PDA

View Full Version : 3 uur durende seminar van Fred Royers!



Ralph
24-02-2005, 01:44
Ik heb dit ook al in een thread in het trainingsforum gezet, maar hier nog maar een keertje apart:

Komende zaterdag 26 februari geeft Fred Royers een 3 uur durende seminar op het sportcentrum van de TU Delft (van 10.00 tot 13.00 uur). Eigenlijk was het alleen bedoeld voor studenten aan de TU, maar de inschrijving loopt niet overdreven hard. Dus er kunnen nog mensen bij! Ben je in de buurt en heb je hier zin in: PM me even, dan zal ik het regelen. Voor de kosten hoef je het niet te laten: 6 euro voor die 3 uur!!!

Anonymous
24-02-2005, 09:38
Dat is idd erg goedkoop voor een topper!

Marco
24-02-2005, 11:40
Zit je wel tussen natuurkunde- en mijnbouw studenten :(
Is het een normaal seminar of aangepast aan mensen met een bril?

het is een aangepast seminar dus je kunt gerust meedoen rikkie

Ralph
24-02-2005, 11:40
Zit je wel tussen natuurkunde- en mijnbouw studenten :(
Is het een normaal seminar of aangepast aan mensen met een bril?

Kom maar langs! Dan zal je zien hoeveel "suffe studenten met bril" er rondlopen.

Ralph
24-02-2005, 11:52
Eerste anderhalf uur beginners en laatste anderhalf uur gevorderden (= vanaf meer dan 1,5 jaar trainingservaring). Maar je kan natuurlijk ook gewoon de volle 3 uur meedoen (prijs blijft hetzelfde).

ashi76
24-02-2005, 17:06
Damn... das idd een koopje !

Pieter mulder
24-02-2005, 17:11
Is het een normaal seminar of aangepast aan mensen met een bril?



Tijdens het trainen hebben ze geen bril op. Dus je ziet pas van welke mensen met bril j tijden de training een pak rammel hebt gehad !!! :maskills: :mrgreen:

Pieter mulder
24-02-2005, 17:11
Ik zou graag mee willen doen maar heb al een wedstrijd !!

Pieter mulder
24-02-2005, 17:13
Trouwens wel vreemd. Hij moet diezelfde dag nog terug naar Arnhem omdat daar een vechtsportgala is waarbij een aantal leerlingen van Fred en zijn vriendin moeten vechten !??!!?!? :roll:

Ralph
24-02-2005, 18:04
Mjah... als het om 1 uur 's middags is afgelopen is dat goed te doen.

Anonymous
24-02-2005, 19:17
Ga dr maar aan staan

ICON
24-02-2005, 19:32
Ga dr maar aan staan :mrgreen:

Marco
25-02-2005, 10:34
actieve man die Royers, Eurosport, eigen sportschool, seminars, journalist, damn die man heeft volgens mij nooit vrij !

skiediem
25-02-2005, 10:49
actieve man die Royers, Eurosport, eigen sportschool, seminars, journalist, damn die man heeft volgens mij nooit vrij !
En hij heeft ook nog eens altijd tijd voor zijn pupillen !
Als ik me ergens slecht over voel mag ik hem gerust wakker bellenmidden in de nacht.
Fred is echt een topvechter geweest en is nu een toptrainer/begeleider en hij heeft absoluut geen sterallures!

Anonymous
25-02-2005, 10:52
mejiro gym he
wat verwacht je dan :lol: :lol: :lol:

Ray Staring
25-02-2005, 14:01
Hey Skiedem, ik denk dat jij de enige bent die 's nachts belt hoor...

remco pardoel
25-02-2005, 17:38
voor de mensen die in de buurt wonen, of vrije tijd hebben
GAAN!!!
een van de beste Nederlandse ringvechters ooit.

Triker
26-02-2005, 00:52
Voor mij ook iets te ver weg, maar ik zie h'm later op de dag wel in Anrhem ;)

Ralph
26-02-2005, 14:53
Het was echt super!!! Fred is echt een hele sympathieke kerel met erg veel kennis. Ik heb 3 uur lang heerlijk getraind (op een klote ondergrond; we zouden eigenlijk gewoon in de dojo trainen, maar door verbouwingen in het sportcentrum kon dit niet waardoor we gewoon in een gymzaal moesten trainen. De meesten trainden maar 1,5 uur en dat was goed te doen zonder zaalschoenen, maar 3 uur was net teveel van het goede. Resultaat: 2 vette bloedblaren). Hele vette combo's geleerd en zijn trainingsopbouw was ook erg goed. Het vragenrondje achteraf was ook erg informatief. Er zijn flink wat foto's gemaakt, dus als die ergens op internet staan zal ik ze hier wel posten.

mossad
26-02-2005, 17:18
Klinkt goed, ik ben beniewd naar de foto's. Vind het alleen een beetje jammer dat ik Fred gisteren bloedserieus commentaar hoor geven bij pro-wrestling zoals: "Ze zitten er allebei doorheen". Heb veel waardering voor zijn commentaar maar pro-wrestling moet je niet serieus over gaan doen. Laat dat maar aan Wüstenberg over, want die knalt er ook de grootste onzin uit tijdens kickboksen.

Gulo gulo
26-02-2005, 17:34
Klinkt goed, ik ben beniewd naar de foto's. Vind het alleen een beetje jammer dat ik Fred gisteren bloedserieus commentaar hoor geven bij pro-wrestling zoals: "Ze zitten er allebei doorheen". Heb veel waardering voor zijn commentaar maar pro-wrestling moet je niet serieus over gaan doen. Laat dat maar aan Wüstenberg over, want die knalt er ook de grootste onzin uit tijdens kickboksen.

Mossad spreekt ware woorden.....Wüstenberg weet niet eens hoe een ring eruit ziet :twak:

Octavius
26-02-2005, 19:20
Klinkt goed, ik ben beniewd naar de foto's. Vind het alleen een beetje jammer dat ik Fred gisteren bloedserieus commentaar hoor geven bij pro-wrestling zoals: "Ze zitten er allebei doorheen". Heb veel waardering voor zijn commentaar maar pro-wrestling moet je niet serieus over gaan doen. Laat dat maar aan Wüstenberg over, want die knalt er ook de grootste onzin uit tijdens kickboksen.

Mossad spreekt ware woorden.....Wüstenberg weet niet eens hoe een ring eruit ziet :twak:

Hij staat er toch genoeg in. :wink:

Emilio
26-02-2005, 20:35
wat is eigenlijk de vechtsportachtergrond van fred R dan?

Octavius
26-02-2005, 20:40
Fred Rooyers heeft veel gedaan. Thai/kickboks Fullcontact, Savate, Kyokushin enz.
Misschien zag El Gladiatore er niet zo imposant uit maar hij was super.

ICON
26-02-2005, 21:11
wat is eigenlijk de vechtsportachtergrond van fred R dan?

ben je nou serieus?? :roll:

max mulder shihan
27-02-2005, 12:40
Fred heeft inderdaat veel gedaan ,als klein manneke hebben we nog een tijd bij Harry Kreitz getraind, is al wel een paarjaartjes geleden :wink: . Fred is een goeie vent :thumbs:

payap
27-02-2005, 15:39
@ Emilio : kijk eens hier !

http://www.kickboxingarnhem.nl/KBAFred.html

Heb jarenlang Karate bij Fred getraind en hij is top ! Als trainer en als mens.

MZN
27-02-2005, 16:53
Klinkt goed, ik ben beniewd naar de foto's. Vind het alleen een beetje jammer dat ik Fred gisteren bloedserieus commentaar hoor geven bij pro-wrestling zoals: "Ze zitten er allebei doorheen". Heb veel waardering voor zijn commentaar maar pro-wrestling moet je niet serieus over gaan doen. Laat dat maar aan Wüstenberg over, want die knalt er ook de grootste onzin uit tijdens kickboksen.

Ik heb er ook naar gekeken en eigenlijk heb ik er alleen nog maar meer respect voor Fred gekregen, ik vond dat ie 't leuk deed. Als er bij k-1 of MMA iemand rond loopt die er niet hoort dan is ie niet mals maar pro-wrestling is van een hele andere orde, het is toneel en daar moet je op die manier in mee gaan. Het zou wat worden als Royers een uur lang ze allemaal gaat fileren zoals ie dat bij Akebono doet, dan gaat het hele idee van het showworstelen naar de knoppen.

En over Wüstenberg, helemaal mee eens :thumbs:

Ralph
28-02-2005, 17:24
Daar had ie het zaterdag ook nog over dat ie dat best moeilijk commentaar geven vond. Hij vond het erg moeilijk om serieus te blijven terwijl het eigenlijk maar één grote show is. Maar hij zei ook dat op deze manier mensen eerder naar MMA gaan kijken en dit ook meer geaccepteerd gaat worden.

Sjaak
28-02-2005, 18:22
Fred was/is een kanjer :thumbs:

Anonymous
16-11-2005, 17:11
Trouwens wel vreemd. Hij moet diezelfde dag nog terug naar Arnhem omdat daar een vechtsportgala is waarbij een aantal leerlingen van Fred en zijn vriendin moeten vechten !??!!?!? :roll: :twisted: kikkkkbbboookkkzzz iiisss sssuuuuppppeeerrrr !!!!!!!!!!!!!ccccccoooooooooooooooooooolllllllllll lllllllllllllll :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :D :) :o :lol: :P :oops: :roll: :wink: :idea: :?: :arrow: :mrgreen:

MB667
16-11-2005, 17:14
nuttige informatie femmo

Anonymous
16-11-2005, 17:15
is dat n kruising tussen een femme en n macho? ofwel n travo?

Anonymous
16-11-2005, 18:00
Femmo...Haiwaïaanse paddo's gehad?

Marco (scheids)
16-11-2005, 18:03
Weer een oude topic ....grrrrrrrrrrrrrrr :evil:

Fightchick
17-11-2005, 11:35
Fred is echt een topvechter geweest en is nu een toptrainer/begeleider en hij heeft absoluut geen sterallures![/quote]

Geen sterallures? Dat ben ik niet helemaal met je eens....

Triker
17-11-2005, 17:32
Fred is echt een topvechter geweest en is nu een toptrainer/begeleider en hij heeft absoluut geen sterallures!

Geen sterallures? Dat ben ik niet helemaal met je eens....[/quote]

blauwtje gelopen ?? :D

Anonymous
17-11-2005, 17:43
Fred is echt een topvechter geweest en is nu een toptrainer/begeleider en hij heeft absoluut geen sterallures!

Geen sterallures? Dat ben ik niet helemaal met je eens....

blauwtje gelopen ?? :D[/quote]

:mrgreen: