PDA

View Full Version : Kijkcijfers The Ultimate Fighter



Nicky
17-02-2005, 07:44
The Ultimate Fighter, the UFC's hot new reality show, continues to score solid ratings. Week 5 recorded it's highest rating yet, a 1.67, which translates into approximately 1.9 million viewers.

Mike
17-02-2005, 09:21
haha 2 miljoen viewers is in amerika nou niet bepaald een succes te noemen hoor :mrgreen:

phranq
17-02-2005, 09:57
haha 2 miljoen viewers is in amerika nou niet bepaald een succes te noemen hoor :mrgreen:

Ze hebben er iets meer kanalen dan Ned 1, 2 en 3 dus 2 miljoen is behoorlijk voor een show die alleen per cable te ontvangen is...

Arjan
17-02-2005, 10:35
niceee alleen idd amerika heeft wel wat meer mensen maarja, nog steeds veel lui, past niet in mijn huisje :P

Italian*Berlusconi*
17-02-2005, 10:42
haha 2 miljoen viewers is in amerika nou niet bepaald een succes te noemen hoor :mrgreen:

dit is echt wel een succes... samen met WWE Raw op de maandag avond.
Niet iedereen in de US heeft extended cable waar ze spike tv op kunnen ontvangen etc etc. Dit is echt een succes en volgende maandag wordt verwacht dat het weer zulke ratings krijgt.

shyne
17-02-2005, 12:29
goede ratings of niet...het is een zeer goede show!

Dennuz
17-02-2005, 12:31
De show is echt super, en volgens mij zijn deze kijkcijfers idd. wel redelijk hoor..

Italian*Berlusconi*
17-02-2005, 12:36
De show is echt super, en volgens mij zijn deze kijkcijfers idd. wel redelijk hoor..

wel redelijk?? na WWE Raw is dit de attractie van Spike tv....

MZN
17-02-2005, 12:37
haha 2 miljoen viewers is in amerika nou niet bepaald een succes te noemen hoor :mrgreen:

dit is echt wel een succes... samen met WWE Raw op de maandag avond.
Niet iedereen in de US heeft extended cable waar ze spike tv op kunnen ontvangen etc etc. Dit is echt een succes en volgende maandag wordt verwacht dat het weer zulke ratings krijgt.

Het is opzich wel een succes te noemen maar ze hebben niet voor de katse viool de show na WWE Raw geplaatst en de kijkcijfers wijzen uit (tenminste de vorige weken) dat ze er nog steeds rondlopen die hun tv uitzetten/zappen na het pro-wrestlen en niet naar The ultimate fighter kijken.

Italian*Berlusconi*
17-02-2005, 12:40
haha 2 miljoen viewers is in amerika nou niet bepaald een succes te noemen hoor :mrgreen:

dit is echt wel een succes... samen met WWE Raw op de maandag avond.
Niet iedereen in de US heeft extended cable waar ze spike tv op kunnen ontvangen etc etc. Dit is echt een succes en volgende maandag wordt verwacht dat het weer zulke ratings krijgt.

Het is opzich wel een succes te noemen maar ze hebben niet voor de katse viool de show na WWE Raw geplaatst en de kijkcijfers wijzen uit (tenminste de vorige weken) dat ze er nog steeds rondlopen die hun tv uitzetten/zappen na het pro-wrestlen en niet naar The ultimate fighter kijken.

typisch NL'ds... altijd wat te zeiken.. hahahaha... 8)
De reden dat ze dit na Raw hebben gezet is omdat ze in het begin niet echt veel vertrouwen hadden in dit programma en daarom dat het laat uitgezonden word.
Voor een programma zoals deze, en zulke kijkcijfers is echt goed te noemen.

Ton
17-02-2005, 14:08
Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk nog ?? :thumbs:

DVDmannetje
18-02-2005, 00:39
Voor een station als Spike tv is dit dus echt wel een succes. Tis ook een heel cool programma en kijk zeer uit naar de komende aflevering. Dat belooft vuurwerk te worden. Net als de afgelopen week trouwens.
Voordat ze van naam veranderde was Spike een soort country en western station waar geen hond naar keek. Eerst kwam de WWE de boel wakker schudden en nu dus de UFC. Spike is goed bezig.

Emilio
18-02-2005, 00:52
niet verwonderlijk. toffe show is t.

Mike
18-02-2005, 00:57
haha 2 miljoen viewers is in amerika nou niet bepaald een succes te noemen hoor :mrgreen:

Ze hebben er iets meer kanalen dan Ned 1, 2 en 3 dus 2 miljoen is behoorlijk voor een show die alleen per cable te ontvangen is...

ik heb 7 jaar in de vs gewoond dus dat was mij reeds bekend :lol:

ik vond de show geweldig hoor daar gaat t nie om maar 2 miljoen kijkers is serieus niet zo veel.

Voor vechtsport misschien wel maar gewoon voor amerikaanse tv programma's niet. dat was mijn punt

ashi76
18-02-2005, 03:05
Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk nog ?? :thumbs:

Weet iemand dit ???

Italian*Berlusconi*
18-02-2005, 03:12
check www.theultimatefighter.tv