PDA

View Full Version : Vraag over Tank Abbott



chickenwing
13-02-2005, 23:44
Een hele tijd geleden was er op sherdog een filmpje van een gala waar tank Abbott dronken was en het publiek ging uitdagen voor een gevecht. Uiteindelijk stapte er iemand naar de ring, deed zijn schoenen uit en toen...

Weet iemand wat er toen gebeurt was want dan stopt het filmpje ineens :evil:

Emilio
13-02-2005, 23:57
ja dat had ik ook wel willen zien!

Ko Hops
14-02-2005, 01:22
mensen laat je horen.......

Arjan
14-02-2005, 07:31
ja inderdaad, ik wist dat die wel is zat in de ring stond maar dit wist ik nie eens, lijkt me wel vet om te zien

ICON
14-02-2005, 17:32
haha ja was n leuk filmpje man, die tank had ze niet allemaal meer op n rijtje.

Italian*Berlusconi*
14-02-2005, 17:36
Tank was een beetje dronken en ging in zn onderbroek ff de clown uithangen, weet even niet meer welk gala dit was.
deze partij is nooit gekomen omdat ie volgens mij nog 1 of 2 partijen had bij de UFC, en financieel natuurlijk.

kruikenstad goes bjj
14-02-2005, 18:06
dat is inderdaad een goeie vraag,wel een lefgozer die toch ff de ring instapt tegen die phsyco :roll:

ICON
14-02-2005, 18:10
dat is inderdaad een goeie vraag,wel een lefgozer die toch ff de ring instapt tegen die phsyco :roll:

haha ja en hoe!? ff heel rustig zn schoenen uit doen. echt grappig om te zien

Chico
14-02-2005, 18:52
post het filmpje zou ik zeggen :mrgreen:

maartenjackie
14-02-2005, 18:57
ik weet ongeveer wat het verhaal was, tank had indd een beetje teveel gedronken en begon eerst te dansen in een strakke slip in een mma-ring. daarna pakte hij de mic en begon te zeggen dat hij zin had om te vechten en dat als iemand bij hem de ring in zou stappen hij ko zou gaan, dat trok een andere mma vechter heel slecht en liep naar de ring. daar deed hij zijn schoenen uit en liep verder naar de ring waar tank stond. eenmaal bij de ring werd hij opgevangen door bodyguards die stuurde hem terug, maar hij mocht eerst nog via de mic tank verrot schelden en uitdagen. dat was het ongeveer

Hollandpride
14-02-2005, 20:22
oke dan

ICON
14-02-2005, 23:10
post het filmpje zou ik zeggen :mrgreen:

ik heb helaas t filmpje niet.

Anonymous
14-02-2005, 23:12
Tank is idd een hele gemene goser. :lol:

Je moet eens kijken naar een ouwe partij tegen paul varelans. Die varelans ligt met zijn hoofd helemeaal tegen de fence. terwijl tank met zijn volle gewicht zijn knie op paul's hoofd zet en tussen het canvas en die kooi samenperst. paul had vette pijn maar geeft niet op terwijl je tank heel tevreden ziet lachen om het leed van zijn tegenstander.

Guru
14-02-2005, 23:50
Tank rules! whahahaha

Hij kon ook zo mooi lachen in WCW samen met Rick Steiner........hehehe

maartenjackie
15-02-2005, 10:41
Tank is idd een hele gemene goser. :lol:

Je moet eens kijken naar een ouwe partij tegen paul varelans. Die varelans ligt met zijn hoofd helemeaal tegen de fence. terwijl tank met zijn volle gewicht zijn knie op paul's hoofd zet en tussen het canvas en die kooi samenperst. paul had vette pijn maar geeft niet op terwijl je tank heel tevreden ziet lachen om het leed van zijn tegenstander.

was dat niet Hugo Duarte?

Jay Hoov
15-02-2005, 11:15
Tank is gek man!!!

Justinian
15-02-2005, 11:28
Ik ben het filmpje nu aan het uploaden.

Justinian
15-02-2005, 11:43
http://s26.yousendit.com/d.aspx?id=2TPEAUWUY11BY31D5AU05302HW

phranq
15-02-2005, 11:57
whahaha, wat een bezopen mafkees....idd wel erg jammer dat we niet weten hoe dit af is gelopen...tnx Justi! :thumbs:

Marco
15-02-2005, 13:02
het zou mooi zijn als Tank een ouderwets pak slaag had gekregen. Deze man is gewoon fouter dan fout een typische agressieve, domme redneck. Geen enkele sympathie voor deze loser.

Jay Hoov
15-02-2005, 13:18
het zou mooi zijn als Tank een ouderwets pak slaag had gekregen. Deze man is gewoon fouter dan fout een typische agressieve, domme redneck. Geen enkele sympathie voor deze loser.

Ushzzzz.....!

Ko Hops
15-02-2005, 14:45
Jay pas je op! Ik zeg niks he.

Roob
15-02-2005, 15:44
Marco = Correct!

Jay Hoov
15-02-2005, 16:13
Jay pas je op! Ik zeg niks he.

Lekker stil!!!!

Marco
15-02-2005, 16:28
Marco = Correct!

uiteraard :roll:

kruikenstad goes bjj
15-02-2005, 17:18
heb een keer in een vechtsportblad gelezen dat hij in een interview had gezegt dat ze vd ufc een fucking vechtsport hebben gemaakt met allerlei regels,hij zie letterlijk ik wil een oorlog ik wil een 2e vietnam,hoezo aggressief,was in een interview voor the TIMES.

Guru
15-02-2005, 19:10
het zou mooi zijn als Tank een ouderwets pak slaag had gekregen. Deze man is gewoon fouter dan fout een typische agressieve, domme redneck. Geen enkele sympathie voor deze loser.

Ok, dan neem ik aan dat je hetzelfde denkt over Mike Tyson?
Want dan lijkt me logisch dat je ook geen respect hebt voor Mike en al zijn acties. 8)

Laat ik het zo zeggen, ik heb veel meer respect voor Tank dan voor Mike.

Guru
15-02-2005, 21:00
http://www.obsessedwithwrestling.com/pictures/t/tankrick/01.jpg
http://www.obsessedwithwrestling.com/pictures/t/threecount/02.jpg
http://www.obsessedwithwrestling.com/pictures/t/threecount/04.jpg
http://www.obsessedwithwrestling.com/pictures/t/threecount/12.jpg
http://www.obsessedwithwrestling.com/pictures/t/tankabbott/20.jpg
http://www.obsessedwithwrestling.com/pictures/t/tankabbott/18.jpg
http://www.obsessedwithwrestling.com/pictures/t/tankabbott/03.jpg

Paganstars
15-02-2005, 21:35
Tank is trailertrash.... en tja... wat zal ik zeggen trailer trash is geen verkeerd volluk zolang je ze niet tegen je hebt!!

Hollandpride
15-02-2005, 21:50
Ik vind Tank echt prue aggressie uitstralen en dat heeft toch ook wel weer wat. Zo'n pitfighter die helemaal losgaat op zijn tegenstander ipv het berekenende vechten, vind ik op zijn tijd best leuk om te zien.

Paganstars
15-02-2005, 22:01
daarom is een barfight af en toe ook wel leuk!

Italian*Berlusconi*
15-02-2005, 22:01
hahahaha... Tank Abott was echt gaar bij wCw.... maar wel leuk om die foto's weer ff te zien...

Ton
15-02-2005, 22:34
Heeft tank een gouden plaat ?! :shock:

Nickuraba
15-02-2005, 22:52
het zou mooi zijn als Tank een ouderwets pak slaag had gekregen. Deze man is gewoon fouter dan fout een typische agressieve, domme redneck. Geen enkele sympathie voor deze loser.

