PDA

View Full Version : Thaiboks gala in de gevangenis



chickenwing
08-02-2005, 17:05
UTRECHT - 02/02/05 - De Nederlander Machiel Kuijt neemt deze maand deel aan een internationaal galatoernooi muay thaiboksen. Kuijt zit wegens drugssmokkel een gevangenisstraf uit in de Thaise Bang Kwang-gevangenis. Het door Frank Bruijelle georganiseerde toernooi dient ter promotie van het thaiboksen. Volgens een schrijven van Bruijelle op de website fighttalk.nl wordt het toernooi op 28 februari in de gevangenis gehouden.

Op de website schrijft Bruijelle de eigenaar te zijn van een thaiboksschool in Thailand. De organisator schrijft dat voor het eerst een internationale thaibokswedstrijd plaatsvindt in een Thaise gevangenis. Hij heeft verschillende thaiboksers uit onder meer Engeland en Frankrijk uitgenodigd. Elk van de vrije vechters, met klinkende namen als Mickey the Hammer, zal het opnemen tegen een thaibokser uit de gevangenis.

Het voornaamste duel vindt plaats tussen de Thaise bokser Wanlop Sithpholek en de Fransman Jean-Charles Skarbowski. Beiden zijn geen gevangenen, benadrukt Bruijelle. Het galatoernooi kan door drie- tot vijfhonderd buitenlandse toeschouwers worden bezocht.

chickenwing
08-02-2005, 17:07
Dit lijkt me dus heeeeel vet om te zien.

jojo
08-02-2005, 17:11
jah mij ook :maskills:

knuiman
08-02-2005, 17:42
Het komt live op de Thaise televisie las ik op fighttalk. Hij moet tegen een Thai die geen gevangene is. Hij zal wel getergd zijn maar ook verzwakt. Het eten in de Thaise gevangenis zal wel veel te wensen overlaten.

Dutch Dynamite
08-02-2005, 17:46
Ben benieuwd.

chickenwing
08-02-2005, 18:47
Hij zat hiervoor nog in een andere gevangenis en daar was hij thaibokskampioen geworden. Daar was nog een foto van te zien ooit ergens. Ik herriner me een gespierde en goed afgetrainde machiel met wat maatjes thaiboksen. Voordat hij in die bak zat heeft hij een hele tijd bij Chakuriki getraint. Ben benieuwd

redjuh
08-02-2005, 19:12
beetje undisputed stijl

Justinian
08-02-2005, 21:13
Kan wel ff vragen of m'n schoonzus het voor me op kan nemen en me de band kan toesturen ;)

Guru
08-02-2005, 21:17
Thaiboksen promoten vanuit een gevangenis, kan het nog ironischer?? whahahaha LOL

Justinian
08-02-2005, 21:27
Kan wel ff vragen of m'n schoonzus het voor me op kan nemen en me de band kan toesturen ;)

Als je dat kunt doen, zou het top zijn! Kun je het dan ook op 't forum zetten?
Uiteraard! Ik ga sowieso ff vragen hoe het zit en op welke zender het wordt uitgezonden. Als het bijvoorbeeld op tv3 of tv5 wordt uitgezonden, dan kun je het gewoon live via internet bekijken (http://www.tv3.co.th/ http://www.tv5.co.th/).

chickenwing
08-02-2005, 23:46
Kan wel ff vragen of m'n schoonzus het voor me op kan nemen en me de band kan toesturen ;)

vraag gelijk effe of ze het upload op yousendit en dan de link plaatst in het mulitmedia forum :thumbs: :mrgreen:

Justinian
09-02-2005, 20:44
Kan wel ff vragen of m'n schoonzus het voor me op kan nemen en me de band kan toesturen ;)

vraag gelijk effe of ze het upload op yousendit en dan de link plaatst in het mulitmedia forum :thumbs: :mrgreen:
Hehe zo handig zijn ze daar helaas niet. Ik zal dan wel de videoband krijgen en het dan zelf (laten) digitaliseren en vervolgens posten ;)

chickenwing
27-02-2005, 23:13
het is dus morgen. verder weet ik niks.

Jeru
27-02-2005, 23:16
http://www.tv5.co.th/programs/day.php

het zou toch op tv5 uitgezonden worden? Misschien kan Justi zijn vrouw even kijken of het er tussen staat :lol:

Justinian
28-02-2005, 07:50
http://www.tv5.co.th/programs/day.php

het zou toch op tv5 uitgezonden worden? Misschien kan Justi zijn vrouw even kijken of het er tussen staat :lol:
Ik zal het haar straks even vragen :thumbs:

Justinian
28-02-2005, 16:01
Stond niks bij volgens m'n vrouw.

Jeru
28-02-2005, 20:08
mmmmhhh nou ja de lineup dan maar.....

line-up: Muaythai / thaiboxing promotion in the prison Bangkok/Bangkwan Thailand ...
main event will be a
Worldtitle fight -70 kilo "KING OF THE RING"

between;

WANLOP SITPHOLEK (Thailand)
vs
Skarbowski (France)
both are NOT a prisoner!


This realy the first time in Thai history that there is a Muaytha / thaiboxing promotion in the prison. The promotion will be on 28 Febr. 2005 in the famous Bangkwan prison in Bangkok.


Fights all A class muaythai fights:

1. 51kg
Phiechitchai Pholopburi (Prisoner) vs Stuchai Kiatmuangnon

2. 54kg
Ekkachai Pholopburi (Prisoner) vs Baanpet Sitpholek

3. 56kg
Lomthai Phosachbarong (Prisoner) vs Phongsuk Kiatmuangnon (Prisoner)
kilo

4. 71kg
Machiel Kuijt (Holland - Prisoner) vs Rokeybua Kongpremphisut

5. 54kg
Konkeanlek Sitpholek vs Sensing Stosulat

6. 57kg
Jack Pholopburi (Prisoner) vs Yoddenchai Sitpholek

7. International boxing +90kg
Mickey Sitpholek (England) vs Laaipayak Singnomphatana (Prisoner)

8. Super fight Muaythai worldchampionchip "KING OF THE RING" 72.5kg
Wanlop Sitpholek vs Aslan Mamadov (Rusia)

9. 60kg
Kenkiskan Pholupburi (Prisoner) vs Ketlaypeng Phongkongtawat (Prisoner)


10. 53kg
Phetudon Kiatmuangnon (Prisoner)vs Johantan (England)

11. 52kg
Singthong Singnomwatana (Prisoner) vs Laaimakon Pholopburi

harry
01-03-2005, 13:57
Het is dus al geweest net enkele beelden op het NOS-sport journaal :shock:
Word ieder kwartier herhaald deze middag...

Volgens mij wel wat hollanders op de tribune :mrgreen:

(en sommige maar klagen dat de gevangenen hier alles mogen haha, maar da's een andere zinloze discussie)

harry
01-03-2005, 14:23
Ja da's lekker, ut vragenuurtje :?

Nickuraba
01-03-2005, 15:36
k zal net ook wat vage beelden