PDA

View Full Version : Uitslagen Alkmaar 13-02-2005 *live*



Justinian
13-02-2005, 18:59
In deze topic worden de uitslagen van het gala te Alkmaar bijgehouden. Later volgt een verslag van Hunter en Marieke. De winnaar is vet gedrukt met daarachter de wijze waarop de vechter heeft gewonnen.

1e partij
Muay Thai jeugd -50kg
Emin Ozbasi WOP vs Hannes Schneider

2e partij
Muay Thai B-klasse -70kg
Robbie de Palm WOP vs Melkonian

3e partij
Muay Thai B-klasse -69kg
Desor WOP vs Orlando Antenucci

4e partij
Muay Thai A-klasse -68kg
Peter Hoes WOP vs Hesdy van Assen

5e partij
K1 open klasse
Dzevad Poturak vs Melvin Mahnoef
Manhoef net buiten de tijd zwaar KO!!! KO telde niet, maar Poturak wel overtuigend gewonnen.

6e partij
Muay Thai C-klasse dames -61kg
Aleide vs Sabine WOP

7e partij
Muay Thai A-klasse -78kg
Donald Berner WOP vs Dennis de Rus

8e partij
MMA A-klasse -70kg
Pislik vs Vincent Latoel
Pislik brutal Ground 'n Pound. Guilotine choke. Latoel zwaar weg.

9e partij
Ignashov vs Bregy
3e ronde door knie/scheenblessure Ignashov

10e partij
Muay Thai C-klasse dames -58kg
Angela Lagrand WOP vs Daphne van Jaarsveld

11e partij
MMA A-klasse -76kg
Joey van Wanrooij vs Mathieu Lawalatta
Binnen 20 sec. gewonnen door Lawalatta d.m.v. punches

12e partij
Muay Thai C-klasse dames -64kg
Jojo vs Anna Zieglerova
Jojo heeft de Tsjechische volledig afgetuigd!!! Jojo winnaar door opgave in de tweede ronde

13e partij
Muay Thai C-klasse -71kg
Rene Bloothoofd (loeks)WOP vs Jaimy de Vries (Mike's gym)

14e partij
Muay Thai B-klasse -72kg
Mateus Ipssa Mousid Gym vs Aussie WOP Ben Ali Gym

15e partij
MMA open
Dave Vader WOP vs Ladislav Zak.
Schijnt geen mooie partij te zijn geweest (en dan druk ik me zacht uit ;))

16e partij en laatste partij
Muay Thai A-klasse -76kg
Joeri Mes WOP vs Sem Braan
Toppartij!

The Bulldog
13-02-2005, 19:11
:twisted: dit is op het werk alsnog indirect meekijken....vet bedankt Just. :twisted:

ulysse
13-02-2005, 19:12
TOP!!! zit op m"n werk tot 22:00......maar de live verslagen maken het wel weer goed!!!

Justinian
13-02-2005, 19:22
Ik werk gewoon telkens de eerste post bij, dat is wat overzichtelijker. De uitslagen krijg ik trouwens van Hunter en Marieke :thumbs:

Highline
13-02-2005, 19:26
top :thumbs:

Wix
13-02-2005, 19:41
Top!

Wheelie
13-02-2005, 19:44
:P

bedankt

Danny D
13-02-2005, 19:56
:thumbs: Bedankt Goo mixfightTeam !!!

kentaro
13-02-2005, 20:21
ok dan!! :thumbs:

ICON
13-02-2005, 20:25
Manhoef zwaar KO??? damn!!. thanx justinian!

marster
13-02-2005, 20:26
Melvin KO :shock: Had ik niet snel verwacht ..

Shytown
13-02-2005, 20:27
Manhoef zal dan volgende week ook niet vechten in de UK, wel een surprise.
Ben benieuwd naar Breggy.

someone
13-02-2005, 20:28
Dat had ik ook niet verwacht van Manhoef!!!!

Anonymous
13-02-2005, 20:34
sinds hij weg is bij pancration heeft hij alleen nog verloren dammmm mischien beter om weer terug te gaan naar zijn oude honk

someone
13-02-2005, 20:48
Jammer Aleide volgende keer maar weer!!!!!!!!! Kop op meid! :thumbs:

Sjaak
13-02-2005, 20:52
Manhoef net buiten de tijd zwaar KO!!! KO telde niet, maar Poturak wel overtuigend gewonnen.


:shock: huh wat is er met Melvi aan de hand :?

Was die Poturak zo goed en wie is dat :?

Hoe heeft Bertje het gedaan, hebben we er weer een topscheids bij :wink:

Marco
13-02-2005, 20:53
Manhoef k.o. mmm dat is kloten voor hem, had niemand verwacht. Ben benieuwd hoe die partij was.

Justinian
13-02-2005, 20:56
Complete line-up:
1 Hannes Schneider Loeks- emin Alfid gym/ (Jeugd) 50 kg
2 Moroch Gym Alkmaar- Serdar Alfid gym / MT 66 kg C
3 De palm Loeks- Melkonion team Relex / MT 70 kg B
4 Dersor Gym Alkmaar- Invaller Belgie / MT 69 kg B
5 Hoes loeks- Hesdy pro fighters / MT 68 kg A
6 Manhoef Showtime Team - Poturak Servië / K1 3x3 open gewicht
7 Aleide loeks- Sabine Mike's / MT 61 kg C
8 Rus Showtime Team - Berner Mejiro gym / MT 78 kg A
9 Pislik Showtime Team - Latoel Martijn de Jong / MMA 70 kg A
10 IGNASHOV Belarus- Bregy Showtime Team / MT open gewicht A

PAUZE PAUZE PAUZE

11 Lagrand van Halderen- Daphne van Jaarsveld / MT 58 kg C dames
12 Van Wanrooy Mike's Gym- Lawatta Physical Ede/ MMA 76 kg B
13 Baars (jojo) Komen- Anna Zieglerova Tsjechië/ MT 64 kg C
14 Bloothoofd Loeks- de Vries Mike's Gym / MT 71 kg C
15 Mateus Ipssa Mousid Gym - Aussie Ben Ali Gym / MT 72 kg B
16 Vader Showtime Team - Ladislav Zak Tsjechië / MMA open gewicht A
17 Reduan Eddadi Mousid Gym - Bellani team No Limit / MT 63,5 kg A (onder voorbehoud)
18 Joeri Mes Showtime Team - Semtex Braan Mejiro / MT 76 kg A

Shytown
13-02-2005, 20:56
KO net buiten de tijd, m.a.w. nog ff doorgegaan met vechten na de bel? hoop het niet, zal anders wel voor hoop beroering hebben gezorgd

Wheelie
13-02-2005, 20:58
Damn Manhoef ko , jammer

Windy Hernandez
13-02-2005, 20:59
wat houdt dat showtime team in..is dat net zoiets als het golden gebeuren??

Marco
13-02-2005, 21:00
ik zag net die line up nog ff, maar wat is dit een topgala ! :thumbs:

Ronald
13-02-2005, 21:04
Jammer, Aleide heeft verloren.

