PDA

View Full Version : TUF aflevering 6. Spoiler?? Josh vs Leben??



Italian*Berlusconi*
15-02-2005, 21:20
op sherdog gaan wat geruchten over de intro van TUF...
Daar zou je zien dat Josh gaat winnen van Leben... of althans dat denken ze... Ik heb die hele intro ook ff frame voor frame bekeken en kan niks zien qua uitslag van deze partij, alleen Josh die een takedown maakt... en een stukje waar op sherdog een gif van gemaakt is.

http://img205.exs.cx/img205/3342/tuf12lt.gif

Ik ben echt benieuwd naar deze partij!! en naar de volgende aflevering aangezien deze (aflevering 5) enkel over die ruzie ging....
Nogmaals dit is een te gekke show! en hoop dat ze ermee door blijven gaan!!

Silat
15-02-2005, 21:23
Ik wist ook al van te voren dat Bobby van Lodune zou winnen. Je ziet nog steeds in de intro elke keer dat ie z'n overwinning viert.

Wheelie
15-02-2005, 21:25
Word een mooie Bad Blood partij hoop ik, damn kan niet wachten tot volgende week :P

Italian*Berlusconi*
15-02-2005, 21:25
ik skipte die intro eerst telkens... maar idd... die zie je ook... wel vreemd dat ze 'uitslagen' weggeven in de intro...

truth&justice
15-02-2005, 21:27
je ziet ook dat leben een goeie rechtse krijgt, dus ik ben inderdaad bang dat ie er uit ligt.
zou niet zo mooi zijn.

Wheelie
15-02-2005, 21:37
Ik heb er even een poll van gemaakt

Italian*Berlusconi*
15-02-2005, 21:42
ow ja... gewoon mijn mooie topic aanpassen he!! hahahaha... :twak: :wink:
top!! :thumbs:

Wheelie
15-02-2005, 21:43
sorry :oops:

:mrgreen:

Italian*Berlusconi*
15-02-2005, 22:51
ow en ik ga voor Josh.... denk dat hij wat allrounder is met zn all american wrestling achtergrond...

Nicky
15-02-2005, 22:59
ik ga voor leben.

Highline
16-02-2005, 00:19
ik hop leben, eerst wilt die josh niet tegen hem vechten en daarna gata hij hem klote. als hij hem zo irritant vond had hij meteen de kooi in moeten gaan met leben!

Dennis
16-02-2005, 00:39
Ik ga voor Leben, hij heeft een grote bek maar gaat er wel voor

Thomas
16-02-2005, 00:55
Ik hoop dat Koscheck zwaar weg wordt gebeukt. Wat een achterbaks hoerenjong is die gast.

Punk in drublic
16-02-2005, 02:48
Ik heb josh gestemd maar hoop eigenlijk dat Leben hem pakt.
Maar volgens mij was Josh nog bij de laatste UFC show en Leben niet. Vandaar.
Eigenlijk eens ffff terugzoeken want weet het niet zeker meer.

Aaronk
16-02-2005, 08:19
ik heb in deze aflevering al me respect voor leben verloren. leben kan alle beledingen uitdelen en ze geintje opbedden pissen. En hij word een vaderloze basterd genoemt en hij gaat janken BHHAHHAAHAHHAH.

En recht voor bobby southwoth staat en dan niks doen en dan later gillen in vermoord hem

redjuh
16-02-2005, 08:30
leben komt zeker tot in de finale van de show

Aaronk
16-02-2005, 08:59
ik heb net ee gerucht gehoord. Josh Koshek wint op een armklem door dat de ref het stopt en je ziet josh nog schelden in e kooi

bras
16-02-2005, 10:33
toch ga ik ondanks je gerucht voor leben...

p diddy
16-02-2005, 11:47
ik heb net ee gerucht gehoord. Josh Koshek wint op een armklem door dat de ref het stopt en je ziet josh nog schelden in e kooi

volgens mij dat zie je steeds bij de intro dat hij nog even shit lult alleen je ziet niet naar wie, maar dat zal het wel zijn dan.

