PDA

View Full Version : de opmars van menno dijkstra!!!!



Anonymous
17-02-2005, 17:12
Ik als fan van Menno, vind het ongelooflijk hoe deze jongen in korte tijd van de C klasse naar de A klasse is gegaan en nu al een gevaar is in de -70 klasse. ik denk dat het niet meer lang zal duren dat menno zich kan gaan meten met de toppers van de wereld in de superleague en de k-1 max. let op de nieuwe Andre brilleman!!

The Bulldog
17-02-2005, 17:21
:twisted: het is hem gegund :twisted:

wens hem dan ook succes in de aankomende partijen.

OUS!!!

wand
17-02-2005, 17:38
Hoop niet voor 'm dat ie eindigt als Brilleman :)

Highline
17-02-2005, 18:45
Hoop niet voor 'm dat ie eindigt als Brilleman :)

flauw....

menno doet het idd erg goed :thumbs:

Dalgliesh
17-02-2005, 20:21
Hij is een van de thaiboksers die ik graag zie vechten!

Anonymous
17-02-2005, 21:09
binnen de kortste keren word hij gestopy door een andere supertalent
Ajay vanm sportschool ommoord

Hollandpride
17-02-2005, 22:10
binnen de kortste keren word hij gestopy door een andere supertalent
Ajay vanm sportschool ommoord

Nog nooit van gehoord.

Fr3ddy
17-02-2005, 22:24
Wordt zeker een supertopper binnen een paar jaar!

Nickuraba
18-02-2005, 12:11
hmmz..k vraag me af hoe snel die in de k1 max staat. Ik bedoel faldir chabari vecht al een poos a partijen en toen hij zijn wereld titel haalde in thailand whoopte hij de rus die in de K1 max finale het kraus wel zeer moeilijk maakte! (sommige vonden zelfs dat kraus had moeten verliezen) maargoed, volgensmij moet je wel hele goede contacten hebben voor de k1 max of zie ik dat fout?:

Jay Hoov
18-02-2005, 12:13
hmmz..k vraag me af hoe snel die in de k1 max staat. Ik bedoel faldir chabari vecht al een poos a partijen en toen hij zijn wereld titel haalde in thailand whoopte hij de rus die in de K1 max finale het kraus wel zeer moeilijk maakte! (sommige vonden zelfs dat kraus had moeten verliezen) maargoed, volgensmij moet je wel hele goede contacten hebben voor de k1 max of zie ik dat fout?:

Dat zie je goed...Er zijn genoeg thai boxers uit Nederland die klaar zijn voor de K1-max..Maar ja!!!
Connecties is all you need!!!!

Jay Hoov
18-02-2005, 12:14
hmmz..k vraag me af hoe snel die in de k1 max staat. Ik bedoel faldir chabari vecht al een poos a partijen en toen hij zijn wereld titel haalde in thailand whoopte hij de rus die in de K1 max finale het kraus wel zeer moeilijk maakte! (sommige vonden zelfs dat kraus had moeten verliezen) maargoed, volgensmij moet je wel hele goede contacten hebben voor de k1 max of zie ik dat fout?:

Dat zie je goed...Er zijn genoeg thai boxers uit Nederland die klaar zijn voor de K1-max..Maar ja!!!
Connecties is all you need!!!!

Ps Niks ten nadele van Menno..Hij is inderdaad goed bezig, meerdere malen live gezien, en die wil wel ja!!!

Immortal
18-02-2005, 17:00
Menno vecht 23 april tegen Chabari. Ik ben echt benieuwd wie er gaat winnen. Volgens mij wint menno de laatste tijd allles op ko. Ik vrees voor chabari dat ie er ook aan zal moeten gaan geloven. Deze jongen schiet als een komeet naar de top. Ik hoop dat zijn trainer thom harinck hem net zo goed blijft brengen als die nu doet. Dan kan ie nog wel is snel een heel groot gevaar in de -70 kilo klasse in de wereld worden !!!!

Groeten

Nickuraba
18-02-2005, 17:08
naaah Immortal, chabari is niet de eerste de beste kerel! hij heeft nog nooit 8 tellen gehad in zijn hele sportcarriere! en al helemaal geen KO!

Anonymous
18-02-2005, 17:30
word dan waarschijnlijk zijn eerste x hahaha

jojo
18-02-2005, 18:20
menno is goed :mrgreen: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Fr3ddy
18-02-2005, 18:44
Chabari is ongelovelijk snel in zijn reactie en is niet een vechter die je zomaar klaar kan zetten voor een KO, handig in het scoren van zijn punten.