Tuigenke
13-02-2005, 21:06
duurt die 7e partij al een half uur justi? of post je steeds meerdere uitslagen tegelijk?

someone
13-02-2005, 21:12
Jammer van Rus.......

Wheelie
13-02-2005, 21:15
wat houdt dat showtime team in..is dat net zoiets als het golden gebeuren??

Het Showtime Team zijn volgens mij vechters die onder contract staan bij Simon Rutz.

Anonymous
13-02-2005, 21:17
welke partij is nu bezig dan?

Windy Hernandez
13-02-2005, 21:18
wat houdt dat showtime team in..is dat net zoiets als het golden gebeuren??

Het Showtime Team zijn volgens mij vechters die onder contract staan bij Simon Rutz.

Maar houdt het dan ook in dat ze samen trainen of blijven ze gewoon bij hun "oude" sportschool??

Wheelie
13-02-2005, 21:25
wat houdt dat showtime team in..is dat net zoiets als het golden gebeuren??

Het Showtime Team zijn volgens mij vechters die onder contract staan bij Simon Rutz.

Maar houdt het dan ook in dat ze samen trainen of blijven ze gewoon bij hun "oude" sportschool??

Volgens mij kunnen ze gewoon bij hun eigen sportschool blijven maar trainen ze ook regelmatig met de andere leden van team showtime, ik weet niet of ik het helemaal goed heb hoor ;)

Anonymous
13-02-2005, 21:25
zijn er nog nieuwe uitslagen???

Wheelie
13-02-2005, 21:27
zijn er nog nieuwe uitslagen???

Zodra er nieuwe uitslagen bekend zijn zullen deze door Justinian gepost worden

Ronald
13-02-2005, 21:27
zijn er nog nieuwe uitslagen???
Ja, maar die posten we stiekem niet... :roll:

Justinian
13-02-2005, 21:28
Ik post ze in mijn eerste post ;)

Anonymous
13-02-2005, 21:29
zijn er nog nieuwe uitslagen???
Ja, maar die posten we stiekem niet... :roll:

whahha okee dan is het goed :wink:

someone
13-02-2005, 21:29
Super voor Pislik joh dit!! TOP!

someone
13-02-2005, 21:30
Nu volgens het schema IGNASHOVVVV ben benieuwd!!

Windy Hernandez
13-02-2005, 21:33
Top voor Pislik...kan niet wachten op de partij van Furdjel tegen Pislik...gaat een mooie worden!!

Ronald
13-02-2005, 21:43
Ignashov verloren. Ik ben erg benieuwd naar het volledige verslag straks van Mams en Hunter. Bregy gaat trouwens erg goed volgens mij.

someone
13-02-2005, 21:54
Idd had niet verwacht dat Ignashov zou verliezen, helaas ik hoor of lees het wel

Impulse
13-02-2005, 21:57
ik ben natuurlijk benieuwd naar partij 12 van wanrooij VS lawalata :wink:

Anonymous
13-02-2005, 21:59
ik ben natuurlijk benieuwd naar partij 12 van wanrooij VS lawalata :wink:

jaaaa ik oooook!!!!

Italian*Berlusconi*
13-02-2005, 22:05
Kut zooi... kom nu pas terug van mn 'werk'... Sad Ga zo nog ff kijken bij de Hoornse vaart naar de laatste partijen...

Sjaak
13-02-2005, 22:10
Ignashov verloren. Ik .

Het moet niet gekker worden, wat een rare uitslag :shock: Deed die wel zijn best of vond die het wel goed allemaal ?

Judas
13-02-2005, 22:22
Erg jammer van Ignashov. En top dat Pislik gewonnen heeft!

ashi76
13-02-2005, 22:30
WTF @ Ignashov :shock:

Danny D
13-02-2005, 22:35
gooooo Bjorn !! :D

RisingSun
13-02-2005, 22:40
Matthieu Lawalata gewonnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! binnen 20 seconden!!!! VETTTTT

Impulse
13-02-2005, 22:41
Matthieu Lawalata gewonnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! binnen 20 seconden!!!! VETTTTT




YES YES, LAWALATA DID IT AGAIN :thumbs: :twak:

Cynthia
13-02-2005, 22:41
Toppie van Björn! Ik wist wel dat ie ging winnen, al dachten heel veel mensen daar anders over haha!

ashi76
13-02-2005, 22:42
Ignashov verloren. Ik .

Het moet niet gekker worden, wat een rare uitslag :shock: Deed die wel zijn best of vond die het wel goed allemaal ?

Hoezo rare uitslag? Hij heeft verloren vanwege een blessure. Kan toch?

Ignashov heeft wel vaker last van "rare uitslagen" ik ben erg benieuwd naar het verslag van Sebas en Marieke.

someone
13-02-2005, 22:43
congratz tot Lawalata!! Gaaf zo snel afmaken die hap! Knap werk!

Hidman
13-02-2005, 22:44
Matthieu Lawalata gewonnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! binnen 20 seconden!!!! VETTTTT




YES YES, LAWALATA DID IT AGAIN :thumbs: :twak:


Niks meer aan toe tevoegen!! :thumbs:

someone
13-02-2005, 22:45
Super Jojo, laat ze nu maar in de B klasse komen!!!
Toppertje!!! :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Justinian
13-02-2005, 22:45
Jojo ook zeer overtuigend gewonnen (zie uitslag in eerste topic) :thumbs:

ashi76
13-02-2005, 22:47
Netjes JoJo !!!! :thumbs:

Wheelie
13-02-2005, 22:51
TOP JORINA :thumbs:

LOCO
13-02-2005, 23:01
Super Jorina toppie :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Silat
13-02-2005, 23:17
Pislik is gewoon een brute gast zeg :maskills:

marster
13-02-2005, 23:27
Word wel veel op punten gewonnen, kan dus wel een lange avond worden.

someone
13-02-2005, 23:44
Dave Vader gewonnen, COOL

someone
14-02-2005, 00:16
Top Joeri!!


Seb en Mama en Justi bedankt voor de PBP, het was erg gezellig!!

Nu maar WEER proberen te slapen :shock:

Ronald
14-02-2005, 00:23
Seb en Mama en Justi bedankt voor de PBP
Yep, bedankt alle 3. En Jojo gefeliciteerd :thumbs:.

redjuh
14-02-2005, 00:45
bij ignashov en bregy zet ik hele grote vraagtekens. net zulke grote als bij badr hari tegen aziz khattou in de arena vorig jaar...

money???

Highline
14-02-2005, 00:58
ik zei tochal dat ignashov vs bregy niet leuk zal worden ;). just kidding verders voorspelbare uitslagen

Sjaak
14-02-2005, 00:59
Jojo ook zeer overtuigend gewonnen (zie uitslag in eerste topic) :thumbs:

Klasse weiffie, als je zo door gaat wordt je nog een hele grote :thumbs:

Sjaak
14-02-2005, 01:01
Ignashov verloren. Ik .

