PDA

View Full Version : CRO COP DISCUSSES COLEMAN AND UFC



bras
16-02-2005, 17:37
The Croatian media recently talked with Mirko 'Cro Cop' Filipovic and discussed many topics. Here are a few things Cro Cop had to say:


Cro Cop on Mark Coleman: "He is one of the most experienced fighters in PRIDE, and I have large amount of respect towards Mark. Ten years earlier I admired Coleman's fights, along with Croatian boxer Stipe Drvis. Coleman has nothing to lose, and he can gain a lot because no one really expects Coleman to win... I honestly believe I am the better fighter, and that I am going to come out as the winner of this fight."

Cro Cop on the UFC: "I have recieved an offer from the UFC to compete in their show on April 8th, but nothing is serious."

king
16-02-2005, 17:42
Mark gaat zwaar KO!

cactusdre
16-02-2005, 17:46
Mark gaat zwaar KO!

We zullen het hopelijk zien.

Virus
16-02-2005, 17:52
Kan niet wachten man 8)

Ben benieuwd wat Pride vindt van een eventueel gevecht in de UFC...

Jay Hoov
16-02-2005, 18:19
Ik heb een raar voorgevoel!!!!!!

kentaro
16-02-2005, 18:28
Ik ga voor de underdog!!!
Mark Coleman GnP!!!!!! :P

Mike
16-02-2005, 18:32
Ik heb een raar voorgevoel!!!!!!

haha jij hoopt/denkt altijd dat crocop verliest :wink:

Jay Hoov
16-02-2005, 18:34
Ik heb een raar voorgevoel!!!!!!

haha jij hoopt/denkt altijd dat crocop verliest :wink:


:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Hollandpride
16-02-2005, 19:08
coleman kan nooit winnen, hij is lang niet zo explosief als Randleman. Die dus door die explosiviteit heeft gewonnen van Crocop imo.

DK
16-02-2005, 21:59
Het blijft toch vreemd in de vechtsport, want een paar jaar geleden was mark coleman "onverslaanbaar" en nu wordt hij gezien als kansloos of underdog.

Hieraan kan je ook zien hoe de sport aan het groeien is en het niveau stijgt.

Aaronk
16-02-2005, 22:02
Voor de grand prix had niemand verwacht dat coleman won en toen won hij ook opeens.

coleman is een beest, als hij de cardio heb. dan verliest cro cop

Jochem
16-02-2005, 22:36
coleman won alleen de GP omdat hij relatief EZ partyen had, en Mr igor "ice cold" 2 brute partyen in my opinion. Maar ja, hij won wel ja :p

Roob
16-02-2005, 22:46
Crocop wint 100% ALS hij niet te overmoedig is. Als hij overmoedig is wint ie 90% zeker! :mrgreen:

Virus
16-02-2005, 23:53
coleman won alleen de GP omdat hij relatief EZ partyen had, en Mr igor "ice cold" 2 brute partyen in my opinion. Maar ja, hij won wel ja :p

Zeer juist...

Coleman is zeker een beest! Er gaan echter theoriƫn dat Coleman in (Pride 5) Nobuhiko Takada liet winnen en dat hem toen beloofd is om tijdens de GP eenvoudig de finale te laten halen...

Ik geloof eerst tegen de veel kleinere / lichtere Akira Shoji en daarna Kazuyuki Fujita (die voordat de match begon de handdoek de ring in liet gooien...)

MZN
17-02-2005, 00:01
coleman won alleen de GP omdat hij relatief EZ partyen had, en Mr igor "ice cold" 2 brute partyen in my opinion. Maar ja, hij won wel ja :p

Zeer juist...

Coleman is zeker een beest! Er gaan echter theoriƫn dat Coleman in (Pride 5) Nobuhiko Takada liet winnen en dat hem toen beloofd is om tijdens de GP eenvoudig de finale te laten halen...

Ik geloof eerst tegen de veel kleinere / lichtere Akira Shoji en daarna Kazuyuki Fujita (die voordat de match begon de handdoek de ring in liet gooien...)

Zoiets heb ik ook gezien ja, Fujita was geblesseerd door Kerr. Dat zag ik in the smashing machine over Kerr, Mooie aangrijpende documentaire is dat!

Ik denk eigenlijk dat Coleman best een kans heeft. Hij zal 'm moeten neerkwakken net als Barnett en dan niet z'n schouder blesseren, Hard heel hard pounden en de goeie cardio moeten hebben.

Anders dan dat zie ik een zwaar ademende Coleman met een high kick neer gaan net als tegen Pete Williams of anderszins afgeslacht worden zoals tegen Mo Smith :twak:

redjuh
17-02-2005, 00:46
ik ga me niet meer aan voorspellingen wagen ik hoop dat het een knalpartij wordt die pas laat in de pot, door de vechter met goed overwicht wordt beslist

Anonymous
17-02-2005, 09:19
ik ga me niet meer aan voorspellingen wagen ik hoop dat het een knalpartij wordt die pas laat in de pot, door de vechter met goed overwicht wordt beslist

precies, alleen wil ik daar nog aan toevoegen: "met een keiharde loepzuivere mawashi" :lol:

Arjan
17-02-2005, 09:35
Crocop wint by ko!

Anonymous
17-02-2005, 09:37
Dat Coleman een beest is, is een feit. Maar hij heeft van Igor gewonnen door matchmaking en de 'blessure' van Fuyita, zodat hij helemaal fris de wedstrijd inkon. Maar ja, aan achteraf gelul heb je nix aan. Igor gaat dit jaar asskicken!

shyne
17-02-2005, 11:26
ik kan me niet voorstellen dat mark wint

Judas
17-02-2005, 14:55
Denk dat Crocop wint. Hoop het ook, des te eerder hij tegen Fedor mag vechten

Nickuraba
17-02-2005, 15:14
crocop pakt hem!

