PDA

View Full Version : The Ultimate Fighter Deel 4 *spoiler* + FILMPJE



Wheelie
08-02-2005, 14:09
Wat vonden jullie van deze aflevering ?

Voor wie deze aflevering nog niet gezien heeft ben ik het aan het uploaden.

Mike
08-02-2005, 14:17
wheelie is de koning :thumbs:

ik kan niet wachten

gaan ze vanaf nu iedere week knokken?

Wheelie
08-02-2005, 14:19
gaan ze vanaf nu iedere week knokken?

Volgens mij wel ja :P

Mike
08-02-2005, 14:22
beter man !

bryan
08-02-2005, 15:19
wie heeft er deze keer geknokt ?

Wheelie
08-02-2005, 15:22
wie heeft er deze keer geknokt ?

Diego Sanchez vs Alex Karalexis

bryan
08-02-2005, 15:27
diego zeker gewonnen ?

Wheelie
08-02-2005, 15:31
diego zeker gewonnen ?

yep

Ton
08-02-2005, 16:34
kheb deel 3 nog niet eens gezien... :(

Mike
08-02-2005, 16:39
ben ik het aan het uploaden.

is die al bijna klaar Wheelie :)
?

ik heb echt zin om die te kijken !

Wheelie
08-02-2005, 16:44
nog een half uurtje Mike, ik upload hem op de FTP

Mike
08-02-2005, 16:55
thanks man :thumbs:

Italian*Berlusconi*
08-02-2005, 17:41
Ik kan niet wachten tot volgende week... damn dat voorstukje... bloed en gebroken deuren!!! hahahaha... relluh!!! vette show!!

Wheelie
08-02-2005, 18:03
Ik kan niet wachten tot volgende week... damn dat voorstukje... bloed en gebroken deuren!!! hahahaha... relluh!!! vette show!!

Inderdaad man, volgende week word echt cooooooooooooooooooooool :lol:

Anonymous
08-02-2005, 19:58
deze aflevering is inderdaad ERG dope.

Chris Leben is de meest arrogante gast ooit, maar ik vind hem echt GEWELDIG. lach me helemaal het schompes.

Diego is een FOKKING MONSTER, volgens mij is hij nogal simpel qua intelligentie, maar ik heb zelden zo'n fanatieke vechter gezien...

Wheelie
08-02-2005, 20:40
Als Chris Leben niet mee deed zou het een stuk minder leuk zijn, jammer dat Josh zijn uitdaging (nog) niet aan nam

Italian*Berlusconi*
08-02-2005, 20:43
Volgende week Leben vs Southworth in het huis!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wheelie
08-02-2005, 20:48
Volgende week Leben vs Southworth in het huis!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

dat is inderdaad ook cool :lol: , voorstukje zag er veel belovend uit

Wheelie
08-02-2005, 21:01
Volgende week Leben vs Southworth in het huis!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

dat is inderdaad ook cool :lol: , voorstukje zag er veel belovend uit

DOWNLOAD DE PREVIEW OP EPISODE 5

http://s3.yousendit.com/d.aspx?id=0M3L6MBQ6JTVK03NVF8NOPGL72

phranq
08-02-2005, 21:01
Hehe, dit is even iets anders dan de Fightmaster...:)

Ik kan niet w88 tot de volgende show, zag er leuk uit... :mrgreen:

Italian*Berlusconi*
08-02-2005, 21:02
Volgende week Leben vs Southworth in het huis!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

dat is inderdaad ook cool :lol: , voorstukje zag er veel belovend uit

DOWNLOAD DE PREVIEW OP EPISODE 5

http://s3.yousendit.com/d.aspx?id=0M3L6MBQ6JTVK03NVF8NOPGL72

ff checkuh..

Italian*Berlusconi*
08-02-2005, 21:04
hahaha..dat bedoelde ik... die preview zat ook aan het einde van aflevering 4 die ik had gedownload!! I CANT WAIT!!

Nicky
08-02-2005, 23:41
Yves Edwards made the following comments regarding The Ultimate Fighter' reality show and its special effects gimmicks:


"I just watched the replay of TUF, and I don't know if anyone has pointed this out already or if anyone even noticed it, but on the Southworth/Kincaid fight they used sound effects for the strikes that landed. I thought I was imagining things at the end of the first round when I noticed it, but sure enough when Bobby got the knock out there it was sound effects to go along with the finishing combo. The effects were only during the actual fight not during the replay. This infusion of fake sounds can only be "bad for the sport" when some colon gnome sees it and says "that stuff is fake. See they use sound effects." Oh well cest le vive."

Italian*Berlusconi*
08-02-2005, 23:48
Yves Edwards made the following comments regarding The Ultimate Fighter' reality show and its special effects gimmicks:


"I just watched the replay of TUF, and I don't know if anyone has pointed this out already or if anyone even noticed it, but on the Southworth/Kincaid fight they used sound effects for the strikes that landed. I thought I was imagining things at the end of the first round when I noticed it, but sure enough when Bobby got the knock out there it was sound effects to go along with the finishing combo. The effects were only during the actual fight not during the replay. This infusion of fake sounds can only be "bad for the sport" when some colon gnome sees it and says "that stuff is fake. See they use sound effects." Oh well cest le vive."

ya und??

