PDA

View Full Version : Luchtaanval op Iran



king
16-02-2005, 15:23
Iraanse tv meldt luchtaanval

TEHERAN - De Iraanse staatstelevisie heeft woensdag gemeld dat een onbekend vliegtuig een raket heeft afgevuurd bij de plaats Deylam in de kustprovincie Bushehr, circa 675 kilometer ten zuiden van Teheran.

Een onbekend vliegtuig vuurde van een afstand van 20 kilometer een raket af op een woestijngebied waar Iran een kernenergiecentrale heeft.

Waarschijnlijk Israel... daar kon je op wachten, zij zullen namelijk nooit tollereren dat er nog een land in de regio kernwapens heeft. Wel enigszins begrijpelijk, maar of het verstandig is...

king
16-02-2005, 15:26
Iran en Syrië samen tegen dreigingen
TEHERAN/BEIROET - Iran en Syrië stellen zich samen teweer tegen dreigementen en uitdagingen. De Iraanse vice-president Mohammed Reza Araf heeft dat woensdag in Teheran gezegd na een onderhoud met de Syrische premier Naji al-Otari.

Ben benieuwd of Syrie dit nu waarmaakt!

Octavius
16-02-2005, 15:29
CNN) -- A blast was reported Wednesday near the southern port city of Dailam in Iran, Iranian state television reported.

The Associated Press quoted Iranian state television reports that the explosion may have been caused by a fuel tank dropping from an Iranian plane.

Early reports by state television indicated witnesses claimed the blast was the result of a missile fired from a plane seen overhead.

Iran has a Russian-built nuclear plant in the Bushehr province, in which Dailam is located.

Officials at the Russian Embassy in Tehran told CNN in a phone interview there had been no explosion at the Bushehr nuclear plant.

U.S. officials said Wednesday they had no information about a blast in Iran but were checking on it.

"We've seen the reports and we're looking into it," White House spokesman Scott McClellan told Reuters.

Octavius
16-02-2005, 15:56
Projectiel ontploft in regio Iraanse kerninstallatie
Syrië en Iran vormen front tegen VS

14:35:50 de Standaard

Een projectiel heeft vanmiddag op een verlaten gebied nabij de Iraanse havenstad Dailam een ontploffing veroorzaakt. Volgens de Iraanse staatstelevisie gaat het mogelijk om een brandstoftank die van een vliegtuig gevallen is. Eerst werd gemeld dat een onbekend vliegtuig een raket had afgevuurd. In de regio bouwt het land een nucleaire fabriek, die dit najaar in gebruik genomen wordt.

,,Een krachtige explosie werd vanmorgen aan de rand van Dailam gehoord'', bericht de televisie. Een woordvoerder van het Iraanse ministerie van Binnenlandse Zaken kan het bericht niet bevestigen. ,,We gaan op dit moment na of het bericht klopt'', klinkt het in een eerste reactie.
De Russische ambassade in Teheran sluit uit dat het om een raketaanval tegen de nucleaire installatie van Bouchehr gaat. Ook de VS zeggen niet over informatie te beschikken dat het om een raketaanval zou gaan. Israël heeft elke betrokkenheid bij zo'n eventuele aanval al ontkend.

Front

Iran en Syrië gaan front vormen tegen de bedreigingen van de Verenigde Staten. ,,We staan klaar om Syrië te helpen op alle vlakken om de bedreigingen te weerstaan'', zegt de Iraanse vice-president Mohammad Reza Aref na een ontmoeting met de Syrische premier Naji al-Otari.

Zowel Syrië als Iran staan onder grote druk van de VS. De Amerikanen beschuldigen Iran ervan aan een atoombom te werken. De verstandhouding met Syrië raakte verzuurd na de bomaanslag op de Libanese ex-premier Rafik Hariri. Vele Libanezen wijzen voor de aanslag met een beschuldigende vinger naar Syrië. Dat land heeft elke betrokkenheid ontkend.