Wheelie
16-02-2005, 12:14
ik zou het wel jammer vinden als Leben eruit ging

p diddy
16-02-2005, 12:19
heel jammer ik vind hem een topper!!!

stefan112
16-02-2005, 12:27
ja zeker jammer, en met die ruzie geef ik chris gelijk

Italian*Berlusconi*
16-02-2005, 12:34
Mocht Leben eruit liggen komt ie zeker nog wel een x in de UFC... hij is tenslotte trainings maatje van Couture.
Net zoals Alex Karelexis... ik hoorde dat hij al bij de UFC kon vechten maar dt hij dat uitgesteld had voor deze show... dus die komt er ook nog wel.

Wheelie
16-02-2005, 12:46
MMANews.com

According to Nielsen Media Research, this week's edition of the UFC reality show, "The Ultimate Fighter" scored a final cable rating of 1.7. That translates to approximately 1.9 million households viewing the show.

Among the 12-17 year old demographic, "The Ultimate Fighter" did a 2.4. The 18-34 demographic did a 2.0.

The 1.7 final rating marks a new high in the shows five week history, with its' previous high being a 1.6. The show started off with two straight 1.4 ratings, so it's definitely increasing as the weeks go by.

Next week will be probably the most anticipated show of the series to date, as Chris Leben and Josh Koshcheck are already set to battle it out in the octagon in a real UFC rules fight to see who stays, and who gets eliminated from the show

:thumbs:

Jochem
16-02-2005, 15:08
Ik hoop Leben.
en @Aaron. Leben zit continu te geinen ja, maar zo lomp vind ik hem niet. hij daagt mensen uit en wil met ze knokken, so what? Ik heb hem niemand verrot zien schelden, hij zegt alleen waar et op staat. (alleen dat pissen was echt WAY te erg)
ok hij moest janken maar iemand pakken op zijn zwakke plek is gewoon zielig. Hij vocht daarna nog niet buiten de kooi hoe kwaad hij ook was. Daar heb ik juist respect voor. Hij ging de confrontatie uit de weg, en dan spuiten ze hem zeiknat in zijn slaap.

Italian*Berlusconi*
18-02-2005, 16:20
Hier wat foto'tjes van de partij Leben VS Kosheck.. van de intro... niet kijken als je het niet wilt zien.. hahahaha





http://www.sherdog.net/forums/attachment.php?attachmentid=23952

http://www.sherdog.net/forums/attachment.php?attachmentid=23953

http://www.sherdog.net/forums/attachment.php?attachmentid=23954

Aaronk
18-02-2005, 16:55
nee, leben poepte gewoon voor southworth

Anonymous
18-02-2005, 17:06
Leben komt terug, het is de bedoeling dat in de laatste show....de finale wordt gehouden en Shamrock tegen Rich Franklin gaat vechten en mogelijk er partijen zijn van bewoners die uitgeschakeld waren en onderling het nog een keer tegen elkaar aangaan. Een rematch tussen Leben vs Kosheck zit er dan ook dik in ;-)
En inderdaad Josh Kosheck wint deze partij .... ;-)

Ronald
18-02-2005, 17:10
Ik heb ook op Josh Koscheck gestemd. Ik vermoed op een choke.

Wix
18-02-2005, 19:36
Ik hoop en denk Josh. Te gekke serie.

phranq
18-02-2005, 19:41
Leben komt terug, het is de bedoeling dat in de laatste show....de finale wordt gehouden en Shamrock tegen Rich Franklin gaat vechten en mogelijk er partijen zijn van bewoners die uitgeschakeld waren en onderling het nog een keer tegen elkaar aangaan. Een rematch tussen Leben vs Kosheck zit er dan ook dik in ;-)
En inderdaad Josh Kosheck wint deze partij .... ;-)

Bedankt voor het spoilen... :twak:

@Wheelie, je kunt de vraagtekens nu wel uit het topic halen denk ik...

