PDA

View Full Version : Shooto enkele uitslagen forumbroeders/zusters...



Justinian
26-02-2005, 20:47
Ik heb net ff met Mickey gebeld. Hunter heeft z’n eerste partij binnen een minuut op armklem gewonnen, gefeliciteerd dus! Nadia ook op armklem gewonnen geloof ik, dus ook top. Als ik meer hoor dan laat ik het uiteraard horen.

Dennuz moet over een partij of 4 vechten geloof ik.

Justinian
26-02-2005, 20:49
Kimura heeft net op punten verloren... helaas.

Biiyen
26-02-2005, 20:59
OK HUNTERRRR!!!! en Nadia :thumbs:

Silat
26-02-2005, 22:08
WTG!!!

Justinian
27-02-2005, 00:16
Nadia heeft van Kim gewonnen. Hunter heeft 2 partijen gewonnen. Dennuz heeft z’n partij helaas verloren (wel goed geknokt heb ik begrepen). Davor (traint z'n staande werk bij Eric Maatman Oonk en z'n grondwerk de laatste tijd bij Angelo gym :thumbs: ) heeft op een triangle gewonnen en zijn laatste partij verloren op een enkelklem geloof ik. B3lik3m3 helaas verloren.

Wheelie
27-02-2005, 00:58
Hunter heeft 2 partijen gewonnen. .

Dan heb ik iets gemist :lol: , volgens mij heeft Hunter maar 1 keer gevochten ;)

2 prof partijen gingen niet door, erg jammer.

Wheelie
27-02-2005, 01:23
Ik upload vast een paar wedstrijden in het multi media forum

Roob
27-02-2005, 01:39
Hunter maakt het mooi af! Heb net het filmpje gezien! Gefeliciteerd!! :thumbs:

... de takedown was ook erg lekker!! :twak:

B3 lik3 M3
27-02-2005, 02:03
Ik heb helaas verloren op tko.. was echt aangeslagen en een beetje te gretig.. volgende keer beter..

Iedereen die er was bedankt voor je reactie... en steun uiteraard

Damn wat baal ik ....

Wheelie
27-02-2005, 02:03
Volgende keer beter B3

Roob
27-02-2005, 02:21
Ik heb helaas verloren op tko.. was echt aangeslagen en een beetje te gretig.. volgende keer beter..

Iedereen die er was bedankt voor je reactie... en steun uiteraard

Damn wat baal ik ....
Kan ik me heel goed voorstellen! Volgende keer beter man! Echt jammer voor je!

Aaronk
27-02-2005, 02:33
Feli aan de broeders en zusters die gevochten hebben. win of los.

leuk om veel forums broeders ook te zien. alleen bram wil de hele tijd aan me zitten :?

Maupie
27-02-2005, 02:38
leuk om weer wat forumleden gezien te hebben. :thumbs:

Leuke partijen gezien , jammer de er 2 profpartijen niet doorgingen.

phranq
27-02-2005, 02:40
Ik heb helaas verloren op tko.. was echt aangeslagen en een beetje te gretig.. volgende keer beter..

Iedereen die er was bedankt voor je reactie... en steun uiteraard

Damn wat baal ik ....

Kan me voorstellen dat je baalt, maar hier leer je alleen maar van!

p diddy
27-02-2005, 02:46
you win some you lose some volgende ko jij hem :thumbs:

m.g
27-02-2005, 02:53
was net te laat om de partijen van Hunter en B3 te zien dus dan maar in het mmf..... was een leuk gala van wat ik nog heb kunnen zien.... :thumbs:

phranq
27-02-2005, 02:56
Dat was het zeker, het was in een heel gezellig klein zaaltje en de sfeer was :thumbs:

HUNTER
27-02-2005, 03:04
Yooooo!! thanx 4 alle support. Was super om mn debuut te maken voor de ogen van zo veel forumbroeders en -zusters!! Was echt n topsfeer!!

En zelf ook best tevreden met mn partij. Maar 1 goeie klap gehad, maar die was gelukkig op mn helm. Takedown ging lekker en daarna kon ik rustig mn moment afwachten voor die armklem.

Ook Marvin heeft lekker gevochten, helaas hebben we net niet twee 1e plaatsen mee naar Amsterdam kunnen brengen maar er komen zeker meer kansen!

enne Marieke.... ik ben trots op je. Nog zenuwachtiger dan ik zelf en toch mooie pics maken (zien jullie morgen wel ;)). Top!! (k)

Thomas
27-02-2005, 03:15
Yooooo!! thanx 4 alle support. Was super om mn debuut te maken voor de ogen van zo veel forumbroeders en -zusters!! Was echt n topsfeer!!

En zelf ook best tevreden met mn partij. Maar 1 goeie klap gehad, maar die was gelukkig op mn helm. Takedown ging lekker en daarna kon ik rustig mn moment afwachten voor die armklem.

Ook Marvin heeft lekker gevochten, helaas hebben we net niet twee 1e plaatsen mee naar Amsterdam kunnen brengen maar er komen zeker meer kansen!

enne Marieke.... ik ben trots op je. Nog zenuwachtiger dan ik zelf en toch mooie pics maken (zien jullie morgen wel ;)). Top!! (k)

gefeliciteerd man! :thumbs:

Dennuz
27-02-2005, 04:54
Mijn partij ging staand erg lekker, kon de partij helaas niet staande houden en werd geslamd waarna mijn tegenstander mount kreeg..
Uiteindelijk verloren op een armklem..

Maar was echt super vandaag, hoop bekenden gezien en nieuwe mensen van mixfight ontmoet.. :o :D

payap
27-02-2005, 05:27
Was een topppartij Hunter :thumbs:

en B3 volgende keer beter kerel ! Reinier is ook n erg pittig baasje.

Kim
27-02-2005, 09:15
Mn eerste partij ging ook super, we waren zeker aan elkaar gewaagd haha! wel tof hoe je hersenen werken, op de weg terug zit je heel de tijd te malen wat anders en beter moet. Heb gelijk zin om te trainen en alles moet kort. super.

Kim
27-02-2005, 09:42
Vond het alleen zwaar balen dat ik al zeker 20 sec buiten de ring bungelde met mn benen en dat de scheids niet ingreep. was echt zwaar pissed, moet gewoon niet kunnen gebeuren en het interesseert me niet hoe of wat je kunt je gewoon geen fouten permitteren. wel relaxed dat hij me uittelde, hoewel het nergens voor nodig was, maar goed we zijn amateurs...

a.s.c.
27-02-2005, 10:20
het was een top toernooi :thumbs: mijn complimenten aan de organisatoren en aan alle vechters :thumbs:

Justinian
27-02-2005, 10:54
Hunter heeft 2 partijen gewonnen. .

Dan heb ik iets gemist :lol: , volgens mij heeft Hunter maar 1 keer gevochten ;)

2 prof partijen gingen niet door, erg jammer.
My bad :lol:

Nicky
27-02-2005, 11:17
het was een top toernooi :thumbs: mijn complimenten aan de organisatoren en aan alle vechters :thumbs:

ASC vocht ook hij was Aram Clements ;)

The Satan
27-02-2005, 11:27
iedereengefeliciteerd!!!!! ik vond t een leuk gala. Ik heb t goed naar mn zin gehad!!!
En kim deed t super goed tegen nadia!!!!! :thumbs: :thumbs:

casca grossa
27-02-2005, 11:39
jongens van CADU JIU JITSU gefeliciteerd!!!!!!!!!!! super gevochten! allemaal!

Nadiaatje
27-02-2005, 11:54
hey mensen,
hier ook even een reactie van mij.
ik vondt het weer een geslaagd gala...was gezellig en heb leuke partijen gezien.
over mijn eigen partijen ben ik ook tevreden.
ik was blij dat ik eindelijk een keer op submission won.
de partij tussen kim en mij ging ook goed.
ik weet nu waar ik sta, en ik weet wat ik moet verbeteren.
ik was bij mijn 1e partij nogal wat kracht kwijt geraakt, Bianca Pol was erg sterk waardoor ik verzuurd was...dus dat soort kleine dingen moeten gewoon anders,
voor de rest wil ik iedereen nog bedanken voor jullie steun!
en natuurlijk ook voor jullie reacties na mijn partijen echt super!

Groetjes Nadia

Wheelie
27-02-2005, 12:04
Marco wilde trouwens niet scheidsen omdat er geen ringarts aanwezig was, waarom was er geen ringarts ?
Lijkt me wel nodig.

Nicky
27-02-2005, 12:12
Dit is iets wat de volgende keer nooit meer zal en mag gebeuren maar er werd gedacht dat die bij de shooto commisie inzat en de shooto commisie dacht dat wij het zouden regelen. Onze excuses hiervoor.

Kimura
27-02-2005, 12:26
Dit is iets wat de volgende keer nooit meer zal en mag gebeuren maar er werd gedacht dat die bij de shooto commisie inzat en de shooto commisie dacht dat wij het zouden regelen. Onze excuses hiervoor.

Dit vind ik idd heel belangrijk. Ik heb het van Marco gehoord idd en eigenlijk is het onaanvaardbaar.

Tuurlijk, gekeken naar het verleden is er volgens mij nog nooit iets zeer ernstigs gebeurd, dus volgens de statistieken zou het veilig zijn.