Washington heeft zijn ambassadeur uit Damascus teruggeroepen uit protest tegen de aanslag, hoewel het Syrië niet expliciet veroordeelde.

Vandaag is ex-premier Hariri in Beiroet begraven.

Tsuki
16-02-2005, 16:04
he jongens klinkt weer ouderwets gezellig, ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat iedereen weer 's ochtends met zijn boterhammetjes voor de tv naar CNN zit te kijken :-(

Anonymous
16-02-2005, 16:06
Ik hoop dat er inderdaad sprake van een misverstand is!

Mickey
16-02-2005, 16:17
Tering..
Dat is NIET.. Ik herhaal NIET goed.

Sjaak
16-02-2005, 16:20
Dit kan nooit gedaan zijn door een Israelisch vliegtuig want dat was het een voltreffer geweest en was die centrale er niet meer.

Wie gaat er nu met een lege brandstoftank een centrale bombarderen :D Dikke propaganda want vergeet effe niet dat Iran niet helemaal fris is hoor :x

Biiyen
16-02-2005, 16:20
Ik niet, ik hoop dat de pleuris daar goed uitbreekt. Als Iran echt kernwapens heeft dan vind ik het prima dat Israel daar de zooi gaat platgooien. Als ik 1 ding niet graag zie dan is het wel een een moslimstaat met de sharia als grondwet en kernwapens.

Anonymous
16-02-2005, 16:22
Dit kan nooit gedaan zijn door een Israelisch vliegtuig want dat was het een voltreffer geweest en was die centrale er niet meer.



Das waar, je kunt veel over ze zeggen maar als ze iets doen, doen ze het goed :lol:

Sjaak
16-02-2005, 16:23
Ik niet, ik hoop dat de pleuris daar goed uitbreekt. Als Iran echt kernwapens heeft dan vind ik het prima dat Israel daar de zooi gaat platgooien. Als ik 1 ding niet graag zie dan is het wel een een moslimstaat met de sharia als grondwet en kernwapens.

Lijkt me ook helemaal niks, want dan kan je op de grote klap wachten.

Geeft dat een grote klap zo'n lege kernbrandstoftank :lol: en hoeveel zandkorrels zijn er nu dood :shock:

payap
16-02-2005, 16:42
Waarschijnlijk Israel... daar kon je op wachten, zij zullen namelijk nooit tollereren dat er nog een land in de regio kernwapens heeft. Wel enigszins begrijpelijk, maar of het verstandig is...


Dit kan nooit gedaan zijn door een Israelisch vliegtuig want dat was het een voltreffer geweest en was die centrale er niet meer

Laten we maar blij zijn dat Israel al in 1980 de kerncentrales bij bagdad platgooide.

Boem Boem
16-02-2005, 17:52
e mogen hopen dat daar niet weer de pleuris uitbreekt!!! :twak: :cry:

Mike
16-02-2005, 18:49
wat zou er erg aan zijn dat iran wordt aangevallen :shock:

van mij mag het :thumbs:

daar wonen toch bijna alleen maar dwazen en idioten

Mike
16-02-2005, 18:51
Ik niet, ik hoop dat de pleuris daar goed uitbreekt. Als Iran echt kernwapens heeft dan vind ik het prima dat Israel daar de zooi gaat platgooien. Als ik 1 ding niet graag zie dan is het wel een een moslimstaat met de sharia als grondwet en kernwapens.

psies :thumbs:

micha
16-02-2005, 19:31
Mac Donalds Theheran here we come

Sjaak
16-02-2005, 21:22
Laten we maar blij zijn dat Israel al in 1980 de kerncentrales bij bagdad platgooide.

Zal wel weer zeer extreem zijn maar zo denk ik er ook over :thumbs: want al die "gevaarlijke" landen daar in het Midden Oosten mogen nooit kernwapens krijgen en iedereen snapt denk ik wel waarom :roll:

Octavius
16-02-2005, 22:27
Geen enkel land mag ze van mij hebben.