Het moet niet gekker worden, wat een rare uitslag :shock: Deed die wel zijn best of vond die het wel goed allemaal ?

Hoezo rare uitslag? Hij heeft verloren vanwege een blessure. Kan toch?

Tuurlijk kan dat, Real Madrid kan ook van IJsselmeervogels verliezen, normale zaak :roll:

mama
14-02-2005, 01:04
jojo
je was SUPER!!!!!!!!!!!!!!

het was een super avond.
Roy thanks voor het posten
ga nog ff een biertje drinken, chippies eten en tukken
:mrgreen:

Sjaak
14-02-2005, 01:05
In die volgorde :D Is niet goed he, gaan slapen met 3 kg chips in je maag :wink:

Rico 64
14-02-2005, 01:14
Wat is deze shit met melvin hoeveel rondes heeft hij gevochten en was die tjech veel beter of manhoef niet oke.En hoe reageerde het publiek op zijn filmpje(melvins highlights)

HUNTER
14-02-2005, 01:17
thnx roy voor t posten.....

was n topgala. Volle bak, topsfeer en mooie partijen (op die pot van dave vader na dan.... brrrr wat slecht). Ik heb de partij van ignashov gefilmd, die zal ik morgen ff posten. Het leek wel of ie zich verstapte toen hij inkwam om een stoot te geven. Hij ging verder, maakte een lowkcik en hij ging gillend neer. Waarschijnlijk zijn knie of enkel verdraaid.

Manhoef werd in de laatste ronde keihard in elkaar gepoeierd door die verrassend sterke Bosnier.

Jojo was echt super. Die tsjechische had helemaal niets maar dan ook niets te vertellen.

Pislik was ook erg goed. Als je Vincent Latoel kunt wegchoken dan heb je echt skills!!!!!

Maar goed.... het verslag zal in de loop van morgen online gaan komen!

nu idd nog n biertje een chippie en dan lekker slapen ;)

Anonymous
14-02-2005, 01:46
bjorn gewoon verdient gewonnen hij ging neer op een linker hoek was te vermoeid om door te gaan en liet zich uit tellen en zij dat het zijn knie was liep later gewoon weer als het je knie is zoals ze zeiden leg je echt wel te schreeuwen dat hij niet getraind is is niet bjorn zijn schuld

Nicky
14-02-2005, 01:47
goed gala :thumbs:

Lex
14-02-2005, 01:52
Was zeker een leuke gala

Ko Hops
14-02-2005, 02:08
kom net thuis. Het was wel een heerlijke gala!

Jeru
14-02-2005, 02:52
Hij was fijn idd. Vooral de laatstse partij tussen Mes en Braan was echt genieten!

Triker
14-02-2005, 04:44
nu idd nog n biertje een chippie en dan lekker slapen ;)

Zeg Mama & Hunter, we zijn nu al een paar uur verder, toch wel genoeg geslapen en tijd voor een verslag ;)

Maar had op locatie al gezien dat jullie hard aan het werk waren, dus geniet van jullie wel verdiende rust ;)

mama
14-02-2005, 09:36
ben al druk bezig hoor met de pics.
alleen de andere ligt nog te maffen. schiet niet op
maar goed ik heb te veel foto's gemaakt. ben nog wel ff bezig :mrgreen:

Fr3ddy
14-02-2005, 10:16
bjorn gewoon verdient gewonnen hij ging neer op een linker hoek was te vermoeid om door te gaan en liet zich uit tellen en zij dat het zijn knie was liep later gewoon weer als het je knie is zoals ze zeiden leg je echt wel te schreeuwen dat hij niet getraind is is niet bjorn zijn schuld
hahaha!

Fr3ddy
14-02-2005, 11:15
Het was overigens echt een HEEL goed gala in mijn ogen! Mooie partijen:
Manhoef vs. Poturak – Manhoef had niet de conditie om 3 x 3 minuten staand te vechten..
Iggy vs. Bregy – Ignashov had alle ronden op zijn naam en blesseerde zich.. jammer.
Hoes vs. Van Assen – Sterke partij van beiden! Ik kijk nu al uit naar de partij van van Assen tegen Dijkstra!
Jojo vs. Zieglerova – Yo!
De Palm vs. Melkonion - erg mooie b-partij! De Palm vocht echt goed in zijn eerste b-partij en had hele mooie dubbele beentechnieken! 17 jaar pas!
Pislik vs. Latoel – Pislik was net Popeye na een blikje spinazie!!!! Latoel begon te stuiptrekken na de choke, dat was minder prettig om te zien..
Berner vs. Rus – dit was echt een hele mooie partij! Berner die heel bewegelijk vocht en continue bleef scoren. Rus was (zoals gewoonlijk!) de vooruitvechtende man. Rus oogt heel sterk, echt een krachtmens! Berner heeft in mijn ogen wel verdient gewonnen en samen hebben ze een toppartij neer gezet!
Bloothoofd vs. De Vries – was een mooie c-partij met 2 jongens die er 100% voor gingen. Beiden zitten ze tegen de b-klasse aan en dat is goed te zien aan hun technieken.
Mes vs. Braan – ik was echt benieuwd hoe Braan het zou doen tegen de wereldtopper Mes! Vanaf het begin was het al duidelijk dat Mes de technisch begaafdere vechter is. Maar Braan blijft komen en blijft zijn lowkicks plaatsen, vangt wat klappen maar komt weer terug! Tegen Mes is op dit moment weinig kruid gewassen maar op een gegeven moment kon je aan Mes zien dat hij geirriteerd raakte dat Braan maar niet neer ging! Echt een karaktervechter! Mes heeft weer laten zien 1 van de allerbesten te zijn en Braan heeft zijn visitekaartje afgegeven!

Echt een topgala!

Fr3ddy
14-02-2005, 11:16
Het was overigens echt een HEEL goed gala in mijn ogen! Mooie partijen:
Manhoef vs. Poturak – Manhoef had niet de conditie om 3 x 3 minuten staand te vechten..
Iggy vs. Bregy – Ignashov had alle ronden op zijn naam en blesseerde zich.. jammer.
Hoes vs. Van Assen – Sterke partij van beiden! Ik kijk nu al uit naar de partij van van Assen tegen Dijkstra!
Jojo vs. Zieglerova – Yo!
De Palm vs. Melkonion - erg mooie b-partij! De Palm vocht echt goed in zijn eerste b-partij en had hele mooie dubbele beentechnieken! 17 jaar pas!
Pislik vs. Latoel – Pislik was net Popeye na een blikje spinazie!!!! Latoel begon te stuiptrekken na de choke, dat was minder prettig om te zien..
Berner vs. Rus – dit was echt een hele mooie partij! Berner die heel bewegelijk vocht en continue bleef scoren. Rus was (zoals gewoonlijk!) de vooruitvechtende man. Rus oogt heel sterk, echt een krachtmens! Berner heeft in mijn ogen wel verdient gewonnen en samen hebben ze een toppartij neer gezet!
Bloothoofd vs. De Vries – was een mooie c-partij met 2 jongens die er 100% voor gingen. Beiden zitten ze tegen de b-klasse aan en dat is goed te zien aan hun technieken.
Mes vs. Braan – ik was echt benieuwd hoe Braan het zou doen tegen de wereldtopper Mes! Vanaf het begin was het al duidelijk dat Mes de technisch begaafdere vechter is. Maar Braan blijft komen en blijft zijn lowkicks plaatsen, vangt wat klappen maar komt weer terug! Tegen Mes is op dit moment weinig kruid gewassen maar op een gegeven moment kon je aan Mes zien dat hij geirriteerd raakte dat Braan maar niet neer ging! Echt een karaktervechter! Mes heeft weer laten zien 1 van de allerbesten te zijn en Braan heeft zijn visitekaartje afgegeven!

