toen ie naar de partij van Tito vs Vitor zat te kijken. Damn wat zat die kerel mee te leven met de wedstrijd :lol: .

Ik zie trouwens liever Ortiz tegen Shamrock (heavy weight) dan tegen Liddell. Van Liddell heeft ie al een keer klappen gehad; van Shamrock nog niet :maskills: .

Nicky
07-02-2005, 23:53
Denk dat Shamrock het niet red tegen een Tito in deze conditie

Mike
07-02-2005, 23:57
shamrock red t misschien niet maar dat zal sowieso een lange match worden. En Chuck Lidell gaat ,zoals die zelf al aangaf, Tito nog een keer vloeren :mrgreen:

Wheelie
08-02-2005, 12:20
TITO VS SHAMROCK WIL IK GRAAG ZIEN :P

Nickuraba
08-02-2005, 12:26
chuck leek ff op een moment wel een snuifer, hoe die erbij stond..shit zeg!

maar hij was het geloof ik niet met de descision eens?

Judas
08-02-2005, 19:40
Denk dat Shamrock het idd aflegt tegen ortiz, maar hoop uiteraard dat hij hem hard pakt. Kijk wel uit naar Chuck tegen die praatjesmaker, kan hij hem nog harder neerslaan dan de vorige keer

bras
08-02-2005, 20:14
Tito mag van mij van iedereen klappen krijgen.

amen :thumbs:

Virus
09-02-2005, 05:47
Denk dat Shamrock het niet red tegen een Tito in deze conditie

Denk `t ook...

Ken is the one who`s talking bullshit...

Dat Tito praatjes heeft richting Ken, kan best wezen maar hij heeft Ken in UFC 40 dan ook tot gort gemept!



Daarnaast is deze Bad Blood Talk voor 95% gespeeld om zoveel mogelijk publiek, kijkcijfer en poen te trekken... :lol:

Ralph
09-02-2005, 11:22
Ik denk dat Tha Virus correct =. Wat heeft Tito nou te winnen van een gevecht met Ken? Hij slaat die oude man toch weer tot poeder. Je kan zeggen over Tito wat je wil, maar hij was echt in superconditie tijdens zijn gevecht met Vitor. Hij leek maar niet moe te kunnen worden!

Italian*Berlusconi*
09-02-2005, 15:56
vergeet niet dat Shamrock in zn vorige partij tegen Ortiz een knie en bicep blessure had geloof ik... Hij had toen een paar blessures maar is gewoon gegaan omdat hij wist hoeveel UFC/Zuffa had geinvesteerd in reclame en tijd in deze partij toen.
Ik heb nog vertrouwen in Shamrock!! :P :mrgreen: :mrgreen:

Ronald
09-02-2005, 17:00
vergeet niet dat Shamrock in zn vorige partij tegen Ortiz een knie en bicep blessure had geloof ik... Hij had toen een paar blessures maar is gewoon gegaan omdat hij wist hoeveel UFC/Zuffa had geinvesteerd in reclame en tijd in deze partij toen.
Ik heb nog vertrouwen in Shamrock!! :P :mrgreen: :mrgreen:
Bovendien was hij, speciaal voor deze partij, light heavy weight geworden. Laat Ortiz deze keer maar omhoog gaan met z'n gewicht. Moet makkelijk kunnen.

ICON
09-02-2005, 18:34
vergeet niet dat Shamrock in zn vorige partij tegen Ortiz een knie en bicep blessure had geloof ik... Hij had toen een paar blessures maar is gewoon gegaan omdat hij wist hoeveel UFC/Zuffa had geinvesteerd in reclame en tijd in deze partij toen.
Ik heb nog vertrouwen in Shamrock!! :P :mrgreen: :mrgreen:
Bovendien was hij, speciaal voor deze partij, light heavy weight geworden. Laat Ortiz deze keer maar omhoog gaan met z'n gewicht. Moet makkelijk kunnen.

Volgens mij is hij normaal ook altijd zwaarder. hij kan heel goed gewicht verliezen vlak voor t wegen. en op de dag van de partij zit hij dus ook weer boven de 205lbs. net zoals die gast uit de ultimate fighter.