Maar net zoals bij de voorbereiding van een gevecht...

ALWAYS PREPARE FOR THE WORST CASE SCENARIO.

BJJ JOKER
27-02-2005, 12:58
HANS STRINGER HET GEVAAR VAN 17!!!

Hebben jullie Hans gezien 17 jaar jongens deze jongen gaat een goude toekoms tegemoet 1e -91!!!

BJJ JOKER
27-02-2005, 13:09
Het was een mooi toernooi! Goed en strak georganiseerd!

Bedankt :D :thumbs:

Nicky
27-02-2005, 13:21
Bedankt voor jullie positieve reacties. En er komen veel meer van dit soort galas aan.

Zodat we de amateurs de kans geven om zich te bewijzen en het verdienen om op een prof gala te staan.

Dennuz
27-02-2005, 13:22
Bedankt voor jullie positieve reacties. En er komen veel meer van dit soort galas aan.

Zodat we de amateurs de kans geven om zich te bewijzen en het verdienen om op een prof gala te staan.

Super :thumbs: , zal zeker weer van de partij zijn

Mickey
27-02-2005, 13:37
Ik vond het echt een supergezellig gala..

Aantal hele mooie partijen gezien en ik verbaasde me vaak zat over het niveau op
de grond. Ik heb wat leuke technische hoogstandjes gezien..

Heb iig weer flink gelachen met een heleboel forum mensen..

inc
27-02-2005, 13:37
Was zeker een geslaagd gala.

je ziet het grond werk per gala gewoon groeien. Big up voor elke sportschool die participeerde.

2 kevin; Je partij was de shit... staande heb je me echt verbaast, je straalde echt veel zelfvertrouwen uit. In mijn ogen heb je een grote winst geboekt.

2 Niek; ik wist het... zwaar goed gepresteerd kerel. Nou hoeft ik mij niet te schamen als ik moet tappen tijdens de training. Trots op je

2 Nadia; damn wat heb je strak gevochten... praktisch foutloos. Je hebt echt twee super partijen gedraaid tegen twee hele sterke tegenstanders.

2 Mark Duncan; 100% score... NIet slecht, ja tog

Respect voor alle vechters die hier hebben gestaan ik heb genoten

Nicky
27-02-2005, 13:39
Het grondwerk werd ook super goed gewaardeerd door het publiek. :thumbs:

Thomas
27-02-2005, 13:39
Worden alle uitslagen nog gepost?

Mickey
27-02-2005, 13:40
Owja. nog 1 dingetje..
Jammer dat Lawalata vs Duncan niet doorging..
Maar ik snap het 100% van Duncan!

Lawalata is geen stukje cake.. En ik kan me goed voorstellen dat je je dan 100%
fit wil voelen..! Smart call van Duncan dus.

Leonardo
27-02-2005, 13:41
Iedereen die heeft meegedaan gefeliciteerd :thumbs:

Nicky
27-02-2005, 13:42
Owja. nog 1 dingetje..
Jammer dat Lawalata vs Duncan niet doorging..
Maar ik snap het 100% van Duncan!

Lawalata is geen stukje cake.. En ik kan me goed voorstellen dat je je dan 100%
fit wil voelen..! Smart call van Duncan dus.

Die partij komt er wel ;)

d0d0
27-02-2005, 13:47
Vond het alleen zwaar balen dat ik al zeker 20 sec buiten de ring bungelde met mn benen en dat de scheids niet ingreep. was echt zwaar pissed, moet gewoon niet kunnen gebeuren en het interesseert me niet hoe of wat je kunt je gewoon geen fouten permitteren. wel relaxed dat hij me uittelde, hoewel het nergens voor nodig was, maar goed we zijn amateurs...

Ik heb naast de ring gezeten en Kim.. Sorry maar je had die 8 tellen zeker nodig anders was je zwaar KO gegaan..

Nadia je hebt echt SUPER wedstrijden gevochten .. TOP :thumbs:

mama
27-02-2005, 13:50
de uitslagen komen snel. we zijn met het verslag bezig.

enne @ alle vechters :thumbs:

B3 lik3 M3
27-02-2005, 14:01
Bedankt voor alle reacties.. maar dat wil niet zeggen dat ik baal als een stekker..
En mijn ego heeft een aardige deuk opgelopen..
Ik weet wel dat het nu keihard trainen wordt voor de volgende keer..

Impulse
27-02-2005, 14:17
alle vechters goed gedaan :thumbs:
Foto's komen eraan

Kim
27-02-2005, 14:27
Vond het alleen zwaar balen dat ik al zeker 20 sec buiten de ring bungelde met mn benen en dat de scheids niet ingreep. was echt zwaar pissed, moet gewoon niet kunnen gebeuren en het interesseert me niet hoe of wat je kunt je gewoon geen fouten permitteren. wel relaxed dat hij me uittelde, hoewel het nergens voor nodig was, maar goed we zijn amateurs...

