PDA

View Full Version : Mega-grootbeeld in Martiniplaza (Rings 6 maart)



Justinian
12-02-2005, 09:39
Tijdens het RINGS Gala in Groningen (Martiniplaza) zullen de wedstrijden rechtstreeks geprojecteerd worden op een immens videoscherm van 7,5 x 10 meter.

Dit is het grootste videoscherm dat ooit bij RINGS is gebruikt en zal de emoties en de sfeer in de ring tot in detail uitvergroten.

De voorverkoop van het gala in de Martiniplaza is momenteel in volle gang.

Entree-kaarten kunnen ook via deze website besteld worden (zie online-kaartverkoop).

http://www.xfact.nl/~rings/Images/nieuws/72.jpg

Justinian
12-02-2005, 09:44
Van Angelo gym vechten:

Maik Kubacki 67 kg vs ???
Roy Dijkshoorn 94 kg vs. Sebastiaan Chira
Mutlu Karabulut 85 kg vs. Martin van Emmen
Chico Martinez 78 kg vs. Stefan Tapilatu

Roy Dijkshoorn, die verantwoordelijk was voor die hele brute ko in Enschede, moet er ook vechten. Voor hem wordt het een rematch. De vorige keer toen hij tegen Sebastiaan Chira was op het Rings gala in Nieuwegein. Roy won toen doordat Sebastiaan moest opgeven in verband met een blessure aan zijn schouder (uit de kom geloof ik).

Voor Chico wordt het ook een rematch en dit keer zal hij er wél fit voor zijn! Momenteel is hij hard aan het trainen en is hij bijna volledig hersteld van een nare knieblessure, zodat hij weer als vanouds voor vuurwerk zal gaan zorgen (net als in Enschede!).

Mutlu, die in Enschede een toppartij tegen Alfons Muller vocht moet ook vechten zoals hierboven al aangegeven. Mutlu is keihard aan het trainen en ik verwacht een toppartij. Ten slotte zal van onze sportschool Maik Kubacki aantreden. Ook Maik is bijna volledig hersteld van een (scheenbeen)blessure en zal voor een spetterende partij zorgen!

ashi76
12-02-2005, 16:38
Groningen.....

Das het eind van de wereld man !

Wel vet zo'n groot scherm !

Nicky
12-02-2005, 16:38
Zo groot dat je vanaf rotterdam kan kijken

ashi76
12-02-2005, 16:39
lol... Vanaf de euromast misschien ;)

Justinian
12-02-2005, 16:48
Ik ben in ieder geval van de partij :thumbs:

Anonymous
12-02-2005, 19:02
Ik verheug mij op de partij tussen Chico 'EL Toro' en Stefan Tapilatu. EL Toro heeft wat goed te maken en Tapilatu is altijd spektakel. Wordt een mooi gevecht denk ik. Ook leuk dat Mutlu weer vecht. Hij was echt super in Enschede. Zet hem op Mutlu!!!

Mutlu
12-02-2005, 19:45
Thnx Donald en Justinian!
Ben me kapot aan het trainen, en voel me heerlijk bij mijn nieuwe team!!
Dat wordt vuurwerk in de ring!!!!!

mama
12-02-2005, 21:40
wij zijn er ook weer bij........
gezellig hoor......

Boem Boem
14-02-2005, 12:01
T :thumbs: Team Angelo en vechters heel veel succes 6 maart!! :thumbs: