PDA

View Full Version : handschoenen op gala's..



Marco
23-02-2005, 14:21
Hoe zit het eigenlijk met handschoenen op de gala's, krijgen de wedsrijd vechters nieuwe handschoenen aangeleverd of gebruikte? en wat gebeurd er met deze handschoenen als de partij is afgelopen ? ik vraag het zo af......

Ronald
23-02-2005, 14:47
In het verslag van Rings gala Enschede 28 november 2004 (http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=4975) viel me daar al een keer iets in op. Kijk maar eens wat op de handschoen staat die Siyar aan heeft. Ik vermoed dat dat erop staat omdat de handschoenen van Milco zijn en omdat ie ze naderhand ook weer mee naar huis wilt nemen :wink: .

M.a.w. volgens mij zijn het gebruikte handschoenen en worden ze de volgende keer gewoon weer gebruikt.

http://www.ma-skills.com/marieke/enschede/partij14/4.jpg

Emilio
23-02-2005, 15:04
Kan me voorstellen dat vechters ook graag als bijgeloof dezelfde handschoenen dragen. :)

Nicky
23-02-2005, 15:05
Of er staat op Milco dat ze door hem gekeurd zijn.

Marco
23-02-2005, 15:09
Of er staat op Milco dat ze door hem gekeurd zijn.

hee dat kan ook natuurlijk, Milco Lambrechts van rings natuurlijk.

Nicky
23-02-2005, 15:10
Zo gaat het bij het boksen ook altijd ... Staat er een handtekening op.

HUNTER
23-02-2005, 15:10
meestal zie je bij gala's dat de handschoenen idd gewoon weer terug gaan naar de organisatie.

En als ze 'op' zijn krijgen ze van de sponsor meestal weer nieuwe :mrgreen:

Ronald
23-02-2005, 15:19
Of er staat op Milco dat ze door hem gekeurd zijn.
Dan staat het op de tape en niet op de handschoen.

Marco (scheids)
23-02-2005, 15:56
Meestal op A gala´s worden de handschoenen gesponsert en krijgen de vechters dus nieuwe ... deze komen na het gala (meestal) terug bij de bond en worden die op andere (kleinere) gala´s weer opnieuw gebruikt.

Jarno
23-02-2005, 16:24
Het is niet echt on-topic denk ik maar afgelopen zondag hadden wij bij de FFE handschoenen jongens/mannen lopen , ik vond zelf dat dit de doorgang van de wedstrijden heel erg verbeterde. Voor mij was dit een nieuw iets wat ik nog niet had gezien. Het schijnt anders namelijk ook nog al is voor te komen dat de handschoenen na de wedstrijd mee naar de kleedkamer gaan en dan zoek raken.

ICON
23-02-2005, 17:06
Het is niet echt on-topic denk ik maar afgelopen zondag hadden wij bij de FFE handschoenen jongens/mannen lopen , ik vond zelf dat dit de doorgang van de wedstrijden heel erg verbeterde. Voor mij was dit een nieuw iets wat ik nog niet had gezien. Het schijnt anders namelijk ook nog al is voor te komen dat de handschoenen na de wedstrijd mee naar de kleedkamer gaan en dan zoek raken.

handschoenen gaan vaak mee naar de kleedkamer ja, maar dan worden ze meteen door iemand van de organisatie opgehaald. ik vond t trouwens maar ranzig. n handschoen aan doen die al door iemand op dat gala gebruikt was. zit niet echt fijn.

Fr3ddy
23-02-2005, 19:38
Ik krijg meestal klamme handschoenen aangeleverd die zojuist nog in de ring zijn gebruikt en al 10 jaar in omloop zijn :mrgreen:

Octavius
23-02-2005, 20:33
Van die natte koude handschoenen. Bah. Had er zo hekel aan. Zeker als die kerl ervoor 2x zo grote handen als ik had.

jojo
23-02-2005, 22:11
ik krijg altijd mooie nieuwe handschoenen die net nieuw zijn haha neeh hoor ligt eraan en meestal zit er wel vasaline in :mrgreen:

shyne
23-02-2005, 23:15
dat is echt smerig...
wel suf als de ring announcer omroept dat de handschoenen in de ring moeten blijven..

zo duur is het toch niet om gewoon 2 kleuren handschoenen te kopen?!

Shytown
24-02-2005, 00:01
Is het niet mogelijk om zelf handschoenen te kopen. Bij RINGS bijvoorbeeld gebruik je altijd dezelfde,ik zou dan liever mijn eigen handschoenen meenemen.