Ronald
09-02-2005, 01:20
Hehe, dit is even iets anders dan de Fightmaster...:)
Ik vraag me af of er ook maar 1 persoon is op het forum die liever naar Fightmaster kijkt.
Je moet er trouwens toch niet aan denken dat Bas (winnaar van Fightmaster) met de middle weights zou moeten meedraaien in the Ultimate Fighter :roll: . Overigens zie ik meiden als Esmee of Marloes dat dan weer wel doen (even los van hun grondwerk).

Wat betreft die geluidseffecten: ik heb net aflevering 4 zitten kijken. In de partij Sanchez vs Karalexis worden ook geluidseffecten gebruikt. Ik vind het minder :( . Een beetje vreemd... het haalt het gevoel van realisme weg.

Biiyen
09-02-2005, 01:26
deze aflevering is inderdaad ERG dope.

Chris Leben is de meest arrogante gast ooit, maar ik vind hem echt GEWELDIG. lach me helemaal het schompes.

Diego is een FOKKING MONSTER, volgens mij is hij nogal simpel qua intelligentie, maar ik heb zelden zo'n fanatieke vechter gezien...

Ja man ja
zijn idd de twee met de grootste mond.
Ik denk dat de finale Diego Vs Nathan wordt, dat wordt knallen!


Ik vraag me af of er ook maar 1 persoon is op het forum die liever naar Fightmaster kijkt.
Je moet er trouwens toch niet aan denken dat Bas (winnaar van Fightmaster) met de middle weights zou moeten meedraaien in the Ultimate Fighter Rolling Eyes .

Dit is zo veel vetter dan fightmaster, de winaar van UF krijgt tenminste iets beters dan een lullige fightmaster vlag.

Virus
09-02-2005, 04:39
Super vette aflevering!!

Couture`s team blijft verliezen! :(
Wordt tijd dat Chris in actie komt want dan draaien de rollen wel om!

Hoop niet dat ze het voor zichzelf gaan verkloten door komende afl. in het huis te gaan knokken.

Ben benieuwd hoeveel afleveringen het zijn eigenlijk...

Kan niet wachten tot volgende week! 8)

@ Ton: downloaden die hap kerel! :wink:

Wheelie
09-02-2005, 09:39
hahaha..dat bedoelde ik... die preview zat ook aan het einde van aflevering 4 die ik had gedownload!! I CANT WAIT!!
deze preview heb ik ook geript uit aflevering 4 ;)

bras
09-02-2005, 09:46
hahaha, "wow, this is the first whole sentence you said since you've been here"...
maarja, hij kreeg wel een pakkie...
chris vond ik de eerste aflevering echt een sukkel,
maar hij is aardig bijgetrokken...

Christophe
09-02-2005, 10:33
Ik heb aflevering III tot midden in het gevecht gezien, maar uit jullie reacties kan ik afleiden dat Bobby heeft gewonnen. Top serie! Heeft iemand misschien afleveringen 1 en 2, want die heb ik spijtig genoeg nog niet gezien.

Ik wou dat ik ook een mening kon hebben over "Fightmaster", maar spijtig genoeg heb ik die show hier in Belgiƫ nooit te zien gekregen. Martial Arts is zowiezo groter en populairder in Nederland (en kijk maar naar de gevolgen: jullie hebben in meerdere sporten topvechters op wereldniveau)! Ik denk wel dat zo'n programma zou aanslaan bij ons, maar dan gaan er wellicht onmiddelijk klachten komen van "sociaal voelende" mensen die vinden dat dit niet thuis hoort in een gezonde samenleving. Maar waarom klaag ik, wij hebben "De Pfaffs"! :wink:

Infecto Groovalistic
09-02-2005, 11:01
Maar waarom klaag ik, wij hebben "De Pfaffs"! :wink:
Wij ook :lol: wat een Shite is dat programma (De Pfaffs).
Ik denk toch dat Josk K. van Leben gaat winnen.
Leben begon een beetje te stotteren toen Josh zij dat hij bang was.

ICON
09-02-2005, 13:37
vette aflevering! de volgende wordt super!!! :maskills:

Virus
09-02-2005, 15:01
Ik denk toch dat Josk K. van Leben gaat winnen.
Leben begon een beetje te stotteren toen Josh zij dat hij bang was.

Ik denk dat Leben (als hij de komde afl. niet uit het huis wordt gegooid) de MW wordt met een contract bij de UFC...

Wheelie
09-02-2005, 15:35
Ik wou dat ik ook een mening kon hebben over "Fightmaster", maar spijtig genoeg heb ik die show hier in Belgiƫ nooit te zien gekregen.

geloof me, je hebt niks gemist :lol:

Anonymous
09-02-2005, 15:55
Ik denk toch dat Josk K. van Leben gaat winnen.
Leben begon een beetje te stotteren toen Josh zij dat hij bang was.

Ik denk dat Leben (als hij de komende afl. niet uit het huis wordt gegooid) de MW wordt met een contract bij de UFC...