Nickuraba
18-02-2005, 19:22
precies, we zullen zien hoe het eindigd, ik ga voor chabari op punten!

Jay Hoov
19-02-2005, 17:56
Dat zie je goed...Er zijn genoeg thai boxers uit Nederland die klaar zijn voor de K1-max

Denk dat Drago, Diender en Spong (om maar even snel wat namen te noemen) goed mee kunnen komen op dat niveau.

Om er maar een paar te noemen.....!!!!

Volgens mij zijn die Japanners bang dat de K1 EN de K1 Max wordt gedomineerd door Hollanders!!!!!!!

lil´kickboxer
19-02-2005, 18:17
hmmz..k vraag me af hoe snel die in de k1 max staat. Ik bedoel faldir chabari vecht al een poos a partijen en toen hij zijn wereld titel haalde in thailand whoopte hij de rus die in de K1 max finale het kraus wel zeer moeilijk maakte! (sommige vonden zelfs dat kraus had moeten verliezen) maargoed, volgensmij moet je wel hele goede contacten hebben voor de k1 max of zie ik dat fout?:

Ik denk zelf dat Chahbari vs Kraus een hele mooie partij zou zijn! Ik denk dat deze partij helaas niet gaat komen aangezien je inderdaad connecties moet hebben om in de K-1 max terecht te komen. Daarnaast zal Kraus ook niet gauw buiten de K-1 max (Japan) tegen Chahbari vechten.

lil´kickboxer
19-02-2005, 18:18
Menno vecht 23 april tegen Chabari. Ik ben echt benieuwd wie er gaat winnen. Volgens mij wint menno de laatste tijd allles op ko. Ik vrees voor chabari dat ie er ook aan zal moeten gaan geloven. Deze jongen schiet als een komeet naar de top. Ik hoop dat zijn trainer thom harinck hem net zo goed blijft brengen als die nu doet. Dan kan ie nog wel is snel een heel groot gevaar in de -70 kilo klasse in de wereld worden !!!!

Groeten

Nou ik vrees dat Chahbari er met de overwinning vandoor gaat! :wink: Chahbari is op dit moment in topvorm en ik zie niet iemand die hem nu zou kunnen stoppen!

Anonymous
19-02-2005, 18:37
vind het ook leuk voor harinck
hij komt er wel :thumbs:

Ben
19-02-2005, 18:40
guestt dat ben ik sorrij ging wat fout met in logge :D

Anonymous
20-02-2005, 10:01
Ik vind Menno en Amir topvechters ze zijn jong en talentvol wacht maar nog een jaar en de wereld siddert!!!

Sjaak
20-02-2005, 11:14
Ik als fan van Menno, vind het ongelooflijk hoe deze jongen in korte tijd van de C klasse naar de A klasse is gegaan en nu al een gevaar is in de -70 klasse. ik denk dat het niet meer lang zal duren dat menno zich kan gaan meten met de toppers van de wereld in de superleague en de k-1 max. let op de nieuwe Andre brilleman!!

Menno doet het inderdaad super maar de vergelijking met Andre Brilleman is op dit moment nog veel te hoog gegrepen want die was van wereldklasse maar wat niet is kan nog komen. Maar niets dan lof voor zijn "opmars" zoals jij dat zegt :thumbs:

Sjaak
20-02-2005, 11:15
Ik als fan van Menno, vind het ongelooflijk hoe deze jongen in korte tijd van de C klasse naar de A klasse is gegaan en nu al een gevaar is in de -70 klasse. ik denk dat het niet meer lang zal duren dat menno zich kan gaan meten met de toppers van de wereld in de superleague en de k-1 max. let op de nieuwe Andre brilleman!!

Menno doet het inderdaad super maar de vergelijking met Andre Brilleman is op dit moment nog veel te hoog gegrepen want die was van wereldklasse maar wat niet is kan nog komen. Maar niets dan lof voor zijn "opmars" zoals jij dat zegt :thumbs:

angry
20-02-2005, 12:39
waarom moeten wij naar japan laat die jappen maar hier komen
maar daar voor zijn ze te bang. :lol:
En het is goed te horen dat er alweer een goede nederlander in opkomst is
osu...

Anonymous
21-02-2005, 01:49
Menno vind ik toppie! ik weet niet of hij zich al met de allerbeste kan meten, maar hij gaat het maken. Bij ons op de sportschool in Culemborg heeft hij een hoop fans. Wanneer gaat hij weer vechten?