Wheelie
18-02-2005, 20:22
Leben komt terug, het is de bedoeling dat in de laatste show....de finale wordt gehouden en Shamrock tegen Rich Franklin gaat vechten en mogelijk er partijen zijn van bewoners die uitgeschakeld waren en onderling het nog een keer tegen elkaar aangaan. Een rematch tussen Leben vs Kosheck zit er dan ook dik in ;-)
En inderdaad Josh Kosheck wint deze partij .... ;-)

Bedankt voor het spoilen... :twak:

@Wheelie, je kunt de vraagtekens nu wel uit het topic halen denk ik...

:twisted: damn

redjuh
18-02-2005, 21:38
ik geloof er niks van Josh Koscheck schijt voor leben en leben smoked hem!

Italian*Berlusconi*
19-02-2005, 13:59
ik geloof er niks van Josh Koscheck schijt voor leben en leben smoked hem!

hahahahahahhaha..... hahahahaha... .hahahahha...
Ik weet niet wie gaat winnen ofzo, maar bovenstaand is echt lachwekkend..
Hier nog wat pics mbt deze partij..

http://home.comcast.net/~euph662/ufc/ufc.htm

redjuh
20-02-2005, 02:08
en toch wint Leben

ICON
20-02-2005, 04:22
ja die fotos lijken me duidelijk. kut zooi leben verliest!! hoop dat diego nu wint

m.g
20-02-2005, 05:52
maakt mij eigenlijk niets uit wie er wint als er maar een paar vette partijen nee worden gezet!!! Te vette show!!!

Christophe
21-02-2005, 18:21
maakt mij eigenlijk niets uit wie er wint als er maar een paar vette partijen nee worden gezet!!! Te vette show!!!

Te gekke show! Ik vind het momenteel nog iets te vroeg om een favoriet te hebben (ik heb nog niet iedereen zien vechten), maar ik hoopte eigenlijk ook dat Chris Blondie zou afmaken. Maar blijkbaar is dat niet gelukt. Diego is inderdaad wel een goede vechter, maar de rest waarschijnlijk ook. Ik kijk echt al uit naar de volgende aflevering. Spannend, spannend!

Wheelie
22-02-2005, 14:20
Ik heb het net gezien :mrgreen:

Italian*Berlusconi*
22-02-2005, 14:22
Spoiler...


hahahaha...ik ook!!! en ik ben blij dat die crybaby weg is!!!!!
Onsportieve gast, nog een beetje na schreeuwen na de partij.... "do you think the UFC wants fighters that just lay on top and do nothing??" en later nog is tegen Dana..... hahaha... wat een emotionele ramp is die jongen... maar ik vond het een leuke pot!!

redjuh
22-02-2005, 14:31
pfff wat kloten

Punk in drublic
22-02-2005, 16:32
Helaas vond ik de partij meeeega tegenvallen. Winnaar welliswaar terecht, maar de partij leek nergens op. Het enige wat Josh deed was bovenopliggen. Geen enkele keer heeft hij zijn toppositie kunnen uitbuiten in een overwicht. Een tegenvaller. Hopelijk gaat die koschek er de volgende keer keihard af. En ja Leben moet niet janken, hij heeft hem niet kunnen raken, dan houd het op. Kennelijk waren deze twee toch niet zo goed als we dachten. Dan maar hopen op onze eregast Nathan the Rock. Hopen dat het meevalt met zijn enkel.

Italian*Berlusconi*
22-02-2005, 16:35
Ik vond het wel een leuke pot... en aangezien Josh zelf al zei dat ie pas 1 jaar bezig is met MMA en Leben al 12 wins en 1 verloren heeft ofzo vond ik dat hij het echt wel goed deed. Mooie takedowns en paar stoten kwamen door. Niet vergeten dat dit (nog) geen toppers zijn maar aankomende 'talenten'.
Ik ben ook benieuwd hoe de rest het gaat doen, en wat ik in de preview zag van volgende week is dat er weer een partij naar beslissing gaat maar Dana niet eens is met de onbeslist die eruit komt......
Nogmaals echt een TOP programma en hoop dat seizoen 2 wat meer internationaals in zich heeft en niet alleen US vechters!!!!