Ok, dan neem ik aan dat je hetzelfde denkt over Mike Tyson?
Want dan lijkt me logisch dat je ook geen respect hebt voor Mike en al zijn acties. 8)

Laat ik het zo zeggen, ik heb veel meer respect voor Tank dan voor Mike.
R U kidding me? Mike tyson is 1000x de betere vechter! sociaal hoeven we op mixfight toch niet over ze te oordelen, hier gaat het om het knokken

Guru
16-02-2005, 00:55
het zou mooi zijn als Tank een ouderwets pak slaag had gekregen. Deze man is gewoon fouter dan fout een typische agressieve, domme redneck. Geen enkele sympathie voor deze loser.

Ok, dan neem ik aan dat je hetzelfde denkt over Mike Tyson?
Want dan lijkt me logisch dat je ook geen respect hebt voor Mike en al zijn acties. 8)

Laat ik het zo zeggen, ik heb veel meer respect voor Tank dan voor Mike.
R U kidding me? Mike tyson is 1000x de betere vechter! sociaal hoeven we op mixfight toch niet over ze te oordelen, hier gaat het om het knokken

Sociaal wil ik wel over hem oordelen, waarom niet?
Mike haalt de sport omlaag en ik vind dat die kerel moet stoppen en genoegen mee moet nemen dat hij geen Mohammed Ali is.
Never was and never will..
Goed sportman ben je binnen en buiten de ring nietwaar?

Misschien een leuke partij!

Tank Abbott vs Mike Tyson op MMA regels 8)

Marco
16-02-2005, 10:47
Guru is correct, ook Mike Tyson gunde ik een ouwerwets pak slaag en die heeft ie inmiddels gehad van Lennox Lewis dus dat is geregeld.

Anonymous
16-02-2005, 11:24
Tank heeft een super agressieve uitstraling en dan spreekt me wel aan (zolang hij maar uit m'n buurt blijft :lol: )

Het valt me alleen een beetje tegen dat hij vaak wat snel opgeeft (althans zo lijkt het mij). In UFC ? gaf hij Don Frye een flink pak slaag totdat hij op de grond terecht kwam en gelijk opgaf (zonder submission o.i.d.). Dit heb ik vaker bij hem gezien.

Het lijkt wel of het hem niets uitmaakt of hij wint of verliest, zolang hij maar flink kan rossen.

Justinian
16-02-2005, 11:29
Het valt me alleen een beetje tegen dat hij vaak wat snel opgeeft (althans zo lijkt het mij). In UFC ? gaf hij Don Frye een flink pak slaag totdat hij op de grond terecht kwam en gelijk opgaf (zonder submission o.i.d.). Dit heb ik vaker bij hem gezien.
Volgens mij liet Frye hem kloppen op een choke.

Italian*Berlusconi*
16-02-2005, 11:31
Justi = correct... en Abott viel over zn eigen voet... en als dat niet gebeurt was werd hij die avond zeker champ want hij domineerde Frye....

Anonymous
16-02-2005, 11:32
Het valt me alleen een beetje tegen dat hij vaak wat snel opgeeft (althans zo lijkt het mij). In UFC ? gaf hij Don Frye een flink pak slaag totdat hij op de grond terecht kwam en gelijk opgaf (zonder submission o.i.d.). Dit heb ik vaker bij hem gezien.
Volgens mij liet Frye hem kloppen op een choke.

Het leek er idd wel op maar de choke zat volgens mij niet echt.

Nickuraba
16-02-2005, 13:06
hmmz @ het mike tyson verhaal, beide vechters gedragen zich belabberd buiten de ring/kooi. Ook tank kan er wat van, en als die na zijn verliespartij tegen frank mir roept, ik zie je wel in de kroeg om het uit te knokken, dan bezorg je de sport ook geen goede naam lijkt mij!.

En dat tyson geen ali zal zijn kan wel wezen, roy jones bijv ook niet. Geen bokser kan je zo met elkaar vergelijken

ali zal ook nooit een marciano zijn!

Marco
17-02-2005, 19:29
ali zal ook nooit een marciano zijn![/quote]

inderdaad zo beperkt als marciano zal ali nooit zijn.