Echt een topgala!

Anonymous
14-02-2005, 12:10
De Palm vs. Melkonion - erg mooie b-partij! De Palm vocht echt goed in zijn eerste b-partij en had hele mooie dubbele beentechnieken! 17 jaar pas!


Als ik me niet vergis, vocht Wachagan Melkonion ook zijn eerste b-partij maar ik kan er naast zitten (Lex?).

JOJO GEFELICITEERD! :thumbs:

Anonymous
14-02-2005, 12:11
Ignashov verloren. Ik .

Het moet niet gekker worden, wat een rare uitslag :shock: Deed die wel zijn best of vond die het wel goed allemaal ?

Hoezo rare uitslag? Hij heeft verloren vanwege een blessure. Kan toch?

Tuurlijk kan dat, Real Madrid kan ook van IJsselmeervogels verliezen, normale zaak :roll:

Sorry Sjaak, maar ik snap je reactie niet helemaal.

jojo
14-02-2005, 12:19
Jojo ook zeer overtuigend gewonnen (zie uitslag in eerste topic) :thumbs:

Klasse weiffie, als je zo door gaat wordt je nog een hele grote :thumbs:

grootttt?? ik ben al 1.80m hahahahaha :wink: :thumbs: :maskills:

Anonymous
14-02-2005, 12:39
Toen ik voor het gala zei dat Bjorn van Ignashov zou winnen verklaarde iedereen mij voor gek, ik was er gister en heb met eigen ogen gezien hoe rustig Breggy was en Ignashov heeft verslagen. Breggy gaf Ignashov een hoek waarop hij neer ging, waarschijnlijk verdraaide hij door die val (hij heeft die klap nooit zien aankomen ) iets in zijn been.Ignashov was zo erg aangeslagen dat hij gewoon niet verder wilde en dit is de verdienste van Breggy. Je zag gisteren gewoon dat Breggy onder leiding van Mike en Hans Nijman heel erg is gegroeid en ik weet zeker dat deze twee top trainers hem naar grote hoogte gaan brengen.

Joerie was weer een klasse apart, wat een vechter is dat. Joerie heeft werkelijk alle combinaties die in het kickboxen mogelijk zijn laten zien en ze waren nog doeltreffend ook. Respect voor Braan dat hij is blijven staan en ook nog een paar rondes goed partij gaf, maar gisteren heb ik een prachtige partij gezien die terecht naar Joerie ging......

Fr3ddy
14-02-2005, 12:54
Sorry maar wat Bregy - Ignashov betreft ben ik het niet helemaal met je eens. Ignashov blesseerde zijn been al eerder in de partij. Stond ook ver voor op punten.. Ik heb later de beelden nog een aantal malen gezien en kon niet oordelen of de stoot er vol op zat of niet. Hij LEEK er langs te gaan maar misschien heb ik het wel mis hoor. In ieder geval mooie prestatie van Bregy en hij heeft goed geknokt, ik hoop voor hem dat het deuren opent, want je kan zien dat hij enorm is gegroeid als je hem vergelijkt met zijn eerste K-1 partijen en hoe hij nu vecht. Het staat nu 1 - 1 :) wie weet een 2e rematch ooit?


En wat betreft Joerie.. echt een klasse apart! Zo vet om hem aan het werk te zien! Heb echt 'geweldig genoten' :mrgreen: van die partij!

Kimmie
14-02-2005, 13:31
:lol: :lol: :lol: :twisted:

Kimmie
14-02-2005, 13:32
Echt heel goed jojo toppie :thumbs: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

HUNTER
14-02-2005, 13:35
Toen ik voor het gala zei dat Bjorn van Ignashov zou winnen verklaarde iedereen mij voor gek, ik was er gister en heb met eigen ogen gezien hoe rustig Breggy was en Ignashov heeft verslagen. Breggy gaf Ignashov een hoek waarop hij neer ging, waarschijnlijk verdraaide hij door die val (hij heeft die klap nooit zien aankomen ) iets in zijn been.Ignashov was zo erg aangeslagen dat hij gewoon niet verder wilde en dit is de verdienste van Breggy. Je zag gisteren gewoon dat Breggy onder leiding van Mike en Hans Nijman heel erg is gegroeid en ik weet zeker dat deze twee top trainers hem naar grote hoogte gaan brengen.


Ik denk dat je niet dezelfde partij hebt gezien als ik, JCvD........

ik heb de partij opgenomen, ik zit m net terug te kijken. 15 seconden voordat Iggy neerging stapte hij in om een linkse hoek te maken. In deze actie lijkt het wel of er iets scheurt in zijn rechterkuit. Hij zet de actie niet door, en hinkelt terug. Bregy blijft druk zetten, en op het moment dat Ignashov weg wil draaien uit de rode hoek, moet hij zijn gewicht naar zijn rechterbeen verplaatsen, wat dus niet gaat. Hij zakt door zijn been heen, en hoewel Bregy een hoekbeweging maakt, raakt hij Ignashov totaal niet. Niets ten nadele van Bregy, maar dit is een blessure en geen knockdown

Aaike
14-02-2005, 13:43
Wie O Wie heeft er foto´s van het gevecht tussen Alexey en Bjorn?
De mijne zijn mislukt! :(

redjuh
14-02-2005, 13:50
iggy heeft gewoon niet verloren simpel.

ik heb zijn intro gefilmd met mijn telefoon. beeld is kut, maar het geluid is dope en het geskreeuw ook! ghegeh

supergala!!!!!

Anonymous
14-02-2005, 14:20
mama heeft u ook foto's van berner en semtex gemaakt en wanneer kunnen we ze zien hier
alvast bedankt een gast

jojo
14-02-2005, 14:23
er komt altijd een heel verslag op mixfight + foto's ze zijn er hard aan bezig misschien vanaaf en anders morgen :thumbs:

redjuh
14-02-2005, 14:29
gastjes die vragen worden overgeslagen

Anonymous
14-02-2005, 14:30
Ignashov heeft de partij gewoon verloren want Breggy is als winnaar uitgeroepen...

Biiyen
14-02-2005, 14:35
Toen ik voor het gala zei dat Bjorn van Ignashov zou winnen verklaarde iedereen mij voor gek, ik was er gister en heb met eigen ogen gezien hoe rustig Breggy was en Ignashov heeft verslagen. Breggy gaf Ignashov een hoek waarop hij neer ging, waarschijnlijk verdraaide hij door die val (hij heeft die klap nooit zien aankomen ) iets in zijn been.Ignashov was zo erg aangeslagen dat hij gewoon niet verder wilde en dit is de verdienste van Breggy. Je zag gisteren gewoon dat Breggy onder leiding van Mike en Hans Nijman heel erg is gegroeid en ik weet zeker dat deze twee top trainers hem naar grote hoogte gaan brengen.


Ik denk dat je niet dezelfde partij hebt gezien als ik, JCvD........

ik heb de partij opgenomen, ik zit m net terug te kijken. 15 seconden voordat Iggy neerging stapte hij in om een linkse hoek te maken. In deze actie lijkt het wel of er iets scheurt in zijn rechterkuit. Hij zet de actie niet door, en hinkelt terug. Bregy blijft druk zetten, en op het moment dat Ignashov weg wil draaien uit de rode hoek, moet hij zijn gewicht naar zijn rechterbeen verplaatsen, wat dus niet gaat. Hij zakt door zijn been heen, en hoewel Bregy een hoekbeweging maakt, raakt hij Ignashov totaal niet. Niets ten nadele van Bregy, maar dit is een blessure en geen knockdown

OK dus geen KO! Het zag wel zo uit iig.

Was wel een geslaagd gala! En wat is die Pislik een agro zeg, jezus wat ging die man tekeer.

Anonymous
14-02-2005, 14:49
Volgens mij ging Ignashov wel KO. Die hoek van Breggy leek misschien niet zo hard, maar zat wel op de kaak van Ignashov. En vergeet niet dat als je een stoot krijgt van Breggy, daar wel 110 kg achter zit en dat dus wel degelijk impact heeft.

Ko Hops
14-02-2005, 14:59
Pislik is een beest in de ring. Hij ging snel in de aanval en maakte het heeel snel af. Wat een beest. :x

HUNTER
14-02-2005, 15:22
Volgens mij ging Ignashov wel KO. Die hoek van Breggy leek misschien niet zo hard, maar zat wel op de kaak van Ignashov. En vergeet niet dat als je een stoot krijgt van Breggy, daar wel 110 kg achter zit en dat dus wel degelijk impact heeft.

als ie raak is wel ja.... :twak:

meld je aan, kijk maar in het multimedia gedeelte, ik heb het filmpje daar gepost.

phranq
14-02-2005, 15:25
Volgens mij ging Ignashov wel KO. Die hoek van Breggy leek misschien niet zo hard, maar zat wel op de kaak van Ignashov. En vergeet niet dat als je een stoot krijgt van Breggy, daar wel 110 kg achter zit en dat dus wel degelijk impact heeft.

De hoek van Bregy zat er absoluut niet op! Ik heb het net nog een paar keer terug gezien, maar Ignashov ging kapot van de pijn na de eerste x dat hij zich verstapte, hij schreeuwde het uit....

Hans
14-02-2005, 15:29
Slechte zaak!

Durfal
14-02-2005, 15:29
Ignashov ging niet neer van een stoot. In het begin van de partij hebben ze allebij een low kick ingezet, Bregy links en Ignashov rechts.
De benen klapte toen zo hard tegen elkaar dat ik er eng van werd.
Op dat moment zag ik de knie en scheen van Ignashov heel raar verkleuren ( geen goed teken) Ik denk dat dat hem uiteindelijk parten ging spelen.......maar verder geen discussie mogelijk...Bregy wint de partij, want zo is de uitslag whatever happend!
Verder een heel mooi gala...met mooie partijen!!! Tot volgende week in het Zonnehuis

See Ya!

Gert-Jan en Gabriëlla

Anonymous
14-02-2005, 15:46
hoe heeft mes gevochten

redjuh
14-02-2005, 16:10
beter lezen

The Bulldog
14-02-2005, 16:13
:twisted: net het filmpje gezien :twisted:

Hele vreemde manier hoor.. bij het uiteindelijke verstappen klapt hij er niet door maar draait over de zijkant van zijn voet in een zit houding. :roll: .

Desalnietemin een overwinning van Breggy.
Dus gefeliciteerd.

Biiyen
14-02-2005, 16:13
Waarom klopte die tegenstander van Pislik niet direct af? ik zag dat die jongen helemaal aan het shake was van die choke? Was hij al buitenbewust zijn of iets dergelijks?

Jeru
14-02-2005, 16:20
Hij vergat af te kloppen (of dacht dat hij er nog wel uit kon komen) en toen sloot hij zijn ogen....

HUNTER
14-02-2005, 16:33
Latoel wilde gewoon niet opgeven.... en dan gebeurt het wel eens dat je net even te ver gaat. Helemaal omdat de guillotine in eerste instantie niet perfect zat. Pas nadat Pislik naar de mount kon draaien ging de choke echt goed zitten.

Jarno
14-02-2005, 16:40
Was weer een geslaagde avond :lol:

Maupie
14-02-2005, 17:00
Was weer een geslaagde avond :lol:

helemaal mee eens !!

Anonymous
14-02-2005, 17:04
Was weer een geslaagde avond :lol:

helemaal mee eens !!kut voor IGNASHOV :maskills: :maskills: :maskills: :maskills: :maskills: :twak: :twak:

Aleide
14-02-2005, 17:07
Jammer Aleide volgende keer maar weer!!!!!!!!! Kop op meid! :thumbs:

Ja iid volgende keer beter. Had naar mijn lichaam moeten luisteren want ik had de laatste tijd erg last van bronchites maar ik dacht eerlijk gezegd dat t wel goed zou komen. Niet dus want ik vocht de laatste ronde meer tegen mezelf dan tegen dat meisje. Volgende keer beter!

Anonymous
14-02-2005, 17:46
Niet dus want ik vocht de laatste ronde meer tegen mezelf dan tegen dat meisje. Volgende keer beter!

Idd, volgende keer beter (heb het niet gezien overigens). That's the spirit.

Misschien kan dit je helpen: ;)

To win, is to overcome oneself.

Uit Bushido: The Way of the Samurai

Kimura
14-02-2005, 17:48
Oops...dat was ik hierboven!

Anonymous
14-02-2005, 18:05
kan iemand een verslagje doen van de partij Mes-Sem. Mes is mijn held.

remco pardoel
14-02-2005, 18:08
mooi gala!
Joeri meesterlijk en semtex heeft zwaar respect verdient...
Breg verdient gewonnen... als je niet in zijn kwaliteiten gelooft stap dan zelf in de ring. Ignasov was de mindere man..
jammer met Melvin.

sommige wedstrijden warem meer draw dan dat er een winnaar aangewezen mocht worden.

Lex
14-02-2005, 18:15
Gala was idd mooi.

Anonymous
14-02-2005, 19:23
ik heb me echt geweldig verbeten gisteren hoe die bregy op zijn knieen ging van vreugde over zijn zogezegde overwinning gisteren iggy was gewoon geblesseerd vanuit het niets en was alle rondes beter en dan nog zo blij zijn met zo een overwinning ik snap dat echt niet hoor en daarna nog naar het publiek gaan poseren als een hulk!!!! O Please!!!!

Fr3ddy
14-02-2005, 19:28
Ik wilde er niet over beginnen...

Fr3ddy
14-02-2005, 19:42
Breg verdient gewonnen... als je niet in zijn kwaliteiten gelooft stap dan zelf in de ring. Ignasov was de mindere man..
We hebben het niet over zijn kwaliteiten.. hij vecht niet voor niets op dat niveau en hij vocht goed!
Ik heb de partij vanuit meerdere invalshoeken gezien en Ignashov was alles behalve de mindere man, hij had gewoon pech met die blessure. Ja, shit happens. It's all in the game.

Wat nu? Kaoklai vs. Bregy? :mrgreen:

redjuh
14-02-2005, 19:45
[quote=remco pardoel]Breg verdient gewonnen... als je niet in zijn kwaliteiten gelooft stap dan zelf in de ring. Ignasov was de mindere man..

nou remco... met alle respect maar ik en veel anderen met mij, hebben dan een hele andere partij gezien dan jij... :?

Chico
14-02-2005, 19:49
Die partij met pislik was echt mooi... wat een beest... aleide naar mijn mening onterecht verloren... Mahnoef/poturak.. leuke partij maar mensen vergeten te vertellen dat poturak in het begin ook al aangeslagen was.. partij ging redelijk gelijk op naar mijn mening... Ignashov had er zowiezo volgens mij niet zoveel zin in, hij was niet echt gretig ofzo.. Peter Hoes vond ik ook leuke partij om te zien (voor zover ik het zag... kwam bij de derde ronde pas binnen :evil: )... en die partij van jojo, khad wel genoten, zwaar pak slaag uitgedeeld... En Daphne Jaarsveld vond ik persoonlijk ook wel held, aangezien ze pas een dag van te voren gevraagd was...

maar wel een geslaagde avond.. :mrgreen:

Fr3ddy
14-02-2005, 19:55
Poturak had het op bepaalde momenten ook zeker heel zwaar te verduren. Ik stond echt perplex dat Melvin Manhoef de 3e ronde bijna geen lucht meer had! Echt zonde, ik had me echt verheugd om zijn explosieve krachtexplosies weer eens te bewonderen. Wel jammer maar iedereen heeft zijn dag weleens niet.

Maroclove
14-02-2005, 21:08
Hoezo ging de partij Edaddy-Belaini niet door? Weet iemand dat...

ROIDRAGE
14-02-2005, 21:22
Belaini ging niet door.

Ik vond het ook cool.
ik ben wel vroeg weggegaan.
Ik heb een paar forum makkers gezien.
Bert Kops, Mama, Redjuh. Hunter(de man met de gouden sms), Maupie(de man van de rode hoek), Phranq(goed gescheidst), Nicky, en makker Peete

Ronald
14-02-2005, 22:13
ik heb me echt geweldig verbeten gisteren hoe die bregy op zijn knieen ging van vreugde over zijn zogezegde overwinning gisteren iggy was gewoon geblesseerd vanuit het niets en was alle rondes beter en dan nog zo blij zijn met zo een overwinning ik snap dat echt niet hoor en daarna nog naar het publiek gaan poseren als een hulk!!!! O Please!!!!
Als ik het me goed herinner hebben Bregy en Ignashov een keer eerder tegen elkaar gevochten. Daar stond Bregy de hele partij duidelijk voor, totdat hij in de laatste minuut tegen een KO aanliep. Tegen die achtergrond bezien snap ik de vreugde van Bregy wel enigszins.

Anonymous
14-02-2005, 22:36
tis trouwens robbie de palm en niet palk..
verder een vet gala behalve de partij van dave vader..
wat een kut tjech..steeds bitje uitspugen..

jammer aleide en hannes..

Highline
14-02-2005, 23:49
Als ik het me goed herinner hebben Bregy en Ignashov een keer eerder tegen elkaar gevochten. Daar stond Bregy de hele partij duidelijk voor, totdat hij in de laatste minuut tegen een KO aanliep. Tegen die achtergrond bezien snap ik de vreugde van Bregy wel enigszins.

dat klopt, dodelijk saaie wedstrijd in bercy (zelfde gala als bonjasky vs majstorovich). einde ronde 5 een rechtse highkick op bjorn zijn kaak en slapen maar

Highline
15-02-2005, 00:01
ik heb net hel de wedstrijd gezien met dank aan hunter :thumbs:

ik vond ignashov zeer zeker de dominante vechter en scoorde veel meer punten dan bjorn die in mijn ogen een beetje terughoudend/onder de indruk was.

breggy had dit ecth niet gewonnen als ignashov door had kunnen gaan, no way. en die linkse hoek van bregy waar ignashov zogenaamd op neer ging volgens sommige was echt niet raak!

Anonymous
15-02-2005, 01:13
mooie gala, met rare uitslagen.... maar ik vond dat Rus beter, op zijn minst even goed vocht als Berner.......
en Metin Yakut "Pislik" had de mooiste wedstrijd van de dag...
wat Ignasov betreft, hij vocht niet slecht maar was niet echt gemoriveerd...... en de tegenstander van Manhoeff die had een harde stoot in zijn arm en Manhoeff was ook nie echt gemotiveerd ten minste dat leek zo.....

phranq
15-02-2005, 09:48
We worden wel in spanning gehouden door Mama en Triker.....ben errug nieuwsgierig!

Justinian
15-02-2005, 09:55
We worden wel in spanning gehouden door Mama en Triker.....ben errug nieuwsgierig!
Ik heb al een preview gehad van het verslag van Mama en Hunter en kan je al vertellen dat het top wordt!

phranq
15-02-2005, 10:19
We worden wel in spanning gehouden door Mama en Triker.....ben errug nieuwsgierig!
Ik heb al een preview gehad van het verslag van Mama en Hunter en kan je al vertellen dat het top wordt!

Als jij die al gezien hebt dan staat ie er vanmorgen nog op denk je?

Daniel
15-02-2005, 10:34
ik hoop het, ben heel erg benieuwd..... :mrgreen:

Ko Hops
15-02-2005, 10:37
Jammer Aleide volgende keer maar weer!!!!!!!!! Kop op meid! :thumbs:

Ja iid volgende keer beter. Had naar mijn lichaam moeten luisteren want ik had de laatste tijd erg last van bronchites maar ik dacht eerlijk gezegd dat t wel goed zou komen. Niet dus want ik vocht de laatste ronde meer tegen mezelf dan tegen dat meisje. Volgende keer beter!

Jammer Aleide, Ik heb van je genoten ga zo door.

Ko Hops
15-02-2005, 10:40
mooie gala, met rare uitslagen.... maar ik vond dat Rus beter, op zijn minst even goed vocht als Berner.......
en Metin Yakut "Pislik" had de mooiste wedstrijd van de dag...
wat Ignasov betreft, hij vocht niet slecht maar was niet echt gemoriveerd...... en de tegenstander van Manhoeff die had een harde stoot in zijn arm en Manhoeff was ook nie echt gemotiveerd ten minste dat leek zo.....

Pislik was inderdaad een beest en ging uiteraard snel aan de bak.

Anonymous
15-02-2005, 10:56
Of het nou KO was of niet, het blijft gewoon een wereldprestatie van Breggy om tegen een topvechter als Ignashov zo een partij neer te zetten. Tuurlijk was hij blij, als er zoiets als een wereldranglijst bestaat, dan zou Ignashov in de top 5 staan en Breggy niet eens in de top 20!
Breggy was misschien een beetje afwachtend, maar geef hem eens ongelijk want we kennen allemaal wel die counterstoten (en knieen) van Ignashov waar hij al velen mee heeft gevloerd. Denk zeker dat deze prestatie in Japan niet onopgemerkt zal blijven. Alleen jammer dat sommigen hier op het forum dat niet zo zien en het nodig vinden om de prestatie van Breggy naar beneden te praten. Maar misschien is dat iets wat (helaas) kenmerkend is voor het Nederlandse publiek

Aaike
15-02-2005, 11:12
Erg jammer van Ignashov, dat wel. Maar ja, dat kan de beste overkomen.
Maar of Bregy het had kunnen winnen als Ignashov gewoon door had gevochten... Ik vraag het me af.

remco pardoel
15-02-2005, 11:18
Ik kan me alleen maar aansluiten bij Sam.
mening van drie man is niet de mening van Nederland .
en zo geldt het natuurlijk vice versa...
maar Fr3ddy of Redjuh ga volgende keer tegen Bjorn en wellicht mag jij de hulk pose aannemen na de wedstrijd als je m gewonnen hebt
:-)

al met al een mooi gala!
daar zijn we het denk ik wel over eens

Italian*Berlusconi*
15-02-2005, 11:27
slaat nergens op Remco... als je de partij nog is rustig gaat nakijken zie je dat Ignashov gewoon voor staat op punten voor dat dit gebeurt... en slaat ook nergens op dat je elke keer roept van "dan ga je er zelf maar staan".. meningen verschillen nu eenmaal... ook op internet forums...
Winnen is winnen maar jij doet nu net of ie het beter dan Ignashov deed, en dat is gewoon niet zo imo. Maar Breggy zette zeker een leuke pot neer en misschien gaan nu deuren open voor hem in Japan.

remco pardoel
15-02-2005, 11:37
Italian:
wie was de winaar op het einde van de partij.
Het tij kan keren , dat geldt ook voor Ignasov.
hoe geweldig hij ook mag zijn.. ik ben geen ignasov hater en vindt m meer dan een geweldige vechter. die zo nu en dan meer dan bovenmenselijke prestaties neerzet!

het is niet zo dat jullie breggy moeten uitvlakken.

dat is niet een mening geven maar lijkt meer op dissen en daar moet je je van distansieren.

Italian*Berlusconi*
15-02-2005, 11:42
Tuurlijk, ik ben het met je eens als het dissen wordt, maar dat was het volgens mij niet echt. Ik vind het top dat Breggy gewonnen heeft, alleen jammer hoe dat gebeurde.
Breggy wordt door niemand uitgevlakt, kan ook niet want ik denk dat door deze winst wat deuren open zullen gaan voor Breggy, en dus kunnen we niet om hem heen straks.

phranq
15-02-2005, 12:04
Als je deze partij vergelijkt met de Partij die ze in japan tegen elkaar vochten vond ik Bregy er dit keer erg goed staan, hij stond imo wel achter op punten maar het verschil was niet groot. Jammer dat Iggy zich blesseerde, hij schreeuwde het uit van de pijn....De reactie van Bregy vind ik niet geheel onbegrijpelijk, je moet je wel realiseren dat hij hier hard voor heeft getraind en dat het een moment is geweest waar hij naar toe heeft gewerkt en vandaar de ontlading...

Anonymous
15-02-2005, 12:09
Ondanks dat Ignashov een van mijn favoriete vechters is vond ik echt dat Breggy terecht heeft gewonnen. Ignashov is een van de aller gevaarlijkste vechters die er rond loopt en hij heeft Breggy absoluut geen schade aangericht dit is een groot compliment voor Breggy. Hier tegenover kwam Breggy een aantal keer goed door met harde trappen en goede stoten ( waarna Ignashov neer ging en zich blesseerde ).

En als Ignashiv echt zoveel beter is dan Braggy dan had hij hem er in de eerste ronde uit moeten trappen maar het tegenovergestelde is gebeurt. Ik denk dat we Breggy gewoon alle krediet moeten geven en hem met z'n alle moeten feliciteren met dit geweldige resultaat...........

Fr3ddy
15-02-2005, 12:23
@ Remco:
Ik vind niet dat ik Bregy diss. Ik kraak ook nergens zijn kwaliteiten af, ik onderken ze juist.. Mijn objectieve mening over de partij is dat Ignashov hem gewoon gewonnen zou hebben als hij zich niet geblesseerd zou hebben. Mijn doelstelling was om met mijn bericht te reageren op de personen die met argumenten kwamen dat Ignashov wel even ‘geslacht’ is door Bregy, terwijl dat in mijn beleving helemaal niet zo was. Een vechtsportforum is er toch om meningen over partijen te kunnen geven en over uitslagen te discussiën? Ik heb nog nooit een vechter als persoon of op zijn kwaliteiten naar beneden gehaald. Ik heb juist veel respect voor wat Bregy in korte tijd heeft gepresteerd. Het argument dat Redjuh en/of ik wel even met Bregy in de ring moeten stappen raakt dus mijns inziens kant noch wal en heeft niets met de discussie te maken. Ik zeg niet dat Bregy onterecht gewonnen heeft. Hij heeft de partij correct en volgens de regels gewonnen. Opgave tegenstander is winst, punt uit en hier valt niks op af te dingen. Ik heb de partij vanuit mijn standpunt geanalyseerd, zonder mij daarbij naar een der partijen beledigend te uiten, en als dat al niet eens meer zou kunnen wat zou dan zou dit forum geeneens bestaansrecht hebben.

Anonymous
15-02-2005, 12:50
Ik vond natuurlijk de wedstrijd van Matthieu Lawalata super.
Ik weet dat de partij supersnel voorbij was en daarom het publiek niet veel heeft kunnen zien van deze raket, of juist weer wel. Het was niet de eerste keer
Wat vinden deze forum bezoekers van deze KO binnen 20 seconden?

