PDA

View Full Version : CroCop interview.... Spoiler...



Italian*Berlusconi*
24-02-2005, 12:01
Yesterday we received a phone call from Japan. On the other side of the line we heard a familliar voice.
Slaven: Hi Mirko! What's up?
Mirko: Nothing much. Doing some commercial in Tokyo, can't wait to go back home.

Slaven: It seems you kicked Coleman's ass?
Mirko: He also said that, so it must be true then (laughing). It was a very good fight for me and I respect Coleman for steping into the ring and for his statements after the fight.

Slaven: You had no problems with Coleman's takedowns. Your sprawls was really great.
Mirko: I knew he was about to shoot for a takedown. He was unable to take me down and he looked frustrated.
I think he knew at that moment that he was going to loose.

Slaven: People in Croatia had a chance to watch your fight live on Nov@TV?
Mirko: Yes, I'm very pleased with the outcome and I can confirm that Nov@TV will be airing my fights exclusively. It's a good thing for Croatian people, Nov@TV and me.

Slaven: So, what's going on with a title fight?
Mirko: Only one thing is for sure - I'll fight for a title in June. I won't fight until June, I'll take some time to relax and then I'll resume my trainings.

Slaven: It seems Fedor isn't defending his title?
Mirko: I can't understand why he keeps ducking me. I don't have a personal issue with Fedor, I respect him for he is a great fighter and a champion. This is the second time that he's faced with my challenge and he's not willing to accept it. I earned my chance to fight for the title and I will fight.

Slaven: So you could be fighting against Nogueira again?
Mirko: It's possible. It's perfectly clear that PRIDE will take the belt from Fedor if he's not going to defend it. I would prefer getting the belt from the hands of the champion, I was really looking forward to fight vs Fedor.

Slaven: Fabricio did a nice job in his PRIDE debut?
Mirko: Yes, Fabricio submitted Tom as I expected. He's a true master of the ground game.

Slaven: OK, when are you coming back to Croatia?
Mirko: Most likely on Friday. Can't wait to meet my familly and friends.

Slaven: Your boys are fighting in Karlovac on 11th March. We'll see you in their corners right?
Mirko: You got that right! I'll lead them and I 'm happy to be the part of Nokaut's show.

Slaven: Some of them are matched with a tough opponents, like Domagoj Ostojic who's fighting Badr Hari of Holland.
Mirko: 3 fights and 3 wins for Cro Cop Team, we're not taking any less then that.
See you soon!

from http://mirko-crocop.com

Dus nog geen Fedor vs Crocop.... jammer dat Fedor nog twijfelt en nog geen vervolg contract heeft..... En Mirco blijft me verbazen en denk wel dat ie binnenkort champ word, want zoals tegen Coleman had ik totaal niet verwacht... wat een Takedown defense...

redjuh
24-02-2005, 12:53
dat zou zeker triest zijn. maar ik weet wel 1 ding zeker en dat is dat het niet aan fedor zal liggen, maar aan de oprganisatie die waarschijnlijk met hele vuile voorwaarden loopt te kloten.

Anonymous
24-02-2005, 13:51
dat zou zeker triest zijn. maar ik weet wel 1 ding zeker en dat is dat het niet aan fedor zal liggen, maar aan de oprganisatie die waarschijnlijk met hele vuile voorwaarden loopt te kloten.

tuurlijk :roll:

Judas
24-02-2005, 14:15
dat zou zeker triest zijn. maar ik weet wel 1 ding zeker en dat is dat het niet aan fedor zal liggen, maar aan de oprganisatie die waarschijnlijk met hele vuile voorwaarden loopt te kloten.

tuurlijk :roll:

Denk dat Fedor echt wel wilt, ivm broertje

cactusdre
24-02-2005, 14:41
Fedor heeft gezien wat er met Wanderlei gebeurde tegen Hunt. Ik geloof niet dat hij daar op zit te wachten. Pride gaat niet al te best om met hun kampioenen. Commercieel zou het voor Pride denk ik ook beter zijn als er een nieuwe champ komt. Ik hoop niet dat Fedor gescrewed wordt.

Nicky
24-02-2005, 14:49
Dus nog geen Fedor vs Crocop.... jammer dat Fedor nog twijfelt en nog geen vervolg contract heeft..... En Mirco blijft me verbazen en denk wel dat ie binnenkort champ word, want zoals tegen Coleman had ik totaal niet verwacht... wat een Takedown defense...

Die takedowns waren een uur onderweg.

Italian*Berlusconi*
24-02-2005, 14:57
Dus nog geen Fedor vs Crocop.... jammer dat Fedor nog twijfelt en nog geen vervolg contract heeft..... En Mirco blijft me verbazen en denk wel dat ie binnenkort champ word, want zoals tegen Coleman had ik totaal niet verwacht... wat een Takedown defense...