Biiyen
16-02-2005, 23:34
Geen enkel land mag ze van mij hebben.

ga jij het Bush vertellen of ik? Kunnen we meteen vragen of hij die zooi die ze hier in Nederland hebben opgeslagen ook meteen komen opruimen.

Cybercurse
16-02-2005, 23:40
't zal Israel idd niet geweest zijn, anders lag die centrale nu in puin, geloof ook dat ze het goed zouden doen (dus niet 1 raket).

Voor de rest, een brandstoftank?? jaja ;)

Kan altijd ook een test van de een of ander (zelfs Iran zelf) zijn om te kijken hoe 'de wereld' reageert op zo'n aanval.

Trouwens.. voor de nukes van Israel ben ik niet zo bang, voor die van Iran (als ze ze krijgen) zeker wel!

redjuh
17-02-2005, 01:04
het wordt weer feest in het Midden Oosten

Sjaak
17-02-2005, 02:17
[quote="Cybercurse"]

Kan altijd ook een test van de een of ander (zelfs Iran zelf) zijn om te kijken hoe 'de wereld' reageert op zo'n aanval.

Zeker geen ondenkbaar scenario


Trouwens.. voor de nukes van Israel ben ik niet zo bang, voor die van Iran (als ze ze krijgen) zeker wel!

Ik denk er het zelfde over hoor :thumbs:

Anonymous
17-02-2005, 09:23
Israel heeft ze trouwens ook niet nodig, ze hebben zo'n sterk leger dat niemand in het midden-oosten ze iets kan maken.

Anonymous
17-02-2005, 10:21
Daar ben ik het nou ook weer niet mee eens, zolang er nog van die aanslag mannekes rondlopen kan je niets winnen.
Kijk naar Irak, het leger van Amerika was 1000 keer sterker, maar om nu te zeggen dat ze ook maar iets gewonnen hebben daar.....

Maar daar begin je toch met een atoombom niets tegen?

Octavius
17-02-2005, 11:53
Geen enkel land mag ze van mij hebben.

ga jij het Bush vertellen of ik? Kunnen we meteen vragen of hij die zooi die ze hier in Nederland hebben opgeslagen ook meteen komen opruimen.

Dat is het grote punt nu. Wij mogen het wel hebben en hun niet. Niet dat het goed is maar waarom? Of dat wij ze nooit zullen gebruiken ofzo. Waarom heb je ze dan liggen.

Een leger kan sterk zijn door materiaal en hoeveelheid manschappen. Maar vergeet een ding niet moraal en idealen. Dat maakt heel erg sterk.
Israeli's, vietnamezen hebben het bewezen.

Octavius
17-02-2005, 12:08
Maar wij mogen ze wel hebben. We roepen wel we gebruiken ze niet maar wat als ze gebruikt worden. Kernwapens is gewoon dikke onzin om te hebben. Maakt niet uit voor welk land dan ook. We hebben veel betere en effectievere wapens.

Waarom bouw Iran ze? om de hele wereld plat te leggen. Denk niet dat ze daar stom zijn die daar zitten. Het is machtsvertoon meer niet een verlenging van je lul. Je kan er zo mooi mee lopen dreigen. 'I've got nukes'.

Dennis
17-02-2005, 12:20
Over atoomwapens:
Volgens mij heeft de dreiging van een atoomoorlog ervoor gezorgd dat er de laatste 60 jaar geen grootschalig conflict meer is geweest.

Ove Iran:
Het is algemeen bekend dat een land als Iran steun geeft aan bewegingen die zelfmoordaanslagen plegen. Wat als nu zo'n zelfde land een atoomwapen krijgt?

Octavius
17-02-2005, 12:46
DAt klopt idd rappe rik. Geen enkel land hoeft zulke wapens te hebben. Of je er nu 'goede' of kwade bedoelingen mee hebt. De situatie in Iran was er al jaren. Maar nu komt het weer aan het licht. Het moet aangepakt worden oke maar wat willen we doen het gehele midden oosten innemen?

De problemen daar zijn niet van de laaste jaren maar gaan vele 10tallen jaren terug. Dan is het oplossen ervan een groot probleem

Anonymous
17-02-2005, 13:48
Ove Iran:
Het is algemeen bekend dat een land als Iran steun geeft aan bewegingen die zelfmoordaanslagen plegen. Wat als nu zo'n zelfde land een atoomwapen krijgt?

Tja, wat is algemeen bekend en wat is realiteit?

In Amerika gelooft 65% van de bevolking nog steeds dat Saddam achter de aanslagen van 11 september zit en dat er in Irak massavernietigingswapens zijn gevonden...

Mike
17-02-2005, 23:14
Ove Iran:
Het is algemeen bekend dat een land als Iran steun geeft aan bewegingen die zelfmoordaanslagen plegen. Wat als nu zo'n zelfde land een atoomwapen krijgt?

Tja, wat is algemeen bekend en wat is realiteit?

In Amerika gelooft 65% van de bevolking nog steeds dat Saddam achter de aanslagen van 11 september zit en dat er in Irak massavernietigingswapens zijn gevonden...

heeft maurice de hond je aan die 65 % geholpen? Wat een onzin :lol:

Octavius
17-02-2005, 23:33
Poll: 70% believe Saddam, 9-11 link
WASHINGTON (AP) — Nearly seven in 10 Americans believe it is likely that ousted Iraqi leader Saddam Hussein was personally involved in the Sept. 11 attacks, says a poll out almost two years after the terrorists' strike against this country.
Sixty-nine percent in a Washington Post poll published Saturday said they believe it is likely the Iraqi leader was personally involved in the attacks carried out by al-Qaeda. A majority of Democrats, Republicans and independents believe it's likely Saddam was involved.

The belief in the connection persists even though there has been no proof of a link between the two.

Bron: USAToday Posted 9/6/2003

Washington (AP) - Seven in 10 people in a poll say the Bush administration implied that Iraq and its leader Saddam Hussein were involved in the Sept. 11 attacks against the United States.

And a majority, 52 percent, say they believe the United States has found clear evidence in Iraq that Saddam was working closely with the al-Qaida terrorist organization.

The number that believes this country has found weapons of mass destruction is 23 percent, down from 34 percent in May, according to a poll conducted by the Program on International Policy Attitudes at the University of Maryland

Bron: ABCNews Tuesday July 01, 2003

Mike
18-02-2005, 00:13
70 % zelfs haha onzin poll en dat weet je zelf ook wel, notabene uit 2003 :mrgreen:

als ik niet zo verdomde lui was had ik nu 3 onderzoeken opgezocht die dit ontkrachten


maar goed

Im lazy


85% van alle statistieken zijn onbetrouwbaar he :wink:

Mike
18-02-2005, 00:17
Seven in 10 people in a poll say the Bush administration implied that Iraq and its leader Saddam Hussein were involved in the Sept. 11 attacks against the United States.


7 uit 10 ?
tja ze zeggen dat bush dat beweerde dat sadamn er bij betrokken was. Ze zeggen dus niet dat ze t geloven

En 10 mensen bij elkaar halen en dan zeggen dat dat de mening van amerika vertegenwoordigt?
kortom ik vind dit soort polls dus onbetrouwbaar en niet representatief

Sjaak
18-02-2005, 02:53
Al die kerndingen zouden eigenlijk weg moeten maar dat landen als Amerika, Rusland, China, Engeland, Frankrijk en Israel die dingen hebben, daar lig ik totaal niet van wakker. Maar ............... als een land als Iran of Syrie die dingen zouden hebben dan zou ik toch niet meer rustig pitten hoor :shock:

Octavius
18-02-2005, 07:54
The Harris Poll® #79, October 21, 2004

Iraq, 9/11, Al Qaeda and Weapons of Mass Destruction:
What the Public Believes Now, According to Latest Harris Poll
If President George Bush is re-elected it will be because he succeeded in persuading most people that his sense of what happened in Iraq, and why, is more accurate than that of his critics.

Large majorities of the public accept many of the president’s positions:

90 percent of U.S. adults believe that Saddam Hussein would have made weapons of mass destruction if he could have.
76 percent believe that the Iraqis are better off now than they were under Saddam Hussein.
63 percent believe that history will give the U.S. credit for bringing freedom and democracy to Iraq.
63 percent believe that Iraq, under Saddam Hussein, was a serious threat to U.S. security.
62 percent believe that Saddam Hussein had strong links to Al Qaeda (a claim which Vice President Cheney has made more than President Bush).
More surprising perhaps are the large numbers (albeit not majorities) who believe claims which the president has not made, and which virtually no experts believe to be true:

41 percent believe that Saddam Hussein helped plan and support the hijackers who attacked the U.S. on September 11, 2001.
38 percent believe that Iraq had weapons of mass destruction when the U.S. invaded.
37 percent actually believe that several of the hijackers who attacked the U.S. on September 11 were Iraqis.
Another interesting finding is that only 45 percent believe that Saddam Hussein was prevented from developing weapons of mass destruction by the U.N. weapons inspectors, something which most reports now believe to be true.

These are some of the results of a nationwide Harris Poll of 1,016 U.S. adults surveyed by telephone by Harris Interactive® between October 14 and 17, 2004.

The poll finds large differences between the beliefs of Bush and Kerry supporters. But the striking finding is how many Kerry supporters (usually sizable minorities) believe the president’s views are accurate; for example, 39 percent of Kerry supporters believe history will credit the U.S. for bringing freedom and democracy to Iraq. Even more striking, fully 31 percent of Kerry supporters believe several of the hijackers who attacked the U.S. on 9/11 were Iraqis, and 37 percent believe that Saddam Hussein had strong links to Al Qaeda.

Total: %
Election Preference:
Bush: %
Kerry: %

Saddam Hussein would have made weapons of mass destruction if he could have
Total: 90%
Bush: 99%
Kerry: 82%

The Iraqis are better off now than they were under Saddam Hussein
Total: 76%
Bush: 97%
Kerry: 53%

History will give the U.S. credit for bringing freedom and democracy to Iraq
Total: 63%
Bush: 89%
Kerry 39%

Iraq, under Saddam Hussein, was a serious threat to U.S. security
Total: 63%
Bush: 92%
Kerry: 30%

Saddam Hussein had strong links with Al Qaeda
Total: 62%
Bush: 84%
Kerry: 37%

Saddam Hussein was prevented from developing weapons of mass destruction by United Nations’ weapons inspectors
Total: 45%
Bush: 35%
Kerry: 55%

Saddam Hussein helped plan and support the hijackers who attacked the U.S. on September 11, 2001
Total: 41%
Bush: 52%
Kerry: 23%

Iraq had weapons of mass destruction when the U.S. invaded
Total: 38%
Bush: 58%
Kerry: 16%

Several of the hijackers who attacked the U.S. on September 11 were Iraqis
Total: 37%
Bush: 40%
Kerry: 31%

Methodology

The Harris Poll® was conducted by telephone within the United States between October 14 and 17, 2004 among a nationwide cross section of 1,016 adults (ages 18 and over) of whom 405 prefer George W. Bush and 362 prefer John Kerry in the 2004 Presidential Election. Figures for age, sex, race, education, number of adults, number of voice/telephone lines in the household, region and size of place were weighted where necessary to align them with their actual proportions in the population.

In theory, with a probability sample of this size, one can say with 95 percent certainty that the results for the total sample have a statistical precision of plus or minus 3 percentage points of what they would be if the entire U.S. adult population had been polled with complete accuracy. Statistical precision for the smaller samples is plus or minus 5 percentage points. Unfortunately, there are several other possible sources of error in all polls or surveys that are probably more serious than theoretical calculations of sampling error. They include refusals to be interviewed (nonresponse), question wording and question order, interviewer bias, weighting by demographic control data and screening (e.g., for likely voters). It is impossible to quantify the errors that may result from these factors.

These statements conform to the principles of disclosure of the National Council on Public Polls.
__________________________________________________ _______

Bush: No Saddam Links To 9/11

WASHINGTON, Sept. 17, 2003

(AP) President Bush said Wednesday there was no evidence that Saddam Hussein was involved in the terrorist attacks of Sept. 11, 2001 — disputing an idea held by many Americans.

"There's no question that Saddam Hussein had al Qaeda ties," the president said. But he also said, "We have no evidence that Saddam Hussein was involved with the Sept. 11" attacks.

Bush spoke with reporters after speaking with leaders of Congress about energy legislation.

The president's comment on Saddam, the deposed Iraqi leader, was in line with a statement Tuesday by Defense Secretary Donald Rumsfeld, who said he not seen any evidence that Saddam was involved in the attacks.

Yet, a new poll found that nearly 70 percent of respondents believed the Iraqi leader probably was personally involved. Rumsfeld said, "I've not seen any indication that would lead me to believe that I could say that."

The administration has argued that Saddam's government had close links to al Qaeda, the terrorist network led by Osama bin Laden that masterminded the Sept. 11 attacks.

On Sunday, for example, Vice President Dick Cheney said that success in stabilizing and democratizing Iraq would strike a major blow at the "the geographic base of the terrorists who have had us under assault for many years, but most especially on 9-11."

And Tuesday, in an interview on ABC's "Nightline," White House national security adviser Condoleezza Rice said that one of the reasons Bush went to war against Saddam was because he posed a threat in "a region from which the 9-11 threat emerged."

In an appearance on NBC's "Meet the Press," Cheney was asked whether he was surprised that more than two-thirds of Americans in a Washington Post poll would express a belief that Iraq was behind the attacks.

"No, I think it's not surprising that people make that connection," he replied.

Rice, asked about the same poll numbers, said, "We have never claimed that Saddam Hussein had either direction or control of 9-11."
Copyright: Associated Press

Octavius
18-02-2005, 08:02
@ Mike

Als je de enquetes 100% betrouwbaar willen maken dan moeten we de gehele populatie ondervragen. ( :wink: voor mike)

Mike
18-02-2005, 08:13
Ove Iran:
Het is algemeen bekend dat een land als Iran steun geeft aan bewegingen die zelfmoordaanslagen plegen. Wat als nu zo'n zelfde land een atoomwapen krijgt?

Tja, wat is algemeen bekend en wat is realiteit?

In Amerika gelooft 65% van de bevolking nog steeds dat Saddam achter de aanslagen van 11 september zit en dat er in Irak massavernietigingswapens zijn gevonden...

heeft maurice de hond je aan die 65 % geholpen? Wat een onzin :lol:

hier ging t om octavius ik heb geen flauw idee waarom jij allemaal polls post die niks met deze stelling te maken hebben? Ik wil je best gelijk geven maar ik zou niet weten waarin :lol:

tis gewoon onzin dat 65% van amerika denkt dat sadamm achter de aanslagen van 11 september zit. Maakt niet uit hoeveel polls en onderzoeken jij verzamelt die er niks mee hebben te maken , t blijft onzin :wink:

Mike
18-02-2005, 08:17
@ Mike

Als je de enquetes 100% betrouwbaar willen maken dan moeten we de gehele populatie ondervragen.

als dit je reactie op mijn eerdere stelling is :85% van alle statistieken zijn onbetrouwbaar he :wink: . Dan moet je misschien proberen de humor van die stelling in te zien. T was een grap .

en 7 uit 10 is belachelijk weinig en de hele populatie ondervragen is belachelijk veel. Men kan toch ook paar duizend ondervragen. Op mijn school kan je je onderzoek weggooien als je slechts 10 mensen interviewd en dan beweert dat je de mening van 350 miljoen lui laat zien.