Groet

Edgar Kruyning

Highline
15-02-2005, 12:58
Als je deze partij vergelijkt met de Partij die ze in japan tegen elkaar vochten

parijs! ;)

Alexey Ignashov
K-1 - Paris Grand Prix 2002 May 25, 2002
Win over Bjorn Bregy 2:12 5R, KO (Kick)

Marco (scheids)
15-02-2005, 13:01
Had het stiekum al tegen mn vriendin gezecht Edgar vlak voor de partij .... ik vertelde haar dat deze partij geen 30 seconden zou gaan duren, en dat Matthieu vanaf het fight commando er in zou stormen ..... SUPER !!
Wil niet zeggen dat ik zn tegenstander een koekie vindt hoor ... dat is ie zeker niet !!! alleen had ik n vermoeden dat ie overdondert zou zijn door Matthieu zn start.

Ben wel trouwens HEEL benieuwd wie Pislik gaat stoppen in Nederland ... kijk heel erg uit naar de partij Pislik vs de Windt .... zijn DE twee toppers in Nederland in hun gewichtsklasse samen met Rafles la Rose .... laat een promotor de winnaar van Pislik vs de Windt tegen Rafles zetten !!

Anonymous
15-02-2005, 13:09
Je had Matthieu natuurlijk al eens in je ring gehad :wink:

Inderdaad De Windt vs Pislik en dan natuurlijk Rafles.
Pislik is gewoon goed bezig dat mag duidelijk zijn, helaas kwam de partij van Matthieu tegen Pislik net effe iets te vroeg maar we hebben de gok genomen maar helaas verloren. Neemt niet weg dat Matthieu het goed deed tegen hem.

We zullen zien Pislik tegen de Windt en het eventuele vervolg tegen Rafles die er volgens mij ook wel oren naar had :lol:

Groet

Edgar

phranq
15-02-2005, 13:25
Als je deze partij vergelijkt met de Partij die ze in japan tegen elkaar vochten

parijs! ;)

Alexey Ignashov
K-1 - Paris Grand Prix 2002 May 25, 2002
Win over Bjorn Bregy 2:12 5R, KO (Kick)

oops, herstel...Parijs...:P

Jay Hoov
15-02-2005, 14:27
Het was gewoon een vet gala...Iggy was toch leuk om te zien...Manhoef KO...Jojo had een vette partij, en natuurlijk de man...PISLIK, gevaarlijker dan ooit!!

Verder was Joerie Mes leuk, en z'n tegenstander trouwens ook!!

Ps Phranq..Ik ben wederom trots op je...Stond Je opeens oog in oog met 2 REUZEN...Vette shit hoor P!!!!!!!!

Marco (scheids)
15-02-2005, 14:28
Ook leuk om jou eens gezien te hebben JayHoov .... je had een groene trui aan toch??

Jay Hoov
15-02-2005, 15:32
Ook leuk om jou eens gezien te hebben JayHoov .... je had een groene trui aan toch??

Ik zag je zitten ja...Ik Zat een paar plekken rechts van je..!!

Ik had een Blauw/groen trainingsjack aan....!!!

Volgende keer maar ff kennismaken he??????

phranq
15-02-2005, 15:38
Ps Phranq..Ik ben wederom trots op je...Stond Je opeens oog in oog met 2 REUZEN...Vette shit hoor P!!!!!!!!

Tnx Jay :!: En idd, ik voelde me behoorlijk nietig tussen die 2...:D

Ko Hops
15-02-2005, 15:39
Ook leuk om jou eens gezien te hebben JayHoov .... je had een groene trui aan toch??

Marco, Ik had een groene pak aan aka the green hornets. Maar ik ben een gabber van Jay Hoov dus..

Ko Hops
15-02-2005, 15:42
Het was gewoon een vet gala...Iggy was toch leuk om te zien...Manhoef KO...Jojo had een vette partij, en natuurlijk de man...PISLIK, gevaarlijker dan ooit!!

Verder was Joerie Mes leuk, en z'n tegenstander trouwens ook!!

Ps Phranq..Ik ben wederom trots op je...Stond Je opeens oog in oog met 2 REUZEN...Vette shit hoor P!!!!!!!!

Phranq je was inderdaad als een top scheids in je hoek. Toen beide vechters nog met de voorbereiding bezig waren, stond Phranq daar met uitstraling.

Phranq je mag trots zijn op jezelf hoor. Hopelijk tot Arena :D

phranq
15-02-2005, 15:46
Phranq je was inderdaad als een top scheids in je hoek. Toen beide vechters nog met de voorbereiding bezig waren, stond Phranq daar met uitstraling.

Phranq je mag trots zijn op jezelf hoor. Hopelijk tot Arena :D

Tnx Kobi! Arena zou helemaal geweldig zijn en misschien ook wel haalbaar....

Anonymous
15-02-2005, 16:14
In deze topic worden de uitslagen van het gala te Alkmaar bijgehouden. Later volgt een verslag van Hunter en Marieke. De winnaar is vet gedrukt met daarachter de wijze waarop de vechter heeft gewonnen.

1e partij
Muay Thai jeugd -50kg
Emin Ozbasi WOP vs Hannes Schneider

2e partij
Muay Thai B-klasse -70kg
Robbie de Palm WOP vs Melkonian
Robbie 5 ronde de betere top geknokt
3e partij
Muay Thai B-klasse -69kg
Desor WOP vs Orlando Antenucci

4e partij
Muay Thai A-klasse -68kg
Peter Hoes WOP vs Hesdy van Assen

5e partij
K1 open klasse
Dzevad Poturak vs Melvin Mahnoef
Manhoef net buiten de tijd zwaar KO!!! KO telde niet, maar Poturak wel overtuigend gewonnen.

6e partij
Muay Thai C-klasse dames -61kg
Aleide vs Sabine WOP

7e partij
Muay Thai A-klasse -78kg
Donald Berner WOP vs Dennis de Rus

8e partij
MMA A-klasse -70kg
Pislik vs Vincent Latoel
Pislik brutal Ground 'n Pound. Guilotine choke. Latoel zwaar weg.

9e partij
Ignashov vs Bregy
3e ronde door knie/scheenblessure Ignashov

10e partij
Muay Thai C-klasse dames -58kg
Angela Lagrand WOP vs Daphne van Jaarsveld

11e partij
MMA A-klasse -76kg
Joey van Wanrooij vs Mathieu Lawalatta
Binnen 20 sec. gewonnen door Lawalatta d.m.v. punches

12e partij
Muay Thai C-klasse dames -64kg
Jojo vs Anna Zieglerova
Jojo heeft de Tsjechische volledig afgetuigd!!! Jojo winnaar door opgave in de tweede ronde

13e partij
Muay Thai C-klasse -71kg
Rene Bloothoofd (loeks)WOP vs Jaimy de Vries (Mike's gym)

14e partij
Muay Thai B-klasse -72kg
Mateus Ipssa Mousid Gym vs Aussie WOP Ben Ali Gym

15e partij
MMA open
Dave Vader WOP vs Ladislav Zak.
Schijnt geen mooie partij te zijn geweest (en dan druk ik me zacht uit ;))

16e partij en laatste partij
Muay Thai A-klasse -76kg
Joeri Mes WOP vs Sem Braan
Toppartij!

Marco (scheids)
15-02-2005, 17:06
Dank voor de uitslagen guest !! :lol: