PDA

View Full Version : Kent iemand dit ? "topsecret training" ??



Gordon_Freeman
20-02-2005, 22:07
Of, is dit iets voor een niet nader te noemen kung-fu leraar...?

http://www.topsecrettraining.com/index1.html

Het klinkt als oplichterij namelijk.

Gulo gulo
20-02-2005, 22:12
Waar kan ik me inschrijven???????

Jammer dat ik die US army manuals al heb.. :(

ashi76
20-02-2005, 23:12
Volgens mij kan je dan beter iets van Krav Maga of Escrima gaan doen.

Gulo gulo
20-02-2005, 23:20
Volgens mij kan je dan beter iets van Krav Maga of Escrima gaan doen.

Daar zijn veel discussies over.

In Amerika wordt het Krav Maga een beetje verguist met de opmerkingen als "het lijkt op het ongewapend gevecht zoals de militairen dat al in de 2e wereldoorlog onderwezen kregen". In essentie klopt dat ook een beetje, heb ook Krav Maga gedaan en moet zeggen het lijkt veel op het ongewapend gevecht bij de mariniers.

Het is nu echter beschikbaar voor de burger en bevat toch aanvullingen vanuit het jiu-jitsu, die je bij het militaire ongewapend gevecht weinig tegenkwam.

Wil je je leren verdedigen en staat het sportieve element niet voorop kies dan Krav Maga. Probleem is dat het heel lastig trainen is

Jochem
21-02-2005, 01:40
uhm bullshit?

Ronny
21-02-2005, 01:54
dude's use your brain. als je dit gelooft heb je echt een hersenscan nodig.


It’s crystal clear that the “Powers That Be� don’t want us “sharing� such highly valued military level combat skills with ordinary civilians.
But we are going to do it anyway!

Cybercurse
21-02-2005, 04:15
Muhaha, voor 'slechts' 94 dollar kun je de 6 dvd's bestellen.

Alsjeblieft, laat iemand dat gaan doen.. Ik zal niet hard, maar wel heel erg lang lachen ;)

Anonymous
21-02-2005, 12:14
94 dollar voor 6 dvd's (als je gelukt hebt, maar dat heb je natuurlijk niet) valt in vergelijking met dit http://fight2survive.com/store/detail.aspx?ID=11 nog wel mee.

Niet normaal zeg. :shock: :shock: :shock: :shock:

Denk dat ik ook maar een aantal instructie dvd's ga maken.

Leven van copyrights lijkt me heerlijk. :D

RJV
21-02-2005, 13:14
$ 308,- dollar voor 7 dvd's een boek en wat andere shit.

Van de pot gerukt of zo? :shock:

Gulo Gulo wat bedoel je met
Wil je je leren verdedigen en staat het sportieve element niet voorop kies dan Krav Maga. Probleem is dat het heel lastig trainen is

Hoezo lastig trainen?

Gordon_Freeman
21-02-2005, 13:22
dude's use your brain. als je dit gelooft heb je echt een hersenscan nodig.


Mee eens :D . Was wel benieuwd wat voor reacties ik van de 'profs' zou krijgen.

cactusdre
21-02-2005, 16:15
Als iets op het internet staat zal het niet echt topsecret meer zijn dus..........
B.S.!

remco pardoel
21-02-2005, 18:29
Klinkt inderdaad als Krav Maga of sifu Ray
:-)

Gulo gulo
21-02-2005, 19:02
ILK heeft gelijk, stoten naar het strottehoofd, schedelbasis, trappen naar het kruis, vingers in ogen etc.

Het is lastig om dat op een realistische manier te trainen zonder iemand permant te beschadigen

D22ntjuh
21-02-2005, 19:46
leuk verhaaltje voor voor het slapen gaan zeg....
maar hij heeft wel een punt over het vechten met je instincten of vinden jullie van niet?
wat ik wel weer jammer vind is dat tie zegt dat iedereen t kan iemand die zwak is en niet kan stoten zal nooit binnen een dag echt goed leren stoten of het reflex dat komt er volgens mij alleen in door veel oefenen en lang....
ik ga dan toch lekker voor de 300 reps zoals hij dat zegt...

PigDog
22-02-2005, 16:53
Inderdaad. Ik vond het sparren met trappen naar het kruis erbij al niks eigenlijk. Vooral niet omdat ik altijd tegen Stefan Klever moest. Lengteverschil van een cm of 20 en 20 kg gewichtsverschil :?

En 14 schoenmaten verschil, hahaha

Heet je daarom " I love KO's " ??

cactusdre
22-02-2005, 16:56
ILK heeft gelijk, stoten naar het strottehoofd, schedelbasis, trappen naar het kruis, vingers in ogen etc.

Het is lastig om dat op een realistische manier te trainen zonder iemand permant te beschadigen

Inderdaad. Ik vond het sparren met trappen naar het kruis erbij al niks eigenlijk. Vooral niet omdat ik altijd tegen Stefan Klever moest. Lengteverschil van een cm of 20 en 20 kg gewichtsverschil :?

Heb je het bij: "Lengteverschil van een cm of 20" nou over het kruis?

Wong
22-02-2005, 18:14
dude's use your brain. als je dit gelooft heb je echt een hersenscan nodig.

Mee eens :D