Octavius
18-02-2005, 08:27
@ Mike

Als je de enquetes 100% betrouwbaar willen maken dan moeten we de gehele populatie ondervragen.

als dit je reactie op mijn eerdere stelling is :85% van alle statistieken zijn onbetrouwbaar he :wink: . Dan moet je misschien proberen de humor van die stelling in te zien. T was een grap .

en 7 uit 10 is belachelijk weinig en de hele populatie ondervragen is belachelijk veel. Men kan toch ook paar duizend ondervragen. Op mijn school kan je je onderzoek weggooien als je slechts 10 mensen interviewd en dan beweert dat je de mening van 350 miljoen lui laat zien.

Mijn antwoord was ook een grap maar zonder wink dan.

En 7 uit 10 bedoelen ze niet mee dat er maar 10 ondervraagd zijn maar ze hebben het verkleind. Staat zo raar 3500 uit 5000.

Mike
18-02-2005, 08:32
oh ok

gelukkig begreep je de grap :thumbs:

dat van die 3500 uit 5000 wist ik niet , dat staat idd raar.

Nou tis ook veel te vroeg voor een discussie + ik moe weg dus ik ga je gelijk geven man haha

mzl octavius :wink:

Anonymous
18-02-2005, 10:07
Ove Iran:
Het is algemeen bekend dat een land als Iran steun geeft aan bewegingen die zelfmoordaanslagen plegen. Wat als nu zo'n zelfde land een atoomwapen krijgt?

Tja, wat is algemeen bekend en wat is realiteit?

In Amerika gelooft 65% van de bevolking nog steeds dat Saddam achter de aanslagen van 11 september zit en dat er in Irak massavernietigingswapens zijn gevonden...

heeft maurice de hond je aan die 65 % geholpen? Wat een onzin :lol:

hier ging t om octavius ik heb geen flauw idee waarom jij allemaal polls post die niks met deze stelling te maken hebben? Ik wil je best gelijk geven maar ik zou niet weten waarin :lol:

tis gewoon onzin dat 65% van amerika denkt dat sadamm achter de aanslagen van 11 september zit. Maakt niet uit hoeveel polls en onderzoeken jij verzamelt die er niks mee hebben te maken , t blijft onzin :wink:

Hahaha, geweldig staaltje cognitieve dissonantie Mike! :lol:

Anonymous
18-02-2005, 10:08
was ik hierboven.

Anonymous
18-02-2005, 10:12
was ik hierboven.

Quote: geweldig staaltje cognitieve dissonantie

dat vermoedden we al

verklaar je nader! :?

Anonymous
18-02-2005, 10:21
Damn, moet dat? Jij lijkt me de enige die hier 'cognitieve dissonantie' zou gebruiken

hmmm, ok :roll:

Anonymous
18-02-2005, 10:32
Iraq had weapons of mass destruction when the U.S. invaded
Total: 38%
Bush: 58%
Kerry: 16%

lol :lol:

Mike
21-02-2005, 19:54
Ove Iran:
Het is algemeen bekend dat een land als Iran steun geeft aan bewegingen die zelfmoordaanslagen plegen. Wat als nu zo'n zelfde land een atoomwapen krijgt?

Tja, wat is algemeen bekend en wat is realiteit?

In Amerika gelooft 65% van de bevolking nog steeds dat Saddam achter de aanslagen van 11 september zit en dat er in Irak massavernietigingswapens zijn gevonden...

heeft maurice de hond je aan die 65 % geholpen? Wat een onzin :lol:

hier ging t om octavius ik heb geen flauw idee waarom jij allemaal polls post die niks met deze stelling te maken hebben? Ik wil je best gelijk geven maar ik zou niet weten waarin :lol:

tis gewoon onzin dat 65% van amerika denkt dat sadamm achter de aanslagen van 11 september zit. Maakt niet uit hoeveel polls en onderzoeken jij verzamelt die er niks mee hebben te maken , t blijft onzin :wink:

Hahaha, geweldig staaltje cognitieve dissonantie Mike! :lol:

que? :roll:

Mike
21-02-2005, 19:55
is dat een compliment of een belediging :lol: ?