Ik heb naast de ring gezeten en Kim.. Sorry maar je had die 8 tellen zeker nodig anders was je zwaar KO gegaan..

Nadia je hebt echt SUPER wedstrijden gevochten .. TOP :thumbs:

dat is jouw mening, ik was geen moment aangeslagen.

Kim
27-02-2005, 14:28
Vond het alleen zwaar balen dat ik al zeker 20 sec buiten de ring bungelde met mn benen en dat de scheids niet ingreep. was echt zwaar pissed, moet gewoon niet kunnen gebeuren en het interesseert me niet hoe of wat je kunt je gewoon geen fouten permitteren. wel relaxed dat hij me uittelde, hoewel het nergens voor nodig was, maar goed we zijn amateurs...

Ik heb naast de ring gezeten en Kim.. Sorry maar je had die 8 tellen zeker nodig anders was je zwaar KO gegaan..

Nadia je hebt echt SUPER wedstrijden gevochten .. TOP :thumbs:

dat is jouw mening, ik was geen moment aangeslagen.

ICON
27-02-2005, 14:28
gefeliciteerd allemaal!! goed gevochten hunter. en jammer B3 volgende keer beter!

Kim
27-02-2005, 14:30
Bedankt voor alle reacties.. maar dat wil niet zeggen dat ik baal als een stekker..
En mijn ego heeft een aardige deuk opgelopen..
Ik weet wel dat het nu keihard trainen wordt voor de volgende keer..

Je hebt lef om de ring in te stappen en dat neemt niemand je af.

ashi76
27-02-2005, 14:34
de uitslagen komen snel. we zijn met het verslag bezig.

enne @ alle vechters :thumbs:

2x !

casca grossa
27-02-2005, 14:50
Het grondwerk werd ook super goed gewaardeerd door het publiek. :thumbs:

ze leren het wel!!!! :wink:

Ronald
27-02-2005, 15:20
Van tevoren had ik het er nog even met Iwan over: in Ede heb je altijd echte liefhebbers in het publiek zitten. Er wordt geklapt voor het staand gevecht maar ook voor een mooie takedown en voor goeie acties op de grond. Wat dat betreft is het altijd gaaf in Ede :thumbs: .

Verder vond ik de damespoule erg goed met spektaculaire partijen. Zowel Bianca, Kim als Nadia zetten alle 3 een mooie partij neer. Van Nadia wisten we dat natuurlijk al, maar ook Bianca en Kim zou ik graag nog vaker in actie zien.

Zo'n evenement krijgt trouwens altijd wel een mooit tintje als er zoveel forumpeople in actie komen :D .

Iwan
27-02-2005, 15:31
Van tevoren had ik het er nog even met Iwan over: in Ede heb je altijd echte liefhebbers in het publiek zitten. Er wordt geklapt voor het staand gevecht maar ook voor een mooie takedown en voor goeie acties op de grond. Wat dat betreft is het altijd gaaf in Ede :thumbs: .

Verder vond ik de damespoule erg goed met spektaculaire partijen. Zowel Bianca, Kim als Nadia zetten alle 3 een mooie partij neer. Van Nadia wisten we dat natuurlijk al, maar ook Bianca en Kim zou ik graag nog vaker in actie zien.

Zo'n evenement krijgt trouwens altijd wel een mooit tintje als er zoveel forumpeople in actie komen :D .

Helemaal mee eens!!!

BJJ JOKER
27-02-2005, 15:33
Bedankt voor jullie positieve reacties. En er komen veel meer van dit soort galas aan.

Zodat we de amateurs de kans geven om zich te bewijzen en het verdienen om op een prof gala te staan.

Het was ook goed, dan krijg je dat!!!

Judas
27-02-2005, 15:35
Was zeker een leuk gala'tje. Paar mooie partijen gezien. En ook idd respect voor Kim, want Nadia is ook wat zwaarder(of zag ik het verkeerd). Je herstelde goed en probeerde het beste ervan te maken.
Felicitaties voor de mensen die gewonnen hebben.

Iwan
27-02-2005, 15:37
Was zeker een leuk gala'tje. Paar mooie partijen gezien. En ook idd respect voor Kim, want Nadia is ook wat zwaarder(of zag ik het verkeerd). Je herstelde goed en probeerde het beste ervan te maken.
Felicitaties voor de mensen die gewonnen hebben.

Klopt, het gewichtsverschil was exact 6 kilo. Kim woog 50,4 kg (Flyweight), en Nadia 56,4 kg (Featherweight).
Tussen Featherweight en Flyweight zit ook nog de Bantamweight, dus al met al zijn wij dik tevreden over deze allereerste partij van Kimmetje!
Nadia is trouwens erg sportief, dat mag ook gezegd worden!

Leon
27-02-2005, 15:40
Nicky was echt top event!!! Bedankt man, mooie gevechten, leuke sfeer, gewoon perfect

RNLMC
27-02-2005, 15:43
ik was er dit x helaas niet bij(k was op wintersport) maar volgende x ben ik er cker bij :thumbs:

enne respect @ vechters

Judas
27-02-2005, 15:43
Eerste partij?? Klasse! Nadia vocht erg goed idd :thumbs:

Fr3ddy
27-02-2005, 15:48
Mooie partijen mensen!

En Hunter dat was een leuk stukje vliegles dat je weg gaf! :mrgreen:

RNLMC
27-02-2005, 15:52
netjes gedaan hunter zag net je partij :thumbs:

maarre ik had gelijk een vraagie hoe oud zijn de meeste jongens die hier vechten ongeveer?

Fr3ddy
27-02-2005, 15:57
denk ergens in de 20

Chico
27-02-2005, 15:58
ik vond die kapjes wel echt kut hoor... tijdens de sankaku van me tegenstander werd ik verwurgd door het riempje onder me kin... zat al zonder adem in het begin van het grondgevecht :(

voor de rest hele dope partijen gezien en was hele goede sfeer.. vanuit het publiek en vechters onderling :mrgreen:

RNLMC
27-02-2005, 16:01
20!? o.k dan wa8t ik nog heel ff

Ronald
27-02-2005, 16:38
ik vond die kapjes wel echt kut hoor... tijdens de sankaku van me tegenstander werd ik verwurgd door het riempje onder me kin... zat al zonder adem in het begin van het grondgevecht :(

voor de rest hele dope partijen gezien en was hele goede sfeer.. vanuit het publiek en vechters onderling :mrgreen:
Ik had niet in de gaten dat jij Chico was, maar was jij degene die z'n hoofdkap (half) afdeed en waarbij de hoofdkap tussen je hoofd en het lichaam van de tegenstander zat, terwijl je af moest kloppen? Bij die partij zat die kap idd behoorlijk in de weg.

Overigens heb ik voorheen tijdens amateur Shooto wedstrijden ook wel eens gezien dat het stop-don't-move commando werd gebruikt om op de grond om even de kap af te kunnen doen. Zou niet verkeerd zijn om dat vaker te doen.

Chico
27-02-2005, 17:44
ik zat in de -94... de eerste partij na de pauze...

en ik die riempje op me keel zitten toen ie nog op zat... doordat me tegenstander zijn benen om me hoofd heen had schuifde het kapje naar achteren... ik weet eigenlijk niet eens of het kapje uiteindelijk helemaal weg was... zat teveel te focussen op niet af te tikken :mrgreen:

Overigens heb ik voorheen tijdens amateur Shooto wedstrijden ook wel eens gezien dat het stop-don't-move commando werd gebruikt om op de grond om even de kap af te kunnen doen. Zou niet verkeerd zijn om dat vaker te doen.
idd.. heb het gevoel dat je hoofd een heel stuk groter is.. dus je kunt je niet uit dingen wurmen waar je normaal wel uitkomt... desondanks wel genoten :mrgreen: (zie me niet als een slechte verliezer ofzo :twak: :mrgreen: )

Chico
27-02-2005, 17:45
hey... hoezo ben ik ineens amateur fighter??? :roll:

Ellen
27-02-2005, 18:13
Even een compliment naar de organisatie toe, was goed geregeld! En ook een big up naar de vechters en het publiek, ze waren allemaal even sportief en dat mag gezegd worden! :thumbs:

Bianca (jinx), Dennis en Chico van Loeks Gym, voor de eerste keer in de ring hartstikke goed gedaan, ik ben trots op jullie!!! En verder heeft onze sportschool mooie resultaten behaald, Rik Pool 1e, Bas Tros 2e en Romano maakte de show en werd ook eerste! Super dus!! Jammer alleen dat Romano zijn prof partij niet doorging maar ja.....

Chico
27-02-2005, 18:16
en we hadden natuurlijk een hele goede cornervrouw hé :mrgreen:

Wheelie
27-02-2005, 18:19
Jammer alleen dat Romano zijn prof partij niet doorging maar ja.....

was hij gevraagd om tegen Lawalatta te vechten ?

Nicky
27-02-2005, 18:24
Yep dat was hij

Chico
27-02-2005, 18:24
hij was gevraagd om in te vallen in een profpartij... dus denk dat het idd om die partij ging

Nicky
27-02-2005, 18:28
Hij is gevraagd om in te vallen voor die partij. Maar Lawalata heeft de beslissing gemaakt om de partij niet aan te nemen. ivm zijn voorbereiding naar Duncan toe.

PigDog
27-02-2005, 18:31
het was een top toernooi :thumbs: mijn complimenten aan de organisatoren en aan alle vechters :thumbs:

Wat raar eigenlijk, dat ik John Ling met z'n mannen gisteren op een thaiboxgala in arnhem zag. Ik ben niet zo'n shooto-kenner, maar heeft hij "er niet zijdelings mee te maken"?

Tsuki
27-02-2005, 18:41
ik vond het super gezellig, leuke partijen en een vreselijk mooie takedown van hunter ( de move van de avond vond ik ). Ik heb 1 vraag wie was dat opgewonden mannetje die telkens bij die vechters van Cadu meeliep, die had duidelijk iets te veel Red Bull op ;-) ...........................

Impulse
27-02-2005, 18:57
Hier zijn alvast mijn foto's van de avond

http://fvandenbrink.demon.nl/yoseikan/forum/viewtopic.php?t=1463


Sebas en marieke, deze is voor jullie :thumbs:
http://fam-ni.nl/sandy/26-02-2005/images/P2260031.JPG

HUNTER
27-02-2005, 18:58
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh wat een vette pic Sandy!!!! :thumbs: :thumbs: :thumbs:

timing hoor!!!

als je n grote versie hebt zou ik m graag in mn mailbox krijgen ;)

[email protected]

alvast bedankt :thumbs:

Chico
27-02-2005, 19:01
oooooooooohhhhh dope foto :mrgreen:

Impulse
27-02-2005, 19:03
BTW Nicky, thanks dat ik aan de ring foto's mocht maken :thumbs:

Fr3ddy
27-02-2005, 19:20
Dames en heren.. allemaal gefeliciteerd met jullie 'Amateur Fighter'-belt :mrgreen:

Ronald
27-02-2005, 19:27
Sebas en marieke, deze is voor jullie :thumbs:

Perfecte timing Sandy.

Shytown
27-02-2005, 19:37
Sebas en marieke, deze is voor jullie :thumbs:

Perfecte timing Sandy.

Een Mixfight stel?

HUNTER
27-02-2005, 19:38
Een Mixfight stel?



ja!

we zijn niet de enige hoor

Shytown
27-02-2005, 19:46
we zijn niet de enige hoor

I know

Maar vanwaar die opmerking over timing dan?

Iig veel geluk samen!

HUNTER
27-02-2005, 19:51
Maar vanwaar die opmerking over timing dan?



dat ging over de foto shytown ;)

Shytown
27-02-2005, 19:54
Sure :mrgreen:

RisingSun
27-02-2005, 20:00
Een Mixfight stel?



ja!

we zijn niet de enige hoor

Huh? Heb ik iets gemist?? Interpeteer ik dit verkeerd????? :shock:

Nicky
27-02-2005, 20:09
On topic aub :roll:

Shytown
27-02-2005, 20:14
@ RisingSun, volgens mij is misinterpetatie niet mogelijk

Kimura
27-02-2005, 20:19
Ik heb 1 vraag wie was dat opgewonden mannetje die telkens bij die vechters van Cadu meeliep, die had duidelijk iets te veel Red Bull op ;-) ...........................

Dat is niemand minder dan BJJ Joker. Een blue belt himself, is deze man van groot belang voor de support en de sfeer in team Cadu. Bij deze: Geert, je bent ONMISBAAR!!!

Impulse
27-02-2005, 20:27
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh wat een vette pic Sandy!!!! :thumbs: :thumbs: :thumbs:

timing hoor!!!

als je n grote versie hebt zou ik m graag in mn mailbox krijgen ;)

[email protected]

alvast bedankt :thumbs:

Thnx :D
Foto is verstuurd :wink:

yas
27-02-2005, 20:52
heel leuk gala! good job nickey :thumbs:

veel spannende partijen gezien.

kimura --> lekker undercover, je verwacht totaal niet dat er zoveel power uit je kan komen :thumbs: helaas verloren op punten van marvin, maar ik was iig van onder de indruk :)

de dames hebben absoluut 2 toppartijen neergezet! bianca tegen nadia ging er pittig aan toe, echte vechters. kim heeft laten zien dat ze een taaie is! de knietjes van nadia hebben ook goed gewerkt ;-) (mooie serie :D )

sebas--> very cool takedown!

aram, hans, niek --> jullie hebben laten zien wie jullie zijn!

kortom, veel goede partijen en hele gezellige sfeer!

ga zo door en iedereen gefeliciteerd!

Ronald
27-02-2005, 21:05
Maar vanwaar die opmerking over timing dan?
Timing m.b.t. het actiemoment: precies op het goeie moment afgedrukt :mrgreen: .

ROIDRAGE
27-02-2005, 23:16
Bianca vond ik erg indrukwekkend. damn, die armklem zat, maar ze vocht toch door :thumbs: Respect.

balen voor B3, maar next time better. :D

Ik vond Pietertje ook erg goed knokken. volgende keer gaat het zeker beter :thumbs:

Nadiaaaaaaatttttttjjjjjjuuuuhhhhhhhhh vocht gewoon weg goed. toppie.

Kim, vocht ook erg goed. klein bikkeltje.


verder was het cool om wat Mixfight dudes te zien :D

phranq
27-02-2005, 23:46
Hier zijn alvast mijn foto's van de avond

http://fvandenbrink.demon.nl/yoseikan/forum/viewtopic.php?t=1463


Sebas en marieke, deze is voor jullie :thumbs:
http://fam-ni.nl/sandy/26-02-2005/images/P2260031.JPG

Had je toch een mooie stek uitgezocht...;)

ROIDRAGE
28-02-2005, 00:06
en Hunter offcourse
mooie worp en mooie finish.

toppie. Marieke: jij ook congratz met je mannetje

mama
28-02-2005, 00:11
thanks Bram ben ook heeeeeeeeeeel trots op hem :mrgreen:

Ton
28-02-2005, 19:12
Voor een aantal van jullie was dit hun eerste partij? Hoe hadden jullie het met de zenuwen, en hoe gingen jullie er mee om? :thumbs:

Chico
28-02-2005, 19:41
hahaha

was vreselijk zenuwachtig... omgaan??... ik zie het als een vuurdoop.. iets waar je doorheen moet... ik weet achteraf wel dat dit (freefight/mixedfight/etc) iets is waar ik door mee wil gaan en dat ik aardig wat kilo'tjes moet gaan afvallen :mrgreen:

Nicky
28-02-2005, 19:46
Geweldige mentaliteit Chico.

Respect :thumbs:

Ik ben trouwens die jongen die jouw de hele tijd uit je kleedkamer haalde als je moest vechten :)

HUNTER
28-02-2005, 19:48
Voor een aantal van jullie was dit hun eerste partij? Hoe hadden jullie het met de zenuwen, en hoe gingen jullie er mee om? :thumbs:

ik was de week ervoor wel super zenuwachtig.... maar lekker rustig aan gedaan, dinsdag voor t laatst getraind. Hele week slecht geslapen, maar de nacht voor het gala juist weer heel goed.

En op de dag zelf was ik super gefocussed. Lekker opgewarmd, en eenmaal in de ring ging alles langs me heen. Heb me totaal kunnen afsluiten, pas toen ik die mount had kwam ik weer op aarde, en kon ik mn trainer ook weer horen.

Heb maar een korte partij gedraaid, maar ik kan nou niet zeggen dat ik verkrampt raakte door de zenuwen (wat je vaak hoort). Het viel eigenlijk alles mee.

Chico
28-02-2005, 19:56
Geweldige mentaliteit Chico.

Respect :thumbs:

Ik ben trouwens die jongen die jouw de hele tijd uit je kleedkamer haalde als je moest vechten :)
thx man

sorry dat ik elke vroeg wanneer ik moest... zenuwen :mrgreen:

ben jij nou ook dezelfde als shootoholland???

Nicky
28-02-2005, 19:59
Yep Martijn en Ik (Nicky vd Berg) zijn de Shooto Holland organisatie.

B3 lik3 M3
28-02-2005, 19:59
Ik was voor het gala al een week gespannen of zo.. maar toen ik in de ring stond vielen de zenuwen van me af.. voelde echt geweldig.. :thumbs:

mama
28-02-2005, 20:01
eh................ heb ook slecht geslapen. was heel zenuwachtig............
en dat werd pas minder nadat sebas gewonnen had............

of gold je vraag alleen voor vechters........ ;)

B3 lik3 M3
01-03-2005, 00:40
.. maar toen ik in de ring stond vielen de zenuwen van me af.. voelde echt geweldig.. :thumbs:

Dat lijkt me echt super!

Onthou wel dat je dan je dekking wel hoog moet houden :wink: :lol:

Kim
01-03-2005, 09:03
ik was de bewuste middag wel zenuwachtig met momenten en ff ervoor ook maar verder viel het wel mee. ik weet van mezelf wat ik kan dus ik hoefde me ook geen zorgen te maken. de nacht ervoor sliep ik goed gelukkig maar de week ervoor niet, Ryan had een jetlag en sliep 's nachts niet maar zat de hele tijd op ons bed te springen!

hoe ga je met je zenuwen om? diep inademen en jezelf een peptalk geven!