Punk in drublic
22-02-2005, 16:47
He Italian, over de show zijn we het zeker eens. Ik vind het top. In de editroom wordt er hier en daar natuurlijk wat uitvergroot maar dat hoort er bij.
Ok 1 jaar MMA maar meervoudig all american wrestler kampioen van de states dan kan je wel wat natuurlijk. En dat heeft hij laten zien. Bovenop liggen. Het gevecht vond ik teleurstellend, maar de show vindt ik super. Jammer dat we nu al weten dat de match volgende week in een draw eindigdt. Niet zo handig ge-edit dit keer. Net als het intro waar de oplettende kijker de uitslag al kon zien. Maar he, kan het alleen maar nog beter worden.

Weer een week wachten, damn. :D

Virus
22-02-2005, 17:21
Jammer dat we nu al weten dat de match volgende week in een draw eindigdt. Niet zo handig ge-edit dit keer. Net als het intro waar de oplettende kijker de uitslag al kon zien. D

Jammer is zacht uitgedrukt...

Kan niet begrijpen waarom ze zo stom zijn!

Match vond ik matig en verheug me alweer op de volgede week!

stefan112
22-02-2005, 18:51
Jammer dat we nu al weten dat de match volgende week in een draw eindigdt.
Dana zegt helemaal niet dat de match in een draw eindigt, hij zegt: ''I thought it was a draw''. Dus hij zegt ik dacht dat het een draw was, maar het eindigt dus wel op beslissing... of zeg ik nu iets doms? :?

truth&justice
22-02-2005, 18:52
ben ik dan de enige die begint over de uitslag, die na mijn mening op een draw had moeten eindigen?
oke josh scoorde met zijn takedowns, maar echt zwaar actief was ie niet met zijn GnP. leben lag dan wel onder maar probeerde toch te scoren met stoten.
met gewoon iemand op de grond vast houden win je in mijn ogen geen wedstrijd.
dus had gewoon een draw moeten zijn oftoewel een derde ronde
en dan in het geheel genomen was niemand actief genoeg bezig om een overwinning te behalen.
ik vraag me dan ook af wat voor jurie ze daar hebben.

Italian*Berlusconi*
22-02-2005, 19:29
ben ik dan de enige die begint over de uitslag, die na mijn mening op een draw had moeten eindigen?
oke josh scoorde met zijn takedowns, maar echt zwaar actief was ie niet met zijn GnP. leben lag dan wel onder maar probeerde toch te scoren met stoten.
met gewoon iemand op de grond vast houden win je in mijn ogen geen wedstrijd.
dus had gewoon een draw moeten zijn oftoewel een derde ronde
en dan in het geheel genomen was niemand actief genoeg bezig om een overwinning te behalen.
ik vraag me dan ook af wat voor jurie ze daar hebben.

Leben had niks in te brengen op de grond... hij probeerde een kimura vanuit zn guard maar daar kwam Josh makkelijk uit. Die paar stoten die hij van onder gaf waren niks... en Josh gaf een paar redelijk raak, en controleerde gewoon goed op de grond. Josh deed meer qua controle en wint dus terecht. Dus een draw..??? echt niet... Daar deed Leben te weinig voor en kreeg de kans gewoon niet, hij moest het spelletje van Josh mee spelen.

Silat
23-02-2005, 01:24
wat een bitch :lol: GO HOME!!! :mrgreen:

bras
23-02-2005, 12:46
Dana zegt helemaal niet dat de match in een draw eindigt, hij zegt: ''I thought it was a draw''. Dus hij zegt ik dacht dat het een draw was, maar het eindigt dus wel op beslissing... of zeg ik nu iets doms? :?
nou nee, zo heb ik het in ieder geval ook begrepen?! :!:

Ton
23-02-2005, 13:12
Was weer een goede aflevering ! Cry Baby is naar huis, en Kozak mag van mij volgende week wel volgen... Twee mannen met een niet al te grote persoonlijkheid.

Hopelijk laten ze volgende week wat meer van de trainingen en de andere vechters zien.

redjuh
23-02-2005, 13:16
wat gay gevochten van josh... echt een angstig, misselijk kereltje. ik word Chris Leben Fan!!!