Die takedowns waren een uur onderweg.

is goed Nicky.... CroCop heeft gewoon goed geleerd hoe die moet sprawlen, dat zag je al tegen Randleman... De topvechters roepen bijna allemaal voor de grap dat Mark Coleman de beste takedowns heeft..... :roll:

Nicky
24-02-2005, 14:59
Ik heb het alleen over deze partij.

Anonymous
24-02-2005, 15:00
(crocop) haters.... :mrgreen:

Judas
24-02-2005, 15:01
Dus nog geen Fedor vs Crocop.... jammer dat Fedor nog twijfelt en nog geen vervolg contract heeft..... En Mirco blijft me verbazen en denk wel dat ie binnenkort champ word, want zoals tegen Coleman had ik totaal niet verwacht... wat een Takedown defense...

Die takedowns waren een uur onderweg.

is goed Nicky.... CroCop heeft gewoon goed geleerd hoe die moet sprawlen, dat zag je al tegen Randleman... De topvechters roepen bijna allemaal voor de grap dat Mark Coleman de beste takedowns heeft..... :roll:

Ik vind dat Fedor betere takedown heeft dan Coleman. Fedor krijgt Crocop echt wel naar de grond

Anonymous
24-02-2005, 15:03
eerst zou crocop weer door randleman gepakt worden....
toen zou hij makkelijk door Coleman gepakt worden...
nu wordt hij zogenaamd door Fedor gepakt.... :roll:
leren jullie het nou nooit? :mrgreen:

cactusdre
24-02-2005, 15:18
eerst zou crocop weer door randleman gepakt worden....
toen zou hij makkelijk door Coleman gepakt worden...
nu wordt hij zogenaamd door Fedor gepakt.... :roll:
leren jullie het nou nooit? :mrgreen:

Leer jij nou maar eerst in te loggen.

Wheelie
24-02-2005, 15:23
eerst zou crocop weer door randleman gepakt worden....
toen zou hij makkelijk door Coleman gepakt worden...
nu wordt hij zogenaamd door Fedor gepakt.... :roll:
leren jullie het nou nooit? :mrgreen:

Fedor is toch echt een maatje te groot :maskills:

Anonymous
24-02-2005, 15:28
eerst zou crocop weer door randleman gepakt worden....
toen zou hij makkelijk door Coleman gepakt worden...
nu wordt hij zogenaamd door Fedor gepakt.... :roll:
leren jullie het nou nooit? :mrgreen:

Fedor is toch echt een maatje te groot :maskills:

dat wordt elke keer gezegd als crocop in Pride weer een sterkere tegenstander krijgt.

redjuh
24-02-2005, 15:29
hij zal van iedereen winnen, maar niet van de grote 2
en we weten wie dat zijn

Italian*Berlusconi*
24-02-2005, 15:29
ik dacht eerst ook dat CroCOp het niet zou redden tegen de top 3... Fedor, Nog en Heath Herring toen nog.
En damn was i wrong...hahahaha...

Virus
24-02-2005, 18:05
Fedor heeft schijt voor Mirko!

Kom op he... Fedor twijfelt nog... Damn! :maskills:

Biiyen
24-02-2005, 18:11
eerst zou crocop weer door randleman gepakt worden....
toen zou hij makkelijk door Coleman gepakt worden...
nu wordt hij zogenaamd door Fedor gepakt.... :roll:
leren jullie het nou nooit? :mrgreen:

idd het is altijd wat..... Wat zullen er hier een aantal gaan huilen als Crocop straks de belt heeft.

Ronald
24-02-2005, 19:12
ik dacht eerst ook dat CroCOp het niet zou redden tegen de top 3... Fedor, Nog en Heath Herring toen nog.
En damn was i wrong...hahahaha...
Dat valt toch nog wel mee hoe fout je zat? Van Herring gewonnen maar van Nog verloren. Tegen Fedor moet ie nog...

Maar Crocop doet het idd wel veel en veel beter als velen van ons dachten in het begin (inclusief mezelf). Van mij mag hij winnen van Fedor.

robholland
24-02-2005, 21:58
tegen Nog domineerde hij de partij en nog won door meer geluk dan wijsheid zoals ik dat gezien heb. Verder vind ik dat de standup skills van Fedor tegen Nog 3 niet geweldig hoogstaand waren.
Aangezien Crocop DE master stand up is en de master in takedown defense denk ik dat Crocop gaat winnen als de partij er ooit komt.....

Nickuraba
24-02-2005, 22:37
ik denk dat veel mensen het gevecht iets te veel qua statistieken bekijken. Randleman zou crocop ownen, coleman, en allemaal werden ze geownd. Het is een gevecht, anything can happen!