Pieter mulder
01-03-2005, 10:18
Ik was super geconcertreerd toen ik eenmaal in de ring stond en voelde me eigenlijk best rustig. Ik durfde alleen niet de zaal in te kijken. Bang om mijn concentratie te verliezen op het moment dat ik mijn vrienden zag staan.
Ben verder bijzonder tevreden over het verloop.

next time !!

a.s.c.
01-03-2005, 10:46
De laatste week voor het toernooi kreeg ik een aantal keer flink de zenuwen, maar de nacht voor het toernooi goed geslapen, op de dag zelf lekker rustig wakker geworden, goed gegeten en toen ik aankwam vielen de zenuwen van me af en dacht ik alleen maar: te gek, ik mag gaan vechten :lol: .

Ton
01-03-2005, 11:47
Cool echt mooi om te horen !! :mrgreen: :thumbs:

Ennuh Mama, tuurlijk horen jouw zenuwen dr ook bij ;)

Nicky
01-03-2005, 19:49
DVD van het gala is te koop :

http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=8995

RisingSun
01-03-2005, 20:31
Hadden jullie niet dat het net lijkt of dat je naar jezelf aan het kijken bent en dat alles automatisch gaat zonder bij na te denken? Had ik namelijk wel bij mn partijen ( vooral de 1e) en ik vraag me af hoe je dat gevoel weg kan krijgen?

BJJ JOKER
02-03-2005, 14:05
Ik heb 1 vraag wie was dat opgewonden mannetje die telkens bij die vechters van Cadu meeliep, die had duidelijk iets te veel Red Bull op ;-) ...........................

Dat is niemand minder dan BJJ Joker. Een blue belt himself, is deze man van groot belang voor de support en de sfeer in team Cadu. Bij deze: Geert, je bent ONMISBAAR!!!


Kev omdat je zo lief bent zal ik je lekker van de wereld knijpen donderdag!! -xxxx-

Ben
02-03-2005, 14:50
over zenuwen gesproken ik ben de vader van nadiatje
sta bij der in de hoek en heb hartslag 200
nooit gedacht dat als je kind vecht de spanning bij pa zo op loopt :D

Jochem
02-03-2005, 16:03
HEHE, ben ik ken ut Ben, in dit geval mijn jongere broer moest een Thaibox wedstrijd draaien, ik ben echt nog nooit zo zenuwachtig geweest, en ik heb mijn longen uit mijn lijf geschreeuwd. Zelf wordt ik niet echt zenuwachtig, maar gewoon lekker opgewonden. Maar ik draai dan ook (nog) geen shooto of muay thai. dus een knockout hoef ik me niet druk om te maken.

Atama
02-03-2005, 17:16
Ik had een vraag aan de organisatie, waarom hadden de vechters (sportscholen) hun eigen handschoenen en helmen niet ?

Ben
02-03-2005, 19:56
de ergste keer was in maart toen vocht ze in de kooi in
engeland ging ze de kooi in deurtje dicht ik dacht shit
maar ja het is het liefste wat ze doet
dus duimen maar en zorgen dat ze bij de goede mensen traint :(

Ronald
02-03-2005, 22:29
Ik had een vraag aan de organisatie, waarom hadden de vechters (sportscholen) hun eigen handschoenen en helmen niet ?
Nou ben ik niet van de organisatie maar volgens mij gebeurd dat nergens. Ik denk dat de meeste vechters hele dunne handschoentjes mee zouden nemen :wink: .

Dennuz
03-03-2005, 10:11
Ik had een vraag aan de organisatie, waarom hadden de vechters (sportscholen) hun eigen handschoenen en helmen niet ?
Nou ben ik niet van de organisatie maar volgens mij gebeurd dat nergens. Ik denk dat de meeste vechters hele dunne handschoentjes mee zouden nemen :wink: .

Ronald is Correct, als we onze eigen handschoenen mochten uitkiezen dan wist ik het wel, dan waren ze zo dun mogelijk..

Daarom staat er ook altijd op die handschoenen van " Rings Approved " enzo..

Boem Boem
04-03-2005, 13:51
Bedankt voor alle reacties.. maar dat wil niet zeggen dat ik baal als een stekker..
En mijn ego heeft een aardige deuk opgelopen..
Ik weet wel dat het nu keihard trainen wordt voor de volgende keer..

Je hebt lef om de ring in te stappen en dat neemt niemand je af.

Juist!!!!!! Je hebt het wel gedaan........volgende keer sta je er weer!!

Chris