Ko Hops
17-02-2005, 15:44
Coleman is oud en moet echt stoppen. Wat wil hij nou bereiken?

Anonymous
17-02-2005, 15:47
Was het nou tegen Belfort dat Coleman zwaar KO ging door een hoge trap vol in zijn gezicht? Als Mirko hem zo raakt wordt z'n gezicht filet-americain :lol:

Virus
17-02-2005, 15:53
crocop pakt hem!
No doubt...

Nicky
17-02-2005, 15:56
Coleman is oud en moet echt stoppen. Wat wil hij nou bereiken?

Brood op de plank

shyne
17-02-2005, 18:06
Coleman is oud en moet echt stoppen. Wat wil hij nou bereiken?

wel jammer dat er zo weinig respect is voor legendes...

mark coleman is een van de mensen die mma heeft gemaakt tot wat het nu is, dat hij nog steeds in de ring durft te stappen tegen gasten als mirko crocop betekend alleen maar dat hij fuckin ballen heeft.

bovendien is het PRIDE die hem toelaat, dus blijkbaar willen de Japanse fans het graag zien.

voor CroCop is het een kans om te laten zien dat hij hammerhouse de baas is.

Jay Hoov
18-02-2005, 09:53
Coleman is oud en moet echt stoppen. Wat wil hij nou bereiken?

Respect for the legends!!!!!!

cactusdre
18-02-2005, 11:36
Coleman is oud en moet echt stoppen. Wat wil hij nou bereiken?

Respect for the legends!!!!!!

Jay is correct.. Bob gaat toch ook weer de ring in. Je moet hen nooit afschrijven en ik gun het Coleman echt.

Anonymous
18-02-2005, 11:45
Mark Coleman!! eerst een takedown vervolgens knieen van North - south position!! let maar op.

Jay Hoov
18-02-2005, 12:02
Was het nou tegen Belfort dat Coleman zwaar KO ging door een hoge trap vol in zijn gezicht? Als Mirko hem zo raakt wordt z'n gezicht filet-americain :lol:

Was tegen Pete Williams :thumbs:

Dat was echt oorlog.....Ze gingen door tot op het bot...En uiteindelijk was Coleman helemaal kapot, en toen...BOEM!!!!!

VET!!!!

cactusdre
18-02-2005, 14:52
Coleman moet zeker niet blijven staan maar dat weet hij zelf ook wel. Als het naar de grond gaat kan Crocop echt laten zien of hij wat geleerd heeft want Coleman is op de grond heel erg moeilijk te verslaan.

Ko Hops
18-02-2005, 15:47
Coleman is een legend maar hij moet een legend blijven. Kijk maar naar Micheal Jordan.

Anonymous
18-02-2005, 16:01
Die schop was tegen Pete Williams en niet tegen Vitor.
Tevens was het gevecht tussen Coleman en Takade fixed. Zo zijn er nog zat partijen die in het verleden fixed waaren. Zoals Oitsuka tegen Takada etc etc
It happens everywhere.
:twak:

Jay Hoov
18-02-2005, 16:06
Die schop was tegen Pete Williams en niet tegen Vitor.
Tevens was het gevecht tussen Coleman en Takade fixed. Zo zijn er nog zat partijen die in het verleden fixed waaren. Zoals Oitsuka tegen Takada etc etc
It happens everywhere.
:twak:

Nog meer gefixte partijen!!!!!??????

Jay Hoov
19-02-2005, 17:54
Coleman is oud en moet echt stoppen. Wat wil hij nou bereiken?

Respect for the legends!!!!!!

Jay is correct.. Bob gaat toch ook weer de ring in.

Hee, vergeet Joop niet!!!

Jopie Jopie Jopie!!!!

Mike
19-02-2005, 18:38
crocop op ko by soccerkicks :thumbs:

p diddy
20-02-2005, 12:16
Voor de grand prix had niemand verwacht dat coleman won en toen won hij ook opeens.

coleman is een beest, als hij de cardio heb. dan verliest cro cop

helemaal mee eens maar heeft hij die cardio dat is de vraag???!!

p diddy
20-02-2005, 12:20
Coleman is een legend maar hij moet een legend blijven. Kijk maar naar Micheal Jordan.

zijn laatste come back was ook niet echt een mooie toch????

bij de wizards was het ook niet veel bijzonders.

}|^-_-^|{
20-02-2005, 13:39
Coleman is een legend maar hij moet een legend blijven. Kijk maar naar Micheal Jordan.

zijn laatste come back was ook niet echt een mooie toch????

bij de wizards was het ook niet veel bijzonders.

dat bedoelt ko volgens mij ook...

Mike
21-02-2005, 19:26
als0f michael jordan geen legend is gebleven. Er is al ooit een topic hierover geweest dus ik zal t kort houden. :wink: Mensen die zeggen/denken dat michael jordans laatste seizoenen niks voorstelden of niet bijzonder waren hebben imo geen verstand van basketbal. Dan weet je namelijk echt niet waar je t over hebt als je Jordans comeback slecht vond.

Jay Hoov
22-02-2005, 10:10
als0f michael jordan geen legend is gebleven. Er is al ooit een topic hierover geweest dus ik zal t kort houden. :wink: Mensen die zeggen/denken dat michael jordans laatste seizoenen niks voorstelden of niet bijzonder waren hebben imo geen verstand van basketbal. Dan weet je namelijk echt niet waar je t over hebt als je Jordans comeback slecht vond.

Jordan is vandaag de dag zelfs de man..Een LEGEND!!!