Ton
23-02-2005, 13:39
wat gay gevochten van josh... echt een angstig, misselijk kereltje. ik word Chris Leben Fan!!!

Damn Fan van cry baby met zn grote bek? Ik mag ze beide niet....

redjuh
23-02-2005, 13:57
ja come on man die grote bek van hem achteraf he... totaal niet gegrond. kijk als ie Chris nou op KO of SUB had gepakt, ja dan kun je lullen, maar dat was verre van wat hij liet zien.

Italian*Berlusconi*
23-02-2005, 14:01
Chris liet ook geen moer zien... en had meer van hem verwacht.... ook omdat hij bij Team Quest zit...
En winnen is winnen.... :mrgreen:

redjuh
23-02-2005, 14:03
ja daar heb je gelijk in Italian... maar goed we hebben het laatste van Chris nog niet gezien.

Ralph
23-02-2005, 14:06
Ik heb het nu wel een beetje gehad met die paar onrustzoekers..... Ik wil die andere vechters zien trainen! Ik weet niet eens hoe ze allemaal heten. De editors van de show beperken zich wel tot een heel select groepje vechters......

Anonymous
23-02-2005, 14:06
ze waren alle 2 shit, ik zag veel gaten in hun spel

redjuh
23-02-2005, 14:25
ja die josh komt head first voor een takedown... guillotine is zo gezet. of een knie er op ala crocop-fujita 1...
josh die erg slecht in Chris z'n guard zat... als chris iets van bjj in zich had gehad, had ie hem zo gesweeped. maar ja ik lig er niet dus who am i

Anonymous
23-02-2005, 14:30
ja die josh komt head first voor een takedown... guillotine is zo gezet. of een knie er op ala crocop-fujita 1...
josh die erg slecht in Chris z'n guard zat... als chris iets van bjj in zich had gehad, had ie hem zo gesweeped. maar ja ik lig er niet dus who am i

Ik beb aaron karels en had josh gesubmit

Anonymous
23-02-2005, 18:17
hoe je het ook went of keert, het is een discussie op vele forums(uitslag)
en helaas hebben de meeste mensen hun uitslag gebaseerd op wie ze wel of niet mogen.
ik vindt zelf dat je gewoon objectief het gevecht moet bekijken, en in dat geval deden ze beide te weinig om er een winaar uit te krijgen.

Mickey
24-02-2005, 17:15
GODVERDOMME! Heb de Epp nu pas gezien!
KLOTE!

Die smerige goldylocks heeft gewonnen!
Je kunt zeggen wat je wil over Leben.. Het is een etter.. Maar wel een krijger..
En dat kun je van die whining ass Josh niet zeggen.

Ik vond het RUK!
Hij was op geen enkel moment gevaarlijk.. en datzelfde kun je niet over Leben
zeggen die zelfs een subattempt deed. 2 zelfs!

Ik ben bij deze ook een Leben Fan!

sebastiaan
24-02-2005, 20:27
eigenlijk wel opvallend hoe slecht sommige zijn in het grond gevecht,hoofdzakelijk worstelen.
Ik dacht dat de meeste MMA'ers behoorlijk allround horen te zijn.
Er waren naar mijn mening echt een paar momenten die Leben aan had kunnen grijpen om van de grond weer los te komen,al was het alleen maar om vanuit de guard naar een betere positie te komen.

Anonymous
25-02-2005, 00:45
eigenlijk wel opvallend hoe slecht sommige zijn in het grond gevecht,hoofdzakelijk worstelen.
Ik dacht dat de meeste MMA'ers behoorlijk allround horen te zijn.
Er waren naar mijn mening echt een paar momenten die Leben aan had kunnen grijpen om van de grond weer los te komen,al was het alleen maar om vanuit de guard naar een betere positie te komen.

lol @ josh die een 4 time ncca is en een betere worstelaar dan de meeste in mma. daar sta je echt niet zo van onder uit op

sebastiaan
25-02-2005, 13:31
nee dat zal ook wel niet...Het hele gevecht viel me gewoon tegen,had iets spectaculairs verwacht,meer mooie techniek.