PDA

View Full Version : The end of invincibility in Japan. Was it good for Wand?



bras
11-02-2005, 12:25
'I'm not unbeaten in Japan anymore', says Wanderlei Silva, reflecting on his loss to Mark Hunt on December 31tst of 2004. 'Well, I am thinking thru this, and I think that it is good. Being invincible was a hard responsibility to carry on my back. I'm relieved now. The athlete that fights five times a year knows that it is not easy to be unbeaten for so long. I'm not under this pressure anymore', completes 'The Axe Murder'.

Moving on to thinking about a rematch against Hunt, Wanderlei shouts: 'Next time, I will break him. I don't know exactly when, but I'm sure that I will face Hunt again'.

The tough guy from Chute Boxe considers his last match a preview of the near future: 'For sure I will challenge for the heavyweight belt. It's good to fight against someone who is 30kg heavier than me. I'll change my weight category, it’s just a matter of time. I'm looking for Fedor and Cro Cop'.

http://news.adcombat.com/article.html?id=8616

Thomas
11-02-2005, 12:33
Wanderlei gaat zwaarder worden :maskills:

redjuh
11-02-2005, 12:33
hehehe die gast is een heath seeking missle

Virus
11-02-2005, 13:29
Ik bewonder z`n ambities, maar hoop niet dat hij er meer vanaf bijt dan hij afslikken kan...

Die rematch tegen Hunt moet hij kunnen winnen, imo had hij die vorige match ook gewonnen...

Anonymous
11-02-2005, 13:42
Ik vraag me af of zwaarder worden wel zo verstandig is voor hem. Oké z'n punches en trappen worden wat zwaarder, maar hij boet ook in aan snelheid en souplesse.

KO TKO
11-02-2005, 19:43
Ik denk niet dat Wanderlei Silva goed genoeg is voor Pride zwaargewichtklasse, want hij verloor van nieuweling Mark Hunt.

Windy Hernandez
11-02-2005, 19:54
Ik heb die partij gezien en die Hunt was zelf zwaar verrast dat hij had gewonnen.

Ik denk als Silva wat zwaarder wordt dat hij zeker wel een kans maakt...hij heeft in ieder geval een vechtershart!!

Nickuraba
11-02-2005, 21:18
ik ben het metKO TKO eens. Zijn kin is niet super (zijn herstel is wel supergoed moet ik zeggen) maar ik denk dat Fedor compleet gehakt van hem maakt!

Ko Hops
11-02-2005, 23:44
Wand my favorite fighter will be back stronger & heavy than every before.

Muay Thai Elite
12-02-2005, 16:51
Die rematch tegen Hunt moet hij kunnen winnen, imo had hij die vorige match ook gewonnen...

My thoughts exactly..

ashi76
12-02-2005, 17:07
Hunt is natuurlijk geen beginner !

Het grondwerk zal dan waarschijnlijk nieuw voor hem zijn, maar in de K1 heeft hij toch wel bewezen dat hij bijna niet KO te krijgen is.

Siva won imo trouwens wel van Hunt !

Om van Fedor te winnen zal hij flink aan de bak moeten, ik vrees dat hij dat niet zal trekken.

Jay Hoov
12-02-2005, 17:11
we zullen zien, we zullen zien!!!!!!

Sjaak
13-02-2005, 09:38
Zwaarder worden is vaak geen voordeel want dit kan ten koste gaan van zijn explosieve vechtstijl