PDA

View Full Version : Leigh remedios seminar op 26 Maart



Aaronk
09-02-2005, 15:33
Beste Lezers,

Velen van jullie hadden zich opgegeven voor de seminar met leigh remedios op 19 maart.
Later bleek dat de yoseikan grappling competitie in ede op de zelfde dag valt, net als een mma titel gevecht in tilburg.

Aangezien ik veel emails gehad heb, over of de seminar verplaats kan worden of afmeldingen voor de seminar, hebben wij besloten de seminar te verplaatsen op 26 maart te houden ipv 19 Maart.

Ik hoop dat de datum 26 maart voor iedereen goed uitkomt, en ik hoop jullie allemaal te zien!

de kosten zijn 10 euro per persoon en de seminar zal starten om 12 uur en zal 4 uur duren.
De locatie is choku gym te zaandam

onze excuses voor het ongemak

Aaron Karels

Thomas
09-02-2005, 15:33
Dat is een goede zaak :thumbs:

B3 lik3 M3
09-02-2005, 15:36
4 uur voor 10 euro :shock:

Ik ben erbij woehoe way to go Karels!!

Aaronk
09-02-2005, 15:39
yep. het is totaal op non profit basis.

ik train nu 3 weken bij leigh en ik heb hier zo veel geleerd. super vechter en trainer.
inschrijvingen graag op [email protected]

extra info:

Leigh Remedios Seminar
*Ufc Veteran & former hook and shoot world champion*

De 4 uur durende seminar zal zich richten op het Vale tudo en grappling

Leigh Remedios heeft een mma record van 24-6-1
Hij heeft met de grote ter aarde in de ring gestaan zoals genki sudo, dennis hallman etc.

Op 26 februari zal hij tegen Robbie Olivier aantreden voor de engelse featherweight titel.

Zijn grappling zijn is gebasseerd van de stijl catchwrestling. Een oude stijl van worstelen
compleet met submissions. OOk wel getrained in andere stijlen zoals bjj, worstelen en thaiboksen.
Tevens heeft hij aan powerlift wedstrijden meegedaan

Leigh is zo aardig geweest, om de seminar op een nonprofit basis te willen geven.
hij hoeft alleen het geld voor zijn vliegticket er uit te hebben.
Zo kunnen wij de prijs zo laag mogelijk houden en dit is vastgesteld op 10 euro.

Iedereen is welkom ongeacht stijl, sportschool, ervaring, leeftijd etc.

De seminar zal plaats vinden in choku gym te zaandam.

Reversal of Dan
09-02-2005, 17:28
je bent gek in je hoofd als je niet naar dit seminar gaat.
leigh is een submission monster en een supergoede leraar.

yas
09-02-2005, 17:47
hartstikke tof dat je het hebt kunnen verplaatsen! ik stuur iig een mail :thumbs:

ICON
09-02-2005, 18:10
lijkt me echt vet!. zijn er meer mensen die vanuit de omgeving oss, nijmegen gaan?!?

HUNTER
09-02-2005, 23:58
Top man dat je het hebt kunnen verplaatsen!!! Ik ben er ook bij!


ow enne Marieke vraagt of er ook kinderopvang is.... :mrgreen:

Aaronk
10-02-2005, 00:35
zou iedereen die graag wil komen mij een email kunnen sturen op [email protected]

dan kan ik iedereen bereiken op 1 email lijst, en heb ik een handig overzicht

alvast bedant